keskustelusta

end of all

en ymmärrä tällä palstalla käytävää keskustelua.

Uskovaiset kirjoittavat perusteettomia mielipiteitään ja liittävät "jumalan siunausta" provoilua viesteihinsä. En usko, että uskovaisetkaan ovat niin idiootteja, etteivät ymmärtäisi ollenkaan pahuuttaan, sadistisia pyrkimyksiään ärsyttää toisia raivon partaalle.

Ateistit yrittävät epätoivoisesti saada jotain näiden uskovaisten päähän ja provosoituvat, juuri kuten uskovaiset tahtovat tapahtuvan. Keskustelu ei kuitenkaan johda mihinkään. Onko kukaan koko palstan olemassaolon historiassa saanut mitään aikaan? Onko yhtään uskovaista pelastettu?

27

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lannenhunttari

      sulta on mopo hukassa,mihis ne uskikset pitais pelastaa??ateistien kynsista---vai??
      too late, saved already!!

      • Uskon_puolustaja

        Uskovaiset voi pelastaa ATEISTISEEN USKONTOON, jota olemme tässä kehittelemässä.


      • Spiritus fortis
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        Uskovaiset voi pelastaa ATEISTISEEN USKONTOON, jota olemme tässä kehittelemässä.

        Joko piti se pullo korkata?


      • Uskon_puolustaja
        Spiritus fortis kirjoitti:

        Joko piti se pullo korkata?

        Luulet olevasi nokkela, mutta meitä on tässä ISO PORUKKA!


      • Jaroslav satan

        Saatanan siunausta sinullekin!


      • Spiritus fortis
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        Luulet olevasi nokkela, mutta meitä on tässä ISO PORUKKA!

        Varmaankin nyt ensin kidutatte minua, kristilliseen tyyliin, ja sitten leikkaatte neljään kappaleeseen elävältä. Onhan teitä ISO JA VÄKIVALTAINEN PORUKKA!


      • Uskon_puolustaja
        Spiritus fortis kirjoitti:

        Varmaankin nyt ensin kidutatte minua, kristilliseen tyyliin, ja sitten leikkaatte neljään kappaleeseen elävältä. Onhan teitä ISO JA VÄKIVALTAINEN PORUKKA!

        >>Varmaankin nyt ensin kidutatte minua, kristilliseen tyyliin, ja sitten leikkaatte neljään kappaleeseen elävältä. Onhan teitä ISO JA VÄKIVALTAINEN PORUKKA! >>

        Pojalla on haaveita siinä... Joskus mulla on sellainen fantasia että vaellan janoisena autiomaassa, ja siinä on muukalaislegioonan varuskunta... Käsi lippaan!


      • Spiritus fortis
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        >>Varmaankin nyt ensin kidutatte minua, kristilliseen tyyliin, ja sitten leikkaatte neljään kappaleeseen elävältä. Onhan teitä ISO JA VÄKIVALTAINEN PORUKKA! >>

        Pojalla on haaveita siinä... Joskus mulla on sellainen fantasia että vaellan janoisena autiomaassa, ja siinä on muukalaislegioonan varuskunta... Käsi lippaan!

        sillä ISOLLA PORUKALLA. En minä todellakaan haaveile joutuvani ISON PORUKAN käsiin.


      • Uskon_puolustaja
        Spiritus fortis kirjoitti:

        sillä ISOLLA PORUKALLA. En minä todellakaan haaveile joutuvani ISON PORUKAN käsiin.

        *Minä ja kylän väki*


      • SEEMOS

        Lienet joko pelle tai tollo, kummassakin tapauksessa: Bye bye!


    • ...

      että mitä sä sitten hillut täällä jos et ymmärrä mitään.

      • SEEMOS

        Räknärökin uusi nikki? vai käyttääkö koko apukoululuokka samaa konetta?


    • Markus

      keskusteleminen ei ole myös näyttänyt palstalla jotavan mihinkään. Jospa tämä keskustelemisesta keskustelun keskusteleminen johtaisi jo johonkin.

      • Nasse

        " keskusteleminen ei ole myös näyttänyt palstalla jotavan mihinkään. Jospa tämä keskustelemisesta keskustelun keskusteleminen johtaisi jo johonkin. "

        Jos keskusteleminen johtaa ei mihinkään, niin onko se silloin johtanut johonkin?


      • Markus
        Nasse kirjoitti:

        " keskusteleminen ei ole myös näyttänyt palstalla jotavan mihinkään. Jospa tämä keskustelemisesta keskustelun keskusteleminen johtaisi jo johonkin. "

        Jos keskusteleminen johtaa ei mihinkään, niin onko se silloin johtanut johonkin?

        tämä keskustelumme kiertää kehää.


    • Elli

      horjahtamassa oleva on kerran kertonut minun vahvistaneen hänen epäuskoansa.

      Mirka on varmaan pelastanut vielä useampia.

      • end of all

        edistystä on siis tapahtunut??? jatkakaa samaa rataa siis :)
        kristillistä propagandakoneistoa vastaan on hankalaa taistella, yksikin voitto on aina voitto.


      • Elli
        end of all kirjoitti:

        edistystä on siis tapahtunut??? jatkakaa samaa rataa siis :)
        kristillistä propagandakoneistoa vastaan on hankalaa taistella, yksikin voitto on aina voitto.

        käännyttäjän kutsumusta. Siksi hämmästyinkin, kun kerran joku kirjoitti, että eräät viestini olisivat lisänneet hänen epäuskoansa. En halua tuputtaa omaa ajattelutapaani. Keskustelen vain.


      • Gonzales
        Elli kirjoitti:

        käännyttäjän kutsumusta. Siksi hämmästyinkin, kun kerran joku kirjoitti, että eräät viestini olisivat lisänneet hänen epäuskoansa. En halua tuputtaa omaa ajattelutapaani. Keskustelen vain.

        >> En halua tuputtaa omaa ajattelutapaani. Keskustelen vain.


      • Elli
        Gonzales kirjoitti:

        >> En halua tuputtaa omaa ajattelutapaani. Keskustelen vain.

        Hm, on tietysti mukavaa löytää tukea mielipiteillensä. Mutta tekopyhyyteni ei salli minun myöntää, että yrittäisin varta vasten käännyttää toisia samanmielisiksi kanssani.

        Joskus olen saattanut yrittää käännyttää lib.kristittyä fundikseksi, ja päinvastoin. Enempää en tunnusta.

        Väärässä olemisen riemuista minkään kokoisella porukalla olen luonnollisesti tietämätön.


      • SEEMOS
        Elli kirjoitti:

        Hm, on tietysti mukavaa löytää tukea mielipiteillensä. Mutta tekopyhyyteni ei salli minun myöntää, että yrittäisin varta vasten käännyttää toisia samanmielisiksi kanssani.

        Joskus olen saattanut yrittää käännyttää lib.kristittyä fundikseksi, ja päinvastoin. Enempää en tunnusta.

        Väärässä olemisen riemuista minkään kokoisella porukalla olen luonnollisesti tietämätön.

        Tämä uskisajatusmaailmasta kumpuava idea "käännyttämisestä" on aika outo minullekin.
        Miksi ihmeessä haluaisin kaikkien muiden ajattelevan joka asiasta samalla tavalla kuin minä?
        Idea senkaltaisesta maailmasta kuulostaa aikas tylsältä.
        Itse vastustan (lähinnä netissä) näitä "ajatuspoliisiksi" pyrkiviä friikkejä, olkootpa sitten uusnatseja tai kiihkokristittyjä!
        Mielestäni idea että joku voi mielestään kontrolloida toisten ihmisten yksityiselämää (TV:n katselu, seksuaalinen käyttäytyminen, vapaa-ajan vietto yms.) Päässään tekaisemansa "Jumalan tahdon" (Hah!) perusteella, on perverssi ja naurettava!

        Kenenkään Henk.koht. uskomuksiin jonkun "korkeamman voiman" olemassaolosta minulla ei ole vastaansanomista!


    • Visiteeraaja

      Minä olen käsittänyt nämä palstat niin, että samanhenkiset ihmiset saisivat keskustella keskenään heitä kiinnostavista asioista eli ateistit keskustelevat toisten ateistien kanssa ja etsivät vaikka "vahvistusta uskolleen". Samoin helluntalaiset saisivat pysyä omalla palstallaan keskustelemassa helluntalaisuuteen liittyvistä asioista sen sijaan, että tulevat saarnamaan "oikeaa oppiaan" ihmisille, joita se ei kiinnosta.

      Mutta ilmeisesti olen ollut väärässä, koska "keskustelut" on lähinnä sitä, että koetetaan kaikki käännyttää omalle kannalleen.
      Itse luen näitä palstoja lähinnä sen takia, että näen, miten eri tavalla asioita voidaan ajatella.

      • SEEMOS

        Minäkin pienenä luulin ;) No, vakavasti puhuen, tämä nyt vain on "suomi24-kuraämpäri taudin oireita.
        Ei täällä juuri kunnioiteta palstajakoa muissakaan aiheissa.
        Esimerkkinä: lue vaikka, moottoripyörät-Harley davidson. Yli puolet avauksista on harrikkaa koskaan ajamattomien herjauksia ;)

        T.S "Tää on talon tapa"


      • taas vain

        luen näitä lähinnä huvittaakseni itseäni... Esiinnyn milloin minäkin ja naureskelen partaani kun joku trollini menee läpi. Luulenpa että minunlaisiani on aika läjä täällä.

        Heh... "siunausta" :))


      • Taas kyse on aiheesta, eli meille on annettu valmis aihe joka on tässätapauksessa ateismi, ja siitä voi sitten tulla keskustelemaan minkä aatesuunnan kannattajat tahansa. Elikkäs ei syrjitä ihmisiä ja koitetaan pysyä aiheessa niin juttu menee suhtkoht hyvin.


      • Natsijeesus
        gandalf79 kirjoitti:

        Taas kyse on aiheesta, eli meille on annettu valmis aihe joka on tässätapauksessa ateismi, ja siitä voi sitten tulla keskustelemaan minkä aatesuunnan kannattajat tahansa. Elikkäs ei syrjitä ihmisiä ja koitetaan pysyä aiheessa niin juttu menee suhtkoht hyvin.

        Veikkaan että kyllästyt alle kuukaudessa!
        Tämä on oikeasti vittuilufoorumi!


      • pph

        Keskustelevat keskenään, ilman uskovaisia tällä palstalla olisi aika hiljaista. Sen takia ateistien keskustelupaikka onkin sijoitettu uskontopalstalle.

        Vähän aikaa sitten me uskovaiset ilmeisesti olimme kaikki keräämässä voimia, kun joku jo rupesi kaipaamaan meitä... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe