Bensikset eivät kuulu sähköautoilijan juhannukseen

Anonyymi-ap

Sähköautoilija lataa autonsa kotona ja mökillä juhannuksen aikaan. Muuta ei tarvita. Se on sitä helppoa elämää.

47

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa, sinähän tunnet ihmisten liikkumisen tarpeet ja omistukset.

      • Anonyymi

        Riittävän hyvin jotta maalaisjärjellä pystyy päättelemään loput.

        Aika harvaan sähköautoilijan juhannus-skenarioon sisältyy bensiksellä käyntiä. Ei ole oikein mitään syytä mennä noihin haiseviin mestoihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki Ihmisen valintaa,

        Videoo ja dataa

        https://youtu.be/0jAz_H5FFRg?si=PUBb3FEjqLH2r-7u

        Kaveri tekee muka sähköautovideoita eikä sillä ole koskaan ollut sähköautoa. Mikä pistää ihmisen tekemään tuollaista? Aika sairasta meininkiä.


    • Anonyymi

      "Sähköautoilija lataa autonsa kotona ja mökillä juhannuksen aikaan. Muuta ei tarvita. Se on sitä helppoa elämää."

      Kukin elää elämäänsä. Meidän juhannukseemme kuuluu oleellisesti lasten kaksi polttista ja kolme lastenlasta. Se on sitä oikeata elämää.

      • Anonyymi

        Aloituksessa kyllä selkeästi otetaan kantaa vain bensa-asemalla notkumiseen. Lapsenlapsiin se ei olta mitään kantaa.


    • Anonyymi

      Bensa-auton kuskilla on varaa hankkia juhannusjuotavaa ja grillattavaakin. Olisi se kurjaa nälkäisenä ja janoisena seurata akun prosenttien hidasta kasvua.

      • Anonyymi

        Menee satku bensaan, ei rahaa enää herkkuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee satku bensaan, ei rahaa enää herkkuihin.

        Yli 5 euroa sähköön eikä rahaa enää ruokaan!!!


    • Anonyymi

      Onko talous noin tiukoilla, ettei kestä latausta kuin kotona ja mökillä?

      • Anonyymi

        Ymmärrä lukemaasi
        "Muuta ei tarvita. Se on sitä helppoa elämää."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä lukemaasi
        "Muuta ei tarvita. Se on sitä helppoa elämää."

        Ymmärsin. Siis mökille ei tarvita kuin pistorasia auton lataukseen. Ei ruokaa ei juomaa. Vai ostaako ne joku muu tänäkin vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin. Siis mökille ei tarvita kuin pistorasia auton lataukseen. Ei ruokaa ei juomaa. Vai ostaako ne joku muu tänäkin vuonna?

        Vähänkö köyhä ja veltto provo.
        Sähköautoilijan pöytä notkuu tarjoilujen alla. Ei tässä millään vuokrakasarmilla asutaan.
        Omakotitalo ja mökki siihen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkö köyhä ja veltto provo.
        Sähköautoilijan pöytä notkuu tarjoilujen alla. Ei tässä millään vuokrakasarmilla asutaan.
        Omakotitalo ja mökki siihen päälle.

        Appiukko omistaa mökin ja vaimosi asunnon.


      • Anonyymi

        Onhan se, kun sen sähköauton lyhennyksiin menee rahat…


    • Anonyymi

      Sähkis tarkoittaa tarpeiden tekemistä yksityisten metsään ja hyttysten pistämistä joka puolelle vartaloa. Hän ei haisevalla asemalla käy tarpeillaan. Tästä oli aloituksessa kyse.

      • Anonyymi

        Toisin kuin vanhoilla toyota-papparaisilla, sähkökuskilla ei ole pidätysongelmia.
        Kaikki tarpeilla käynnit hoidetaan omassa talossa tai mökillä. Julkiset vessat on tojotakuskeille.


    • Anonyymi

      Viekää ne sähköt mennessänne älkääkä menkö sukulaisten mökeille latailemaan. Ei ne pääsulakkeet ole mitoitettu pitkäaikaiselle 1x16 A kuormalle.

      • Anonyymi

        Minulla on mökilläkin 3x25A liittymä, on ollut jo kymmeniä vuosia. Nytkin olen mökillä ja auto latauksessa. Sähkö maksaa tosin 2,22 senttiä/kWh, mutta menköön. Ensi yönä se olisi ollut miinuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on mökilläkin 3x25A liittymä, on ollut jo kymmeniä vuosia. Nytkin olen mökillä ja auto latauksessa. Sähkö maksaa tosin 2,22 senttiä/kWh, mutta menköön. Ensi yönä se olisi ollut miinuksella.

        Paljonko mökillä siirto- ja kk-maksut. Kysy appiukoltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko mökillä siirto- ja kk-maksut. Kysy appiukoltasi.

        Appiukko on ollut manan majooilla jo pitkään. Itsekin olen jo isoisä. Ei tuo omaisuus ole yhdessä yössä kertynyt.
        Mikäs tässä on ollessa kun on pinkka kunnossa. Jää tästä annettanaa lapsille ja lapsenlapsillekin.


      • Anonyymi

        No miksi sitten pitäsis ladata 16A virralla kun max suositus on 8A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Appiukko on ollut manan majooilla jo pitkään. Itsekin olen jo isoisä. Ei tuo omaisuus ole yhdessä yössä kertynyt.
        Mikäs tässä on ollessa kun on pinkka kunnossa. Jää tästä annettanaa lapsille ja lapsenlapsillekin.

        Tyypillistä sähköautoilijan puhetta. Ensin on niin helvetin tärkeää että ajaminen on halpaa, melkein ilmaista suorastaan, huoltokulut olemattomat jne, ja sitten heti seuraavassa kommentissa kehutaan kuinka rahaa on niin ettei mitään määrää…


    • Anonyymi

      Eikö sähköautoilija pysähdy lainkaan syömään mökkimatkallaan?

      • Anonyymi

        Jos mökki on niin kaukana että matkalla tulee nälkä niin se on liian kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mökki on niin kaukana että matkalla tulee nälkä niin se on liian kaukana.

        ... sähköautoilijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... sähköautoilijalle.

        Jos mökkimatkalla tulee nälkä niin mökki on liian kaukana. Ajaa sitten millä tahansa autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mökkimatkalla tulee nälkä niin mökki on liian kaukana. Ajaa sitten millä tahansa autolla.

        Mökki on liian kaukana vain sinun mielestä. Ja sinun mielipiteesi muiden elämästä on arvotonta paskaa. Jos joku haluaa mökin muutaman sadan kilometrin päästä normaalista kodista niin sitten hankkii sellaisen. Minulla on vain 350 kilometriä matkaa kodin ja mökin välillä ja monilla matka on vielä pidempi. Sinun mielipiteilläsi voidaan lähinnä pyyhkiä persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökki on liian kaukana vain sinun mielestä. Ja sinun mielipiteesi muiden elämästä on arvotonta paskaa. Jos joku haluaa mökin muutaman sadan kilometrin päästä normaalista kodista niin sitten hankkii sellaisen. Minulla on vain 350 kilometriä matkaa kodin ja mökin välillä ja monilla matka on vielä pidempi. Sinun mielipiteilläsi voidaan lähinnä pyyhkiä persettä.

        Toki tuo 350 km on niin lyhyt matka, että se menee ilman taukoja eikä matkalla tarvitse syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mökki on niin kaukana että matkalla tulee nälkä niin se on liian kaukana.

        Sähköautoilijalle ainakin, jos kerta vain kotona ja mökillä raaskii ladata…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökki on liian kaukana vain sinun mielestä. Ja sinun mielipiteesi muiden elämästä on arvotonta paskaa. Jos joku haluaa mökin muutaman sadan kilometrin päästä normaalista kodista niin sitten hankkii sellaisen. Minulla on vain 350 kilometriä matkaa kodin ja mökin välillä ja monilla matka on vielä pidempi. Sinun mielipiteilläsi voidaan lähinnä pyyhkiä persettä.

        Minulla on kesämökki 40 km päässä kotiosoitteestani. Sopiva etäisyys sähköautolle, jopa vanhalle Leafille.


    • Anonyymi

      No nythän kannattaa nauttia. Ensiviikolla mennäänkin jo kohti talvea ;)

    • Anonyymi

      Joo , helppoa varmaan mutta tälläiselle tavikselle kuin minä aika mahdoton juttu kun autoilun kulut ainakin kaksinkertaistuisivat . En sellaista halua .

    • Anonyymi

      Pitäis olla 100 kwh akusto, jotta mökille pääsisi lman välilatausta edes kesällä. Niin ja usein vielä peräkärryn kanssa. Ja sitte vielä sama talvellakin.
      Eipä tosiaan ole varaa moiseen ja tuskin ostaisin, vaikka olisikin...

      • Anonyymi

        Miksi olet ostanut mökin joka on 500km päässä? Järjettömän kaukana. Et varmaan käy kovin usein kun jo pelkkin matkoihin menee päivä suuntaansa. Ajaa millaisella autolla tahansa.

        Meidän mökille on 40 minuutin ajomatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ostanut mökin joka on 500km päässä? Järjettömän kaukana. Et varmaan käy kovin usein kun jo pelkkin matkoihin menee päivä suuntaansa. Ajaa millaisella autolla tahansa.

        Meidän mökille on 40 minuutin ajomatka.

        Jokainen ostaa mökin sieltä mistä itseä huvittaa ja sinun mielipiteilläsi voidaan pyyhkiä persettä. Ja tuo matka ei ole ongelma, jos menee mökille aina vähintään viikoksi kerralla. Tai mieluiten muutamaksi viikoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ostaa mökin sieltä mistä itseä huvittaa ja sinun mielipiteilläsi voidaan pyyhkiä persettä. Ja tuo matka ei ole ongelma, jos menee mökille aina vähintään viikoksi kerralla. Tai mieluiten muutamaksi viikoksi.

        Onnea vaan valitsemallesi uralle. Jos tykkää viettää autossa päivän suuntaansa.

        Itse tykkään siitä että mökillä voi käydä milloin vain ja matkoihin ei kulu aikaa ja rahaa noin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ostanut mökin joka on 500km päässä? Järjettömän kaukana. Et varmaan käy kovin usein kun jo pelkkin matkoihin menee päivä suuntaansa. Ajaa millaisella autolla tahansa.

        Meidän mökille on 40 minuutin ajomatka.

        Niin meidänkin. 40min polkupyörällä.


    • Anonyymi

      Bensa-autoilija tankkaa kesäkuun alussa ruuhkattomalla bensiksellä, ja ajelee heinäkuun alkuun.
      Kotona eikä mökillä tarvitse lorotella lientä tankkiin prosentteja kytäillen.

      • Anonyymi

        Lorottele vaan vapaasti ja maksa joka kilsasta noin kymmenkertainen hinta sähköllä ajamiseen verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorottele vaan vapaasti ja maksa joka kilsasta noin kymmenkertainen hinta sähköllä ajamiseen verrattuna.

        Maksan oikein mielelläni SBC:n sulosoinnuista matkalla.
        Se on pelkkää plussaa, köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksan oikein mielelläni SBC:n sulosoinnuista matkalla.
        Se on pelkkää plussaa, köyhä.

        Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.
        Se on vaan tyhmää maksaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorottele vaan vapaasti ja maksa joka kilsasta noin kymmenkertainen hinta sähköllä ajamiseen verrattuna.

        Ei tunnu missään, kun itse autosta en maksanut kymmenesosaakaan siitä mitä sinä.


    • Anonyymi

      Niin, sähköautoilija muuttaa elämäntapaansa sähköautolleen sopivaksi.

      • Anonyymi

        Ainoa asia jota jouduin muuttamaan sähköauton takia oli luopuminen pirun kalliista harrastuksesta seisoa bensiksellä haiseva letku kädessä.
        Nykyään auto latautuu halvalla sähköllä kotipihassa.


    • Anonyymi

      Menkää vänkääjät hoitoon tai hankkikaa oikea harrastus.

      • Anonyymi

        Harrastin aikaisemmin tuolaisten täysin turhien kommenttien postaamista netissä. Nyt kasvatan kissanpentuja ja postaan videoita niistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2466
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1153
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      79
      1094
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      709
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    10. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    Aihe