nyt äkkiä kertokaa mulle hyviä nimiehdotuksia tyttökisulle!!huomenna saan sen kisun poikasen..ja ei millään tuu hyvää nimee mieleen.. =(
Nimiä!!??
9
457
Vastaukset
- mieh :D
mirri, maisa, misu, mallu, sohvi
- Antero..
Ei muuta kun selaamaan kissojen nimipäiväkalenteria:
http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php
Siisä saattaa nimi löytyä. - l.a
mä antaisin charla tai tara ..
- nimeksi
rouva tai neiti virtanen
- tytti
mäki mietin vaikka mitä nimiä ku oltiin hakemassa meijän peppiä ja sit ku mä näin sen ni heti tiesin et siitä tulee peppi. Ku näät sen vauvelin ni ehkä se helpottaa kans nimen keksimistä.
- Hipsu85
joo, tänään sain sen kisun ja kyl se näytti heti ihan nöpöltä ja Nöpö siitä sit tulikin, kun sil on muuten musta nenä mut siinä on valkee kiva täplä..=)
Pii(Pienenpänä meillä oli hoidossa kissa jonka nimi oli Pii)
Pamela
Viuhti
Tessa
Fanny
helinä
miro
nipi
Lila
Selma
Elma
Missi
Nää ei ehkä ollu kovin kissan nimiä..mutta ainakin yritin!- ...on....
...tupu se on kolli ja musta ........ mut e on ny kateis... :,(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253460Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin81959Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601441- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731068