Ajattelin kysyä, jos joku tietäisi.
Kun otin kahdet jälkiehkäisypillerit 5 viikon sisällä.(huhtikuussa) Tiedän. Typerä, kun olin enkä huolehtinut asioista.
Ja toukokuun kuukautisia ei ole näkynyt eikä nyt kesäkuussakaan. Jotain pientä vuotoa oli tuossa toukokuun puolella, mutta ihan mitätöntä.
Apteekin raskaustestin tein ja se näytti, että en ole raskaana.
Joten ovatko nuo jälkiehkäisyt nyt sitten aiheuttaneet jonkun häiriön kuukautiskiertoon, kun otin ne noin lyhyen ajan sisällä.
No neljä viikkoa oli välissä, kun otin sitten seuraavat, kun toilailin.
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Kun otin kahdet jälkiehkäisypillerit 5 viikon sisällä.(huhtikuussa) Tiedän. Typerä, kun olin enkä huolehtinut asioista.
Ja toukokuun kuukautisia ei ole näkynyt eikä nyt kesäkuussakaan. Jotain pientä vuotoa oli tuossa toukokuun puolella, mutta ihan mitätöntä.
Apteekin raskaustestin tein ja se näytti, että en ole raskaana.
Joten ovatko nuo jälkiehkäisyt nyt sitten aiheuttaneet jonkun häiriön kuukautiskiertoon, kun otin ne noin lyhyen ajan sisällä.
No neljä viikkoa oli välissä, kun otin sitten seuraavat, kun toilailin.
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Kyllä ne todennäköisesti on syynä häiriöön. Itselläni kävi sama homma ja kaikki meni pitemmäksi aikaa sekaisin, mutta sekin on niin tapauskohtaista.
Kauanko sinulla sitten oli menkat poissa?
Korjaantuuko se sitten itsestään vai pitääköhän käydä jossain?
Eikö nuo apteekin testit kuitenkin ihan luotettavia ole. Siis raskaustestit?
kannattas tehdä toinenkin raskaustesti ja vielä vaikka kolmaskin. negaa voi näyttää vaikka oliskin positiivinen! siks kannattaa uusia parin viikon päästä testi siitä ku teki ekan... vasta tokaan tai kolmanteen negatiiviseen kannattaa uskoa..
vähän olen ajatellutkin, että varmuuden vuoksi tekisin vielä pari.
Luulisi kuitenkin, että näkisi jotain raskauden merkkejä itsessä. Pahoinvointia tai mahan kasvua tai painon nousua..(vai kuinka nopeasti se paino alkaa nousta jne.) mutta voisin kyllä tehdä testin jos toisenkin tässä.
Minulla kans meni jälkiehkäisyn jälkeen kuukautiset sekaisin. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa maha ja tissit turposivat niinkuin yleensä, mutta kuukautisia ei tullut. nyt (kahden viikon kuluttua) alkoivat kuukautiset, mutta normaalit "oireet" eivät.
Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisiä pillereitä popsin. Seuraavan kerran vauva saa tulla jos on tullakseen.
eiks olis sit järkevämpää huolehtia ehkäisystä kuin antaa vavan vain tulla-etenkin jos et ole edes vakituisessa ja vakavassa suhteessa! ei niitä nappejakaan kannata jatkuvasti popsia..
Eipä se kumin hajoaminen niin harvinaista ole.