Hän oli n. 10 vuotta sitten osoittanut olevansa kiinnostunut nuorista naisista.
Sehän on tuomittavaa ja siitä iso häly on nyt noussutkin jälkipyykkeineen.
Jos olisi osoittanut kiinnostusta vanheneviin homoihin niin sossut olisivat hurraata huutaneet.
Myös yleinen seksuaalinen ahdistelu on lisääntynyt merkittävin määrin maassamme.
Tuntematon nainen puristi minua kapakassa pakarasta.
En tehnyt rikosilmoitusta mutta itkin koko kotimatkani.
Kehtaako Wille Rydman enää nokkaansa missään näyttää..?
7
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta Persekärpänen sanoo että Viki on homo.
Ei se ees tajuu että homot ovat nyky-yhteiskunnan kärkiporukkaa nääs.
Se on avain ihan mihin tahansa nääs. Siinä kun on arvot kohdillaan noissa peräsuolijutuissa nääs. - Anonyymi
Kokoomuksen nuorisovastaavana olo on vaarallista. Rydmanin tehtäviin vastaavana kuului yhteydenpito ja neuvonta . Koko kuohunta Rydmanista ja nuorista kokoomusnaisista/tytöistä on täysin keksittyä huuhaata jonka aloittajana on Rydmanin entinen , katkera naisystävä.
- Anonyymi
Thaimaan tyttöpojat toivottavat Ruutimiehen tervetulleeksi vierailemaan heidän ... hmmm ... hmmm ...h ... -aukossansa. On siellä meinaan tottajoo viivytellen nautiskellen sekä Viki jotta myös Persekärpänen.
Kyllä minä Persekärpänen itte tiedän nämä jutut joihin olen yhdessä Vikin kanssa osallistunut. Onko jollakilla muka nokankoputtamista tähän asiaan väittäen omaavansa "parempia" tietoja.- Anonyymi
Viki lättää älykkyydellään typerän Persekärpäsen tahraksi paskahuussin seinälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viki lättää älykkyydellään typerän Persekärpäsen tahraksi paskahuussin seinälle.
Viktorilta tosin puuttuu älykkyys täysin, se on tullut useasti selväksi.
Tässä Teemu Keskisarjan tykitys aiheesta tolppatalossa:
https://www.youtube.com/watch?v=6PiZXHNOuOg- Anonyymi
Öööööööööööömmmmmmmm ikä on vain kolme numeroa...,,,,????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346