Jos Li Andersson pääsee EU:hun lobbaamaan mm. "ihmisoikeuksia" eli avointen rajojen politiikkaa ja "ilmastoasioita" eli lisää maksuja Suomelle niin seuraus on se, että Suomen menot kasvavat entisestään valtavasti.
Sen seurauksena suomalaisten sosiaalitukiin, julkiseen terveydenhuoltoon yms. löytyy jatkossa paljon VÄHEMMÄN rahaa.
Miksi köyhät luulevat että Li Andersson olisi heidän asiallaan?
8
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä hyvä kysymys.
- Anonyymi
Lee Andersson on ainoa oikea ja järkevä politiikko.
Hänen tavallaan kaikki politiikan puheet tulevat tavalliselle ihmiselle täysin ymmärrettäväksi.
Hän ei sano mitään liirumlaarumia,
vaan artikuloi täysin selväsanaisesti
asian kuin asian.
Tällaisia politiikkoja tarvitaan enemmän.
Mistä ihmeestä kumpuaa nämä
järjettömän asiattomat kirjoittelut?
Riidankylväjiä ja typeryksiä.- Anonyymi
Siksi onkin erikoista, että Li saa ääniä vaikka ajaa täysin Suomen ja suomalaisten vastaista politiikkaa.
Lisäksi vielä Venäjän hyväksi:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2ffa016c-661b-4ce1-a66b-2c5678057ad2
- Anonyymi
Eivät He luule, He tietävät, että Hän puolustaa heidän oikeuksiaan!
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen taas hakusessa? Luitko aloitusta edes?
- Anonyymi
Vassareiden EU-ryhmä on täynnä putinisteja:
https://www.verkkouutiset.fi/a/ben-zyskowicz-putinisteja-on-vasemmistoliiton-turha-valkopesta/ - Anonyymi
Tässä hyvä yhteenveto Li Anderssonilta Orpon /Purran toimista:
”Syy sille, että velkaantuminen vain kiihtyy tällä kaudella on se, että hallitus ei tee mitään Suomen kokonaisveroasteen romahtamiselle”, kommentoi vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson sosiaalisessa mediassa.
”Sen sijaan, että hallitus nyt pohtisi keinoja osallistaa yhteiskunnan varakkaimmat, sijoittajat ja suuryritykset säästötalkoisiin, on Riikka Purra väläytellyt ruuan arvonlisäveron nostamista. Se olisi taas yksi isku erityisesti pienituloisiin ja pienipalkkaisiin suomalaisiin”, Andersson huomauttaa.
Andersson jakoi tiistaina erään hänelle lähetetyn tarinan. Se kuvastaa hänen mielestään hyvin sitä, kuinka todellisuudesta vieraantuneita hallituksen päättäjät ovat, kun leikkaavat osa-aikatyötä tekeviltä pienituloisilta.
”Olen osa-aikainen koulunkäynnin ohjaaja. Rakastan työtäni, mutta en tule enää palkalla toimeen. Verojen jälkeen käteen jää noin 1200 € josta lyhennän asuntolainaa, yhtiövastike ym muut laskut. Ei paljon ruokarahaa jää. Kesät olen kesäkeskeytyksellä eli ammattiliiton rahojen varassa.
Olen koulutukseltani lähihoitaja ja minulla on pitkä kokemus vanhustyöstä, joten miksi en palaisi sinne?
Koska olen myös 9v lapsen totaali yksinhuoltaja”, viestissä kerrotaan.
”Eli jos palaisin vuorotyöhön olisiko lapseni yksin kun olen ilta- tai yövuorossa? Olisi. Hän olisi yksin myös loma-ajat. Kuulostaako lapsuudelta jonka haluan hänelle ? Ei.
Kohta minun on pakko tehdä tämä valinta:irtisanoudunko että saisin isompaa hoitajan palkkaa vai jätänkö lapseni yksin?
En tiedä”, viesti päättyy. - Anonyymi
Upeata Li Andersson, köyhät äänestivät Lin ylivoimaisella äänivyöryllä EU parlamenttiin. Purralle vaalitulos oli rökäletappio, kyllä kansa tietää, Vennamoa lainatakseni!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761