Purra voisi laittaa persujen työttömät loiset poimimaan marjoja peruspäivärahalla tai tuki loppuu.
Purra esti thai marjanpoimijoiden tulon Suomeen
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
Heinäkuussa työttömyyspäivärahoihin voidaan laittaa kaikille parin viikon katko. Menkää marjaan.
- Anonyymi
Varmaan marjanpoimijoits olisi suomalaisissa, jos työ ei olisi orjatyötä.
Ei palkkaa, pahimmillaan jäisi työnantajalle velkaa tehdystä työstä- Anonyymi
Semmoista se on duunarin arki oikeiston ollessa vallassa.
Eikö se suomalainen työtön saa hommattua ämpäriä? Vai onko itsensä työllistäminen kapitalismia jota kunnian mies ei kannata?
Kenelle jäät velkaa kun poimit ämpärillisen tai kaksi marjoja ja myyt ne?
Omassa lapsuudessani oltiin perheen kanssa marjassa ja laitettiin marjat litran kertakäyttöpurkkeihin.
Pennut kiertämään kerrostaloja ja myymään marjat ovelta ovelle.
Noilla rahoilla ostettiin joskus kunnon iltapalat ja syksyllä pennuille uudet farkut kouluun.
Tuota samaa olen suositellut maahanmuuttajille jotta saavat ostettua jotain extraa itselleen.
Itse olen ehdottanut noille maahanmuuttajille tuota marjanpoimimista.
Se on verotonta ja he saavat sitä tehdä niin paljon kuin haluavat.
Olen ohjeistanut hankkimaan tiedon mihin voi marjat viedä/myydä poimintapäivän aikana.
Terveellistä ulkoilua josta saa vielä rahaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804