Purran pettämä kansa kosti petturipurralle !
Persujen kannatuksen täysi romahdus
21
384
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten sinä heräsit ja huomasit sen olevan vassarin märkä päiväuni, jaksuja tähänkin päivään.😘
- Anonyymi
Perussuomalaisuus nousee.
- Anonyymi
Avaamme itärajan, mutta vain täältä karkotettaville vassari pettureille. Saavat siellä sitten nähdä, minkälaisen sosiaaliturvan ja mielipiteenvapauden Venäjä heille antaa.🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Persulaisuus on silkkaa sontaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaamme itärajan, mutta vain täältä karkotettaville vassari pettureille. Saavat siellä sitten nähdä, minkälaisen sosiaaliturvan ja mielipiteenvapauden Venäjä heille antaa.🤣🤣🤣🤣
Persut karkotetaan siperiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut karkotetaan siperiaan
Se on niille oikea paikka
- Anonyymi
Ei vaaleissa. Nyt se petturipurra leikkaa eläkeläisten asumistuesta !! Ja ennen vaaleja paasas, "köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy".. #PETOSJYTKY.
- Anonyymi
Vassarit eivät pärjää edes suomessa, vaikka me veronmaksajat heitä elätämme, että kannattaisi heidänkin miettiä, että kuinka kurjaa se olisikaan, kun muu maailma marssii maahamme, avoimien rajojen läpi ja kaikki tämä hyvinvointi katoaa. Ootte te mänttejä.🤦♂️🤡💥👈🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Purra EI pitänyt sanaansa. Purra petti ja valehteli. EI HYVÄ. No persujen kannatus romahtaa täysin.
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Ei taida itärajakaan sulkeutua möykkä-maukan keinottomuuden takia. Kyvytön on vaan kyvytön.
- Anonyymi
Tämäkin kaupunki olin äänestyksissä yksi suhteellisen iso persukannattaja...että kiitosta vaan suomen kaatajille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin kaupunki olin äänestyksissä yksi suhteellisen iso persukannattaja...että kiitosta vaan suomen kaatajille
Seinäjoenkin ääliöpersut ajavat kovasti tunnin Turku- Helsinki- junaa. Kansasta viis.
- Anonyymi
Uuteen nousuun!
- Anonyymi
Juuri näin! Kaikki persut känni päälle!!
- Anonyymi
Sakset on taas kaivettu kesätiloiltaan
- Anonyymi
Persut on Suomen venäläisiä. Rakastavat fasismia.
- Anonyymi
Miksi te perusidiootit vihaatte omaa kansaanne niin paljon? Putin on kuitenkin niin jees?
- Anonyymi
Persut myivät perseensä kokkareille ja kusettavat nyt tavallista pienituloista kantasuomalaista duunaria ja työttömiä.
- Anonyymi
Juuh. Purran kieli on syvällä urpo- pojan hanurissa.
Persu pettää aina. Enemmän voi luottaa russakoihin kuin persuihin.
- Anonyymi
Petturi- Purrakin on tekemäsä päätöstä jolla tienaa 135 000 euroa ministeruran jälkeen tekemättä mitään. Ja me tavallinen kansa maksamme.
Persu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392