"Nykyaikana tv-uutisissa ei riitä pelkkä asiasisältö, vaan katsojia on pystyttävä myös viihdyttämään. Tv-uutiset käyvät samaa kilpailua ihmisten vapaa-ajasta kuin esimerkiksi suoratoistopalvelut.
Viihdyttävyyteen oli satsattu muun muassa hulppean kokoisilla videonäytöillä, ja esimerkiksi pystysuuntaisen näytön käyttö oli mukava lisä.
Viihdyttävyyden näkökulmasta uudistus jäi pettymykseksi, sillä lähetys oli hyvin asiakeskeinen ja maltillinen. Minkäänlaista vau-efektiä ei tullut missään kohtaa.
Ensimmäisen lähetyksen perusteella Yle on pitäytynyt liian paljon tutussa ja turvallisessa."
Brasilian malliin sitten vähäpukeisia naisia uutistoimittajaksi, niin katsojat viihtyvät?
(uutisten kuuluu olla ohjelmia, joissa välitetään kansalaisten elämään vaikuttavia uutisia neutraalisti ja mahdollisimman tiiviissä paketissa)
Uudet uutiset
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Myykö mikään enää? Sexin teho taitaa olla jo menettänyt merkityksensä kun kansa "lääkitään" kovalla p0rn0lla jo kapalosta lähtien. 2020-luvulla siirryttiin kuolema -teemaan. Pelko on tehokas mielenhallintakeino, eittämättä. Rappio rehottaa: Sivistys puuttuu, identiteettikriisit valtaavat alaa, moraalista viis. Oman edun tavoitteluun kannustetaan, on korruptiota, inversiota, jeesustelua, usein vain ja ainoastaan "yksi oikea totuus".
Jaa, katsooko joku uutisia vielä säännöllisesti TV:stä? En minä ainakaan, nettiuutislehdistä uutiset näkee nopeammin, ja jos kaipaa jotain syvällisempiä keskusteluja eri aiheista, niin podcastit on keksitty, niitä suomenkielisiä podcasteja on viime vuosina ilmestynyt youtubeen kuin sieniä sateella, vielä 5 vuotta sitten niitä eri kanavia ei ollut paljon, mutta nyt niitä on kymmeniä.
Katson usein telkusta. Voi syödä aamupalaa tms. samalla. Usein aamulla molemmat. Tänään Yle suuressa rahapulassaan (Yle vero pitäisi varmaan tuplata että uutisiin olisi varaa) ei tehnyt aamu-uutisia, maikkari teki.
- Anonyymi
Uutiset ovat pilalla. Oikeita uutisia ei enää ole. Nyt uutisoidaan vain uutisankkureista. Jokaisen ig uutiset julkaistaan julkimediassa.
Maikkarin aamuteevee alkoi ahdistaa kun ne halusivat muuttaa mun olohuoneeseen, olla osana mun perhettä.
Toimittaja lupaili, että tänäänkin on taas mukavaa ja mielenkiintoisia aiheita.
Heti mainosten jälkeen.- Anonyymi
Annapa heidän tulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760