Meille kaikille on tuttu sanonta 'Katosi kuin pieru Saharaan'. Jeesuksesta sanotaan, että hän katosi kuin pieru Saharaan.
Mielestäni tämä ei ole sopivaa vaan meidän pitää muuttaa sanonta Raamatulliseksi. Ehdotan, että tästä eteenpäin käytämme sanontaa 'Katosi kuin Jeesus paluumatkalla'. Esimerkiksi Autoni avaimet katosi kuin Jeesus paluumatkalla.
Mitä muita sanontoja voisi muuttaa Raamtullisemmaksi? Parempi yksi kunnon Jumalan todiste kuin kymmenen ripulivajakin aivopierua?
~tutkija
Muutetaan sananlaskuja Raamatullisemmiksi
Anonyymi-ap
3
205
Vastaukset 3
- Anonyymi
katosi kuin pyhä henki saharaan
Tässä muutamia aluksi ehdolle:
-Sehän putosi kuin Jeesus ristiltä
-Parempi apostoli pivossa kuin kymmenen oksalla
-Joka toiselle Jeesusta kaivaa, hän itse siihen lankeaa
-Aikansa kutakin, sanoi Jeesus, kun päätä leikattiin (Jeesus oli parturissa)
-Autuaita ovat ne, joilla seisoo, sillä heidän on taivasten valtakunta
-Ei auta Jeesus markkinoilla
-Ei haukkuva Jeesus pure
-Ei kukaan ole Jeesus syntyessään
-Ei Jeesus ole tiedon väärti
-Ei Jeesus käskien laula
-Ei Jeesus luita riko
-Ei Jeesusta mahan täydeltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331645Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois224838Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35755- 73747
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47727- 52692
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63608- 80608
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561