Millainen jälleenmyyntiarvo patterilaatikola on käytettynä

Anonyymi-ap

Kuulemma kaksikeraa huonompi jälleenmyyntiarvo

34

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä huonompi, sen parempi. Nimittäin sitä halvemmalla saa käytettyjä.

      • Anonyymi

        Ei ole petterit kovin älykkäitä. Ostavat alennusprosentteja.

        Varmaan tekee kultakorutkin hyvin kauppansa, kun on aina -70 % ale päällä.


    • Anonyymi

      Kaikkein hauskin juttu pitkään aikaan.
      Kolmen tonnin corollia ostava juntti miettii mikä on sen romun jälleenmyyntiarvo,

      • Anonyymi

        Typerä patteripelle paljasti jälleen vähäiset älynlahjansa.
        Kolmen tonnin hintainen kottero ei voi menettää arvostaan kuin sen 3 tonnia, siis ikinä.
        Yksinkertaisen patteritollon velaksi ostettu sähkölelu menettää arvostaan jo heti ensimmäisenä käyttövuotena tuollaiset 10-20 tuhatta euroa.
        Ja mikä hauskinta, siinä halvassa Corollassa tarkenee talvipakkasilla paljon paremmin kuin ylihintaisessa sähköpäristimessä, johon ei näköjään saa edes rahallakaan mitään toimivaa lämmitysjärjestelmää.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä patteripelle paljasti jälleen vähäiset älynlahjansa.
        Kolmen tonnin hintainen kottero ei voi menettää arvostaan kuin sen 3 tonnia, siis ikinä.
        Yksinkertaisen patteritollon velaksi ostettu sähkölelu menettää arvostaan jo heti ensimmäisenä käyttövuotena tuollaiset 10-20 tuhatta euroa.
        Ja mikä hauskinta, siinä halvassa Corollassa tarkenee talvipakkasilla paljon paremmin kuin ylihintaisessa sähköpäristimessä, johon ei näköjään saa edes rahallakaan mitään toimivaa lämmitysjärjestelmää.


        HEH HEH

        Kolmen tonni corollaa ei ole olemassakaan, kuin colollatollon märässä amis unessa HEH HEH ( omin käsin sekin). Ko . Colollan arvo on tasan 0€.
        COROLLAPELLET HOITOON.
        Ps tarkeneehan siinä Corollaa talvella työnnellessä. BUAHAHHAHAH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen tonni corollaa ei ole olemassakaan, kuin colollatollon märässä amis unessa HEH HEH ( omin käsin sekin). Ko . Colollan arvo on tasan 0€.
        COROLLAPELLET HOITOON.
        Ps tarkeneehan siinä Corollaa talvella työnnellessä. BUAHAHHAHAH

        Mikä yksinkertaista patteripelleä noin yskittää?
        Mene nyt kiireesti lääkäriin ja tutkituta keuhkosi, samalla voit tilata ajan myös neurologille.
        Se ammattilainen ottaa kyllä selvää, kuinka huonossa kunnossa tuo korviesi välissä oleva pehmennyt kaalinkerä oikein on.


        🤡 PATTERIPELLET HOITOON 🤡


      • Anonyymi

        Korolla on paljon järkeväpi ostos kuin nikkoauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen tonni corollaa ei ole olemassakaan, kuin colollatollon märässä amis unessa HEH HEH ( omin käsin sekin). Ko . Colollan arvo on tasan 0€.
        COROLLAPELLET HOITOON.
        Ps tarkeneehan siinä Corollaa talvella työnnellessä. BUAHAHHAHAH

        Täällä ei lasten tarvi huudella autoista mitään kun ei ymmärrä niistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen tonni corollaa ei ole olemassakaan, kuin colollatollon märässä amis unessa HEH HEH ( omin käsin sekin). Ko . Colollan arvo on tasan 0€.
        COROLLAPELLET HOITOON.
        Ps tarkeneehan siinä Corollaa talvella työnnellessä. BUAHAHHAHAH

        Mitä sä aivoton täällä hyvää ajopeliä haukut.


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa huonompi eli 1/3 ? Tuskinpa.

    • Anonyymi

      Kielikouluun.

    • Anonyymi

      Kaksi asiaa mitä vanhoilla Corollilla ajavat eivät takuuvarmasti osaa:
      Prosenttilasku
      Murtoluvut

      • Anonyymi

        Löytyihän se yhdistävä tekijä yksinkertaisen patteriteron ja Corollapapan kesken.
        Mainittakoon vielä lisäksi sähköterojen heikko luku- ja kirjoitustaito, puhumattakaan luetun ymmärtämisestä joka teroilla on tasan pyöreä nolla.



        HEH HEH


    • Anonyymi

      Niin, millaista jälleenmyyntiarvoa yleensäkään on vanhentuneella elektroniikalla.

      • Anonyymi

        Kaikki tavisautot menettävät kaiken arvonsa 15 vuodessa. Turha vertailla.
        Se että jos yhdestä vanhasta katiskasta saa tonnin ja toisesta 700 on yks vidun hailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tavisautot menettävät kaiken arvonsa 15 vuodessa. Turha vertailla.
        Se että jos yhdestä vanhasta katiskasta saa tonnin ja toisesta 700 on yks vidun hailee.

        Eipä sinun keskenkasvuisen ja rahattoman klopin kannattaisi paljon huudella autojen hinnoista, sillä et selvästikään tiedä niistä yhtään mitään.

        https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/14221323

        Tuossa hieman esimakua, paljonko lähes päivälleen 15 vuotta vanha mersu maksaa.
        Mersuhan on sitten myös tavisauto, kun niitä on kaikki kadunvarret väärällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinun keskenkasvuisen ja rahattoman klopin kannattaisi paljon huudella autojen hinnoista, sillä et selvästikään tiedä niistä yhtään mitään.

        https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/14221323

        Tuossa hieman esimakua, paljonko lähes päivälleen 15 vuotta vanha mersu maksaa.
        Mersuhan on sitten myös tavisauto, kun niitä on kaikki kadunvarret väärällään.

        Aika kohtuullinen hinta mersulle. Ikää on mutta vähän ajettu. Siinä on hyvä käyttöauto alle Corollan hinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kohtuullinen hinta mersulle. Ikää on mutta vähän ajettu. Siinä on hyvä käyttöauto alle Corollan hinnan.

        Ei ole tuollaisesta mersusta käyttöautoksi, kymmenet ecuboksit, anturit ja muu vanhaksi käyvä elektroniikka pitää huolen, että mittaristossa palaa aina muutama vikavalo. Huolto ja korjaukset järjettömän kalliita, jossakin vaiheessa tulee vikoja, joiden aiheuttajaa kukaan ei saa selville ja auto menee paaliin vähillä kilometrillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tuollaisesta mersusta käyttöautoksi, kymmenet ecuboksit, anturit ja muu vanhaksi käyvä elektroniikka pitää huolen, että mittaristossa palaa aina muutama vikavalo. Huolto ja korjaukset järjettömän kalliita, jossakin vaiheessa tulee vikoja, joiden aiheuttajaa kukaan ei saa selville ja auto menee paaliin vähillä kilometrillä.

        Siinä tuli tiivistetty tietopaketti kaikista niistä ongelmista, joihin sähköpetteri joutuu sen paristopäristimensä kanssa ihan vuorenvarmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tuli tiivistetty tietopaketti kaikista niistä ongelmista, joihin sähköpetteri joutuu sen paristopäristimensä kanssa ihan vuorenvarmasti.

        Lapsellista sönkötystä, elektroniikan tuhoutuminen ajan saatossa koskee kaikkia uudempia autoja, mitä enemmän sähköjä, sen pahemmin. Akkuautossa akut tietysti kaikkein nopeiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinun keskenkasvuisen ja rahattoman klopin kannattaisi paljon huudella autojen hinnoista, sillä et selvästikään tiedä niistä yhtään mitään.

        https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/14221323

        Tuossa hieman esimakua, paljonko lähes päivälleen 15 vuotta vanha mersu maksaa.
        Mersuhan on sitten myös tavisauto, kun niitä on kaikki kadunvarret väärällään.

        Niin on ja mitä ruosteisempi sen taviksempi. Yhditävä tekijä on nastattomat talvirenkaat.......kesälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja mitä ruosteisempi sen taviksempi. Yhditävä tekijä on nastattomat talvirenkaat.......kesälläkin.

        Pskat kitkarenkaat tosiaan yhdistää kitkapellet ja sähköpellet toisiinsa.
        Köyhyys on toinen yhdistävä tekijä, kun ei rassukoilla ole varaa hankkia toista
        rengassarjaa vanteineen autoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pskat kitkarenkaat tosiaan yhdistää kitkapellet ja sähköpellet toisiinsa.
        Köyhyys on toinen yhdistävä tekijä, kun ei rassukoilla ole varaa hankkia toista
        rengassarjaa vanteineen autoonsa.

        Kitkarenkaita käyttävät ensisijaisesti ne, jotka ajava paljon ja uusilla autoilla.

        Nastajysimiin luottavat epävarmat kuskit, eläkeläiset ja kaikki muutaman tonnin ritsoilla ajavat, jotka ovat ikionnellisia löytäessään käytetyn ritsansa takakontista rippikouluikäiset nastajyrsimet.

        Ihanat ikirenkaat. Kovaksi kovettunut kumi ei enää käytössä kulu, joten samoilla "testivoittajilla vuodelta 2014" voi päästellä vielä toisetkin 10 vuotta!


    • Anonyymi

      Minä ostan auton omiin ajoihini, enkä jälleenmyyntiin. Aina ovat vanhat autot kelvanneet käypään hintaan vaihdokiksi vaihtaessani uuteen.

    • Anonyymi

      Mielestäni akkuautot ei ole kysyttyjä käytettynä, syyt on liian ylhäällä olevat "pyyntihinnat" huonompi käytettävyys ja suuremmat riskit tekniikan takia verrattuna bensa/diesel.

      Todennäköisesti monen iso akkuisen 100% sähköauton kohdalla on että ei saa seuraavia ostajia maksamaan, noita kymmeniä tuhansia €, km ja vuodet juoksee kokoajan ja vikoja tulee. Autot myynnissä korkeilla hinnoilla ja poistuu liikennekäytöstä omistajan päätöksellä kun tulee vikoja joita ei korjauta tai liian pieni toimintamatka.

    • Anonyymi

      Sähköautot on vain näyttämistä muille,ei mitään rahallista hyötyä.

      • Anonyymi

        Miten tulkitaan tilanne, jos toinen naapuri ostaa 60k€ polttomoottorilla olevan auton ja toinen samanhintaisen sähköauton. Kumpiko on vain ”näyttämistä” varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tulkitaan tilanne, jos toinen naapuri ostaa 60k€ polttomoottorilla olevan auton ja toinen samanhintaisen sähköauton. Kumpiko on vain ”näyttämistä” varten?

        Oikea vastaus on sähköauto.
        Sähköautolla pystyy näyttämään oman tyhmyytensä.


    • Anonyymi

      Heikko nikkoautojen jälleenmyynti arvo, kannattaa pysyä erossa eikä ostaa edes uutena. Turhia autoja ovat sähkön kuluttajia,sähköä tarvitaan muuhun kuin ajamiseen.

    • Anonyymi

      Köyhä ei osta kallista uutta autoa. Köyhä ajaa 15v vanhalla tonnin paskalla.

      • Anonyymi

        Voi sinuakin rahatonta reppanaa.
        Vaikka jostain löytäisitkin 15 vuoden ikäisen auton tuhannella eurolla,
        niin sitäkään sinä rassukka et kykene ostamaan.
        Kas kun sinulta puuttuu se tuhat euroa.



        HEH HEH


      • Anonyymi

        Voisin ostaa useammankin uuden auton käteisellä, mutta miksi laittaisin rahani suurimmaksi osaksi veroihin, joista auton hinta koostuu. En ole aikonut enää palata työelämään, kun pääomatulot riittävät elämiseen, ne pienenisivät uuden auton takia. Uuden 50 000€ maksavan auton ostohinnan korkotuotot säästötilillä ovat 2000€ vuodessa, mikä on enemmän kuin vuoden bensakulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ostaa useammankin uuden auton käteisellä, mutta miksi laittaisin rahani suurimmaksi osaksi veroihin, joista auton hinta koostuu. En ole aikonut enää palata työelämään, kun pääomatulot riittävät elämiseen, ne pienenisivät uuden auton takia. Uuden 50 000€ maksavan auton ostohinnan korkotuotot säästötilillä ovat 2000€ vuodessa, mikä on enemmän kuin vuoden bensakulut.

        Ja höpö höpö, ainoa rikkautesi on runsas mielikuvitus.
        Sitäpaitsi tuo 5 riviä pitkä, sinällään viihdyttävä tarina on kuitenkin copy pastella
        "lainattu" erään toisen viestiketjun kommenteista.
        Joten edelleenkin sinulta siis puuttuu se tonni jolla ostat sen 15-vuotiaan auton.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö, ainoa rikkautesi on runsas mielikuvitus.
        Sitäpaitsi tuo 5 riviä pitkä, sinällään viihdyttävä tarina on kuitenkin copy pastella
        "lainattu" erään toisen viestiketjun kommenteista.
        Joten edelleenkin sinulta siis puuttuu se tonni jolla ostat sen 15-vuotiaan auton.


        HEH HEH

        Köyhälle kaikki on ihmeellistä ja uskomatonta, erityisesti se, että joillakin muilla on rahaa, mutta sinulla ei.
        Suomalaisilla makaa pelkästään pankkien tileillä 100 miljardia, sinua tietysti vtuttaa, ettet kuulu siihen porukkaan.
        Sinulla on kaikki kommunistin luonteenpiirteet, kateellinen, laiska, katkera ja tyhmä, se takaa sen, tulet aina olemaan köyhä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe