Lukee iltapäivälhdessä tänään. Olen ostanut Temusta paljonkin ja tulen ostamaankin nykyisin. Ne joilla on rahaa voivat ostaa mistä hyvänsä muualta kamppeensa. Pitää ajatella ympäristöä samalla kuin Ukrainan sota tekee kaikesta ilmaston suojelusta yhden tekevää. Kysytäänkö edes kuinka paljon saastetta ja myrkkyä sota on kylvänyt ilmakehään loppua ei näkyvissä. Se että Shein on kohdellut väärin työntekijöitään on suuri vääryys. Yllätys yllätys ! Olen ostanut Temusta todella laadukkaita tuotteita pienellä rahalla ja tulen myös ostamaan. Minulle on täysin samantekevää tässä yhteiskunnassa jos joku toimittaja jaksaa valittaa vaatteiden kemikaaleista. Ne voi aina pestä ennen käyttöä kuten pitääkin. Ei päivittäistavaratalojen tuotteitakaan ole niin suurella seulalla tutkittu. Suosittelen ja nimenomaan laatua! Sitä haukutaan jatkuvasti mutta onko toimittaja itse tilannut ja kokeillut? Minä olen ja todella tyytyväinen!
Jos ostat Temusta mitään olet idiootti
Anonyymi-ap
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ympäristöä ajattelet, niin älä suinkaan osta mitään kiinankrääsää. Sehän juuri ovat kertakäyttökamaa, joka pilaa maailman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073556Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133256Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä632499Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92145Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411960Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61868Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401698- 901581
- 721143
- 741120