Mitä tarkoittaa tuo ääää sanan käyttö puheessa? Jotku käyttää useasti, jopa että joka 5-6 sana on tuo ääää sana, ja jotku ei sano sitä kertaakaan. Onko olemassa joku puheen ääää sairaus?
Ääää sanan käyttö.
10
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ääättely korvaa vanhanaikaisen niinkuttelun ja totattelun. Niinku tota äää.
- Anonyymi
Ja sitten tämä englantilaistyylinen AMM AMM (UM)..
- Anonyymi
Emmää tiiä mutta s24 oikein kirjoitus emeriitusta
ei mikkää muu kiinnosta ku minne se pilikku pannaa.
Ittiä mua kiinnostaa kirjoituksen sisältö eikä kirjakieli ole
katu uskottavvaa, - Anonyymi
Joo eiks se curly palsternak käytä tota aammm ammm tyyliä.
- Anonyymi
Ööööh, nyt en ööööh kyllä yhtään ööööh saa kiinni mistä öööh oikein puhut ööööh?
- Anonyymi
Se on "varattu" ääni. Sillä pidetään puheenvuorosta kiinni ajattelutauon aikana.
- Anonyymi
VOI ÄITI
- Anonyymi
Monet nuoret käyttää puheessa nykyisin öööööööö ööööööö. Eipä kuulosta fiksulta.
- Anonyymi
Tosta putuu välisanat siksi ei kuulosta tuo fiksulta lisää sinne väliin vittusatanaa niin jo olet nykyajan nuorison piirissä runoilia ja vielä kun opettelet koko heidän kielen joka on siis suomienglantisomea niin pääset käryille mitä tarkoittavat.
- Anonyymi
Se tarkoittaa että on kiihottunut käy siis kuumana ja alkaa puuskuttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693