Ja oikein hyvää yötä. Hyviä unia. Nautitaan kesästä. 😊🌳🌷🌃🌅💤
Kaunista kesäiltaa
40
238
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää kesäiltaa ja yötä samalla👩😊💤🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihana. Kohta on käytävä koisaamaan. Huomenna saakin valvoa taas. 😊🥱🤗
Ai niin sulla on se vapaapäivä yes👍👩😊💤🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihana. Kohta on käytävä koisaamaan. Huomenna saakin valvoa taas. 😊🥱🤗
Sitten onkin aikaa trollailla ja lässyttää 24/7☕️😊☀️💦❤️
- Anonyymi
☀️☕️☕️☕️😊☕️😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
löl
Mitenkäs yöunet menny👩😊💤🥱
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs yöunet menny👩😊💤🥱
Noh, vähän kehnosti. En mä oikein tahdo saada unta. Toivottavasti nyt ei olis niin kuuma nukkua ja sais unenpäästä kiinni. Täytyy ottaa melatoniinia. Ei ole kovin kaksista herätä 5:30 😊💤🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Noh, vähän kehnosti. En mä oikein tahdo saada unta. Toivottavasti nyt ei olis niin kuuma nukkua ja sais unenpäästä kiinni. Täytyy ottaa melatoniinia. Ei ole kovin kaksista herätä 5:30 😊💤🥱
Okay jos siitä on apua 👩😊💤🥱
Anonyymi kirjoitti:
Okay jos siitä on apua 👩😊💤🥱
Kyllä siitä taitaa vähän olla ja auttaa näkemään eläväisiä unia. 😊💤🥱❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin olen nyt kesällä herännyt työpäivien lisäksi myös vapaalla jo viiden jälkeen, niinkuin tänäänkin, mutta jäin sitten loikoilemaan ja kuuntelemaan sateen ropinaa.
Minusta on hienoa herätä ajoissa, niin ehdin tehdä heti aamusta paljon jolloin päivä alkaa paremmin. :)
Olen kyllä mennyt ajoissa nukkumaankin eli nukkumatunteja on tullut ihan riittävästi. Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen nyt kesällä herännyt työpäivien lisäksi myös vapaalla jo viiden jälkeen, niinkuin tänäänkin, mutta jäin sitten loikoilemaan ja kuuntelemaan sateen ropinaa.
Minusta on hienoa herätä ajoissa, niin ehdin tehdä heti aamusta paljon jolloin päivä alkaa paremmin. :)
Olen kyllä mennyt ajoissa nukkumaankin eli nukkumatunteja on tullut ihan riittävästi.Taidat olla sellainen aamuvirkku sitten ja sehän on kiva. Mä olen yökukkuja. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä mennyt ajoissa nukkumaankin eli nukkumatunteja on tullut ihan riittävästi.Niin ja hyvää yötä kaikille! Nukutaanhan hyvin. <3
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulla on aivan väärät lääkkeet.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja hyvää yötä kaikille! Nukutaanhan hyvin. <3
Kiitos, nukutaan hyvin. 😊🤍
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on aivan väärät lääkkeet.
Ihan riittävät on ja nautin myös paljon vitamiineja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs huomenna tapahtuu? 😊🥱💤
No, se on vähä arvotus👩😊💤🥱❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Toivottavasti jotain kivaa. 😊💤🥱❤️
Juu Toivotaan nii👩😊💤❤️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Juu Toivotaan nii👩😊💤❤️🥱
Mä toivon ainakin, että sulla on huomenna kiva päivä. 😊🤗🥱❤️
Onko prinsessa ja pupu päätyneet juttelemaan irl, kun niitä ei enää näy palstalla? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 🙂
- Anonyymi
No vaihda nikkiä, niin ne ilmaantuvat tänne käden käänteessä 👍
Anonyymi kirjoitti:
No vaihda nikkiä, niin ne ilmaantuvat tänne käden käänteessä 👍
Hah. Pössö. Huomasin just että edelleen kirjoittavat yhdessä ketjussa. Juu ei mitään enää. 😅
Prinsessasi kirjoitti:
Ei olla… ai miten niin ei näy? 🤔
Ei ku, en huomannut aiemmin. Ja äsken sattumalta näin teidät. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ku, en huomannut aiemmin. Ja äsken sattumalta näin teidät. 😊
Tuu tänne joskus käydään vaikka jätskillä kun voit👩😊❤️🥱😂
Anonyymi kirjoitti:
Tuu tänne joskus käydään vaikka jätskillä kun voit👩😊❤️🥱😂
Olisi varmasti mukavaa. Mä voin tulla.🤗❤️😊☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä nuku hyvin😊❤️🤗👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sullekin. Suloisia unia. 😊❤️
Kiitos ❤️👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Älä sitten pety kun kirsi ei ole netan näköinen.
- Anonyymi
Hyvää yötä 🫡☕️
- Anonyymi
Netta 💦💦💦❤️❤️💦❤️❤️💦
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei rakasta minua... 😓
Eikä kukaan muukaan 🪓
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei rakasta minua... 😓
Ei niin . Ei ole koskaan rakastanut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962