Iso omena vartijat

Anonyymi-ap

Vartijat vapautui syytteestä. Miten voi olla mahdollista 5 rasvasta miestä naisen päällä että tukehtuu kuoliaaksi. Minkälainen käräjäoikeus. Tapauksesta on videokin. Kannattaa valittaa hoviin vaikka korkeimpaankin

242

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se nainen ainakaan ole enää itse valittamassa.

      • Anonyymi

        tekivät vain työtään - työssähän ne keskitysleiri-vartiatkin vaan oli 1940-luvulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekivät vain työtään - työssähän ne keskitysleiri-vartiatkin vaan oli 1940-luvulla...

        Magee duuni...


      • Anonyymi

        Syyttäjät valittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjät valittavat.

        No tässä nyt yli vuosi odotettu, että valittaa....

        Tosin valitusaikahan taisi olla kuukauden verran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä nyt yli vuosi odotettu, että valittaa....

        Tosin valitusaikahan taisi olla kuukauden verran

        satanisteina toimivat S-vartioina?... eli vapaamuurarit ei heitä tuomitse...

        mutta huhujen mukaan yksi voimavartioista jo tappoi itsensä... eli miksi niin, jos hommassa ei ollut syytä ollenkaan?

        Tosin vapaamuurariudesta puheenollen kaikki voi olla erilailla kun julkisuus kertoo... ehkä sekin tapettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        satanisteina toimivat S-vartioina?... eli vapaamuurarit ei heitä tuomitse...

        mutta huhujen mukaan yksi voimavartioista jo tappoi itsensä... eli miksi niin, jos hommassa ei ollut syytä ollenkaan?

        Tosin vapaamuurariudesta puheenollen kaikki voi olla erilailla kun julkisuus kertoo... ehkä sekin tapettiin?

        Eikös tuo oletettu itsemurha ollut sen toisen ison jupakan yhteydessä, eikä tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo oletettu itsemurha ollut sen toisen ison jupakan yhteydessä, eikä tässä?

        koko homma oli vapaamuurarien ohjailemaa satanismia?...

        1. kuukausi , 7s päivä, ... 1 uhri, 7 vartijaa lopulta paikalla... 1717 on vapaamuurarien perustamisvuosi...

        uhri oli kristitty...

        EU-fasistit laillistavat nyt tekemiään murhia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo oletettu itsemurha ollut sen toisen ison jupakan yhteydessä, eikä tässä?

        ai mikä toinen... Tikkurilan tolloilu vai?

        Ruotsalainen Securitas vapaamuuraria?... iso Omenassa suomalainen kristitty nainen tapetaan...?


      • Anonyymi00198
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjät valittavat.

        Menny pian pari vuotta... ja valitusaikaa taisi olla vain 30 vuorokautta...

        Aika hiljaista ollut


      • Anonyymi00203

        SecuritaS VAPAAMUURARIFIRMA RUOTS JA aVARN nORJALAISNEN, ....

        RKP antaa heille luvan tapaa suomalaisia?


      • Anonyymi00220
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        SecuritaS VAPAAMUURARIFIRMA RUOTS JA aVARN nORJALAISNEN, ....

        RKP antaa heille luvan tapaa suomalaisia?

        Sekonainen miksi vastusti???


      • Anonyymi00222
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo oletettu itsemurha ollut sen toisen ison jupakan yhteydessä, eikä tässä?

        mikä toinen iso jupakka?

        WTC-tornien romahdus vai Jeesusken kuolmea?


      • Anonyymi00239
        Anonyymi kirjoitti:

        satanisteina toimivat S-vartioina?... eli vapaamuurarit ei heitä tuomitse...

        mutta huhujen mukaan yksi voimavartioista jo tappoi itsensä... eli miksi niin, jos hommassa ei ollut syytä ollenkaan?

        Tosin vapaamuurariudesta puheenollen kaikki voi olla erilailla kun julkisuus kertoo... ehkä sekin tapettiin?

        ja tietenkin TÄYSIKUU SATANISTEILLA:

        Kuu 07.01.2023 Kuun vaihe: Täysikuu 100% näkyvillä

        https://www.kuukalenteri.fi/2023/01/07

        https://www.kuukalenteri.fi/2023


      • Anonyymi00242
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjät valittavat.

        Boikotoikaa murhamarkettia !


      • Anonyymi00247
        Anonyymi kirjoitti:

        satanisteina toimivat S-vartioina?... eli vapaamuurarit ei heitä tuomitse...

        mutta huhujen mukaan yksi voimavartioista jo tappoi itsensä... eli miksi niin, jos hommassa ei ollut syytä ollenkaan?

        Tosin vapaamuurariudesta puheenollen kaikki voi olla erilailla kun julkisuus kertoo... ehkä sekin tapettiin?

        video
        https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20414675

        https://www.youtube.com/watch?v=zxBE8WTW7JY

        Ruotsin sekuritäksen pomo raahataan isoOmenaan ja tapetaan samallalailla?


      • Anonyymi00249

      • Anonyymi00250

      • Anonyymi00255
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjät valittavat.

        Netti täytety jollain iso OMena 2023 mainos-videoilla KUKA VTUN APINA Menee mainostamaan murhamarkettia ja boikpotikaa kaikkia tuon ostoskeskusen liikkeitä rukoillaan että Jumala tekee laajan terroriteon tuolle liikkeelle johtajineen?


      • Anonyymi00264
        Anonyymi00255 kirjoitti:

        Netti täytety jollain iso OMena 2023 mainos-videoilla KUKA VTUN APINA Menee mainostamaan murhamarkettia ja boikpotikaa kaikkia tuon ostoskeskusen liikkeitä rukoillaan että Jumala tekee laajan terroriteon tuolle liikkeelle johtajineen?

        boikotoikaa kaikkia tuon ostoskeskuksen liikkeitä !!!


      • Anonyymi00271
        Anonyymi kirjoitti:

        tekivät vain työtään - työssähän ne keskitysleiri-vartiatkin vaan oli 1940-luvulla...

        joko ne kaikki on tapattu


    • Anonyymi

      Tää on meidän keikka!

      t. vartija

      • Anonyymi00209

        kansan oikeustaju vaatii, vartijat teloitettava tukahduttamalla kuten hekin teki??


      • Anonyymi00221
        Anonyymi00209 kirjoitti:

        kansan oikeustaju vaatii, vartijat teloitettava tukahduttamalla kuten hekin teki??

        ja sinut siinä samalla.


      • Anonyymi00248
        Anonyymi00221 kirjoitti:

        ja sinut siinä samalla.

        kaikki jotka saallii ja puolustelee murhaajavartioita ja murhaaja-satanisteja ja murhaaja-Suomea valtiota...?


    • Anonyymi

      Opetus: opetelkaa käyttäytymään kauppakeskuksissa ja kaupoissa

      • Anonyymi

        Turvallisempaa on tilata tavarat netistä kotiin kuljetettua, kauppakeskuksissa lähtee helposti sekä henki että rahat, vaarallisia paikkoja. Ihmisten kohtaamisessa on aina olemassa konfliktin mahdollisuus eli mahdollisimman vähän kontakteja vieraisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisempaa on tilata tavarat netistä kotiin kuljetettua, kauppakeskuksissa lähtee helposti sekä henki että rahat, vaarallisia paikkoja. Ihmisten kohtaamisessa on aina olemassa konfliktin mahdollisuus eli mahdollisimman vähän kontakteja vieraisiin.

        Oikeassa olet
        Ja tilaus oven taakse ilma. Kontaktia kuljetuksen kanssa.


      • Anonyymi00210

        Miten uskovainen nainen käyttäytyi väärin?

        Käytöskö oikeuttaa 5 tyypin tekemään murhan?


      • Anonyymi00211
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet
        Ja tilaus oven taakse ilma. Kontaktia kuljetuksen kanssa.

        tilaaminenhan se vasta vaarallista onkin...?

        Persut on vaara !


      • Anonyymi00243
        Anonyymi00211 kirjoitti:

        tilaaminenhan se vasta vaarallista onkin...?

        Persut on vaara !

        nakkivaras tuomitaan, tappajat kunniakansalaisina satanistien Suomessa ...?


      • Anonyymi00245

        Älkää käykö Isossa omenassa, niin pysytte elossa.


      • Anonyymi00253
        Anonyymi00243 kirjoitti:

        nakkivaras tuomitaan, tappajat kunniakansalaisina satanistien Suomessa ...?

        pakanamaa-mamulit löntystelee kauppareissulla ohi kun satanisti persu-apinat murhaa suomalaista kristittyä naista lattialla?

        tämä kostetaan satanisteille ja sekuritäs vapaamuurari jne pomoille ja perheileen kiduttamalla tapauksesta?


      • Anonyymi00254
        Anonyymi00253 kirjoitti:

        pakanamaa-mamulit löntystelee kauppareissulla ohi kun satanisti persu-apinat murhaa suomalaista kristittyä naista lattialla?

        tämä kostetaan satanisteille ja sekuritäs vapaamuurari jne pomoille ja perheileen kiduttamalla tapauksesta?

        siis JUMALAN NIMESSÄ !


    • Anonyymi

      Nainen oli häirinnyt ihmisiä kauppakeskuksessa, häntä oli käsketty jättää ihmiset rauhaan ja poistumaan, oli kieltäynyt ja alkanut tapella vastaan. Kaikki aiheutui hänen omista toimistaan. Häirikön oma valinta.

      • Anonyymi

        ei oikeuta tappamaan.

        Lain mukaan ketään ei saa tappaa.

        Eikö sekurötöksessä kerrottu teille...?


      • Anonyymi

        Sekö on riittävä syy tappaa ihminen?


      • Anonyymi

        Matut valitti, että vääräuskoinen nainen puhuu hänelle, olisi mennyt itse Maru ulos ja pois tästä hänelle vääräuskoisesta maasta.
        Silminnäkijät kertoivat, ettei nainen tapellut tai vastustanut mitenkään vartijoita, vaan vartijat läivät mattoon naisen hänen Jumala-puheidensa vuoksi.
        Jumalasta puhumista ja esim. traktaattien jakamista ei ole kielletty Suomessa.
        Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oikeuta tappamaan.

        Lain mukaan ketään ei saa tappaa.

        Eikö sekurötöksessä kerrottu teille...?

        Väärin, ei laissa kielletä tappamasta. Pykälä alkaa sanoilla, joka tappaa toisin, eli ei kiellä.
        Tappaminen on sallittu useassa tilanteessa, yleisin on hätävarjeluna tehty. Toiseksi viranomaisen virassa tekemä, jos se liittyy virkatoimeen ja oli välttämätön, jne...


      • Anonyymi

        naurettava selitys...

        luultavasti koko juttu oli satanistien suunnittelema murha?- joka tarkoituksella näytettiin medialle snuff-filminä?

        Kristitty nainen tapettiin Espoossa...?


      • Anonyymi00204

        "Anonyymi
        2024-06-12 16:15:36
        Nainen oli häirinnyt ihmisiä kauppakeskuksessa, häntä oli käsketty jättää ihmiset rauhaan ja poistumaan, oli kieltäynyt ja alkanut tapella vastaan. Kaikki aiheutui hänen omista toimistaan. Häirikön oma valinta."
        .........
        Tiedostettu on että tapetulla oli psyykkisiä ongelmia.
        Ei se kuitenkaan tarkoita että hänen kaltaisiaan pitää tappaa.
        Kaksi vartiaa olisi voinut taluttaa hänet ulos.

        Mutta ei se riittänyt.


      • Anonyymi00205

        Tuommoiset vartijan paskat joutaisi tappaa joka ikinen. Alinta paskaa mitä maa päällään kantaa ja kauppakeskusten limaperseakat niitä sitten vielä nuolee. Saatana millaiseksi paskahousujen läjäksi koko maa on muuttunut. Vartijan paskoja ei kukaan tarvitse mihinkään ja suurin osa niistä on älyltään aivovammaisen tasoa, ei pitäisi olla mitään oikeuksia edes liikkua julkisesti.

        On se kyllä ihme, ensin pitää maksaa helvetinmoiset verot poliisipelleistä ja "rajasta" ja muusta paskasakista, joista ei oikeisiin töihin ole, ja sitten vielä on vartija-apinoita elätettävä.

        Millaista paskaa suomalaiset oikein nykyään on?


      • Anonyymi00206
        Anonyymi kirjoitti:

        Matut valitti, että vääräuskoinen nainen puhuu hänelle, olisi mennyt itse Maru ulos ja pois tästä hänelle vääräuskoisesta maasta.
        Silminnäkijät kertoivat, ettei nainen tapellut tai vastustanut mitenkään vartijoita, vaan vartijat läivät mattoon naisen hänen Jumala-puheidensa vuoksi.
        Jumalasta puhumista ja esim. traktaattien jakamista ei ole kielletty Suomessa.
        Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta.

        Tuollaiset vartijat kuuluisi tappaa.


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00205 kirjoitti:

        Tuommoiset vartijan paskat joutaisi tappaa joka ikinen. Alinta paskaa mitä maa päällään kantaa ja kauppakeskusten limaperseakat niitä sitten vielä nuolee. Saatana millaiseksi paskahousujen läjäksi koko maa on muuttunut. Vartijan paskoja ei kukaan tarvitse mihinkään ja suurin osa niistä on älyltään aivovammaisen tasoa, ei pitäisi olla mitään oikeuksia edes liikkua julkisesti.

        On se kyllä ihme, ensin pitää maksaa helvetinmoiset verot poliisipelleistä ja "rajasta" ja muusta paskasakista, joista ei oikeisiin töihin ole, ja sitten vielä on vartija-apinoita elätettävä.

        Millaista paskaa suomalaiset oikein nykyään on?

        "Anonyymi00205
        2026-06-09 17:58:45
        ...Vartijan paskoja ei kukaan tarvitse mihinkään ja suurin osa niistä on älyltään aivovammaisen tasoa, ei pitäisi olla mitään oikeuksia edes liikkua julkisesti."
        ///////
        Onhan niistä kyllä jotkut siis turhaan poliisikouluun hakenut
        mutta ei sinnekkään kaikkia oteta.
        Mitä toisaalta ihmettelen?


      • Anonyymi00223
        Anonyymi kirjoitti:

        Matut valitti, että vääräuskoinen nainen puhuu hänelle, olisi mennyt itse Maru ulos ja pois tästä hänelle vääräuskoisesta maasta.
        Silminnäkijät kertoivat, ettei nainen tapellut tai vastustanut mitenkään vartijoita, vaan vartijat läivät mattoon naisen hänen Jumala-puheidensa vuoksi.
        Jumalasta puhumista ja esim. traktaattien jakamista ei ole kielletty Suomessa.
        Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta.

        "Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta."

        Tuohan on siis murha?

        Vaikka älyvammanen fasistivartija ei ehkä ymmärrä asiakkaan ja painisäkin eroa?


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00223 kirjoitti:

        "Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta."

        Tuohan on siis murha?

        Vaikka älyvammanen fasistivartija ei ehkä ymmärrä asiakkaan ja painisäkin eroa?

        kyllä vapaamuurarit on poistaneet koko videon... nopeasti...

        laittakaa nettiosoite videoon jos joku tuon videon tietää

        PERSUT ON VAARA !


      • Anonyymi00240
        Anonyymi00206 kirjoitti:

        Tuollaiset vartijat kuuluisi tappaa.

        kyllä, koska ovat satanisteja?

        "Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus."
        2. Korinttilaiskirje 3:17


      • Anonyymi00244
        Anonyymi kirjoitti:

        Matut valitti, että vääräuskoinen nainen puhuu hänelle, olisi mennyt itse Maru ulos ja pois tästä hänelle vääräuskoisesta maasta.
        Silminnäkijät kertoivat, ettei nainen tapellut tai vastustanut mitenkään vartijoita, vaan vartijat läivät mattoon naisen hänen Jumala-puheidensa vuoksi.
        Jumalasta puhumista ja esim. traktaattien jakamista ei ole kielletty Suomessa.
        Netistä löytyy videoita siitä, kun nainen todistaa Jumalasta ja häntä taluttavat vartijat huutavat: "Tuosta hyvästä pääset mattoon!" ja tappaminen alkaa, naisen sydän pysähtyy heti, kun hänet isketään maahan ja rymytään miesvoimin uhrin päällä, jota silminnäkijät suuresti ihmettelivät, että miksi noin kovia otteita käytettiin rauhalliseen naiseen.
        Hyvää nainen tarkoitti puhuessaan Jumalasta.

        traktaatti= lehtinen, uskonnollinen lehtinen

        ei tosiaan ole kielletty, mutta EU= uusi Neuvostoliitto ja Neuvostoliiton touhuahan tuo vapaamuurari-EU on että vartiat käy tappamssa uskovaisia ja heidät vieläpä palkitaan siitä?


      • Anonyymi00251

        Eli kaikki mielenterveyssairaat ja uskovaiset saa tappaa pois häiritsemästä ihmisiä. Paljonko saivat tapporahaa? Suomi on pilalla. Koko maailma on pilalla. Jos vaikka saa sairaskohtauksen julkisella paikalla? Sätkiminen häiritsee varmaan montaa.


    • Anonyymi

      Tapauksesta on video. Ihmiset on niin tyhmiä, että heitä voi harhaanjohtaa videonpätkällä tai kuvilla, jotka yleensä eivät koskaan näytä koko tapausta alusta loppuun.

      Oikeus on tutkinut asian ja siellä on parempi tieto tapahtumien kulusta kuin kellään meillä. Sen perusteella vartijat on todettu syyttömiksi. Tapauksesta on kerrottu sen verran, että uhri aiheutti häiriötä, ei totellut vartijoita ja kun nämä lähtivät saattamaan häntä ulos käsivarresta, uhri kilahti ja ryhtyi tappelemaan. Vartijat toimivat, kuten heidät on koulutettu. Shit happens.

      Tarinan opetus. Tottele virkavaltaa ja vartijoita, jos sinua käsketään poistumaan. Eloapinoillekin voisi näyttää nokialaista nuoriso-ohjaajaa, koska tukkivat kadut eivätkä tottele virkavaltaa, joka edustaa demokratiassa kansaa ja turvaa järjestystä. Eloapinat siis hyökkäävät meitä muita vastaan, kieltäytymällä tottelemasta meitä turvaavia viranhaltijoita. Pamppua, putkaa ja tuhansien eurojen maksut.

      • Anonyymi

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Ajattelet sairaan nurinkurisesti!
        Ovat nimen omaan syyttömiä kunnes on lainvoimainen tuomio, joka sanoo toista.


      • Anonyymi

        Järjetön tai epäoikeudenmukainen poistumaankäsky ilman syytä vaan saattaa tuottaa monilla hiukan vastustusta-

        kun ei ole mitään järkeä poistua, jos esimerkiksi on menossa kauppaan ostamaan jotain.

        Suomessa ihmistä ei voida estää menemästä ruokakauppaan-

        kun laki perustuu siihen että jokaisen ihmisen on kuitenkin voitava saada ostaa ravintoa eli ruokaa- jota siis myydään kaupassa...


      • Anonyymi

        No mutta, ihan itse turvaava viranhaltijahan se täällä! Wau!


      • Anonyymi

        Sinä turvaava viranhaltija, minkä verran pamppua?
        Ihanko kuoliaaksi asti hakkaat?
        Nakkaat ruumiin putkaan ja se todetaan putkakuolemaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Niin sitä "muuttumista" nyt jo vuosi odoteltu...

        Mahtoiko syyttäjä edes valittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Ei taida muuttua enää... on jo melkein 1,5v odotettu uutista, että syyttäjä edes valittanut hoviin (valitusaika 30vrk käräjäoikeuden päätöksen antopäivästä)


      • Anonyymi

        höpöpöpö-

        miksihän MISSÄÄN ei ole vanvoltakameran videota jossa ko nainen olisi näkyvissä käyttäytyneen häiriöksi?...

        sellaista ei ole...

        ei järkkäreille vittuilu ole häiriökäyttäytymistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpöpöpö-

        miksihän MISSÄÄN ei ole vanvoltakameran videota jossa ko nainen olisi näkyvissä käyttäytyneen häiriöksi?...

        sellaista ei ole...

        ei järkkäreille vittuilu ole häiriökäyttäytymistä

        Miksiköhän ei näytetä valvontakameran tallenteita?

        Ettei vain olisi sitä lakisääteisesti salassapidettävää materiaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Koskahan tuo "muuttuu"???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        No koskas sen tuomion olikaan tarkoitus muuttua hovissa.??


      • Anonyymi

        videoo ei ole misään...

        laitapa nettisivu tähän jo sellainen on...


      • Anonyymi00193
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Niin milloin ja missä hovissa?... kohta 2 vuotta odotettu uutista että syyttäjä olisi edes valittanut tuosta päätöksestä


      • Anonyymi00199
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio ei ole lainvoimainen, eivät ole vielä syyttömiä. Eiköhän tuo tuomio hovissa muutu...

        Koskahan se hovin päätös olikaan tulossa???

        Ollu hieman hiljaista jo pari vuotta, joten onkohan syyttäjä edes valittanut?


      • Anonyymi00207

        Pidähän sinä paskakasa turpasi kiinni. Minua jos tulet käskemään 75 pisteen älylläsi, niin sinulle käy tosi huonosti sen jälkeen, apina.


      • Anonyymi00241
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön tai epäoikeudenmukainen poistumaankäsky ilman syytä vaan saattaa tuottaa monilla hiukan vastustusta-

        kun ei ole mitään järkeä poistua, jos esimerkiksi on menossa kauppaan ostamaan jotain.

        Suomessa ihmistä ei voida estää menemästä ruokakauppaan-

        kun laki perustuu siihen että jokaisen ihmisen on kuitenkin voitava saada ostaa ravintoa eli ruokaa- jota siis myydään kaupassa...

        Iso Omenassa tosin voidaan tapaa ennenkuin ehtii kauppaan?

        Vapaamuurarien tekemää joukkovainoa satanistinen murha?


      • Anonyymi00263
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön tai epäoikeudenmukainen poistumaankäsky ilman syytä vaan saattaa tuottaa monilla hiukan vastustusta-

        kun ei ole mitään järkeä poistua, jos esimerkiksi on menossa kauppaan ostamaan jotain.

        Suomessa ihmistä ei voida estää menemästä ruokakauppaan-

        kun laki perustuu siihen että jokaisen ihmisen on kuitenkin voitava saada ostaa ravintoa eli ruokaa- jota siis myydään kaupassa...

        Ei kauppaan saa mennä kuin vakavassa ostoaikeessa, tai nirri pois. Varsinkin möykkäävä nuoriso on poistettava käytäviltä.


    • Anonyymi

      On se kun yhden naisen rauhoittamiseen tarvitaan nykyisin viisi miestä ja käsiraudat. Ennen, esimerkiksi yli 30 vuotta sitten riitti yksi vartija Reinikaisen tyyliin hoitamaan tilanne asiallisesti.
      Mutta nämä nykyiset pullamössöt ei osaa mitään. Hamekangas ennen tuollaisille "ämmille" ostettiin.

      • Anonyymi

        Reinikaisten aikaan ei kaikenlaiset sekopäät olleet lisääntyneet ja tuottaneet jälkeläisiä. Nyt kauppakeskuksissa pyörii kaikenlaisia mielipuolia, joiden käyttäytymiseen ei Reinikaisilla ole mitään vaikutusta. Tosin on vielä vanhan ajan Reinikaisia, mutta he ovat tavan takaa sairaslomilla näiden mielipuolien väkivallan seurauksena. Olet jäänyt ajastasi jälkeen.


      • Anonyymi

        Yksi pieni nainen, oliko se niin vahva, että tarvittiin viisi raavasta äijää surmaamaan nainen?


      • Anonyymi

        Siviilissä ja vapaa-ajalla toki pukeudumme myös hameeseen.


      • Anonyymi

        Inhottava maahan muuttanut vartija naureskeli ivallisesti, kun naista tapettiin.
        Muslimimaissa on totuttu tappamaan naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reinikaisten aikaan ei kaikenlaiset sekopäät olleet lisääntyneet ja tuottaneet jälkeläisiä. Nyt kauppakeskuksissa pyörii kaikenlaisia mielipuolia, joiden käyttäytymiseen ei Reinikaisilla ole mitään vaikutusta. Tosin on vielä vanhan ajan Reinikaisia, mutta he ovat tavan takaa sairaslomilla näiden mielipuolien väkivallan seurauksena. Olet jäänyt ajastasi jälkeen.

        Tämä vartijoiden tappama nainen ei ollut sekopää
        eikä väkivaltainen.
        Vartijat käyttivät mielipuolista väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vartijoiden tappama nainen ei ollut sekopää
        eikä väkivaltainen.
        Vartijat käyttivät mielipuolista väkivaltaa.

        Ruotsalainen Sekuritaks-yhtiö joutuu korvaamaan- eräs Blackrockin yhtiöistä...?

        Stubb...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalainen Sekuritaks-yhtiö joutuu korvaamaan- eräs Blackrockin yhtiöistä...?

        Stubb...?

        Stubille palautui koulukiusaaja-aikansa mieleen...?... olisi toivonut itsekin olleensa mukana nirhaamassa?


      • Anonyymi

        ei Suomen alin mukaan voida estää sanavapautta- eli kaikkea kirjallista aineistoa kuten uskonnolliset ja poliittiset taiteelliset tieteelliset jne saa jakaa vapaasti Suomessa.

        natsiporvari-persujen tämä on tietysti vaikee tajuta kun pohjoiskoreassakin saa vapaasti tappaa erilaiset ihmiset...


      • Anonyymi00225
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalainen Sekuritaks-yhtiö joutuu korvaamaan- eräs Blackrockin yhtiöistä...?

        Stubb...?

        heh ... Blackrock Oy omistaa Suomen että suomen laskuun tuo menee oli tulos sitten mikä tahansa


      • Anonyymi00266
        Anonyymi kirjoitti:

        ei Suomen alin mukaan voida estää sanavapautta- eli kaikkea kirjallista aineistoa kuten uskonnolliset ja poliittiset taiteelliset tieteelliset jne saa jakaa vapaasti Suomessa.

        natsiporvari-persujen tämä on tietysti vaikee tajuta kun pohjoiskoreassakin saa vapaasti tappaa erilaiset ihmiset...

        ei Suomen lain mukaan voida estää sananvapautta- eli kaikkea kirjallista aineistoa kuten uskonnolliset ja poliittiset taiteelliset tieteelliset jne saa jakaa vapaasti Suomessa.

        Kyseessä oli satanistien tekemä murha?


      • Anonyymi00268

        Mihin se nainen kuoli? Tukehtumalla? Missä sellainen menetelmä vartijoille opetetaan, että tukehtuu?


      • Anonyymi00269
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi pieni nainen, oliko se niin vahva, että tarvittiin viisi raavasta äijää surmaamaan nainen?

        Nainen ei ole ihminen kaikkien mielestä. Eivätkä jotkut kunnioita kuin raakaa voimaa. Netin ja hormonien sekoittamat.


    • Anonyymi

      Siksi viisi raavasta miestä että voidaan mahdollisimman turvallisesti ottaa henkilö kiinni aiheuttamatta vammoja kiinniotetulle.

      • Anonyymi

        Mutta tuli vamma kuitenkin, kuoli pois.


      • Anonyymi

        No, eihän tuossa mitään suurta vammaa tuotettu, ihan vain sydänpysähdys.
        Kuoleehan ihminen vähemmästäkin röykkyytyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eihän tuossa mitään suurta vammaa tuotettu, ihan vain sydänpysähdys.
        Kuoleehan ihminen vähemmästäkin röykkyytyksestä.

        Vahinko?...


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Järjestyksenvalvojat olivat pyytäneet häiriötä aiheuttanuta naista poistumaan paikalta useaan kertan mutta nainen oli ruvennut pistämään vastaan. Olisi totellut ja häpyinynyt niin noin ei olisi käynyt. Nanen oli häiriköinyt jo aiemminkin ja oli poistettu rakennuksesta jo edellisenä päivänä.

      • Anonyymi

        oli oikeus kurittaa


      • Anonyymi

        Mikään ei ole järkkäreille niin hankala tapaus kuin hysteerinen nainen. Sylkee, puree, kirkuu, yrittää raapia silmiä, potkia munille... jne. Ei mitään pidäkkeitä. Raivopäinen mies yrittää vetää turpaan ja se on lopulta helpompi tapaus.


      • Anonyymi

        oli siis oikeus tappaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole järkkäreille niin hankala tapaus kuin hysteerinen nainen. Sylkee, puree, kirkuu, yrittää raapia silmiä, potkia munille... jne. Ei mitään pidäkkeitä. Raivopäinen mies yrittää vetää turpaan ja se on lopulta helpompi tapaus.

        Tämä nainen ei käyttäytynyt mitenkään väkivaltaisesti eikä vastustanut vartijoita.
        Tapauksella on monia silminnäkijöitä, miksei oikeus edes yrittänyt tavoittaa heitä ja velvoittaa todistamaan.
        Siksi koska vartijoita ja poliiseja suojellaan aina.

        Todistajia ja tämän tapauksen silminnäkijöitä on todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen ei käyttäytynyt mitenkään väkivaltaisesti eikä vastustanut vartijoita.
        Tapauksella on monia silminnäkijöitä, miksei oikeus edes yrittänyt tavoittaa heitä ja velvoittaa todistamaan.
        Siksi koska vartijoita ja poliiseja suojellaan aina.

        Todistajia ja tämän tapauksen silminnäkijöitä on todella paljon.

        No jos eivät ole poliisin suorittaman tutkinnan aikana tulleet kertomaan niin millä ajattelit tulevan oikeuteenkaan, kun ei tiedetä kenet pitää haastaa todistamaan????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen ei käyttäytynyt mitenkään väkivaltaisesti eikä vastustanut vartijoita.
        Tapauksella on monia silminnäkijöitä, miksei oikeus edes yrittänyt tavoittaa heitä ja velvoittaa todistamaan.
        Siksi koska vartijoita ja poliiseja suojellaan aina.

        Todistajia ja tämän tapauksen silminnäkijöitä on todella paljon.

        Miksi muuten jotkut ketkä valehtelee kaikkialla netissä että nainen olisi ollut häiriöksi- eli puolustelevat murhaajia?

        Koska ei ollut- ja siksi ei kai tajunnut että miksi olisi pitänyt poistua. oli varmaan kauppa-asioilla ja piti mennä kauppaan.


      • Anonyymi

        Oliko saarnannut Jeesuksesta?

        Suomi on vapaa maa!


      • Anonyymi

        ei vartioilla ollut oikeutta poistaa.

        kaupassa saa käydä.

        Iso OMenassa kuka omistajako kieltänyt kristittyjen lappujen jakamisen?


      • Anonyymi00226
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen ei käyttäytynyt mitenkään väkivaltaisesti eikä vastustanut vartijoita.
        Tapauksella on monia silminnäkijöitä, miksei oikeus edes yrittänyt tavoittaa heitä ja velvoittaa todistamaan.
        Siksi koska vartijoita ja poliiseja suojellaan aina.

        Todistajia ja tämän tapauksen silminnäkijöitä on todella paljon.

        viittaa satanistien vapaamuurari-piiloviestin alla tehtyyn rituaalimurhaan

        Päivä oli 7.1. - 17 on vapaamuurarien luku
        paikalla oli 7 vartiaa ja 1 uhri,,, 5 naisen kimpussa ja 2 kutsuttiin paikalle että saatiin numero 7... 17... vapaamuurarien luku 1717 vapaamuurarien perustamisvuosi..

        Vapaamuurarit, Blackrock USA=, Sekuritäs Rutosi, Avarn Norja....``?`?


      • Anonyymi00227
        Anonyymi00226 kirjoitti:

        viittaa satanistien vapaamuurari-piiloviestin alla tehtyyn rituaalimurhaan

        Päivä oli 7.1. - 17 on vapaamuurarien luku
        paikalla oli 7 vartiaa ja 1 uhri,,, 5 naisen kimpussa ja 2 kutsuttiin paikalle että saatiin numero 7... 17... vapaamuurarien luku 1717 vapaamuurarien perustamisvuosi..

        Vapaamuurarit, Blackrock USA=, Sekuritäs Rutosi, Avarn Norja....``?`?

        Suomi on kristitty maa, joten täällä pitäis olla oikeus puhua Jeesuksesta ja Jumalasta


    • Anonyymi

      Kun OIKEUS tutkii ASIANTUNTIJOIDEN lausuntojen perusteella mitä on tapahtunut niin se on vähän eri asia kuin oman elämänsä pilanneet katkeroituneet nettiöyhöttäjät keksivät omasta päästä p*skaa!

      • Anonyymi

        Katsotaan hovin ammattituomarien näkemys.

        https://oikeus.fi/karajaoikeudet/helsinginkarajaoikeus/fi/index/lautamiehet.html

        Lautamiehet
        Oikeusministeriö on vahvistanut lautamiesten lukumääräksi toimikaudelle 2021-2025 Helsingin käräjäoikeuteen 220 lautamiestä, jotka Helsingin kaupunginvaltuusto on päätöksellään 8.9.2021 valinnut valtuuston toimikautta vastaavaksi ajaksi eli noin neljäksi vuodeksi. Lautamiesten toimikausi Helsingin käräjäoikeudessa alkaa 1.2.2022 ja päättynee syksyllä 2025.

        Lautamiehet ovat helsinkiläisiä maallikoita, Suomen kansalaisia, jotka edustavat mahdollisimman tasapuolisesti kaupungin asukkaiden ikä-, sukupuoli-, kieli- ja elinkeinojakaumaa.

        Lautamies on tuomioistuimen jäsen ja toimii tuomarin vastuulla. Lautamies on tuomarin tehtävässään riippumaton ja puolueeton. Tuomioistuinlain ja lautamieslain muutosten johdosta myös lautamiesten on annettava ennen tehtävään ryhtymistä sekä tehtävän kestäessä ilmoitus sidonnaisuuksistaan käräjäoikeudelle. Lautamiehen tehtävä on valtiollinen luottamustehtävä, jonka hoitamisesta maksetut kustannukset suoritetaan valtion varoista.

        Tarkemmin lautamiehen tehtävistä voi lukea oheisesta esitteestä.

        Helsingin käräjäoikeuden lautamiesasiat hoidetaan käräjäoikeuden hallinto-osastolla.



        Yhteystiedot:
        helsinki_lautamiesasiat.ko[at]oikeus.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan hovin ammattituomarien näkemys.

        https://oikeus.fi/karajaoikeudet/helsinginkarajaoikeus/fi/index/lautamiehet.html

        Lautamiehet
        Oikeusministeriö on vahvistanut lautamiesten lukumääräksi toimikaudelle 2021-2025 Helsingin käräjäoikeuteen 220 lautamiestä, jotka Helsingin kaupunginvaltuusto on päätöksellään 8.9.2021 valinnut valtuuston toimikautta vastaavaksi ajaksi eli noin neljäksi vuodeksi. Lautamiesten toimikausi Helsingin käräjäoikeudessa alkaa 1.2.2022 ja päättynee syksyllä 2025.

        Lautamiehet ovat helsinkiläisiä maallikoita, Suomen kansalaisia, jotka edustavat mahdollisimman tasapuolisesti kaupungin asukkaiden ikä-, sukupuoli-, kieli- ja elinkeinojakaumaa.

        Lautamies on tuomioistuimen jäsen ja toimii tuomarin vastuulla. Lautamies on tuomarin tehtävässään riippumaton ja puolueeton. Tuomioistuinlain ja lautamieslain muutosten johdosta myös lautamiesten on annettava ennen tehtävään ryhtymistä sekä tehtävän kestäessä ilmoitus sidonnaisuuksistaan käräjäoikeudelle. Lautamiehen tehtävä on valtiollinen luottamustehtävä, jonka hoitamisesta maksetut kustannukset suoritetaan valtion varoista.

        Tarkemmin lautamiehen tehtävistä voi lukea oheisesta esitteestä.

        Helsingin käräjäoikeuden lautamiesasiat hoidetaan käräjäoikeuden hallinto-osastolla.



        Yhteystiedot:
        helsinki_lautamiesasiat.ko[at]oikeus.fi

        Käräjäoikeuden tuomarikin on ammattilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käräjäoikeuden tuomarikin on ammattilainen.

        Suomalaista miestä on syytä pelätä .peto mikä peto .ei ole ihme että moni suomi nainen valitsee ulkolaisen miehen itselleen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaista miestä on syytä pelätä .peto mikä peto .ei ole ihme että moni suomi nainen valitsee ulkolaisen miehen itselleen .

        No joo!
        Odotetaan innolla milloin namut pääsevät lautamiehiksi Suomessa!
        Vartijoissa oli yksi namupoika, joka ivasi ja nauroi ilkeästi, kun naista tapettiin.
        Näkyy videoillakin, kun viitsit katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaista miestä on syytä pelätä .peto mikä peto .ei ole ihme että moni suomi nainen valitsee ulkolaisen miehen itselleen .

        Upeaa sarkasmia!
        Onnittele itseäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo!
        Odotetaan innolla milloin namut pääsevät lautamiehiksi Suomessa!
        Vartijoissa oli yksi namupoika, joka ivasi ja nauroi ilkeästi, kun naista tapettiin.
        Näkyy videoillakin, kun viitsit katsoa.

        videoihin viittaville tieodoksi että ne videot pitää laitta tänne kommenttiin- ei kukaan löydä niiden monien veídoiden seasta tierttyjä videoita joista puhutte.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan hovin ammattituomarien näkemys.

        https://oikeus.fi/karajaoikeudet/helsinginkarajaoikeus/fi/index/lautamiehet.html

        Lautamiehet
        Oikeusministeriö on vahvistanut lautamiesten lukumääräksi toimikaudelle 2021-2025 Helsingin käräjäoikeuteen 220 lautamiestä, jotka Helsingin kaupunginvaltuusto on päätöksellään 8.9.2021 valinnut valtuuston toimikautta vastaavaksi ajaksi eli noin neljäksi vuodeksi. Lautamiesten toimikausi Helsingin käräjäoikeudessa alkaa 1.2.2022 ja päättynee syksyllä 2025.

        Lautamiehet ovat helsinkiläisiä maallikoita, Suomen kansalaisia, jotka edustavat mahdollisimman tasapuolisesti kaupungin asukkaiden ikä-, sukupuoli-, kieli- ja elinkeinojakaumaa.

        Lautamies on tuomioistuimen jäsen ja toimii tuomarin vastuulla. Lautamies on tuomarin tehtävässään riippumaton ja puolueeton. Tuomioistuinlain ja lautamieslain muutosten johdosta myös lautamiesten on annettava ennen tehtävään ryhtymistä sekä tehtävän kestäessä ilmoitus sidonnaisuuksistaan käräjäoikeudelle. Lautamiehen tehtävä on valtiollinen luottamustehtävä, jonka hoitamisesta maksetut kustannukset suoritetaan valtion varoista.

        Tarkemmin lautamiehen tehtävistä voi lukea oheisesta esitteestä.

        Helsingin käräjäoikeuden lautamiesasiat hoidetaan käräjäoikeuden hallinto-osastolla.



        Yhteystiedot:
        helsinki_lautamiesasiat.ko[at]oikeus.fi

        Niin koskahan tuo katsotaan???


        Ai niin... ei tainnut edetä edes hoviin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan hovin ammattituomarien näkemys.

        https://oikeus.fi/karajaoikeudet/helsinginkarajaoikeus/fi/index/lautamiehet.html

        Lautamiehet
        Oikeusministeriö on vahvistanut lautamiesten lukumääräksi toimikaudelle 2021-2025 Helsingin käräjäoikeuteen 220 lautamiestä, jotka Helsingin kaupunginvaltuusto on päätöksellään 8.9.2021 valinnut valtuuston toimikautta vastaavaksi ajaksi eli noin neljäksi vuodeksi. Lautamiesten toimikausi Helsingin käräjäoikeudessa alkaa 1.2.2022 ja päättynee syksyllä 2025.

        Lautamiehet ovat helsinkiläisiä maallikoita, Suomen kansalaisia, jotka edustavat mahdollisimman tasapuolisesti kaupungin asukkaiden ikä-, sukupuoli-, kieli- ja elinkeinojakaumaa.

        Lautamies on tuomioistuimen jäsen ja toimii tuomarin vastuulla. Lautamies on tuomarin tehtävässään riippumaton ja puolueeton. Tuomioistuinlain ja lautamieslain muutosten johdosta myös lautamiesten on annettava ennen tehtävään ryhtymistä sekä tehtävän kestäessä ilmoitus sidonnaisuuksistaan käräjäoikeudelle. Lautamiehen tehtävä on valtiollinen luottamustehtävä, jonka hoitamisesta maksetut kustannukset suoritetaan valtion varoista.

        Tarkemmin lautamiehen tehtävistä voi lukea oheisesta esitteestä.

        Helsingin käräjäoikeuden lautamiesasiat hoidetaan käräjäoikeuden hallinto-osastolla.



        Yhteystiedot:
        helsinki_lautamiesasiat.ko[at]oikeus.fi

        Väärä käräjäoikeus... Tämä käsittely käytiin Länsi-uudenmaan käräjäoikeuden Espoon toimipisteessä Otaniemessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo!
        Odotetaan innolla milloin namut pääsevät lautamiehiksi Suomessa!
        Vartijoissa oli yksi namupoika, joka ivasi ja nauroi ilkeästi, kun naista tapettiin.
        Näkyy videoillakin, kun viitsit katsoa.

        video näkyy missä?


    • Anonyymi

      Hyvävelikerho toimii ja on voimissaan!

    • Anonyymi

      Mikä v...ttu ihmisiä vaivaa, kun on tällainen lynkkausinto päällä. Oikeus on todennut kaverit syyttömiksi. Jos syyttäjä valittaa, niin homma etenee seuraavaan asteeseen, mutta mikä ihmeen kiima ihmisillä on väittää syylliseksi kavereita, jotka eivät sitä oikeuden mielestä ole. Ei oikeuskaan tätä fiilispohjalta päättänyt, vaan faktoihin perustuen.

      • Anonyymi

        Rikolliset haluaa laajentaa toimintavapauksiaan yrittämällä vaikeuttaa ja kaventaa vartijoiden, järjestyksenvalvojien ja poliisien työtä.


      • Anonyymi

        Jos tappajat olisivat olleet joitain muita kuin vartijoita, niin tottakai olisi tullut tappotuomio, asiahan on päivän selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikolliset haluaa laajentaa toimintavapauksiaan yrittämällä vaikeuttaa ja kaventaa vartijoiden, järjestyksenvalvojien ja poliisien työtä.

        Tämä tapettu nainen ei ollut rikollinen.
        Vartijat ovat rikollisia.
        Onko tappo sallittua nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapettu nainen ei ollut rikollinen.
        Vartijat ovat rikollisia.
        Onko tappo sallittua nykyään?

        Ketkä kaikki saavat nykyään tappaa ilman rangaistusta?
        Vartijat, järjestyksenvalvojat ja poliisit ainakin, namupojatkin saavat irrottaa pään naisilta ilman rangaistusta, pitäähän omaa kulttuuriaan saada toteuttaa täällä takapajuisessa Suomessakin jopa! Ja suurin osa namupojista onkin poliiseja ja/tai ammattisotilaita lähtömaissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapettu nainen ei ollut rikollinen.
        Vartijat ovat rikollisia.
        Onko tappo sallittua nykyään?

        Ketkä kaikki saavat nykyään tappaa ilman rangaistusta?
        Vartijat, järjestyksenvalvojat ja poliisit ainakin, namupojatkin saavat irrottaa pään naisilta ilman rangaistusta, pitäähän omaa kulttuuriaan saada toteuttaa täällä takapajuisessa Suomessakin jopa! Ja suurin osa namupojista onkin poliiseja ja/tai ammattisotilaita lähtömaissaan.


      • Anonyymi

        Lynkkaus-into tarttunu tuolta Iso Omenasta-?

        nyt kansa haluaa samalla lynkkaysinnolla niille lynkkaysintoisille vartioioille?


      • Anonyymi

        yks niistä vartioista jo ymmärsi itse ottaa hengen itseltään...


      • Anonyymi00194
        Anonyymi kirjoitti:

        yks niistä vartioista jo ymmärsi itse ottaa hengen itseltään...

        Väärin... se oli "hengen itseltään ottanut" oli mukana siinä laajassa Avarnin jupakassa, joka paljastui samoihin aikoihin


      • Anonyymi00228
        Anonyymi00194 kirjoitti:

        Väärin... se oli "hengen itseltään ottanut" oli mukana siinä laajassa Avarnin jupakassa, joka paljastui samoihin aikoihin

        Montako vartiaa saa tappaa ilman tuomiota?


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00228 kirjoitti:

        Montako vartiaa saa tappaa ilman tuomiota?

        viisi, koska 5 oli tappamassa?


    • Anonyymi

      Tuomiossa sanotaan ettei voitu osoittaa vartijoiden toiminnan aiheuttaneen kuolemaa. Oikein meni.

      • Anonyymi

        ei tietenkään VOINUT osottaa-

        koska vapaamuurari EI VOI tuomita vapaamuuraria- vaikka todisteet niin osottaisikin?


      • Anonyymi00229

        akka on siis elossa


    • Anonyymi

      Joo puntti-antit pääsi pälkähästä ! ? Kylähän varmaan voimaakin mutta tämä nainen oliko niin???

    • Anonyymi

      Olikohan tällä menehtyneellä mielenterveys aivan kohdillaan?
      Olisi mahdollisesti tarvinnut hoitotoimia.

      • Anonyymi

        Eikö MT-potilas saa käydä kauppakeskuksessa ja puhua uskonnostaan?
        Ainakin kaikenmaailman lahkolaiset saavat jakaa uskontolappusiaan ja todistaa Jumalasta kaduilla ja ostoskeskuksissa, tappaako vartijat heidätkin tästä lähtien?
        Tähän asti Suomessa on suhtauduttu ymmärryksellä hiukan erilaisiinkin ihmisiin.
        Nainen on varmaankin ollut hoidon piirissä, mutta koska hän ei ollut vaarallinen itselleen tai muille, ei häntä tietenkään pidetty missään suljetussa hoitolaitoksessa.
        Mitä pahaa tämä nainen teki?
        Että menikin puhumaan Jumalasta herrakansaa edustavalle ihmiselle ja vielä sen jälkeenkin ilkesikin puhua Jumalasta vartijoille, jotka kilahtivat ja löivät mattoon naisen omien huutamiensa sanojensa mukaisesti ja veneen tuoma vartija katseli ivallisesti tappamista ja naureskeli ylimielisen ilkeästi.
        Mitä pahaa vartijat tekivät?
        Eivät mitään, he vain tekivät oikeaoppisesti työtään ja nainen ilkesikin vielä loukata heitä heittämällä henkensä heidän allaan.
        Sydän voi pysähtyä säikähdyksestäkin, jonka vartijat aiheuttivat lattiaan heitolla ja vartijan olisi pitänyt heti huomata tila ja aloittaa elvytys, muttei koulutus riittänyt, eikä ÄO.


      • Anonyymi00230

        tuntuis että noi hyypiöt sitä mt-hoitoa tarttis- tosin eihän se hoitoa ole vaan pilleriä jne... eli makdollisesti on nniiden päät voitukin sekottaa pilelriellä.

        Lisäks vapaamuurarit ohjeistaneet apinantasolla olevat nuoret että nyt on pakko saada 'akka' pois , käsketty väkivaltaan?


    • Anonyymi

      Suomi on oikeusvaltio, jossa käräjäoikeus hylkää syytteet naisen taposta.
      Viisi miestä hyökkää naisen kimppuun ja tukehduttaa kuoliaaksi.
      Syyttäjä vaatii tekijöille vain sakkorangaistukset.
      Käräjäoikeus kumoaa senkin.
      Onko oikeuskin jaettu kahteen leiriin kansan jakautumisen kahtia myötä.?

      Suomessa siis ei jaeta oikeutta.

      Suomi ei siis ole Oikeusvaltio muita kuin fasisteja kohtaan.

      • Anonyymi

        joku taisi joutua vankilaan kun kasvatti hamppua...'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku taisi joutua vankilaan kun kasvatti hamppua...'?

        oli iso rikollinen moinen- kasvatti kasvia-

        toiset vaan tappaa ihmisiä...?- ja on vapaana...


      • Anonyymi

        noiden tuomairen nimet julki


    • Anonyymi

      Aivan oikein kaikki kävi

      • Anonyymi

        Vartia oikkeaus tappa naine koska naine ei totella mies ei kuunnela meis


    • Anonyymi

      Ei nuo vartijat voi olla syyttömiä.

    • Anonyymi

      Nainen oli häirikkö. Oikein toimi vartijat.

      • Anonyymi

        Suomessa siis suunsoitto on vakavampi rikos kuin kuolemantuottamus, tosi outoa. On tää julma maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa siis suunsoitto on vakavampi rikos kuin kuolemantuottamus, tosi outoa. On tää julma maa.

        Nythän oikeus totesi, että kuolemantuottamusta ei tapahtunut.


      • Anonyymi

        Vartijoilla on oikeus tappaa häirikkö, joka on sekopää.
        Onhan poliiseillakin oikeus ampua vitipäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa siis suunsoitto on vakavampi rikos kuin kuolemantuottamus, tosi outoa. On tää julma maa.

        Oulussa poliisit ajoivat naisen päälle, joka oli ylittämässä suojatietä, nainen lensi 5 m törmäyksen voimasta - poliiseja ei tuomittu, vaan nainen sai tuomion.
        Lukekaa itse vaikkapa iltalehdistä, viime viikkoisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa siis suunsoitto on vakavampi rikos kuin kuolemantuottamus, tosi outoa. On tää julma maa.

        Tappo se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän oikeus totesi, että kuolemantuottamusta ei tapahtunut.

        Hovioikeus ei ole vielä todennut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän oikeus totesi, että kuolemantuottamusta ei tapahtunut.

        Vaan tapahtui tappo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan tapahtui tappo!

        Rauha kuitenkin onnistuttiin turvaamaan- ei häiriötä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovioikeus ei ole vielä todennut!

        Eikä taida todetakaan.... 1,5v odoteltu että syyttäjä edes valittaisi sinne, mutta tainnu se valitusaikakin mennä jo umpeen


      • Anonyymi00195
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovioikeus ei ole vielä todennut!

        Taisi jäädä syyttäjällä se valitus tekemättä, joten lainvoimainen päätös


      • Anonyymi00200
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovioikeus ei ole vielä todennut!

        Aika hiljaista ollut kohta 2 vuotta sen hovioikeuden suhteen....



        Olisiko mennyt sinne mappi Ööhön vai jäiköhän syyttäjältä valitus tekemättä???


    • Anonyymi

      Suomessa vartijat nauttivat erityistä lainsuojaa.

      • Anonyymi

        Jos tappajat olisivat olleet joitakin muita kuin vartijoita, niin olisivat jo vankilassa.


    • Anonyymi

      Vartijan pesti on väkivalta psykopaateille kutsumus ammatti

    • Anonyymi

      Nyt pitäisikin uskoa, että nainen sattui kuolemaan just sillä hetkellä luonnollisesti? Ei ole uskottavaa. Nainen kuoli siihen kovakouraiseen käsittelyyn.

      • Anonyymi

        Aivan selvä asia, että tuollainen rynkytys aiheuttaa sydämen pysähtymisen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuten on tuhanteen kertaan todettu MEIDÄN OIKEUSLAITOS ON LÄPIMÄTÄ.

    • Anonyymi

      Ei tässä oikeustoimi kelpoisille henkilöille voi antaa eritys vapauksia sen perusteella onko sillä VITTU jalkojen välissä?

      Henkilö ei noudattanut ohjeistusta joten paskaa kohdeltiin kuten mitä tahansa muutakin "henkilöä" esimerkiksi 120 kg kehonrakentaja miesoletettua olisi kohdeltu täsmälleen samalla tavalla?

      Pitäskö naisia sukupuolen takia kohdella esimerkiksi vähäälyisinä tai muuten VAMMASINA taitaa olla asian Pointti?

      • Anonyymi

        Hankalaa olis jos vartijoiden pitäs kohdella asiakasta sen perusteella kuuluuko se 60 kiloiseen kärpäs sarjaan vaikko ihan raskaaseen sarjaan.
        Tuon lisäksi asiaan pitäis ilmeisesti vaikuttaa tuo haiseeko henkilö vitulle?
        Omalle tai lääkärin tekemälle.

        Eihän noista nykyisistä asiakkaista ulkonäön perusteella voi tai edes saa tehdä mitään johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa olis jos vartijoiden pitäs kohdella asiakasta sen perusteella kuuluuko se 60 kiloiseen kärpäs sarjaan vaikko ihan raskaaseen sarjaan.
        Tuon lisäksi asiaan pitäis ilmeisesti vaikuttaa tuo haiseeko henkilö vitulle?
        Omalle tai lääkärin tekemälle.

        Eihän noista nykyisistä asiakkaista ulkonäön perusteella voi tai edes saa tehdä mitään johtopäätöksiä.

        Vartijan aivoilla ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä mistään.

        Koulupudokkaiden "ammatti" ja yleensä vain järjestäytyneen rikollisuuden muoto.


      • Anonyymi

        Vartijoita on älyn puutteen takia kohdella vammaisina ja käskyttää painumaan v-ttuun aina kun sellaisen apinan jossain näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa olis jos vartijoiden pitäs kohdella asiakasta sen perusteella kuuluuko se 60 kiloiseen kärpäs sarjaan vaikko ihan raskaaseen sarjaan.
        Tuon lisäksi asiaan pitäis ilmeisesti vaikuttaa tuo haiseeko henkilö vitulle?
        Omalle tai lääkärin tekemälle.

        Eihän noista nykyisistä asiakkaista ulkonäön perusteella voi tai edes saa tehdä mitään johtopäätöksiä.

        Tietenkin niiden kuuluu kohdella ihmisen koon, kunnon, iän ja sukupuolen huomioonottaen-

        tuohan on ihan itsestäänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin niiden kuuluu kohdella ihmisen koon, kunnon, iän ja sukupuolen huomioonottaen-

        tuohan on ihan itsestäänselvää.

        Siks vartoille pitäs opettaa säännöt- eikä tappamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks vartoille pitäs opettaa säännöt- eikä tappamista.

        Missäs sitä "tappamista" vartioille "opetetaan"?


      • Anonyymi00232
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sitä "tappamista" vartioille "opetetaan"?

        ilmeisesti jossain


    • Anonyymi

      Syytteistä vapautuu, jos on syytön.
      Etkö tuotakaan tiennyt?

      • Anonyymi

        Oikeus perustelee mm:
        "Asennon merkitystä on kuitenkin mahdotonta yksittäisessä tapauksessa jälkikäteen arvioida, sillä terveet ihmiset sietävät päinmakuuasentoa tyypillisesti hyvin"
        "Myöskään mikään seikka ei ruumiinavauksessa viitannut siihen, että vartijoiden käyttämä voima olisi voinut johtaa tukehtumiseen."
        "Näin ollen lausunto selvästi poissulkee sen mahdollisuuden, että vastaajat olisivat kiinni pitäessään estäneet [naisen] hengityksen."


      • Anonyymi

        Syytön kunnes toisin todistetaan Hovissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön kunnes toisin todistetaan Hovissa.

        Eipä tainnu todisteet tuoda uutta ratkaisua hovistakaan???


    • Anonyymi

      Kyllä isoa raivohullua ämmää taltuttamaan voisi tarvita kymmenenkin vartijaa, ehkä tarpeen vielä olisi susikoirakin.

      • Anonyymi

        Ainakaan videolla ei näy mitään merkkiä mistään raivohulluudesta, ellei vartijapellejen häilämistä oteta lukuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan videolla ei näy mitään merkkiä mistään raivohulluudesta, ellei vartijapellejen häilämistä oteta lukuun.

        Eihän sillä videolla näy paskalla/kusellakäyntejäkään vaikka oletettavasti kaikki käyneet jossain vaiheessa


      • Anonyymi00233
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan videolla ei näy mitään merkkiä mistään raivohulluudesta, ellei vartijapellejen häilämistä oteta lukuun.

        varmasti olisi se video esillä koko netissä jos nainen olis osottanut jotain raivoamista jne?...

        mielipuolet natsi-apinat vaan ei kestäneet naisen puhetta?


    • Anonyymi

      Eihän se olekkaan mahdollista! Lue käräjänoikeuden päätös.

    • Anonyymi

      Aamen

    • Anonyymi

      Annettu vapautus syytteistä, kyllä ravistelee ihmisoikeuksia ja suomen lain tulkintojen uskottavuutta.

      • Anonyymi

        Ei Suomessa saa oikeutta edes stlviasäkään tapauksissa, taitaa paluu olla silmä silmästä ja hammas hampaasta, hammurabin lakiin.


    • kirjotaja2

      Pahan virheen vatiat tekivät, liika kauvan pitivät naista latiaa vasten ei saanut hengitettyä, tuli hapaen puute tukehtui. Sakon paaikka olisi joka tapausessa ollut ite olen ollut vatiana vajaat 10 vuotta tunnen tilanteen täysin.

      • Anonyymi

        Sen kyllä huomaa!
        Et osaa edes kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Millaista se sinun työ vatiana on ollut?

        VATIANA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista se sinun työ vatiana on ollut?

        VATIANA?

        vartija- siis oikea vartija- tuossa siis kertoi että toimivat väärin.

        Tuon varmaan tietää suurin osa vartijoista- mutta eipä paljon asiasta pidä meteliä...

        Virheet on ihan eri asia- mutta tuo hyökkäys vaikutti täysin tietoiselta toiminnalta...

        tyyppien ei pitäisi toimia enää tuossa ammatissa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        vartija- siis oikea vartija- tuossa siis kertoi että toimivat väärin.

        Tuon varmaan tietää suurin osa vartijoista- mutta eipä paljon asiasta pidä meteliä...

        Virheet on ihan eri asia- mutta tuo hyökkäys vaikutti täysin tietoiselta toiminnalta...

        tyyppien ei pitäisi toimia enää tuossa ammatissa...

        Työ into liika, näytöä mien me toimimme,ei hyvä systeemi tolla tavalla, kaksi mietä olisi ollut aivan riittävä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa!
        Et osaa edes kirjoittaa.

        Siihenkö on tuijotettava,kirjoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vartija- siis oikea vartija- tuossa siis kertoi että toimivat väärin.

        Tuon varmaan tietää suurin osa vartijoista- mutta eipä paljon asiasta pidä meteliä...

        Virheet on ihan eri asia- mutta tuo hyökkäys vaikutti täysin tietoiselta toiminnalta...

        tyyppien ei pitäisi toimia enää tuossa ammatissa...

        Ja silti oikeudessakin todettiin ihan syyttäjänkin toimesta, että naisen poistaminen ja sittemmin kiinniottaminen olivat oikeutettuja ja perusteltuja...
        Ja tätä tukivat myös useampi eri asiantuntija niin viranomais- kuin yksityisen puolelta


    • Anonyymi

      Millaista paskaa on porukka, joka puolustelee vartijoiden toimintaa?

      Jokainen näkee videolta, mikä tilanne on. Asiakkaiden kustantamassa uniformussa vätystelevät tyhjäntoimittajat käyvät naisen kimppuun ja tappavat hänet silkkaa tyhmyyttään. Ketään tuo roskaväki ei siinä suojele.

      Sitten palstalle ilmestyy imputtajia, jotka puolustelevat noiden tyhjäntoimittajien toimintaa. On helppo arvata, ketä he ovat. Oikeata työtä vieroksuvaa roskaväkeä, joka yleensäkin vartijan ammattiin hakeutuu. Sitä paaaskaa josta ei muuhun ei ole. Pelottaa, että joutuvat raksalle, jossa voisi joutua jopa hikoilemaan.

    • Anonyymi

      Naisten omaisten tulee asianajansa avulla tehtävä valitus Hovioikeuteen!

      Kyseessä on MURHA joka ehkä menee läpi tappona!

      Noilla henkilöillä jotka olivat pienen naisen päällä oli vakaa tarkoitus murhata tuo nainen!

      Tuohon naiseen ei olisi tarvinnut lainkaan käydä käsiksi!
      Vartija olisi vain voinut käskeä hänet poistumaan tai Vartija kutsuu paikalle poliisit!

      • Anonyymi

        Minunkin mielestä se oli murha eikä tappo.


      • Anonyymi

        Noin laki pitäisi ollakin- etä vartijoilla ei ole oikeutta alkaa väkivaltaa tai tappamaan asiakkaita....-

        vaan jos asiakas ei tottele pitäisi paikalle kutsua poliisi.


      • Anonyymi

        Aika hiljaista ollut tuo hoviin menemisen osalta...

        Vähän päälle vuosi odoteltu edes uutista syyttäjän päätöksestä mahd valituksesta....


        Taisi jäädä lainvoimaiseksi tämä


      • Anonyymi00234
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin laki pitäisi ollakin- etä vartijoilla ei ole oikeutta alkaa väkivaltaa tai tappamaan asiakkaita....-

        vaan jos asiakas ei tottele pitäisi paikalle kutsua poliisi.

        täällä tuntuu olevan se käsitys että vartijoilla olis oikeus käyttää väkivaltaa


    • Anonyymi

      Sydämenpysähdyksen aiheuttivat naiselle liian rajuilla otteilla.
      Kyllä äijien kuuluu ottaa vastuu teoistaan.

      • Anonyymi

        Kun 100kg painaa yläselkää on helppo katkoa niskat.
        Eli helposti tästä saisi murhasyytteen jos viitsisi löytyä joku ihmisiä puolustava asianajaja.

        Mutta Taivaan Tuomari tietää tarkalleen mitä tapahtui ja tuomitsee tarkalleen tekojen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun 100kg painaa yläselkää on helppo katkoa niskat.
        Eli helposti tästä saisi murhasyytteen jos viitsisi löytyä joku ihmisiä puolustava asianajaja.

        Mutta Taivaan Tuomari tietää tarkalleen mitä tapahtui ja tuomitsee tarkalleen tekojen mukaan.

        Ehkäpä se "niskan katkominen" pitäisi myös pystyä todistamaankin? Vai ajattelitko että joku lakiapu aki nummelin lähtee oikeuteen ajamaan juttua asenteella "syyllinen kunnes toisin todistetaan"???


    • Anonyymi

      Suomessa näemmä saa tappaa kenet vain vartijan statuksella kun pitää runnomalla ja painamalla ihmistä paikallaan niin että hengitys salpautuu.

      Ei tarvita edes mitään syytä, kait täällä pitää jo varustautua väkivaltakoneistoa vastaan järein apuvälinein.

      • Anonyymi

        Videolta näki kuinka sadistit vartijat oikein nauttivat naisen tappamisesta. Sadistinen oikeuslaitos puolestaan nauttii, kun vartijat tappavat ihmisiä.


      • Anonyymi00235

        pistooli pitää olla aina kauppaan mentäessä, se nyt on selvä


    • Anonyymi

      Miksi mummo ei potkinut muutamalla Mawashi gerillä muutamaa vartijaa läppyyn ?

    • Anonyymi

      Helposti pystyy kuka vain kuvittelemaan . Paitsi älynpuute vartijat . Kasvot päin lattiaa , kyllä siinä helposti painettuna hapensaanti estyy . TÖRKEETÄ Toimintaa .

    • Anonyymi

      Vartijoiden tulee suojata yleisön turvallisuus.
      Tässäkään tapauksessa ei voinut olla varma naisen aseistuksesta.
      Mahdollisesti hänellä oli räjähteitä itseensä sidottuna.
      Vartijat itsensä vaarantaen veivät naisen maahan ja peittivät vartalollaan mahdollisen räjähdyksen.

      • Anonyymi

        Ydinpommihan sillä olisi voinut olla...


      • Anonyymi00216

        Ja hevon paskaa. Vartijoita ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään. Maassahan on jo helvetin kallis ja tehoton poliisi.

        Kaikki vähä-älyiset pitäisi elättää?


    • Anonyymi

      Se on selloine rähinöötten pesä toi uusmaa alue aivan näyttöö kuin tukholmå. Sattoo ja tapahtoo koko ajon.

      • Anonyymi

        Toi nyt on niin ikävän totta. Tuolla Omenassakin on itelläkin ollut pari läheltä piti tilannetta kaikenmaailman alkkisten ja nistien takia. Huonoa seutua.


    • Anonyymi

      Tottakai se oli naisen oma syy!
      Mitäs lähti!

      • Anonyymi

        Oma vika kun menee lynkkayskeskus Iso Omenaan asiakkaaksi... kiertäkää kaukaa....


      • Anonyymi00236
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vika kun menee lynkkayskeskus Iso Omenaan asiakkaaksi... kiertäkää kaukaa....

        Vapaamuurarien ostoskeskus.... menossa konkurssiin... tarttivat mainosta... no tulihan sitä... nyt kaikki tietää Isonomenan...


    • Anonyymi

      Järkyttävä kuolema. Tukehtua viiden ison iehen painosta. Pieni naisparka.

    • Anonyymi

      Mitali vartijoille ja julkinen anteeksipyyntö syyttäjiltä. Ovat sankareita, jotka suojaavat pienellä palkalla meitä tavallisia kansalaisia näiltä hulluilta räyhääjiltä.

      • Anonyymi

        Mee siitä muualle räyhäämään.


      • Anonyymi00237

        telotettava senaatintorilla, kiduttaen, securitäättien vapaamuuraripomojensa kanssa, ...kansa paikalle hurraamaan, ??


    • käräja oikeus ei olle tilanteen tasalla ,lainkaan päivä sankko olisi ollut paikalaan ,kuoleman tuottamuksesta.

    • Anonyymi

      Yli vuosi mennyt ja aika hiljaista ollut... taisi siis tuo jäädä lainvoimaiseksi

      • Anonyymi

        Vartioissa ns. oikean uskonnon edustajia ja heillä maallinen rahalaki puolellaan.
        Jumalan terve ja Jumalan rauhaa.


      • Anonyymi

        Vartija saa ottaa hengen pois, jos niin haluaa. Suomi on kova maa heikkoja kohtaan.


    • Anonyymi

      eikö ne osaa taluttaa ulos vaan häirikköä? no opetus muille häiriköille että voi käydä kalpaten.. ugh.

      • Anonyymi

        Jos se ulostalutettava häirikkö päättää laittaa vastaan, niin sitten saattaa joutua käymään lattian kautta...


      • Anonyymi00215
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se ulostalutettava häirikkö päättää laittaa vastaan, niin sitten saattaa joutua käymään lattian kautta...

        Tuo nainen mikään häirikkö ollut. Ei olisi tarvinnut taluttaa yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Ainakin on yksi, pirihuora, vähempi ja sossuntuilla elävä. Hyvää työtä tekivät.

    • Anonyymi

      Ei tukehtunut kuoliaaksi. Pelkkä yhteensattuma. Horo olis voinut kuolla kun vaikkapa tervehdit sitä.

      Muuten kyllä vartioille pitäs tuomiota tulla tarpeettomasta "nöyryyttämisestä" Tuskin noin monen äijän olis sitä maahan tarvinnut kammeta.

      • Anonyymi

        Asiasta kolmanteen.

        Joku koittaa ryöstää sinut. On yhtä vahva suurinpiirtein mutta onnistut kampeamaan sen alle maahan....apua et saa mistään tilanteeseen???
        Oikeus tuskin hyväksyisi että vahingoittasit ryöstäjää todella pahasti ennenkuin nouset ylös???

        Oikeuden mielestä sun ilmeisesti pitäs nousta ylös ja sallia kaverille uusinta yritys???

        Maassa avuttomana ollessa kun et sitä voi vahingoittaa vai?


    • Anonyymi

      nykyäänhän ri voi luoyss todisjiin missään, valcontakameran kuviin kaikista vähien.

      nykyään siis ei voi käytttäää todistusaineistona mitenkään.

      • Anonyymi

        Kerro toki miksi valvontakameratallenteisiin ei voisi luottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi valvontakameratallenteisiin ei voisi luottaa?

        AI miks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi valvontakameratallenteisiin ei voisi luottaa?

        Siksi koska tappotilanteeseen ei tullut kuvia valvontakameraan. Osasivat vartijat viedä sellaiseen nurkkaan josta ei näkyvyyttä kameraan. Harkittu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska tappotilanteeseen ei tullut kuvia valvontakameraan. Osasivat vartijat viedä sellaiseen nurkkaan josta ei näkyvyyttä kameraan. Harkittu asia.

        Ja väitteesl perustuu mihin "tietoon"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska tappotilanteeseen ei tullut kuvia valvontakameraan. Osasivat vartijat viedä sellaiseen nurkkaan josta ei näkyvyyttä kameraan. Harkittu asia.

        Kumma juttu, kun tuolla käräjillä kuitenkin näytetty kaikki tallenteen, mutta jos kerran pystyt osoittamaan että oli "harkittu juttu" niin voit aina nostaa siviilikanteen...

        Ehkä lakiapu Aki Nummelin tai Kavoniuksen Jaana ottavat asiasi ajaakseen


    • Anonyymi

      vahingossa tappoivat sen

      • Anonyymi00196

        Kuoli vaan sattumalta sairaskohtaukseen tuossa tilanteessa. Saahan ihmiset sairaskohtauksia missä milloinkin. Tuo ilman muutta selvää että jos kenen tahansa tehtävä on pistää henkilöitä väkisin lattiaan ja pitää se siinä vaikka voimaa käyttämällä niin ei kuolemantapauksilta voida sata prosenttisesti välttyä.

        Jopa sairaaloissa jossa lääkärien ja hoitajien tehtävä on pelastaa potilaita tulee kaikennäköisiä hoitovirheitä ja ihmisä kuolee.


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Kuoli vaan sattumalta sairaskohtaukseen tuossa tilanteessa. Saahan ihmiset sairaskohtauksia missä milloinkin. Tuo ilman muutta selvää että jos kenen tahansa tehtävä on pistää henkilöitä väkisin lattiaan ja pitää se siinä vaikka voimaa käyttämällä niin ei kuolemantapauksilta voida sata prosenttisesti välttyä.

        Jopa sairaaloissa jossa lääkärien ja hoitajien tehtävä on pelastaa potilaita tulee kaikennäköisiä hoitovirheitä ja ihmisä kuolee.

        "Hoitovirheisiin kuolee vuosittain jopa yli tuhat ihmistä Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) on aiemmin arvioinut, että Suomessa kuolee hoitovirheisiin 700–1 700 henkilöä vuodessa."

        Jos vartijoiden toimesta kuolis tuollaisia määriä niin ammatti varmaan kiellettäs suomessa.


      • Anonyymi00238
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        "Hoitovirheisiin kuolee vuosittain jopa yli tuhat ihmistä Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) on aiemmin arvioinut, että Suomessa kuolee hoitovirheisiin 700–1 700 henkilöä vuodessa."

        Jos vartijoiden toimesta kuolis tuollaisia määriä niin ammatti varmaan kiellettäs suomessa.

        samanlaista paskasakkiahan on töissä psykiatriassa ja potilaita kuolee kuin kärpäsiä pillereihin, jne ym. ?


    • Anonyymi00201

      Jäi ns., työn alle. Niin sanotusti. Työkulttuuri. Vartijoiden koulutus ja kouluttaminen, esimiehet, ihmistuntemus, elämäntaidot, elämän kokemus,, erilaisuuden suvaitseminen, puutteellista ja armotonta.

      • Anonyymi00214

        Minkä työn? Vartijoiksi hakeutuu vain laiskat paskat, joilla ei edes äly riitä mihinkään oikeaan työhön.

        Tyhmiä vetelyksiä koko porukka, joiden mitätön elämä pitää kustantaa hinnoissa.


    • Anonyymi00202

      No niin kohta 2 vuotta odoteltu niitä valituksia....

      Onko edennyt vai jäikö lainvoimaiseksi tämä keissi???

    • Anonyymi00213

      En ole Isosta Omenasta ostanut mitään, enkä osta. Pitäköön paskansa.

    • Anonyymi00217

      Kuollut ei voi valittaa,ainakaan maan päällä.Vartijat pääsi aidan alta

      • Anonyymi00218

        Valuivat kuin liukas paska.


    • Anonyymi00246

      Mä haluun kans vartijaks että voin heitellä vihervassareita niskaperseotteella ulos kaupasta.

    • Anonyymi00270

      Vapaamuurarit securitas natsisatanistit.... murha?

      • Anonyymi00272

        Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsi­tervehdyksiä – näin Lindtman selittää
        Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.


        Jaa

        Tallenna


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe