Purra esti thai marjanpoimijoiden tulon Suomeen

Anonyymi-ap

Purra voisi laittaa persujen työttömät loiset poimimaan marjoja peruspäivärahalla tai tuki loppuu.

5

98

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heinäkuussa työttömyyspäivärahoihin voidaan laittaa kaikille parin viikon katko. Menkää marjaan.

• Anonyymi

Varmaan marjanpoimijoits olisi suomalaisissa, jos työ ei olisi orjatyötä.
      Ei palkkaa, pahimmillaan jäisi työnantajalle velkaa tehdystä työstä

• Anonyymi

Semmoista se on duunarin arki oikeiston ollessa vallassa.

• Eikö se suomalainen työtön saa hommattua ämpäriä? Vai onko itsensä työllistäminen kapitalismia jota kunnian mies ei kannata?
        Kenelle jäät velkaa kun poimit ämpärillisen tai kaksi marjoja ja myyt ne?
        Omassa lapsuudessani oltiin perheen kanssa marjassa ja laitettiin marjat litran kertakäyttöpurkkeihin.
        Pennut kiertämään kerrostaloja ja myymään marjat ovelta ovelle.
        Noilla rahoilla ostettiin joskus kunnon iltapalat ja syksyllä pennuille uudet farkut kouluun.
        Tuota samaa olen suositellut maahanmuuttajille jotta saavat ostettua jotain extraa itselleen.

• Itse olen ehdottanut noille maahanmuuttajille tuota marjanpoimimista.
      Se on verotonta ja he saavat sitä tehdä niin paljon kuin haluavat.
      Olen ohjeistanut hankkimaan tiedon mihin voi marjat viedä/myydä poimintapäivän aikana.
      Terveellistä ulkoilua josta saa vielä rahaakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2291
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1762
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1383
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1185
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      338
      1137
    Aihe