Lähimmäisen rakkaus

diabolos

Rakastan kaikkia ihmisiä, myös teitä vaikka menettekin helvettiin. Mites nyt suu pannaan?

22

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Militaristi

Rakastan tiettyjä ihmisiä, vihaan sinunlaisiasi. Enkä ole menossa helvettiin, enhän minä nyt kirkkoon menisi. :P

Mites nyt suu pannaan?

• UskovainenNainen

Lapsi pieni. Olet niin suloinen ja täynnä teiniuhoa, että ihan omat lapseni tulevat mieleen.

Minä en ole menossa helvettiin, ajattelin lähteä rullalauistelemaan.

Hei täällä tämä täti
      tuo täti uskova
      hei täällä tämä täti
      tää täti uskova.
      Kas suu pannaan näin :D
      kas näin pannaan suu :D
      ja suu pannaan näin :D
      kas näin pannaan suu :D

Minäkin rakastan lapsia ja nuoria.
      Omat lapseni ovat jo isoja ja odottelen,
      että saisin lapsenlapsia, joille laulan
      vaikka täti-Monika laulua.

Kas näin pannan suu :D
      Trallalalalla laa !

• diabolos

Minulla on teinikriisi meneillään, ja haluan uhmata auktoriteettejä. Eivätkä uskovaiset tietystikkään joudu helvettiin, viesti oli suunnattu ateisteille.
        Mutta tuo laulu oli liikaa. Onko pakko halveksia teini uhmaani. Kehitykseni häiriintyy tuollaisilla paska lauluilla. Ja minä sentään olen mukana rakentamassa huomispäivän Suomea.

Mukavaa kun kutsutaan suloiseksi. nyt kun minun täytyy irtautua vanhemmistani, tuo on hyvää korviketta heidän kehuillee. *Diabolos hymyilee typerästi ja naiivisti*

• UskovainenNainen
        diabolos kirjoitti:

Minulla on teinikriisi meneillään, ja haluan uhmata auktoriteettejä. Eivätkä uskovaiset tietystikkään joudu helvettiin, viesti oli suunnattu ateisteille.
        Mutta tuo laulu oli liikaa. Onko pakko halveksia teini uhmaani. Kehitykseni häiriintyy tuollaisilla paska lauluilla. Ja minä sentään olen mukana rakentamassa huomispäivän Suomea.

Mukavaa kun kutsutaan suloiseksi. nyt kun minun täytyy irtautua vanhemmistani, tuo on hyvää korviketta heidän kehuillee. *Diabolos hymyilee typerästi ja naiivisti*

Se oli vitsi. En minä tarkoittanut millään pahalla. Ei sinun vielä kannata irtautua vanhemmistasi ainakaan kotoa pois muuttamalla.
        Käy koulusi loppuun ja on ihan normaalia vähän aina välillä kapinoidakin. Olen itse kasvattanut omat lapseni aikuiseksi ja olen hassutellut kummilasteni ja ystävieni lasten kanssa. Olen tehnyt myös työtä lasten ja nuorten kanssa.
        Kaikkea hyvää elämääsi ja Taivaan Isän runsasta siunausta sinulle ja vanhemmillesi ja mahdollisille sisaruksillesi, jos heitä on.

Pidätkö sinä muuten rullaluistelusta ? Oli kivaa kun lapseni olivat "siinä iässä", että saattoivat vielä lähteä äidin kanssa rullaluistelemaan. Käykö äitisi tai isäsi kanssasi rullaluistelemassa tai uimassa ? Teettekö koko perhe jotain kivaa yhdessä kesälomalla ? Oikein iloista ja hyvää kesää sinulle. Kyllä sinä olet varmaan suloinen ja ihana ja Jumalalle rakas.

Terveisin uskovainen täti

• diabolos
        UskovainenNainen kirjoitti:

Se oli vitsi. En minä tarkoittanut millään pahalla. Ei sinun vielä kannata irtautua vanhemmistasi ainakaan kotoa pois muuttamalla.
        Käy koulusi loppuun ja on ihan normaalia vähän aina välillä kapinoidakin. Olen itse kasvattanut omat lapseni aikuiseksi ja olen hassutellut kummilasteni ja ystävieni lasten kanssa. Olen tehnyt myös työtä lasten ja nuorten kanssa.
        Kaikkea hyvää elämääsi ja Taivaan Isän runsasta siunausta sinulle ja vanhemmillesi ja mahdollisille sisaruksillesi, jos heitä on.

Pidätkö sinä muuten rullaluistelusta ? Oli kivaa kun lapseni olivat "siinä iässä", että saattoivat vielä lähteä äidin kanssa rullaluistelemaan. Käykö äitisi tai isäsi kanssasi rullaluistelemassa tai uimassa ? Teettekö koko perhe jotain kivaa yhdessä kesälomalla ? Oikein iloista ja hyvää kesää sinulle. Kyllä sinä olet varmaan suloinen ja ihana ja Jumalalle rakas.

Terveisin uskovainen täti

ensinnäkin, ainakin peruskoulun olen jo käynyt loppuun ja lukiotakin on enää kaksi vuotta jäljellä. Peruskoulutuksella pääsee vähintään sinne kaupan kassalle joten minulla ei ole mitään paineita vanhemmista irtautumisen kanssa.

En harrasta vanhempieni kanssa mitään, mutta kyllä heidän kanssaan käydyt keskustelut uskonnosta, politiikasta ja luonnosta ovat mielenkiintoisempia kuin koskaan. Ja tiedän olevani suloinen, ihana ja jumalalle rakas, mutta kiitän silti kohteliaisuuksista.
        Ja hyvää kesää sinullekin!

• Nieletkö kans?

Milloin tavataan?

• diabolos
        Nieletkö kans? kirjoitti:

Milloin tavataan?

Mutta fetissini rajoittavat suikki kaverit, karvaisiin cheerleader poikiin. En usko sinun olevan sellainen, joten ei tavata. Ja nielen vain hyvänmakuiset mällit.

(ota huomioon että en ole homo, vaan viestilläni yritin kohteliaasti, loukkaamatta luistaa ehdotuksestasi)

• PaulaPakana

jos kerta rakastat.

MUAH!

• PekkaPakana

Suoraan Jahven suusta.

• Nassen

susirumat naiset jotka toiveikkaasti hakevat minua lavalle normaalein taka-ajatuksineen.

Kysyn heiltä : "Näytänkö Kevin Costnerilta?"
      Vastaus: "Et"
      Totean:"En myöskään tanssi susien kanssa"

• dr watson

ei vois vähempää kiinnostaa :)

• pehmojellona

Mä en rakastakkaan suo, koska et osaa kusta ilman hirveetä lorinaa ja olet hirveä äärikristitty. Suuta ei panna mihinkään ja olen menossa nukkumaan.

• Samaan aikaan rakastat että inhoat meitä. Tuo on aika lahjakkaasti skitsofreenistä.

• Helvettiin? Kaikeen sitä uskotaankin, kun ei ole mitään uskovaisten kuvittelemaa helvettiä niin ei sinne voi mennäkkään.

• Rakasta pois. Mutta koska emme usko edustamaasi lahkoon, meidän ei ole pakko vastata tuohon sinin rakkauteesi millään lailla.

• Long john

Minulle tulee mieleen muinainen teini-ihme räknärök ;)
      Vieläkö hillut palstalla?

• diabolos

Olen itsekin kyllä aika teini-ihme, ja joskus viellä nuorempana myös kirjoitellut täällä, mutten tuolla nimimerkillä.

• Long john
        diabolos kirjoitti:

Olen itsekin kyllä aika teini-ihme, ja joskus viellä nuorempana myös kirjoitellut täällä, mutten tuolla nimimerkillä.

Missäs 16v koltiainen on motörheadia kuullut?
        Meinaan tuota ace of spades-lainausta galleriasivullasi?
        Olen luullut että lemmy&co jäi meidän kolmevitosten unohdettuun nuoruuteen ;)

• diabolos
        Long john kirjoitti:

Missäs 16v koltiainen on motörheadia kuullut?
        Meinaan tuota ace of spades-lainausta galleriasivullasi?
        Olen luullut että lemmy&co jäi meidän kolmevitosten unohdettuun nuoruuteen ;)

Hyvä musiikki ei vanhene koskaa. Olen sikäli onnellisessa asemassa, että vanhat klassikko levyt vain odottavat kirjastossa lainaamistaan. Myös tietokoneella saa helposti vanhaa hyvää musiikkia ilmaiseksi. Joten aina kun kuulen tai luen joidenkin vanhempien ihmisten lapsuuden lempimusiikista, saan hankittua sitä helposti käsiini. Teidän nuoruudessa piti varmaan joko itse ostaa levy, tai sitten vahdata radion vieressä suosikki artistin kuulemista.

• Millaista tuhlausta. Minä rakastan vain tiettyjä ihmisiä. Jos rakastan kaikkia, niin silloin rakastaisin myös murhaajia. En todellakaan tuhlaa rakkauttani. Minä haluan vihata ja rakastaa ja vain niitä jotka sen ansaitsevat. Jos rakastat kaikkia, minkä arvoinen on rakkauden tunnustuksesi?

• diabolos

Vain harvat saavat minulta sitä ihastuksesta rakastamiseen etenevää rakkautta.

• diabolos kirjoitti:

Vain harvat saavat minulta sitä ihastuksesta rakastamiseen etenevää rakkautta.

Ei välttämättä ihastukseen asti. On monen laista rakkautta. Rakastan ystäviäni, rakastan isääni, äitiäni, veljeäni.

Jos sanot rakastavasi kaikkia, miltä se tuntuu niistä, jotka rakastavat todella sinua. Jos rakastat kaikkia, ei sinun tunteidesi kunniotus tai tavoittelu ole edes tarpeellista. Jos sanot rakastavasi jumalaasi, ja pahinta murhamiestä, ei rakkautesi jumalaasi oikeastaan ole minkään arvoista.

Minä itse tiedostan kestä pidän ja kestä en. Se on vain luonnollista. Joitain rakastan, joitakuita vihaan. Suurimmalla osalla ei ole mitään paikkaa tunne sektorillani. Tälläisen jaon takia minun tunteeni ovat merkityksellisiä, toisin kuin sinun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe