Tiina Wiikistä marttyyri-Pyhimys

Anonyymi-ap

Nuori, kaunis, ystävällinen ja asiallinen Tiina Wiik kirjoitti Ateismi-palstalle reilut 10 vuotta sitten.

Tuota pikaa paltan tutut törkyturvat ateistit ja rasistit alkoivat piirittää häntä, ja siitä alkoi hänen elämänsä lujisu alaspäin. Kohti hänen hautaansa.

Ensin lähti mies, tilalle tuli känniseltä vaikuttava karvaturri, joka opetti sähkötupakoinnin, ja sitten seurasi itsensä häpäisy julkisesti puhumalla rasistien juttuja.

Sitten tuli ilmeisesti päihderiippuvuus, josta kai johtui kuolemakin. Törkyrasistit ja viha-ateistit päivystävät palstalla edelleen, silloinkin kun ovat selvinpäin. Tuskinpa kävivät edes Tiinan hautajaisissa.

Tiina on ateismin uhrialttarille uhrattu neitsynen. Korottamalla hänet kaikkien tietämän pyhimyksen asemaan voimme muistella häntä vuosittain ja samalla pitää mielessämme sen, mihin rasistinen törkyily johtaa. Kuinka tuhoisaa on Herran hylkääminen ateismin tarjoamien mukamasilojen takia!

Kristinusko pelastaa. Rasismin tie vie kadotukseen ja ateisti ei sinusta välitä mitään!

18

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kristinusko pelastaa. Rasismin tie vie kadotukseen ja ateisti ei sinusta välitä mitään!"

      Oliko Wiik siis kristitty vai ateisti ?

    • Anonyymi

      ei kyllä ollut tällä palstalla , kun sille sanoin alkoholin käytöstä painavan mielipiteeni , koska luulin sitä nimimerkin perusteella , erääksi vanhaksi tutukseni !

      Mihin se kuoli ??? sillä oli jokin krooninen sairaus nivelissä

      • Anonyymi

        Ei ole kerrottu, huhut puhuvat lääkkeiden yliannostuksesta

        Aloitti nettiuraansa Ateismipalstalla, peräti sheriffinä ehkä 10 vuotta sitten.

        Rasismi tuhoaa ihmisen nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kerrottu, huhut puhuvat lääkkeiden yliannostuksesta

        Aloitti nettiuraansa Ateismipalstalla, peräti sheriffinä ehkä 10 vuotta sitten.

        Rasismi tuhoaa ihmisen nopeasti.

        2014 törmäsin toisella sivustolla


    • Anonyymi

      Ateistit on kovin hiljaa suurimmasta saavutuksestaan, kuolleesta Tiinasta.

      Yksi tollo sentään kehui nimettömänä käännytystyötään. Omalla nimellään ja naamallaan ateistit eivät uskalla esiintyä, vaikka kehuvat olevansa enemmistö ja kaiken lisäksi huippuälykkäitä.

      • Anonyymi

        "Ateistit on kovin hiljaa suurimmasta saavutuksestaan, kuolleesta Tiinasta."

        Miten ateistit tai ylipäätään ketään muu liittyy jonkun päihteiden käyttöön ja siitä seuranneeseen kuolemaan ?


      • Anonyymi

        Kyllä silloin nimimerkkiä käytin , mutta kun löytyi valtava listaus kaikista nimimerkilläni kirjoittamista jutuista niin muutuin anonyymiksi

        Olen minä tiinan kasvotusten tavannut ja sanan sanonut , oletko sinä valehteleva uskovainen 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ateistit on kovin hiljaa suurimmasta saavutuksestaan, kuolleesta Tiinasta."

        Miten ateistit tai ylipäätään ketään muu liittyy jonkun päihteiden käyttöön ja siitä seuranneeseen kuolemaan ?

        Mietipä sitä. Miten se nyt voisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silloin nimimerkkiä käytin , mutta kun löytyi valtava listaus kaikista nimimerkilläni kirjoittamista jutuista niin muutuin anonyymiksi

        Olen minä tiinan kasvotusten tavannut ja sanan sanonut , oletko sinä valehteleva uskovainen 😠

        En ole tavannut Tiinaa, minä en ole rasisti enkä aio sellaiseksi ryhtyäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä. Miten se nyt voisi olla?

        Ei minun tarvi miettiä. Sinä se sijaan esitti väitteitä asiasta joten ne olisi myös hyvä perustella. Muutoin joku voisi luulla että olet valehteleva hihhuli joka kirjoittaa puuta heinää mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tavannut Tiinaa, minä en ole rasisti enkä aio sellaiseksi ryhtyäkään.

        uskovaisena olet varmasti tuukan tavannut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskovaisena olet varmasti tuukan tavannut ?

        En ole.


    • Anonyymi

      Rankkaa elää koko aktiivinen elämä käsitellen pääsääntöisesti negatiivisia asioita. Elää vasta virrassa stressissä ja
      siinä on sortumisen vaara.

      • Anonyymi

        Tuotako se ateismi sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotako se ateismi sitten on?

        Ei ole. Ateismi on edelleenkin vain sitä että henkilöltä puuttuu jumalusko.


    • Anonyymi

      Someraivoaminen räyhäsetti aina kulkee mukana kaikki pitää nauhoittaa ja kuvata ja julkaista. Kansalaisaktivismi anarkia protestointi huutaminen karjuminen. Oikeudessa istuminen .....

      • Anonyymi

        Mitä enemmän tietoa sen demokraattisempi yhteiskunta , kaikki pitää olla julkista .


    • Anonyymi

      Liian lyhyt elämä
      Ja kaunis nainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe