Mauno paljasti Anon

Anonyymi-ap

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ano mahtuu Maunoon.

      A N O : A I N O, naismaista Putinpelkoistakumartelua ja oman edun hakemista Putinin valtaamalla Juvan alueella korkeassa asemassa olevana putinistuna?

      49.50-50,42

      https://www.youtube.com/watch?v=xoCnPRtwT9k
      M A U N O

      • Anonyymi

        juu hyvä homma mooses from israel


    • Anonyymi

      Ano Turtiaisen harhaopetusta on kommentoineet myös Jouko Piho ja Veikko Flink youtube videoillaan.

    • Anonyymi

      Ano on tainnut olla uskossa hyvin vähän aikaa. Jonkun aito kristityn olisi hyvä olla hänelle yksityisopettajan tai Anon alkaa lukemaan enemmän Raamattua, jotta voisi ynmärtää omat eksymyksensä Jeesuksen persoonasta. Jonkun aito kristityn olisi hyvä toimittaa jonkinsortin infopaketti Anolle, jossa on tiivistetynä kerrottu Jeesuksesta "koko" persoonan selvitys niin kuin Raamatusta sen voimme löytää itsekukin.

      Ongelma on siinä ettei Ano sanojensa mukaan voi tietää onko Raamatussa kerrottu totta kun se on voitu väärentää. Anolle tulisi sanoa se että Jumala itse valvoo ettei Hänen Sanaansa väärennetä, tämä siitäkin huolimatta että väärennettyjäkin Raamattuja kirjoitellaan, mutta alkuperäisen Raamatun tuntevat pitävät huolta siitä että varoituksen sanat kuuluvat heijän huuliloiltaan nille, jotka eivät ole opillisesti valveilla, valveutuneita.

      Anosta tulee mieleen oma uskoontuloni kun tunsin erään naisen joka oli jumalaton kuten minäkin mutta toisistamme tietämättä mitä päämme sisällä kuhisi ja syvän oli etsimistilassa: "Onkohan Jumala olemassa, tojennäköisyys sille lienee n.prosentin jos niinkään."

      Kun sitten seuraavan kerran kohtasimme ja vaihjoimme kuulmisija niin yllätyimme kun me molemmat olimme tulleet uskoon ja iloisija siitä ja yllättyneitäkin. Olimme kumpikin mielestäni alussa raittiit, mutta tämä tuttu naisellisuus meni istumaan sinne,jossa liperaalit pitivät puheellisijaan eksytyksellisyyjessä. Ei hän varmaankaan aluksi tehnyt eroa liperaalin ja konservatiivin välillä. Ainakaan mä en tiennyt mikä niijen ero oli. Aluksi ajattelin sen olevan jokin poliittinen juttu aika kauvankin kunnes vasta noin puolen vuojen kohjalla mulle oli selvinnyt mikä se ero on. Siinä ajassa tämä nainen oli muuttunut liperaaliksi liperaalijen keskellä.

      Itselläni meni toisin. Olin ihan vaan himassa ja luin Raamattua, ahmin ja hotkin. Oli sellainne ajatus etten tule varmaankaan koskaan ymmärtämään niitä Raamatun asioita. Minulla ei ollut selvyyttä Jeesuksen olevan Jumala. Minua sekoitti siinä uskon alussa niin liperaaalit, Jehovan totistajat ja ties mitkä aina siihen saakka kunnes jossain vaiheissa ymmärsin liperaalit jumalattomiksi, katolilaiset jumalattomiksi, koska katolilainne ei voi olla uskomatta katolisen kirkon opetuksiin. Silti jotkut sanovat katolisessa kirkossakin olevan aitoja kristittyjä. Silloin he valehtelevat katolisen kirkon valvontakoneistolle jos noin on. He elävät siinä sitten valheessa. Miten valheessa eläjät ovat sitten Jeesukseen uskovia? Voisiko joku sanoa? Heiltähän puuttuu parannuksenteko , johon kuuluu reilusti sanoa ääneen että tämä katolisen kirkon oppihan on täyttä valhetta monissa opinkohjissa. Mutta he eivät tee niin nämä katolisen kirkon "aijot kristityt".

      Mietin vaan siitä naisesta että jos hän ei olisi mennyt istumaan liperaalien pöytään niin hänestä olisi voinut tulla konservatiivikin, aijosti JUmalaan uskova. Itse otin oppini Raamatusta ja vasta kun olin mielestäni hahmottanut Totuutta niin huokaisin helpotuksesta. Mulle oli kyllä aika nopeasti selvää että hengellisen informaatiokentän päällä palloili eksytystä ja totuutta siinä mielessä ettei ihan alussa tiennyt mikä on totta ja mikä valhetta. Vasta kun olin Raamatusta lukenut itse niin olin koko ajan hieman paremmassa ymmärryksessä. Olen ollut nyt uskossa Jeesukseen 14,5v ja olen ejeelleen Raamattuun kokonaisuujessaan uskova ja se nainen lienee ejelleen liperaali.Viimeksi kun hänestä kuulin n.10v sitten niin hän sanoi ettei luovu koskaan liperaalisesta uskostaan. Mun puheillani ei ollut häneen mitään vaikutusta kun siellä liperaalipapit tietävät asijat mua parenmin.

      Sitä vaan sanon että vielä ei lienisi liijan myöhäistä saaja Anoa oikeille raiteilleen hänen eksymyksestään. Ano on selvästikin kuunnellut vääräkielisijä puheita ja mennyt vikaan ja syy on liijan heikko Raamatuntuntemus. Siihen ei riitä että välillä lukee jjoitakin jakeita . Niin tekee jumalaton äitinikin eikä hän ole siitä mitään relevanttija saanut itselleen ainakaan sen perusteella mitä olen hänestä saaanut irti niin ihan pihalla on ejeelleen. Tätini , joka on aito kristitty rukoili viikko sitten kanssani kun käväisin hänen luonaan syömässä että äitini tulisi uskoon Jeesukseen ja hän rukoili että äitini tulee uskoon ja se tapahtuu pian. Jään odottamaan sitä piania....

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Turtiainen polttelee sikaria ja kertoo savolaisella tarkkuudella keskustelevansa kahdestaan ja suoraan Jumalansa kanssa.
      Ilman mitään seurakuntia tai pastoreita, eksyttäjiä välimiehinä.

      Ja sekös pistää oikeaoppisia, itseoikeutettuja profeettoja ja pastoreita harmittamaan.

      Hymyilyttää seurata kun Ano koijaa koijareita oikealla uskollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe