Uskotko ihmeisiin?

Anonyymi-ap

Minkä ihmeen olet itse omin silmin nähnyt ja voit sen todistaa?

Ai niin: ihmeitä ei voida todistaa.

No, kerro silti minkä ihmeen todistaja sinä olet.

17

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen nimen ja Jumalan kunniaksi.

• Anonyymi

Tällä foorumilla en anna pyhää koirille. Useita ihmeitä olen nähnyt. Jumala tekee ihmeitä.

• Anonyymi

Niin, olisihan se häpeäksi Jeesukselle ja Jumalalle todistaa hänen tekemänsä ihmeet! Joku voisi vaikka uskoa niihin ja niiden tekijään, mutta ei:

on parempi puhua siitä vain omien seurassa. Siellä ei tarvitse todistaa mitään. Riittää että kertoo ja kaikki pitävät totena, uskovat sokeasti.

Sellainen tuo paljon kunniaa Herran nimelle. 😜

• Anonyymi

En oikeastaan. Tai en siis usko. Ja nyt kun tarkemmin ajattelen, niin olen varma ettei ihmeitä ole tapahtunut eikä niitä tapahdu. Hihhulit vaan valehtelevat ja luulevat niitä tapahtuneen ja tapahtuvan. Eivät osaa edes epäillä, kun joku uskova niistä kertoo.

• Anonyymi

Niilo on pilkattu täällä lähes 40 vuotta. Ja pilkataan edelleen. Siksi en anna pyhää koirille.

• Anonyymi

Niilon parannusihmeet eivät kestä tarkastelua. Osoittautuvat valheiksi ja luulotteluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niilon parannusihmeet eivät kestä tarkastelua. Osoittautuvat valheiksi ja luulotteluksi.

Et tiedä mitään niilosta älä siis kirjoita niinkuin tietäisit jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, isäni parani silminnähtävästi, kaikki lääkkeet jäi historiaan, aivan niinkuin oli hänelle ennakkoon jo profetoitu.
        Myös veli parantui poissa olevana, esirukouksen voimasta, kaikki kunnia Jeesukselle.

• Et ilmeisesti ymmärrä mikä tässä on syy ja mikä seuraus. Parantumisihmeväitteitä "pilkataan" (siis todetaan että niistä ei ole muuta näyttöä kuin tyhjät puheet) siksi, että todisteita ei ole tarjottu, vaan uskovat valitsevat kerta kerran jälkeen alkaa venkoilla tyyliin "ei helmiä sioille". Kaikille muille, paitsi kaikken typerimille, on täysin selvää, että joutuu turvautumaan "kyllä minä on todisteita, mutta en vaan viitsi esittää niitä" -hätäselittelyyn, niin mitään todisteita ei oikeasti ole.

Ilmeisesti ihmeisiin uskovien usko on niin heikolla pohjalla, että he eivät kykene myöntämään ettei ihmeparanemisista ole muita todisteita, kuin väitteitä, jotka pitäisi vain sokeasti uskoa.

• Anonyymi

Ai että kaikki kelpaa. No.Sitä taivastelin yhtenä aamuna, että kuka nuo kaikki pullot on tyhjentäny.
      Niitä oli vessan kulkuväylällä niin paljon, että kolaamaan oli alettava.

Kondishan oli sen mukainen. Sitten se tuttu lupauslitania; enää tommottista ja mitähän jääkaapissa lie.
      . ex työmies.

• Anonyymi

Juttuja piisaa mutta todisteita ei esitetä, kun niitä ei ole.

• Anonyymi

Jeesus kasvatti uuden jalan amputoidun tilalle ja teki uuden silmän poistetun tilalle. Tämä Afrikassa, missä on paljon uskoa.

Intiassa Jeesus erotti siamilaiset kaksoset toisistaan pian syntymän jälkeen.

Entisessä Neuvostoliitossa ateistinainen heräsi kuolleista ja uskoi Jeesukseen.

• Anonyymi

Ilman muuta uskon ihmeisiin. Onhan se melkoinen ihme, että vielä nykyaikana monet uskovat erään paimentolaiskansan vuosituhansia sitten kehittämään uskontoon!

• Anonyymi

olen nähnyt ufon tai niin lehti ilmoitti , eli olen nähnyt tunnistamattoman lentävän esineen 🤔 vitut se mikään ufo ollut ,itse päättelin sen olevan vakoilulennokki , kaksi moottorivirtaa oli

• Anonyymi

Minä olen nähnyt kolme kirkasta valopalloa etenevän ketjussa peräkkäin öisellä taivaalla. Sitten ne pysähtyivät toviksi ja jatkoivat taas matkaa. Toinen ohikulkija näki saman.

Lehdessä ei kerrottu aamulla mitään. Jos ei olleet sääpalloja tai havaintolaitteita niin sitten ufoja. Niitä ei tunnistettu ja ne lensivät.

• Anonyymi

En usko. Valhetta ovat Raamatun ihmeet eikä nykyään niitä tapahdu. Hellarit uskovat ihmeisiin, mutta eivät voi todistaa yhtään. Noloa.

• Anonyymi

Olen kokenut ihmeen henkilökohtaisena kokemuksena, kun uskovana ylpeys kävi lankeemuksen edellä, ja ahdistuksessa soitin sielunhoitajalle, tunnustin synnin ja hän julisti Jeesuksen nimessä ja veressä synnin anteeksi, välittömästi ahdistus katosi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4658
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2414
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      22
      1861
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1752
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1603
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1582
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1445
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1328
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1190
    Aihe