nyt äkkiä kertokaa mulle hyviä nimiehdotuksia tyttökisulle!!huomenna saan sen kisun poikasen..ja ei millään tuu hyvää nimee mieleen.. =(
Nimiä!!??
9
471
Vastaukset
- mieh :D
mirri, maisa, misu, mallu, sohvi
- Antero..
Ei muuta kun selaamaan kissojen nimipäiväkalenteria:
http://koti.mbnet.fi/~stinger/catnames.php
Siisä saattaa nimi löytyä. - l.a
mä antaisin charla tai tara ..
- nimeksi
rouva tai neiti virtanen
- tytti
mäki mietin vaikka mitä nimiä ku oltiin hakemassa meijän peppiä ja sit ku mä näin sen ni heti tiesin et siitä tulee peppi. Ku näät sen vauvelin ni ehkä se helpottaa kans nimen keksimistä.
- Hipsu85
joo, tänään sain sen kisun ja kyl se näytti heti ihan nöpöltä ja Nöpö siitä sit tulikin, kun sil on muuten musta nenä mut siinä on valkee kiva täplä..=)
Pii(Pienenpänä meillä oli hoidossa kissa jonka nimi oli Pii)
Pamela
Viuhti
Tessa
Fanny
helinä
miro
nipi
Lila
Selma
Elma
Missi
Nää ei ehkä ollu kovin kissan nimiä..mutta ainakin yritin!- ...on....
...tupu se on kolli ja musta ........ mut e on ny kateis... :,(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437