Nainen haaveilee ryhmäseksistä usean miehen kanssa

Anonyymi-ap

Olen jo pitkään kiihottunut ajatuksesta, että antautuisin usealle miehelle samalla kertaa.
Miehiä voisi olla sessiossa n.3-6. Parasta olisi, jos miehet olisivat noin 30-35 vuotiaita eli itseäni nuorempia, urheilullisia tai muuten sopusuhtaisia ja todella kiimaisia.
Meno voisi olla ronskia, mutta ei kuitenkaan alistamista, kuristamista tai pakottamista.
Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksianne ja jutella tästä.
Voisiko tuon ikäiset olla kiinnostuneita tälläisessä mielessä normaalipainoisesta ja suht vetävästä naisesta, joka on heitä 10v vanhempi?
Mielipiteitä kehiin :*

26

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olisi upee saada kimpassa naida sua vuoronperään . Saisit kunnon kyydit.

      • Anonyymi

        Lupaavalta kuulostaa joten mielelläni kuulisin lisää yksityiskohtia. Montako miestä teitä on ja minkälaisia olette?


    • Anonyymi

      Kyllä aina itseään iäkkäämpi nainen kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Kerrohan lisää itsestäsi. Kiinnostukseni heräsi.


    • Anonyymi

      Meillä oli mökillä talkoot yhtenä kesälomalla.
      Minun kavereita oli 5 ja olimme mökillä 9 vuorokautta, pystytimme hirsimökin.
      Vaimoni teķi ruokaa ja kahvitti meitä.
      Olimme vanhassa saunamökissä yötä lattia täynnä patjoja.
      Sovimme vaimon kanssa että hän on kaikkien varavaimona.
      Illalla lämmitettiin sauna ja kaikki yhtäaikaa löylyyn juuri mahtui 4 hoikkaa ylälauteille ja 3 alalauteella ahdasta mutta kiihoittavaa.
      Yritimme seksiä 1N ja 6M vaimoni tykkäsi että on liian tunteetonta niimpä jaettiin miehet kahteen ryhmään.
      Oli parempi kun oli 1N ja 3M niin vaimo viihtyi parhaiten.

      • Anonyymi

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.

        Oliha se kun iltaisin oli 2 kolmen miehen ryhmää vuorotellen.
        Päivällä miehet kävi yksitellen vaimon luona aina kun teki mieli. Jokainen sai vähän yksityistä aikaa vaimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.

        Meillä on ollut vaimolla vakkarimies 4-6 yötä kuukaudessa samassa sängyssä kimpassa panemassa vaimoani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut vaimolla vakkarimies 4-6 yötä kuukaudessa samassa sängyssä kimpassa panemassa vaimoani.

        OHO! olipa siihä kaksi kyrpää pillussa ja kaksi lyrpää anaalissa ja kaksi odotti vuoroaan...mutta kävivät suun puolella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.

        Ölen ollutcuseasti näiden miesten kanssa jälkeenpäin mutta 2-3 miestä kerrallaan.
        Seksiä saan ihan riittävästi meidän ksveripiirissä.
        Miehet sanoivat ostaneensa minulle lahjan.
        Minusta lahja oli selvästikin miehille itsellensä.
        Kun tulin töistä kotiin niin näin miesten ostaman lahjan ja se piti kuulemma heti testata näiden neljän vieraan ( kaverin) ja oman miehen kanssa.
        Tämä "lahjani" oli ripustettu kattoon porattuun koukkuun ja oli seksikeinu johon pääsin kyytiin.
        Miehet tuli minuun ja kun saìvat spermat minuun niin pyöräyttivät minut ja valmiiksi halukas pysäytti minut kohdalleen ja valmistuttuaan pyöräytys ja valmis mies otti minut.
        Seksikeinu on ainakin naiselle helppo ja miehelle vain minun kallistus niin olin sopivalla korkeudella ja sääreni oli riittävästi avoimena miehelle tulla hyvälle paikalle.
        Suosittelen kokeilkaa jos on mahdollista.
        Useampi mies mukana niin saat aina uusia seksiasuja useammalta mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.

        Kyllä jaettava nainen kelpaisi omakseni.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jaettava nainen kelpaisi omakseni.🥰

        Laitatko yhteystietosi niin otan suhun yhteyttä? 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko yhteystietosi niin otan suhun yhteyttä? 🥰

        Laita sinä niin on helpompaa minulle eikä tutut saa tietää ainakaan tätä kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytännöllistä varmasti noin.
        Minkälainen kokemus se oli? Aiotteko kokeilla uudelleen?

        Minäkin haluaisin miehen, joka haluaisi jakaa minut kavereidensa kanssa tuolla tavalla.

        Ja itse haluisin tosi estottoman naisen kanssa suhteeseen missä vois ain sillotällön kimppakivaa harrastella. Useita kimppa kokemuksia on. Mä 57v m ja 02al.


      • Anonyymi
        Hanski1999 kirjoitti:

        Ja itse haluisin tosi estottoman naisen kanssa suhteeseen missä vois ain sillotällön kimppakivaa harrastella. Useita kimppa kokemuksia on. Mä 57v m ja 02al.

        Olemme 27v rouva ja mies 29v.
        Meillä on ollut vakkari mies melkein joka toinen viikonloppu.
        Meidän vakkari otti työkeìkan ulkomailta.
        Nyt tekee mieli kimppaseksiä js mies olisi tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 27v rouva ja mies 29v.
        Meillä on ollut vakkari mies melkein joka toinen viikonloppu.
        Meidän vakkari otti työkeìkan ulkomailta.
        Nyt tekee mieli kimppaseksiä js mies olisi tervetullut.

        Kik akkokk ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sinä niin on helpompaa minulle eikä tutut saa tietää ainakaan tätä kautta.

        Kik akkokk ota yhteyttä


      • Anonyymi

        Kik akkokk


    • Anonyymi

      Saisipa vaimon tuollaiseen sessioon jos panijoita olisi useampi. Spermat vittuun ja uusi panija heti liukkaille.

      • Anonyymi

        Oli yllättävän helppoa saada vaimo silloinen tyttöystävä mukaan 1N ja 2M kolmenkimppaan.
        Kerroin tyttöystävälleni minulla olevan vähän oudompi mielihalu, kerroin haluavani omaa puolisoani kimpassa toisten miesten kanssa.
        Vaimoni ainoa kysymys oli olenko varma ettei tule syytöksiä tai riitoja jos hän suostuu kahden miehen kimppanaiseksi?
        Kdrroin etttei tule koskaan riitoja yhteisestä päätöksestä.
        Järjestin vaimolleni ensimmäisen miehen omasta kaveristani jota silloinen tyttöystäväni ei ollut koskaan nähnyt.
        Nykyinen vaimoni oli 22v kun ensimmäisen kerran pantiin häntä kimpassa, nyt vaimoni on 48v ja tämä sama kaveri on ollut 26vuotta vaimoni vakkari panokaveri.
        On meillä tietenkin ollut muitakin miehiä mukana. Vaimoni ehdottaa itsekkin kenen kanssa hän haluaa seksiä.
        Vakkari on asunut meillä aikoinaan kaksi kertaa kun oli jäänyt ilman asuntoa toinen kerta 2.5kk ja toisella kertaa 3.5kk. Vaimo nukkuu aina alasti ja nukuimme kaikki samassa sängyssä vaimo keskellä.
        Minun puolesta voisimme asua samassa koko ajan ja vaimo voisi olla yhteinen, olen tätä ehdottanutkin ilman kannatusta.
        Vaimo saa harrastaa seksiä vakkarin kanssa vaikka en olisi paikallakaan. Eivät voi tehdä mitään mitä ei oltaisi jo tehty aiemmin.


    • Anonyymi

      ryhmäseksi usean kesken. Siinä aika hyvä lause.

      • Anonyymi

        Siinähän luki että nainen haaveilee ryhmäseksistä usean miehen kanssa.

        Ihmettelen ettei kukaan heistä tajunnut ehdottaa ryhmäseksiä keskenään.


    • Anonyymi

      Sinun olisi pitänyt olla vaimoni mukana viime syksynä.
      Vaimoni vakkari kysyi saako hän vaimoni mukaan heidän yrityksen saunailtaan oikeastaan pariksi päovää.
      Vaimoni meni vakkarin kanssa saunailtaan perjantaina ja tulivat takaisin sunnuntaina.
      Siellä oli ollut vaimoni lisäksi yksi nainen ja 17 miestä ikähaarukassa 18v-73v ja vaimollani oli ollut seksiä kaikkien kanssa kuten toisellakin naisella.
      Vaimoni oli tuolloin 26v ja oli ollut suosittu miesten keskuudessa.
      Vaimo oli kolmella reissulla mukana syyskuu - joulukuu sekä nyt kesäkuussa kerran.
      Eniten oli ollut syyskuussa tuo 17 miestä ja toisella matkalla oli 14 miestä ja joulukuussa 16 miestä kesäkuussa oli ollut 12 miestä.
      Syyskuun matkalla vaimon pikkarit oli hukkunut pikkubussissa jo menomatkalla eikä ollut löytynyt koko matkan aikana.

      • Anonyymi

        Todella kiihottavan kuuloista. Olisi ollut ilo olla mukana.


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä kik akkokk

    • Anonyymi

      Moikka olen 37v urheilullinen mies ja kiinnostuin.. ota yhteyttä kik akkokk

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe