Paavalin käsky lyhyille hiuksille miehillä

Anonyymi-ap

Kun Paavali käski miehiä pitämään lyhyenä hiukset, nicin kuinka lyhyenä hän käski pitää? Tuskin hän tarkoitti JT mallisia hiuksia.

13

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun käsky on että hipit menee ateistien palstalle

      • Anonyymi

        Pitkät hiukset miehellä eivät edtänuskomasta Jumalaan. Lyhyet hiukset eivät kerro uskosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkät hiukset miehellä eivät edtänuskomasta Jumalaan. Lyhyet hiukset eivät kerro uskosta.

        Kaljupäisiä, mutta parrallisia JT:a olen meilläpäin nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljupäisiä, mutta parrallisia JT:a olen meilläpäin nähnyt.

        Esteettisemmältä näyttää lyhyt parta ja pitkät hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esteettisemmältä näyttää lyhyt parta ja pitkät hiukset.

        Tom Vruisella on hyvät hiukset, jos pitää lyhyehköistä hiuksista. Se ei ole mikään natsikampaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tom Vruisella on hyvät hiukset, jos pitää lyhyehköistä hiuksista. Se ei ole mikään natsikampaus.

        Tom Cruisella*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tom Cruisella*

        Näyttelijä Ronn Mossilla on myös hyvän pituiset hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttelijä Ronn Mossilla on myös hyvän pituiset hiukset.

        Niin ja Uuno Daavid Goljat Turhapurolla.
        Peukutan häntä.


      • Anonyymi

        JT uskonnossa ei voi uskoa Jumalaan, jos on pitkät hiukset miehellä. Vanhan Testamentin aikoina miehillä oli pitkät hiukset. Samoin Jeesuksella oli pitkät hiukset. Olivatko he ateisteja? Eivät. Vaan kyse on JT uskonnon omista säännöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT uskonnossa ei voi uskoa Jumalaan, jos on pitkät hiukset miehellä. Vanhan Testamentin aikoina miehillä oli pitkät hiukset. Samoin Jeesuksella oli pitkät hiukset. Olivatko he ateisteja? Eivät. Vaan kyse on JT uskonnon omista säännöistä.

        JT säännöillä ei ole mitään tekemistä Jumalaan uskomisen kanssa. Olen ennemmin poissa kokouksista, kuin leikkaan natsikampauksen.


    • Anonyymi

      Simpson menetti voimansa, kun kävi parturissa!
      Absalomin hahtuvat tarttuivat Mamren tammistoon.
      Hyvin ristiriitaista.

    • Anonyymi

      " Hyvin ristiriitaista. "

      Entäs minkälainen on vartiotornin (jehovakanava itse omaksumaltaan nimeltä)
      mielipide YK:sta ?

      ”Yhdistyneet kansakunnat on todellisuudessa Jehova Jumalaa ja hänen maan päällä olevia vihkiytyneitä todistajiaan vastaan tähdätty maailmallinen liitto. Todellisuudessa se on salaliitto, jossa maailmalliset kansat panevat viisaat päänsä yhteen ja punovat juonia siitä, mitä ne voisivat tehdä Jehova Jumalan maan päällä olevaa näkyvää järjestöä vastaan. (Vartiotorni 1. syyskuuta 1987)

      Mutta YK on oikeasti yhteistyöjärjestö, joka toimii jäsentensä aloitteista, muiden hyväksyttyä aloitteet äänestyksessä. YK:n perustamiskirjassa ei mainita jehovantodistajia, eikä myöskään missään aloitteessakaan.

      Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. 2 Moos. 20:16

      Edelleen Raamattu: Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Matt. 5:9
      Todistajien tulisi itse tehdä rauhantyötä, ollen aiheettomasti syyttämättä YK:ta. Mikä heitä estää ? Ainoa estäjä työhön ryhtymiselle ja organisoimiselle olisi vartiotorniseura.

    • Anonyymi

      Eräs tuttu mies sanoi olevansa JT uskonnosta kiinnostunut. Mutta hän ei leikkaa hiuksiaan. Hänellä on pitkät hiukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe