Vaimon juhannus jako onnistui ylihyvin

Anonyymi-ap

Huom jos vanhempien 61v ihmisten seksi puuhat kiinnosta niin nyt on hyvä hetki poistua kiitos.
Olemme vanha aviopari ja seksi puuhat sujuneet hyvin nuoruudesta saakka onneksi. Alkuvuosina tietty lapset rajoitti aktiivista seksiä turhan usein mutta nyt on kivaa. Ikää tulee itselle ja jäykkyydet on lyhentyneet mutta siniset pikkupillerit on hieno keksintö silloin tällöin.
Vaimo on selkeästi keskiverto pirkkoa naisellisempi ilmestys on selvinnyt. Itse olen aina ollut se paljon aktiivisempi osapuoli kuin vaimoni ihan joka asiassa. Vaimo ei ikinä ole kysellyt lisäihmisistä seksin yhteyteen mutta itse olen ja ompa nyt viime vuosina muutama mies ollutkin hyvin pikaisessa apupojan roolissa piipahtanutkin kunhan parinvuoden vaimon pehmitys urakka myötämieliseksi tuotti tulosta +50 ikävuoden koitettua. Apupoika oli se ensimmäinen oli nuori 18v kokematon ja ihan hyvin auttoikin vaimon ottaessa takaa innokkaat ensi mällit oikeaan naiseen pojalta ensimmäistä kertaa. Sen pikaisen hyvän kokemuksen jälkeen vaimo oli estoiltaan tämmöiseen puuhaan vapautunut. Silloisen nuorukaisen kanssa onkin monet kerrat tullut viestiteltyä että ehditkä piipahtaa ja kyllä vaan kymmenet kerrat on pussinsa tyhjentänyt vaimoon. Silloinen etsintäni hieman kookas kokematon oli vaikea löydettävä mutta fortuna suosi ja paksu löytyi. Vaimo piti heti tästä nuorukaisesta kun näkemättä otti sisäänsä ja ensimmäiset sanat ” oooiiihh miten iso” kun nuorukainen vain työntyi hitaasti himoissaan koko matkaltaan kerta työnnöllä pohjaan ja jäi sinne. Muistan sen hyvin. No joo tämä juhannus menikin erilailla sillä vuokrattiin yksinkertainen kiva mökki ja juuri vaimolle sopi tämä pikku eripaikka vakiintuneeseen koti lisämauste ”apupoika” seksihetkeen oikein mielellään kun joka juhannus vaimo ottaa hiukan ”naistaväkevämpää” tapansa mukaan ja nyt otti hiukan ylimääräistä jota ei ole tapahtunut aiemmin. Muutenkin vuodessa vain pari kertaa maistra hyvin vähän. No eipä mitään ulkosalla liikuttiin ja mökille tultiin vaimon humaltuessa lisää. Mökissä no huvila kuvaa paremmin vaimo jo kysyikin että milloin lisäapu tulee ja humalatilan syyksi innokkuus meni kivassa asiassa. Ilmoitin vain että vaihda houkan kivaa asua sillä apupoika on ihan pian tulossa ja samassa whatsappi kilahti ja 3min oli viesti. Pian alkoi vaimon jussin yllätys edetä ja minua se jännitti nyt eniten sillä olin syypää vaimon hieman normista lisä alkoholin vaikutuksen alaisesta tilasta sillä estot poistui vaimolta enemmän ja nyt oli luotto apupojalle antamani tehtävä toteutua. Apupojalla oli mukana 2 nuorta miestä vain hiukan kokeneita naisesta kumpikin ja siistejä perusnuorukaisia ja aivan oli tsekattu että kalut ei ole pienimmästä päästä sillä en semmoisia halua oman vaimon kanssa petipuuhiin anteeksi vain ketä tämä asia ikävästi kosketti. Mutta nämä apupojan apupojat saavat tulla autosta vasta pikkuhetken kuluttua kun vaimo on jo pillu pyöreänä pylly pystyssä minua työstäessä. Silloin apupoika tulee vasta sisälle ja tuo mukanaan nämä lisämiehet. Ja niin siinä kävi että vaimo ilahtui kun vanha apupoika astui sisälle ja vaatteet putosi heti pois ja tuttu iso kalu heilahti vaimon käden ulottuville. Ja se hämmentynyt ilme kun vaimo vasta hetken kuluttua huomasi vieraat nuoret pylly pystyssä apupojan kalu suussa. Yllätyyys ! Sanoin ja vaimo pysähtyi mutta minä en vaan jatkoin hiljaista panemista taukoamatta. Pojat katsoi riisuen vaatteensa ja vaimon katse kyllä kiinnittyi poikien kaluihin aika pian ja jotenkin rauhoittui puristaen suussaan edelleen apupoikaa. Nyt halusin ringin pyörimään pikaisesti ja pyysinkin heti uutta apupoikaa tulemaan ja työntymään vaimoon ja niin kävi vaimon ollessa ihan rauhassa mitä nyt humalassa reiluhkosti. Vaimo pyllisti ja kaikki 4miestä vuorotteli takaa nopeaa tahtia ja nyt vaimo jo vinkuin ja huohotti enemmän kuin koskaan kun kalua tuli enemmän kuin koskaan ja pesuhuone oli kovassa käytössä kun vaimo on tottunut pyllyyn ja pilluun yhtäaikaa ja nyt sitä tuplaakin tuli pitkät ajat vaimon humalatiadta huolimatta saadessa pikku orgasmeja useita illan aikana. Nuoret miehet jaksoi todella hyvin seisottaa ja panivat vaimoa todella paljon. Monet spermat pyyhittiin ja vaimo oli kuin mikäkin prostituoitu mutta nyt oli onnellista loppua joka ihmisellä ja nyt sunnuntaina aamusella kotiuduttuamme vaimo kävelee istuu hieman arastellen sillä kalua oli vaimoon luistanut todella ennätysmäärä ja se tuntui kuulemma erittäin hyvältä. Yllätys oli myös se vaimolle ja itsellenikin että vaimo huomadi jossain välissä että anaalissa oli kaksi isoa kalua juuri näiltä uusilta miehenaluilta mutta se oli ollut vain hyvää lisää ja luisunut helpostikkin kun oli jo panorinkin pyörinyt ja takaapäin oli kumpaan vaan reikään mennyt kalua joten lämmitystä oli käyttöön jo tapahtunut. Poikiilla oli kuulemma paras juhannus koskaan ja lupautuivat käymään myös kotinamme tarvittaessa. Vaimo on iloinen ja hyväntuulinen yllätyksestäni huolimatta ja jo iltasella panimme vain makaillen sisäkkäin muistellen.

4

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, vaikka putkeen pökellystäkin olla luettavana! Jos kukaan ei kirjoittelisi, ei tätäkään palstaa ja ihan viihdyttäviä tekstejä saisi vilkuilla, joita suurin osa kuitenkin näistä on..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3613
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2222
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1911
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      137
      1818
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      383
      1246
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1061
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      990
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      950
    Aihe