Jeesus on herrojen Herra!

Anonyymi-ap

"VINKKI 2: Maidottoman makaronilaatikon saat käyttämällä lihalientä."

Mikä on lihaliemi? Onko se veteen sekoitettu lihaliemikuutio?

Mulla on lihaliemikuutioita. Tarkoitus tehdä makaronilaatikko ensimmäisen kerran n.20 vuoteen.

Maallinen isäni teki usein maan päällisellä vajelluksellaan yhä oljessaansa makaronilaatikkoa. Sitä minäkin söin. Hän teki sen maitoon, mutta mä olen jossakin syönyt lihaliemeen tehtyä makaronilaatikkoa ja se oli mielestäni parenmallista mavullisuujeltaan. Varmaan mausteijen taitava käyttö ratkaisee sekin.

Hain maallisen faijani asunnosta elektroniikkaa ym. kun siel alkaa putkiremontti ja muut kalleuvet omaan maalliseen majapaikkaani ja mukaan lähti myös uunivuoka ja uunivuokaa katsojessani mulle pikkuhiljaa alkoi tulla mieleen ajatus että jospa minä tekisin makaronikeittoa. Olen muutamija valokuvija maallisesta faijastani laittanut esille eri paikkoihin. Olohuoneessa on kaukaa otettu kuvallisuus maallisesta isästäni kirveen kanssa hakkaamassa puunpätkijä haloiksi halkoaittaan vai miksi sitä huonetilaa kutsutaan johon halot kasataan. On kylä ollut ahkera poika. Hään teki halonhakkuut syntymätalollaan useina vuosina kun hänellä oli kaksi sellaista velipoikaa siinä talossa, joilla ei ollut oikein työntekoon niin vetoa jos olen oikein ymmärtänyt. Kesällä liijan kuuma, talvella liijan kymä.....

Sitten makuuhuoneen ja eteisen valissä olevan oven yläpuolella on sellainen "ikkuna", jonka "ikkunalaudalle" olen asettanut kuvan mun maallisesta isästä ja hänen maallisesta veljestään.He seisovat Syntymäkotinsa talon ulkoportahilla ja kavoslmällisensä katsovat postilaatikoile päin ja kuva on otettu jostain siitä pihan puolivälistä, joka viettää kaivolle ja saunalle päin, heihin nähjen kuvanottajan näkökulmasta. Kuvassa on kesällisyys. Maallinen isäni kävi kesäisin siellä kai lähes joka vuosi. Joskus taisi käyvä ulkomaillakin kesällä. Pulkarijassa , Italijassa. Molemmat heistä ovat jo kuolleet eikä heitä kukaan enää oikein taija muistella ellen sitten minä aina välillä havahju että voi hyvä isä sentään mulla oli maallinen isä mutta ei ole enää täällä maan päällä vaan hän on nyt siellä paratiisissa Jumalan luona tai Jumalan tekemässä olosuhteissa joko nukkumassa tai sitten täysin tietoisena asijoista ynpärillään hyvässä olotilassa.

Jotkut kun sanoo että Jeesuksessa poisnukkuneet ovat paratiisissa. Ovatko he siellä ruumiittomina? Ja saavat ylösnousemuksen hetkessä sitten itseleeen sen lihapitoisen ruumiinkin, jossa on muitakin ominaisuuksia?

Onko ylösnousemusruumiilla painoa? Olihan Jeesuksellakin ylösnousemusruumiissaan lihaa edelleen, jota pystyi muut ihmiset koskettamaan ja toteamaan etei tämä kummitus ole vaan lihaa on. Saako lihaksikkaana kuollut pitää ylösnousussa lihaksensa vai menettääkö ne? Jeesustahan ei ylösnousemuksen jälkeen läheisetkään tunnistaneet eli hänessä on tapahtunut joitakin vyysisijä muutoksija jotka vaikuttaneet hänen ulkonäköönsä kuten esim. jos mies on 270kg ja sen näköinen kuin on 270kiloisena ja laihjuttujaan 77 kiloieksi hän on vaikeasti tunnistettavissa ellei mahjottomalla tavalla tunnistettavissa samaksi hänhilöksi.

Lihaliemi: Veteen liuennut lihaliemikuutijo?

Selef Urge

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe