Lähimmäisen rakkaus

diabolos

Rakastan kaikkia ihmisiä, myös teitä vaikka menettekin helvettiin. Mites nyt suu pannaan?

22

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Militaristi

      Rakastan tiettyjä ihmisiä, vihaan sinunlaisiasi. Enkä ole menossa helvettiin, enhän minä nyt kirkkoon menisi. :P

      Mites nyt suu pannaan?

    • UskovainenNainen

      Lapsi pieni. Olet niin suloinen ja täynnä teiniuhoa, että ihan omat lapseni tulevat mieleen.

      Minä en ole menossa helvettiin, ajattelin lähteä rullalauistelemaan.

      Hei täällä tämä täti
      tuo täti uskova
      hei täällä tämä täti
      tää täti uskova.
      Kas suu pannaan näin :D
      kas näin pannaan suu :D
      ja suu pannaan näin :D
      kas näin pannaan suu :D
      ja suu pannaan näin :D

      Minäkin rakastan lapsia ja nuoria.
      Omat lapseni ovat jo isoja ja odottelen,
      että saisin lapsenlapsia, joille laulan
      vaikka täti-Monika laulua.

      Kas näin pannan suu :D
      ja suu pannaan näin :D
      Trallalalalla laa !

      • diabolos

        Minulla on teinikriisi meneillään, ja haluan uhmata auktoriteettejä. Eivätkä uskovaiset tietystikkään joudu helvettiin, viesti oli suunnattu ateisteille.
        Mutta tuo laulu oli liikaa. Onko pakko halveksia teini uhmaani. Kehitykseni häiriintyy tuollaisilla paska lauluilla. Ja minä sentään olen mukana rakentamassa huomispäivän Suomea.

        Mukavaa kun kutsutaan suloiseksi. nyt kun minun täytyy irtautua vanhemmistani, tuo on hyvää korviketta heidän kehuillee. *Diabolos hymyilee typerästi ja naiivisti*


      • UskovainenNainen
        diabolos kirjoitti:

        Minulla on teinikriisi meneillään, ja haluan uhmata auktoriteettejä. Eivätkä uskovaiset tietystikkään joudu helvettiin, viesti oli suunnattu ateisteille.
        Mutta tuo laulu oli liikaa. Onko pakko halveksia teini uhmaani. Kehitykseni häiriintyy tuollaisilla paska lauluilla. Ja minä sentään olen mukana rakentamassa huomispäivän Suomea.

        Mukavaa kun kutsutaan suloiseksi. nyt kun minun täytyy irtautua vanhemmistani, tuo on hyvää korviketta heidän kehuillee. *Diabolos hymyilee typerästi ja naiivisti*

        Se oli vitsi. En minä tarkoittanut millään pahalla. Ei sinun vielä kannata irtautua vanhemmistasi ainakaan kotoa pois muuttamalla.
        Käy koulusi loppuun ja on ihan normaalia vähän aina välillä kapinoidakin. Olen itse kasvattanut omat lapseni aikuiseksi ja olen hassutellut kummilasteni ja ystävieni lasten kanssa. Olen tehnyt myös työtä lasten ja nuorten kanssa.
        Kaikkea hyvää elämääsi ja Taivaan Isän runsasta siunausta sinulle ja vanhemmillesi ja mahdollisille sisaruksillesi, jos heitä on.

        Pidätkö sinä muuten rullaluistelusta ? Oli kivaa kun lapseni olivat "siinä iässä", että saattoivat vielä lähteä äidin kanssa rullaluistelemaan. Käykö äitisi tai isäsi kanssasi rullaluistelemassa tai uimassa ? Teettekö koko perhe jotain kivaa yhdessä kesälomalla ? Oikein iloista ja hyvää kesää sinulle. Kyllä sinä olet varmaan suloinen ja ihana ja Jumalalle rakas.

        Terveisin uskovainen täti


      • diabolos
        UskovainenNainen kirjoitti:

        Se oli vitsi. En minä tarkoittanut millään pahalla. Ei sinun vielä kannata irtautua vanhemmistasi ainakaan kotoa pois muuttamalla.
        Käy koulusi loppuun ja on ihan normaalia vähän aina välillä kapinoidakin. Olen itse kasvattanut omat lapseni aikuiseksi ja olen hassutellut kummilasteni ja ystävieni lasten kanssa. Olen tehnyt myös työtä lasten ja nuorten kanssa.
        Kaikkea hyvää elämääsi ja Taivaan Isän runsasta siunausta sinulle ja vanhemmillesi ja mahdollisille sisaruksillesi, jos heitä on.

        Pidätkö sinä muuten rullaluistelusta ? Oli kivaa kun lapseni olivat "siinä iässä", että saattoivat vielä lähteä äidin kanssa rullaluistelemaan. Käykö äitisi tai isäsi kanssasi rullaluistelemassa tai uimassa ? Teettekö koko perhe jotain kivaa yhdessä kesälomalla ? Oikein iloista ja hyvää kesää sinulle. Kyllä sinä olet varmaan suloinen ja ihana ja Jumalalle rakas.

        Terveisin uskovainen täti

        ensinnäkin, ainakin peruskoulun olen jo käynyt loppuun ja lukiotakin on enää kaksi vuotta jäljellä. Peruskoulutuksella pääsee vähintään sinne kaupan kassalle joten minulla ei ole mitään paineita vanhemmista irtautumisen kanssa.

        En harrasta vanhempieni kanssa mitään, mutta kyllä heidän kanssaan käydyt keskustelut uskonnosta, politiikasta ja luonnosta ovat mielenkiintoisempia kuin koskaan. Ja tiedän olevani suloinen, ihana ja jumalalle rakas, mutta kiitän silti kohteliaisuuksista.
        Ja hyvää kesää sinullekin!


      • Nieletkö kans?

        Milloin tavataan?


      • diabolos
        Nieletkö kans? kirjoitti:

        Milloin tavataan?

        Mutta fetissini rajoittavat suikki kaverit, karvaisiin cheerleader poikiin. En usko sinun olevan sellainen, joten ei tavata. Ja nielen vain hyvänmakuiset mällit.

        (ota huomioon että en ole homo, vaan viestilläni yritin kohteliaasti, loukkaamatta luistaa ehdotuksestasi)


    • PaulaPakana

      jos kerta rakastat.

      MUAH!

    • PekkaPakana

      Suoraan Jahven suusta.

    • Nassen

      susirumat naiset jotka toiveikkaasti hakevat minua lavalle normaalein taka-ajatuksineen.

      Kysyn heiltä : "Näytänkö Kevin Costnerilta?"
      Vastaus: "Et"
      Totean:"En myöskään tanssi susien kanssa"

    • dr watson

      ei vois vähempää kiinnostaa :)

    • pehmojellona

      Mä en rakastakkaan suo, koska et osaa kusta ilman hirveetä lorinaa ja olet hirveä äärikristitty. Suuta ei panna mihinkään ja olen menossa nukkumaan.

    • Samaan aikaan rakastat että inhoat meitä. Tuo on aika lahjakkaasti skitsofreenistä.

    • Helvettiin? Kaikeen sitä uskotaankin, kun ei ole mitään uskovaisten kuvittelemaa helvettiä niin ei sinne voi mennäkkään.

    • Rakasta pois. Mutta koska emme usko edustamaasi lahkoon, meidän ei ole pakko vastata tuohon sinin rakkauteesi millään lailla.

    • Long john

      Minulle tulee mieleen muinainen teini-ihme räknärök ;)
      Vieläkö hillut palstalla?

      • diabolos

        Olen itsekin kyllä aika teini-ihme, ja joskus viellä nuorempana myös kirjoitellut täällä, mutten tuolla nimimerkillä.


      • Long john
        diabolos kirjoitti:

        Olen itsekin kyllä aika teini-ihme, ja joskus viellä nuorempana myös kirjoitellut täällä, mutten tuolla nimimerkillä.

        Missäs 16v koltiainen on motörheadia kuullut?
        Meinaan tuota ace of spades-lainausta galleriasivullasi?
        Olen luullut että lemmy&co jäi meidän kolmevitosten unohdettuun nuoruuteen ;)


      • diabolos
        Long john kirjoitti:

        Missäs 16v koltiainen on motörheadia kuullut?
        Meinaan tuota ace of spades-lainausta galleriasivullasi?
        Olen luullut että lemmy&co jäi meidän kolmevitosten unohdettuun nuoruuteen ;)

        Hyvä musiikki ei vanhene koskaa. Olen sikäli onnellisessa asemassa, että vanhat klassikko levyt vain odottavat kirjastossa lainaamistaan. Myös tietokoneella saa helposti vanhaa hyvää musiikkia ilmaiseksi. Joten aina kun kuulen tai luen joidenkin vanhempien ihmisten lapsuuden lempimusiikista, saan hankittua sitä helposti käsiini. Teidän nuoruudessa piti varmaan joko itse ostaa levy, tai sitten vahdata radion vieressä suosikki artistin kuulemista.


    • Millaista tuhlausta. Minä rakastan vain tiettyjä ihmisiä. Jos rakastan kaikkia, niin silloin rakastaisin myös murhaajia. En todellakaan tuhlaa rakkauttani. Minä haluan vihata ja rakastaa ja vain niitä jotka sen ansaitsevat. Jos rakastat kaikkia, minkä arvoinen on rakkauden tunnustuksesi?

      • diabolos

        Vain harvat saavat minulta sitä ihastuksesta rakastamiseen etenevää rakkautta.


      • diabolos kirjoitti:

        Vain harvat saavat minulta sitä ihastuksesta rakastamiseen etenevää rakkautta.

        Ei välttämättä ihastukseen asti. On monen laista rakkautta. Rakastan ystäviäni, rakastan isääni, äitiäni, veljeäni.

        Jos sanot rakastavasi kaikkia, miltä se tuntuu niistä, jotka rakastavat todella sinua. Jos rakastat kaikkia, ei sinun tunteidesi kunniotus tai tavoittelu ole edes tarpeellista. Jos sanot rakastavasi jumalaasi, ja pahinta murhamiestä, ei rakkautesi jumalaasi oikeastaan ole minkään arvoista.

        Minä itse tiedostan kestä pidän ja kestä en. Se on vain luonnollista. Joitain rakastan, joitakuita vihaan. Suurimmalla osalla ei ole mitään paikkaa tunne sektorillani. Tälläisen jaon takia minun tunteeni ovat merkityksellisiä, toisin kuin sinun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe