Kauhava on potentiaalinen ehdokas sijaintipaikaksi. Jopa ylivoimainen ehdokas Hallin rinnalla.
Löydätte sata vahvaa argumenttia, kunhan hieman viitsitte tehdä työtä positiivisen sijoituspäätöksen puolesta.
Viitsisittekö?
Nato-esikunta saadaan Suomeen ja kauhavalaiset läsivät syvässä unessa
10
450
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei se tue Kauhavalle
- Anonyymi
SUOMEN TUHO ON NATOUHO!
Tässä jenkkitoimittaja kertoo Suomen Natoon menosta ja Suomen tuhosta luottaessaan rikollisiin taas. Juurihan oli plandemia johon taas Venäjä ei sortunut.
https://www.youtube.com/watch?v=yEVBlcMwsQw - Anonyymi
Aloittaja puhuu asiaa.Meille se pitää tulla!
- Anonyymi
Kyllä! Kauhavalle ehdottomasti!
Eikai ne sitä Mikkeliin ta Helsinkiin laita.... jo sata vuotta sitten on venäjällä noiden koordinaatit sijainnista...
- Anonyymi
Tänne tarvita yhtään enää tuollaista meteliä,valituksia laitettu ja laitetaan
- Anonyymi
Laita pumpulit korviin ja lisäksi rätti silmille niin, ettet kuule etkä näe mitään. Sitten on hyvä olla.... Elämäntehtävänä torpata kaikki uudistus ja hyvinvointi. Kummallinen asenne.
Tottakai Kauhavale Natokeskus ja edistystä elämään joka osa-alueelle. Tuppukylä uuteen nousuun!
- Anonyymi
Kauhava on liian kaukana tulevasta sotatoimialueesta. Pitää olla lähempänä itärajaa. Neukkulan posautuspommit ei yllä edes rissalaan. Sinne siis, rissalaan, sieltä on nopia käydä hakemas lisää lentopentsiiniä, ja eikun uus kierros z-kohteita tuhoamaan.
- Anonyymi
Kentän omistajilla muut ajatukset. Toisen maalle kiva suunnitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kentän omistajilla muut ajatukset. Toisen maalle kiva suunnitella.
Tässäkään asiassa ei ole tehty mitään jotta tavoite toteutuisi. Muuta kun lapsellista uhoa. Lapsikaarti Kauhavaa johtaa nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkään asiassa ei ole tehty mitään jotta tavoite toteutuisi. Muuta kun lapsellista uhoa. Lapsikaarti Kauhavaa johtaa nykyään.
Miksi kauhavaa ei mainita ylellä herätys !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765