Jaakobin Kirjeen kirjoitajaako ei tunneta kuka sen kirjeen kirjoitti?

Anonyymi-ap

Raamattu on luotettava ilmoitus ellei se ole väärinkäännetty tahallaan tai vahinkollisuujeesuksellisuutessa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jaakobin_kirje

Tiedätkö kua tämän Selef Urgen kirjeen teille lujettavaksellisuujeksenne kirjoitti?

Jos te uskotte minua niin sanotte että sinä Selef Urge tämän Kirjeen kirjoitit. Jos sinä pijät minua valehtelija tai haluat muuten kieroille niin sanot että en voi tietää kuka tämän viestin tänne kirjoitti. Voinhan valehjella ja tämän viestillisyyjen kirjoittikin LS, Lightning Star. Tai kuka tahansa jokin toinen henkilö kuin minä itse.

Herra Jumala tietää minun kirjoittaneen näpytyksellisyyjessä sen tässä ja nyttensellisyyjessä ja jos sinä sanot etten tätä kirjoittanutkaan niin sinä olet mikä olet.

Jumala valvoo Sanaansa, joten.....kirjoittiko Jaakob meille Jaakobin Kirjeellisyytensällisyytensä?

Minä täräytän polkaisemalla jalallani lattijaan nyt kuvannoillisesti mutta eilen polkaisin jalkaani erään autoillisten korjaamollisen toimiston lattijalla tehostaakseni puheeni luotettavuutta minun kanssa keskusteleelle töijen vastaanottajalle ääneni törähtäessä että minua ei tule epäillä että olisin valheellisen totistuksen antanut siitä mitä katsastusmies sanoloitsi. Tämä katsastusmies ei antanut mulle mitään paperija puheestaan, joten nyt päätin että jatkossa kysyn kaikkea kirjallisesti sillä nyt elämme aikaa joljoin katsastusmies sanoo yhtä ja autokorjaaja sanoo toista ja minä olen sitten heille välimiehenä.

Kuka kirjoitti Jaakopin Kirjeen? Herustele.

Selef Urge

3

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaakob, Jumalan ja Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija ja Jeesuksen veli

      • Anonyymi

        Tässähän ei ole epäilykselle sijaakaan. Kyllä Jaakoppi sen kirjeensä kirjoitti meille.

        Kun aikaa menee niin joillakin se Jaakoppi muuttuu tarpeeksi saaja kirjoitajaksi kierottuva Kaaleppi tai joku muu nimellisys, mutta ei vaan missään nimessä Jaakoppi vaikka itte sen ilmoittaa selvääkin selvenmin että hän on Jaakoppii, joka kirjoittelloop.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Jaakobin kirje on Jaakobin kirje. Mutta jos saivarrellaan, teknisesti ei tiedetä, kirjoittiko Jaakob omin käsin, vai oliko kirjuri, sihteeri kirjoittamassa Jaakobin sanelemaa puhetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe