Jeesus Kristus on Herra

Anonyymi-ap

Paavalin mukaan kukaan ei voi sanoa tätä muuten kuin Pyhässä Hengessä. Tämä on yksi Paavalin valheista. Kuka tahansa voi sanoa nuo sanat.

Uskova voi sanoa "Jeesus Kristus olkoon kirottu." Ei se tee hänestä saatanan palvelijaa.

Paavali ei tuntenut Jeesusta eikä Jumalaa, kun valehteli ummet ja lammet. Hänessä oli saatanan enkeli, demoni, joka vaikutti hänessä valehtelua ja murhaa.

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattoi se olla rouvakin. Ainakin kuljeksi mekossa höpöttelemässä outoja ja viihtyi poikaporukoissa.

      • Anonyymi

        Jeesuksen seurassa oli myös naisia, joita hän paneskeli ja joiden rahoilla hän eli.

        Tuohon aikaan miehillä oli tapana pukeutua samalla tavalla kuin naisten.


    • Anonyymi

      Pelkästään Paavalin puheisiin ei pidä luottaa, koska Paavali ei ollut mukana, kun Jeesus eli ja opetti oikeita apostoleitaan.

      Ihminen voi suullaan tunnustaa ihan mitä tahansa.

      Heidän mukaan riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeiman Jumalan Pojaksi. Mutta koska henkiolennoilla ei ole fyysistä ruumista, ei niitä voi kastaa vedestä ja Hengestä ikuisen elämän perilliseksi eli kristityksi.

      Luuk. 8:28

      Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Paavali ja moni muu vihaa Jeesuksen veljeä Jaakobia, koska tämä opetti, että ei pelkkä uskominen ihmistä pelasta.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      • Anonyymi

        Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana."

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."

        MOT-ohjelman mukaan suuremmilla uskonlahkoilla on palkattuna päätoimisia testamentin metsätäjiä.


    • Anonyymi

      En tiedä muita uskonlahkoja joilta otetaan kirkkovero ulosoton uhalla, tietääkö joku mikä lahko se on ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe