Geenit ratkaisevat kaiken

Anonyymi-ap

Geenit on avainasemassa, tarttuuko voima vai ei. Jos selkä on kuin kirvesmiehellä ja isä on tai ollut nuorempana samanlainen "jölli", tämä on hyvä merkki. On myös ns. vahvaläskin sekä laihaläskin geenit, näistä jälkimmäiseen ei tartu voima eikä kestävyys. Ensimmäinen harjoitteluvuosi kertoo yleensä kaiken.

31

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selityksiä ja luuloja,
      kun tekee ei selitä ,
      ei valita,
      ottaa selvää ihan kaikkeen treeniin liittyvästä viisaammilta,
      ja tekee vuosia nöyrästi,
      tulosta tulee,
      jos taas on laiska, mukavuuden haluinen ja peruslaiska ,
      ja ennenkaikkea puuttuu pitkäjännitteisyys sitten vaan taas selittelee.

• Anonyymi

Kaikilla nousee tulokset hormoneilla. Itse treenasin natuna, kun penkkitulos ei enää noussut vuosiin, vaikka söi ja muutti harjoitus ohjelmia. Nyt muutamia kuureja takana ja kaikki voimatasot kasvaneet 80%. Eli, jos natuna tein jotain liikettä 100kg:lla, niin nyt menee 180kg:lla. Aikamoinen ero!!!

• Anonyymi

Järjestäytyneen rikollisuuden tukeminen ei ajatuksena kiehdo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestäytyneen rikollisuuden tukeminen ei ajatuksena kiehdo.

Kyllä kuule tämä nykyinen hallitus on enemmän rikollinen kuin jotkut järjestäytyneet rikolliset. Hallitus on luonut vaan rikollisuudesta laillisen. Onko oikein, että listaamattomista yrityksistä voi nostaa joka vuosi 150 000 osingon, josta menee veroa vain 11000e?! Melkein kaikki juristit, lääkärit, laulajat yms. käyttävät hyväksi tätä porsaanreikiä. Tavallinen tallaaja joutuu maksamaan puolet veroa tollasesta summasta, jos saa sen palkkatulona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule tämä nykyinen hallitus on enemmän rikollinen kuin jotkut järjestäytyneet rikolliset. Hallitus on luonut vaan rikollisuudesta laillisen. Onko oikein, että listaamattomista yrityksistä voi nostaa joka vuosi 150 000 osingon, josta menee veroa vain 11000e?! Melkein kaikki juristit, lääkärit, laulajat yms. käyttävät hyväksi tätä porsaanreikiä. Tavallinen tallaaja joutuu maksamaan puolet veroa tollasesta summasta, jos saa sen palkkatulona.

Lääkäreillä on muutenkin aivan hirvittävä kartelli.

• Anonyymi

Älkää hävetkö ja jännittäkö , treenatkaan vaan älkääkä itkekö,
      vaikka nyt ensin pari vuotta kunnolla, sitten vasta voitte kirjoitella ja itkeä lisää.

• Anonyymi

mitä tarkoittaa kirvesmiehen selkä? Onko silloin suoraselkäinen jos on kirvesmiehen selkä? Mulla on kaareva notkoselkä. Laiha ja vahvaläskistä en ole kuullut.
      Sen voin kertoa, että minuun ei voima tartu.

• Anonyymi

Ensinnäkin,
      mitä on huonot geenit,
      oletko perehtynyt ja edes asiantuntijat eivät anna vastausta tuohon?

Jos nyt on huonot geenit, silti voi nauttia, pitää itsensä hyvässä kunnossa, iloita kehtittyä ja löytää sopiva laji,
      näitä selittelijöitä ja valittajia löytyy,
      aina on hyvä syy laiskotella ja maata sohvalla,
      juoda ja syödä liikaa.
      tekee vaan ja tulee mitä tulee,
      ainakin hyvä mieli , satavarmasti,
      ja treenaa korvien väliä niin että on hyvä olla, se on mahdollista,
      tosin vaatii ymmärrystä ja asennetta,
      mutta tärkeintä sen treenaaminen on kaikessa,
      no tämä on monelle ihan hepreaa,
      ja ymmärrän hyvin kun lukee teidän itkuvirsiä.

• Anonyymi

minä kommentoin tuossa sun kommenttias ylempänä ja minuako tarkoitat kun sanoit että lukea meidän itkuvirsiä??? No minäpä kerron sulle tämän seuraavan; minä olen aktiivinen liikkuja eli harrastan paljon liikuntaa enkä siis makaa sohvalla kuten annan tuossa kommentissasi ymmärtää niin. Punttejakin nostelen, en tosin säännöllisesti mut pyrkiä tekeen eri liikuntajuttuja, mut pääosin kävelylenkkejä eli pitkiä noin 8-13km kävelylenkkejä ja otan välillä myös lenkkeilyn lomassa noin 50-100 metrin pikajuoksuvetoja eli intervalliliikuntaa. En treenaa vaikka kuulostaa treenaamiselta vaan teen tätä omaksi ilokseni. Vatsalihaksia oon alkanu paljon tekemään. Venyttelyn paljon ja palauttelu on myös tärkeää. Punttien kanssa "operoin" siis myös, mut pannut merkille että voima ja lihas ei tule minuun ikipäivänä. Kun eräs tyyppi alko käymään puntilla (ei kovin säännöllisesti) niin johan heti alko ilmestyä lihasta ja voimaa sen roppaan, minulla ei ja ei tämä haittaa minua koska en edes piittaa välttämättä lihaksista ja voimasta vaikka eipä tuo haittaisikaan vaikka sitä olisi.

Talvisin myös liikuntaa harrastan tai siis ympäri vuoden riippumatta vuodenajasta niin mä kuntoilen paljon. Isäni mielestä liikuntaa harrastan liian paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä kommentoin tuossa sun kommenttias ylempänä ja minuako tarkoitat kun sanoit että lukea meidän itkuvirsiä??? No minäpä kerron sulle tämän seuraavan; minä olen aktiivinen liikkuja eli harrastan paljon liikuntaa enkä siis makaa sohvalla kuten annan tuossa kommentissasi ymmärtää niin. Punttejakin nostelen, en tosin säännöllisesti mut pyrkiä tekeen eri liikuntajuttuja, mut pääosin kävelylenkkejä eli pitkiä noin 8-13km kävelylenkkejä ja otan välillä myös lenkkeilyn lomassa noin 50-100 metrin pikajuoksuvetoja eli intervalliliikuntaa. En treenaa vaikka kuulostaa treenaamiselta vaan teen tätä omaksi ilokseni. Vatsalihaksia oon alkanu paljon tekemään. Venyttelyn paljon ja palauttelu on myös tärkeää. Punttien kanssa "operoin" siis myös, mut pannut merkille että voima ja lihas ei tule minuun ikipäivänä. Kun eräs tyyppi alko käymään puntilla (ei kovin säännöllisesti) niin johan heti alko ilmestyä lihasta ja voimaa sen roppaan, minulla ei ja ei tämä haittaa minua koska en edes piittaa välttämättä lihaksista ja voimasta vaikka eipä tuo haittaisikaan vaikka sitä olisi.

Talvisin myös liikuntaa harrastan tai siis ympäri vuoden riippumatta vuodenajasta niin mä kuntoilen paljon. Isäni mielestä liikuntaa harrastan liian paljon.

Ei kehenkään voima ns. tartu. Kaikki ainakin tosi lihaksikkaat käyttävät hormoneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kehenkään voima ns. tartu. Kaikki ainakin tosi lihaksikkaat käyttävät hormoneja.

lihaksikkaimmat yleensä myös ovat tosi vahvoja. Esim jos katsoo monia vahvin mies kisoihin osallistuvia niin onhan heillä ankarat lihakset että kokoa on lihaksissa ja lihakset myös monilla eroittuvat hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun lihasrakenne on kait enemmän "pitkulamaisempaa" että pyöreyttä en saa ollenkaan lihaksiini vaikka käyrtin kreatiinia säännöllisesti kilpaurheliluaikoinani kun juoksin pikamatkoja ja tein myös juoksun ohella punttia, mut varmaan ois pitäny tehdä punttia vielä enemmän, mut veri veti juokseen enemmän. Toisaalta eipä sitä lihasta eikä voimaa tullut paitsi jalkaprässissä olin aika "peto" "animal". Tosin jalkaprässi kuulemma asiantuntijoiden mukaan ei anna oikeaa kuvaa voimatasosta että moni väittänyt niin mutta ootko eri mieltä? maastavetoenkkani = naurettavan huono kun ottaa huomioon että tein pikajuoksutreeniä tosissaan noin 7 vuoden ajan ja enkaksi tuli 150kg ja olin kilpaurheiluaikoina 175cm pitkä ja painoa 75kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun lihasrakenne on kait enemmän "pitkulamaisempaa" että pyöreyttä en saa ollenkaan lihaksiini vaikka käyrtin kreatiinia säännöllisesti kilpaurheliluaikoinani kun juoksin pikamatkoja ja tein myös juoksun ohella punttia, mut varmaan ois pitäny tehdä punttia vielä enemmän, mut veri veti juokseen enemmän. Toisaalta eipä sitä lihasta eikä voimaa tullut paitsi jalkaprässissä olin aika "peto" "animal". Tosin jalkaprässi kuulemma asiantuntijoiden mukaan ei anna oikeaa kuvaa voimatasosta että moni väittänyt niin mutta ootko eri mieltä? maastavetoenkkani = naurettavan huono kun ottaa huomioon että tein pikajuoksutreeniä tosissaan noin 7 vuoden ajan ja enkaksi tuli 150kg ja olin kilpaurheiluaikoina 175cm pitkä ja painoa 75kg

tosin kreatiini ei kait ole niin tehokas lisäämään lihasmassaa että varmaan ois kannattanu käyttää myös proteiinia. Yksi voimaukko veti melkein kourakaupalla naamaansa kofeiinitabletteja ja mä jäin suu /monttu auki tuijottaan sitä touhua ja pyörittelin päätäni että ei ollu kyllä järkevää todellakaan kourakaupalla vetää kofeiinitabletteja naamaan hyi hitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

veljeni sai 2 kuukauden aikana maastavedossa 170kg ja minulla kesti noin 7 vuotta ennenkuin 150kg mutta toisaalta en kysynyt koskaan veljeltäni että miten paljon hän treenasi maastavetoa ja minä siis en kilpaurheiluaikoina ehkä tehnyt sitä maastavettoo enkä muutakaan punttia niin paljon kuin ois ehkä pitänyt (tästä ei oo 100% tietoa ) mutta siis ihan maalaisjärjellä ajateltuna kun siis esimerkkinä tuo pikkuveljeni joka kahessa kuukauvessa sai enkan 170kg niin mulla kesti noinkin kauan . Sen tiiän että pikkuveljeni on ruumiinrakenteeltaan pakarastaan paljon jalkavampi kuin minä ja hänellä on isompi ja leveämpi lantio kun taas minun lantio on tosi kapea. Suomalaisilla miehillä on usein kuulemma leveä lantio ja ns persjalka, minulla taas on ihan päinvastoin ja minulla on myös notkoselkä joka ei taida olla ainakaan eduksi punttijutuissa/&voimaurheilussa. Mulla on myös suhteessa pitemmät jalat suhteessa selkään eli lyhyehkö selekä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitkistä jaloista ja käsistä ei välttämättä ole ainakaan eduksi voimailulajeissa vai? Vai riippuuko se millä punttilaitteella on? Kai se niinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi voimailija jonka muistan on /oli Arnolddi swartzenegger joka ei ollu kovin vahva punteilla vaikka hällä oli isot lihakset mutta kai se Arnoldillakin oli niin että kun hällä on sitä vipuvartta niin hemmetin paljon eli tosi pitkät kädet ja jalat niin ei se puntti oikein meinaa nousta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisten ja laiskojen höpötystä.

Hätähousut höpöttää, pitää tehdä vuosia, ja siihen ei nykyihminen kykene,
        kärsivällisyyden mestari on kaiken mestari.

Kaikki muu , on sitten muuta.....

• Anonyymi

On se aika dramaattista. Jos pitänyt kuurittelusta vuoden parin tauon ja aloittaa taas, niin ekalla kuurilla penkkitulos nousee helposti 60kg kolmessa toista viikossa. Aloitus 135kg. Kuurin lopussa 195kg. Se on aika paljon. Oma painokin nousee normisyömiselläkin 15kg tuossa ajassa.

• Anonyymi

mulla tapana se että paino vaihtelee paljon eli paino voi tippua mutta myös nousta. Että mulla on semmoset geenit että oon taipuvainen lihoamaan herkästi. Onko tämä hyvä vai huono asia voimaurheilussa jos aineenvaihdunta vaihtelee noin paljon tai että taipuvainen lihoamaan? Onko notkoselkä eli kaareva selkä hyvä asia voimailu-urheilussa kun mulla on notkoselkä ? Naisillahan on usein notkoselkä, useammin naisilla notkoselkä kuin miehillä.

Lihasmassaa en kovin helposti saa mutten toisaalta käytä hormoneja. En toki säännöllisesti puntteja nosta. Sen mitä oon nostellut (jonkun verran &silloin tällöin) niin ei ainakaan tuolla menetelmällä ole mun voimatasot nousseet kuin melko vähän. Pitäskö nousta enemmän voimataso vai onko se täysin riippuvaista siitä että punttia pitäs "hinkata" tehdä lähinnä koko ajan tai säännöllisesti/ussein??

Sä kait tiiät paremmin näistä asioista vai?

• Anonyymi

sen ainakin muistan kun kilpaurheilua harrastin eli pikamatkoja ja kun tein myös punttitreeniä(huomio en tekeny punttia niin paljoa kuin bodarit tai muut punttien nostelijat koska pikajuoksijan pitää tehdä myös juoksua ja muutakin) niin ei mulla esim penkissä voimataso noussut yhtään, jopa päinvastoin saattoi heikentyä. Jalkaprässistä nousi kyllä painot että siinä punttilaitteessa kehityin kyllä mut sitten jossain vaiheessa siinäkin kehitys jäi paikalleen eikä 4 vuoden aikana kehittynyt mihinkään suuntaan eli noin 700kg sain jalkaprässistä ja enempää en kokeillut, mut uskon että oisin saanut enemmänkin. Mut en koskaan lähtis leuhkimaan (eikä pidä leuhkia vaan pitää olla nöyrä) jalkaprässituloksilla koska oon kuullut monilta asiantuntijoilta että jalkaprässi on hieman yliarvostettu punttilaite ja maastavetoa mitä minä jonkun verran silloin kilpaurheiluaikoina tein niin maastavetoenkkani on 150kg ja olin silloin juoksuaikoina 175cm ja 75kg painava. Veljeni kun aloitti treenaan maastavetoa niin hän sai 5 kuukauden aikana ennätyksen 170kg kun minä tein noin 7 vuoden ajan maastavetoa ja tulos 150kg mutta tosin veljeni teki sitä maastavetotreeniä enemmän kuin minä mutta.........(sen tiiän että pikkuveljeni ruumiinrakenteesta että hän on erittäin jalkava mies kun taas minulla keskivartalo ja pakarat on tosi kapea) yksi punttijuttu jota tein jalkaprässin ohella eniten oli jalkakyykky, mutta harvcoin lähdin kokeileen siinä enkkapainoja mut kerran 170kg;lla päästin alas niin eipä se tuottanut mitään ongelmia joskin tein sen tangolla joka oli telineessä kiinni kun olen kuullut että jos tekee tangolla joka ei ole telineessä niin se on kuulemma haastavampaa ja vaatii enemmän voimaa ja on näin ollen antaa paremman kuvan todellisesta voimatasosta tuossa jalkakyykyssä.

• Anonyymi

mut sun mielestä varmaan noi mun tulokset on "naurettavan huonoja" että voiko olla totta että joku on noin heikko fyysisesti. Noh esim penkkienkkani on "vaivaiset" 80kg jonka sain 17 vuotiaana ja se penkkitulokset lähti vain heikentymään sen jälkeen ja kerran esim kun tein penkkiä niin en saanut 60kg ylös pumpattua. Mun kanssa silloin penkkiä teki eräs kestävyysjuoksija joka sai kovemman tuloksen kuin minä . Silloin kuules meinasi suututtaa hehhe, mut huumorilla selvittii tilanteesta =) Se näytti tosi nololta se mun toiminta silloin.

Ja sitten tämä hauiskääntö niin hehheh voi voi kuinka heikko se enkkani onkaan kun pikajuoksijan pitää kuitenkin tehdä myös hauiskääntöö koska pikajuoksijalla pitää olla myös perusvahva yläkroppa&käjet, niin en usko että olen koskaan hauiskäännössä saanut kuin sen 20kg pumpattua ja 20kg en meinaa saada enkä saakaan pumpattua jos pidän kättä kiinni lantiossa mutta jos en pidä kättä kiinni lantiossa niin uskoisin että voisin saada hauiskäännössä silloin 25 tai 30kg pumpattua.

Yksi laite jossa tehtiin liike rintalihaksilla jossa oltiin seisonta-asennossa ja otettiin kiinni koukkuasennolla käsillä laitteesta kiinni molemmilla käsillä samaan aikaan ja liike tehdään alaspäin rintalihaksia käyttäen niin siinä laitteessa enkkani on (siis kilpaurheiluaikoina) noin 45kg. En usko että koskaan 50kg olisin saanut siinä. Eikä aina 45kg saa tehtyä.

Nykyäänkin toki kuntoilen, mutten kilpaurheillut moniin vuosiin (viimeksi vielä tosissani treenasin pikajuoksuu varten oli vuonna 2008 kevväällä mut paniikkioireet pelkoineen aiheutti sen etten pystynyt ennää kilpaileen kun mie olin urheilijana tosi heikkohermoinen eli treeneissä kulki tosi kovaa mutta kun numerolappu pantihin rintaan niin minusta tuli heikkomielinen joka paskoi suoraan sanottuna housuun) niin käyn tekkeen välilä ammattikoulun salilla punttia , pikajuoksua, koordinaatiotreeniä ja loikkatreeniä, mutta akillesjänteet ei meinaa aina kestää etenkään loikkajuttuja kun varmaan osittain sen selittää ikä kun olen 42-vuotias. Omaksi ilokseni harrastan liikuntaa kun pääosin teen pitkää kävelylenkkiä. Kestävyystasoni on kyllä eniten kohentunut. mulla on aina ollut luonnostaan heikot hemoglobiinitasot ja tosi vähän punasoluja kun taas valkosolujen määrä kehossani on suhteessa punasoluihin tosi iso ja lääkärit sanoi että kaiken lisäksi mun punasolut on tosi pieniä. Aika usein piti käydä kilpaurheiluaikoina verikokeissa kun seurasin hemoglobiinia kun se saattoi pahimmillaan tippua alle 120 ;n eli alimmillaan tais olla 105. Nykyään hemoglobiinini on 145. Nopeusgeenit eli luonnostaan huikeat nopeuslahjat oon perinyt äidiltäni kun äitini juoksi lenkkarit jalassa 13 vuotiaana tyttönä 100 metrin matkan aikaan 12.2 käsiajanotolla.

• Anonyymi

se on paskapuhetta kun oon lukenut näillä voimailupalstoilla että kenestä tahansa voi tulla voimamies &voimanainen, niin ei pidä paikkaansa. koska mä oon elävä esimerkki siitä. No ainoastaan toki jalkaprässitulokseni on kieltämättä kova, mutta eihän nuo muut enkat ole juuri mitään vai pitääkö tässä ottaa huomioon se, että olin pikajuoksija etten tekeny sitä punttia pikajuoksijana niin paljoa kuin bodarit&voimalajien harrastajat? Ehkä näin. Toki tunnen pikajuoksijoita jotka tekee enemmän punttia kuin minä tein silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on paskapuhetta kun oon lukenut näillä voimailupalstoilla että kenestä tahansa voi tulla voimamies &voimanainen, niin ei pidä paikkaansa. koska mä oon elävä esimerkki siitä. No ainoastaan toki jalkaprässitulokseni on kieltämättä kova, mutta eihän nuo muut enkat ole juuri mitään vai pitääkö tässä ottaa huomioon se, että olin pikajuoksija etten tekeny sitä punttia pikajuoksijana niin paljoa kuin bodarit&voimalajien harrastajat? Ehkä näin. Toki tunnen pikajuoksijoita jotka tekee enemmän punttia kuin minä tein silloin.

niin että siis mä oon elävä esimerkki siitä että mä en saanut kovia tuloksia punttilaitteista paitsi se jalakaprässi.

• Anonyymi

Sen ainakin muistan että alakouluissa (ala-aste) ja yläasteella olin aina luokkani ja rinnakkaisluokkien heikoin fyysisissä testeissä lukuunottamatta jalkaprässiä jossa olin tietääkseni yläasteen kaikkein vahvin. Esim leuanvedossa en saanut yhtäkään leukaa. Ala-asteella hävisin omalle ikäluokalleni kaikille pojille kädenväännössä ja hävisin kädenväännössä myös vuotta nuoremmille , muun muassa pikkuveljelleni ja hävisin myös kaksi vuotta nuoremmillekin käjenväännössä. Kuulantyönnössä olin ala-asteikäisenä myös ihan kesseli eli huono.

• Anonyymi

ja hei vielä muistan yhden kun ala-asteen viidennellä luokalla viitosluokkalaiset ja kuudennen luokan pojat me ryhdyttiin testaamaan voimatasoa työnnössä niin mä sain muistaakseni 20kg ja mun tulos oli kaikkein huonoin kun parhaat sai 50kg työnnössä.

• Anonyymi

sitten muistan semmosen, että kun kouluissa oli joskus liikkatunnilla painia niin olin kaikkein paras vaikka esim kädenväännössä hävisin vuotta nuoremmillekin ja mojnissa fyysisissä testeissä olin aina luokkani heikoin niin painissa voitin kaikki eli ne sano että mulle tulee ns hullunvoimat eli lisävoimaa kaksintaistelutilanteessa eli kyse on temperamentista ja tahdonvoimasta josta tahdonvoimasta ei ole niin paljoa hyötyä kun tehdään ennätyspainoja&maksimivoimatason punttien nostoa koska seinä tulee kuitenkin vastaan ,mutta kaksintaistelutilanteissa esim paini vastassa oleva siirrettävä massa ei ole tietenkään lähellekään sama kuin maksimivoimatesteissä punteilla. Itsestäänselvyyksiä ei sais kirjottaa mutta sorruin nyt siihen.

Geenit ratkaisee siis olen tullut jo kauan sitten päätökseen ja kun kerroin tuossa ylempänä useaan otteeseen niin totta se on tosiaan että geenit ratkaisee koska oon elävä esimerkki siitä. Oon varmaan ainoa maailmassa joka 7 vuoden aikana ei pystynyt kehittymään maastavedossa juuri yhtään vaan 7 vuoden aikana pääsin tulokseen 150kg eli tosi heikko tulos vaikka toisaalta en tekeny sitä punttia niin paljoa kuin bodarit/voimalajien urheilijat mutta silti hei come on =)

• Anonyymi

Mun mielestä on paskapuhetta, että omat testoarvot laskee kuurien myötä. Itsellä aina ollut testoarvot ( 3 eri arvoa) maksimin ja minimin puolivälissä tai lähempänä maksimia. Eli arvot ovat olleet hyvät. Douppia jo 11 v. Välillä ollut vuodenkin taukoja.

• Anonyymi

En ole kuuritellut vaan käyttänyt testogeeliä päivittäin 15 vuotta. 50mg päivittäin geeliä ihoon. Aloitin urheilulekurin reseptillä kun kyykky- ja maastavetotreenien jälkeiset palautumiset alkoivat heikkenemään.
        Oma S-Testoni oli aloittaessani 65 vuotisena lukemassa 12. Ikäiseni viiteminimi olisi ollut tk-lekurin mukaan 5,
        Olen joutunut pitämään muutaman eri mittaisen tauon. Omat S:ni ovat olleet 20 - 32. Terveystalon labran mukaan.
        Nyt, yli 8-kymppisenä ukkona oma S:ni lienee melko vaatimaton koska vanha vaimoni joutuu raatamaan saadakseen ukkoon virtaa.
        Geeliaikana kaikki kolme lukemaa ovat olleet siinä tasossa, että ilmeisesti oma tuotanto on pyörinyt täysillä ja geeli on ollut lisuke.
        S-TestoVL, 527. Va 155 - 800.
        S-Testo 37,1. Va 8 - 29.
        S-SHBG 42, Va 22 - 113. Pienempi parempi.
        Olin 75v.
        Piikkipojat hymyilevät vatsanahan ja olkapäiden geelihieronnalle mutta minulle se on riittänyt. En bodaile vaan hidastan lihaksien ja voimien hiipumista joka on nopeutunut viimeisten vuosien aikana.

• Anonyymi

tarkoititko mua ? En mä ole mitään kuureja vetänyt. Kerroin vain siitä ajasta kun kilpaurheilin ja juoksin pikamatkoja johon treenaamiseen sisällytin juoksua ja punttia esim. En mä mitään kuureja vetänyt. Et voi sanoa noin kellekään että kun sanot "paskapuhetta" niin et sä voi mennä sanoon noin, koska mistä hitosta sä voit tietää miten mun noi kuviot on edenneet kun kerroin että ei mitään tapahtunut. Käytin kyllä kreatiinia. Mainitsin että penkkipunnerruksessa mun tulos lähti huononemaan päin. Miksi hitossa valehtelisin? En ymmärrä tai siis noh usko mitä uskot.

• Anonyymi

Itse saan kerrytettyä voimaa vain syömällä niin, että paino nousee ja rasvaa kertyy rutkasti, jolloin lihakset jäävät aina rasvakerroksen alle piiloon mutta jo +10kg painon lisäys nosti kyykkyennätykseni 120kg -> 190kg. Ennen omapainon väkinäistä kasvatusta kyykky oli junnannut vuosia paikoillaan.

• Anonyymi

Luuston rakenteeseen vaikuttanee perimä.
      Kookkaat luut > lihaksille enemmän kiinnityspintaa. Mahdollisuus kehittyä mutta muuta ei lahjaksi saakaan!
      Vanhempi veljeni on oiva esimerkki.
      1935 syntynyt heppu oli voimistelun miesten SM-joukkueessa ja sen osana Helsingin Olympialaisten avajaisnäytöksessä.
      Puntin vapaan tangon perustreneillä rakentui muutamassa vuodessa Stewe Reevesin kuntoon. Äijälle oli kaikki helppoa mitä yritti.
      Kemia-avustusta emme silloin tienneet olevan olemassakaan.
      Liika helppous johti siihen, ettei myöhemmin tavoittanut huipua muussa kuin itsensä kehumisessa.
      Vuosikymmeniä myöhemmin toista äärilaitaa edustaa hintelä, kaitaluinen tuttavani.
      Todella hintelä äijä. Muutamassa vuodessa heppu veti itsensä kuntoon josa voitti hopeaa Skandinavian Junior bodareissa. Hepun sisko sanoi heidän varoitelleen kun kaveri tilaili lääkkeensä jenkeistä
      Täysin tuntematon asia syrjäkylällämme 60-luvun alussa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      16
      2158
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2088
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1387
    4. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1246
    5. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      146
      1178
    6. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1173
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      249
      886
    8. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      864
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      844
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      65