Ilm 12 Lohikäärmeen 10 sarvea

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Ilmestys 12 on hyvin ajankohtainen. Shoemaker-Levy komeetta 1994 joka iskeytyi Jupiteriin oli merkki VAIMO VAATETETTU AURINGOLLA.....

Sitä seuraa Lohikäärme 10 sarvinen joka YÖT JA PÄIVÄT SYYTTÄÄ VELJIÄ JUMALAN EDESSÄ. Olen vähän ruvennut pohtimaan noita Lohikäärmeen 10 sarvea. Keitä he voisivat olla Suomessa.

Kaikki jotka syyttelee Paavalia, kirkkoa, veljiä tms. Heistä saisi jonkinlaisen kuvan heittämällä muita arvostelevia henkilöitä nimilistaan.

T. Suni
Helluntaipalstan Paavali arvostelija
Islam palstan Mahdi arvostelija
P. Paavola
M. Mattila
Ateismi palstan pari kovinta
He-man
Islam palstan Mahdi kannattaja (Minä itse)
Jne.

Ilmestys 12 kertoo 7-8

MIKAEL sotii lohikäärmettä vastaan ja Lohikäärme enkeleineen sotii, mutta eivät voittaneet , EIKÄ HEILLÄ ENÄÄ OLLUT SIJAA TAIVAASSA.....

Vaikka näyttää ulospäin Lohikäärmeen sarvet ehkä viisailta tai totuudellisilta niin kaikenlainen vihapuhe ja syyttely on ennemmin tai myöhemmin heille ominaista.

Pyydän anteeksi kaikkia virheitä listassani mutta en edes tunne näitä henkilöitä ja heidän työtään, vaan heitän lonkalta nuo nimet mahdollisina esimerkkeinä. Ei pidä uskoa listaani täysin todeksi vaan suhtautua siihen kriittisesti.

Rauhaa!

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtakuntia on useita, mutta kaikki tuntuu pyrkivän Taivasten valtakuntiin niiden suuren vetovoiman tähden.

      Jumalan valtakunta on toinen jonne innolla pyritään vaikka liha ja veri ei sinne pääse.

      Meidän pitäisi yrittää jotain muuta valtakuntaa sillä noihin kahteen pääsylle on meille liian kovat ehdot.

      Miksi ei pyrkiä:

      1000 vuotiseen valtakuntaan
      Valon valtakuntaan
      Pojan valtakuntaan
      Ihmisten valtakuntaan
      Paratiisiin
      Uuteen Jerusalemiin tai sen muuriin

      Jos Totuus on niin innostavaa että sen tähden haukutaan pyhät, veljet ja taivaiden kansalaiset unohtaen että RAKKAUS PEITTÄÄ KAIKEN niin on aika turhauttavaa pyrkiä Taivasten valtakuntaan.

      Kaikkien meidän jotka mainitsen tuossa listassa pitäisi kokoontua yhteen ja tehdä parannus. Ei enää totuuden nimessä syytellä pyhiä, veljiä ja taivaan asukkaita, vaan keskustella keskenämme mihin valtakuntaan pitäisi pyrkiä.

      Itselleni on Ihmisten valtakunta selvä asia. Siitä kerrotaan Daniel 4 luvussa. Mutta käytyäni 1996 Israelissa minua kehotettiin perustamaan KUUDES VALTAKUNTA eli Filadelphia.

      Nämä kaksi on mahdollista totuutta rakastavien pyrkimysten kohteeksi. Jos teillä olisi intoa niitä perustaa aina vain parempi. Mutta niissäkin on edellytys että lopetetaan kaikki vihapuhe veljiä , pyhiä ja taivaita kohtaan. Jes. 56 kertoo että on ryhdyttävä pitämään sapattia ja uuden kuun sapattia. Ne riittää kaiken katkeruuden häveltämiseen. Ei ole kyse ehkä temppeliin pääsystä, mutta saa siellä nimen itselleen.

      Kertokaa toki kaikki totuuden rakastajat onko teillä uskallusta olla pyrkimättä Taivasten valtakuntiin ja sen sijaan alkaa perustaa muita valtakuntia.

    • Anonyymi

      Jehova lupasi minulle Iankaikkisen totuuden. Rukoilin nimittäin näin: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA. HENKILÖÖN, ASEMAAN , VARALLISUUTEEN TAI MIHINKÄÄN ULKOISEEN SEIKKAAN KATSOMATTA. PÄÄSTÄ JOPA ITSESTÄSI JOS OLET PAHA ETKÄ HYVÄ.

      Hän sanoi on niin että saatan olla paha. Ja että joudut sen rukouksesi tähden eroon minusta.

      Myös Mahdin nimi on antanut totuutta sekä Hare Krishna liikkeen kirjat. Vielä minua on tukenut viisi Kristuksen tai Jehovan ILMESTYSTÄ. Taivaallisten apua olen saanut totuuden selvittämisessä. Eikä kaikki tämä ole tullut yksin minun osakseni. Kristus kertoi 1998 että Joh. 16:25 käy tänä aikana toteen.

      AVOIMESTI JULISTETAAN KAIKKI TIETO ISÄSTÄ JA VERTAUSKUVAT AVATAAN.

      Sen tähden tai näiden NELJÄN totuuden paljastajan tähden te kaikki olette viime vuosina tulleet vakuuttuneiksi totuudesta. Eikä tuo Totuus mairittele ketään taivaallista, pyhää tai veljeä. Siitä huolimatta pyydän jättämään joutavan syyttelyn ja Lohikäärmeen enkelinä toimimisen. Mitä hyötyä syytöksistä on jos on lukenut Hare Krishnan käsityksen asiasta.
      Rakkaus peittää kaiken.

      Luopukaa siis toivosta päästä taivasten valtakuntien valitun luvun joukkoon ja perustakaamme valtakunnat jotka nyt on määrä perustaa totuuden tietäjille.

      En tiedä ymmärrättekö mitä kirjoitan tai onko teillä jo täysi Totuus. Mutta vihapuheiden ja loukkausten esittämisen aika on mielestäni ohitse. Jos Mikael taisteli ensin taivaan puhtaaksi saattaa hän myös taivasten valtakunnat eli kirkot maan päällä puhdistaa.

      Puhdistaa vihapuheiden tulvista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe