Tuolla nimellä on hieman negatiivinen kaiku. Moni, moni bodari on tehnyt tuolla, suomalaisista tulee mieleen Leino.
Nimestä tulee mieleen pojat narutopeissaan ja lippa vinossa mutta itse olen jäyhä suomalainen mies joka ei hymyile eikä puhu.
Vaihdoin 4-5-jakoiseen jokunen vuosi sitten enkä ole katunut päivääkään. Teen joskus hauiksen selän kanssa ja ojentajat rinnan tai olkapäiden kanssa, mutta joskus erillisenä päivänä.
Nuorena paras oli 3-jakoinen raskaaseen harjoitteluun perustuva ohjelma, mutta olen kokeillut 1 ja 2-jakoisiakin heikoin tuloksin.
Nykyään tykkään käydä usein mutta lyhyen aikaa ja kyllä vielä tuloksiakin tulee tai ainakin lihakset pysyy ilman kolotuksia.
Miksi monijakoisilla ohjelmilla on nimi "bro-split"?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kun tekee kuukausia jotain ohjelmaa, treenaa vuosia, sitten vasta voi olla jotain mieltä.
Tänä päivänä on keskittymishäiriöisiä joka asiassa, tänään sitä ja huomenna tätä.
Ei ole pitkäjännittyneisyyttä eikä halua tehdä työtä ja vääntää hikeä oikein kunnolla ja ahkerasti.
Netti ym. on suurin syy tähän adhd sukupolveen joka uskoo kaikkea huuhaata.- Anonyymi
Miten tämä liittyi asiaan?
- Anonyymi
"Bro-split"? Koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Ihan yleinen nimitys 5-6 jakoisille. Nimi tulee siitä että tavalliset sunnuntaibodarit, kuten sinä ja minä tekee kuten ammattilaiset, ja nämä sunnuntaibodarit ovat näitä "bro" jotka huutelevat toisilleen "bro!".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleinen nimitys 5-6 jakoisille. Nimi tulee siitä että tavalliset sunnuntaibodarit, kuten sinä ja minä tekee kuten ammattilaiset, ja nämä sunnuntaibodarit ovat näitä "bro" jotka huutelevat toisilleen "bro!".
Ps. 1-jakoinen on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984