minulle sanottiin että katsoisin että kaikki on kunnossa. Ihania manskikoita hoidan tosi hyvin, syän kaikki kypsät... ihanaa itellä kun ei ole. Kiva olla isäntänä, vihanneksia ei vielä saa, mutta mansikat on hvyiä, sanon että varikset söivät... saahan naapureilta varastaa palkaksi kun hoidan katselmuksen.
Naapurit on viikon poissa ja
7
231
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin poimii 25 kg mansikoita yhden tutun pellolta.
- Anonyymi
Varikset syövät jos ehtivät.
- Anonyymi
Nusaiset penaa vielä naapurin kuistilla
t naapurin masa, savo. - Anonyymi
Mä vein naapureilta kaikki varhaisperunat ja toiselta nnapurilta hain kaikki kukat.
- Anonyymi
Köyhät ovat varkaita, olikos asia uutinen jollekin?
- Anonyymi
Oi, oletko sinä tuo vasaaja? Kun tiedät että hän olisi käyhä? Muutenhan et voi vastaa. Voi sua, srk saat ruokaa ja leipäjonosta, tiedoksi että voit mennä sieltä hakeen.
Köyhyytesi ei ole hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, oletko sinä tuo vasaaja? Kun tiedät että hän olisi käyhä? Muutenhan et voi vastaa. Voi sua, srk saat ruokaa ja leipäjonosta, tiedoksi että voit mennä sieltä hakeen.
Köyhyytesi ei ole hauskaa.Kunhan sanoin, että köyhät ovat varkaita. Mistäs kielestä muuten kommenttisi oli konekäännös?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867