Pyry ja Lumi jotuvat dietille, koska pajunruoko ei kelpaa ja bambua on tuotavat laivalasteittain. KepuSavolan päätökset eivät olleet taloudellisesti kestäviä. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010491234.html
Pandat syövät Ähtärin konkurssiin
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Puolueestamme puuttuu talousosaaminen.
- Anonyymi
Koska talousosaamista ei ole, niin sitä on hankittava ulkoisella haulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska talousosaamista ei ole, niin sitä on hankittava ulkoisella haulla.
Kokoomuksesta kannattaisi ostaa tarvittavaa osaamista, koska omassa puoueessa ei sellaista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksesta kannattaisi ostaa tarvittavaa osaamista, koska omassa puoueessa ei sellaista ole.
Ei muuta kuin töpinäksi.
- Anonyymi
Vihdoinkin uskoivat minua, mutta liian myöhään. Keupuilla on ongelmana talouosaamattomuus ja hidas reakointi.
- Anonyymi
Koska itsellänne ei ole talousosaamista, niin olisitte edes uskonut heti minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749