Helleputkiko se, vai mikähän se nyt mättää?

Anonyymi-ap

Jollakin on kai helle pehmittäny päänupin, vai mikä se on?

Kun tulipalokiireellä on koetettu siivota pois aloituksia?

Näin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18529784/fiktio-paavali---nyrkkeilija-miekkailija-(hiusten-)--keritsija

Pahus. Sivua ei löytynyt.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18529797/paljon-asiaa-apostoli-paavalista---mutta-mita-ja-miten--(26-6-2024)

Pahus. Sivua ei löytynyt.

No, ongelma ei ole tämän näköinen.
P

18

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaista on aika ajoin esiintynyt.

      Aloitukset on kuin komeetat kadonneet avaruuden mustaan aukkoon.

      Tietenkään Ylläpito ei ole asialla.

      Vaan?

      Jotkut sabotöörit, jotka vihan vimmoissaan eivät muuta keksi, kuin koettaa poistattaa aloituksia, jotka eivät heitä miellytä?? :)

      Mutta, tulkoon julkisesti sanottua, että sellaisessa
      on todistus sananvapauteen liittyväst estämisyrityksestä.

      Kaikki tekstit eivät ole toki "kivaa" luettavaa?

      Mutta se ie ole laillinen syy eikä oikeus koettaa savustaa niitä pois?

      Koska?

      Lukemisen pakkoa ole ole?

      Tätä palstaa kun ei kukaan OMI STA, eikä voi harjoittaa sensurointiaa.


      Kyseiset (sensuroidut) aloitukset oliva Suomi24 sääntöjen ja Suomen lakien mukaisia.

      Niitä tällä palstalla noudatetaan.


      Joten?

      Perästä kuuluu..

    • Anonyymi

      Sinulle, joka poistatit aloituksessa mainitut aloitukset, Sinulle pikkuisen asiaa.

      Tämä ei ollut EKA kerta, eikä toinenkaan, että vihan vimmoissasi koetit savustaa pois tekstiä.

      Olet tiedetty tapaus.

      Älä ede koeta sanoa valhetta, että se oli "ylläpito" joka siitä vastaa.

      Ei vastaa. Sinä olet se vastuullinen.

      Ylläpidon robotti kyllä saattaa pikaisestikin poistaa, kun joku ilmoittaa.

      Mutta yläpidon robotti ei ole "automaatti" joka valvoo palstoja.

      Suomi24 palstoille nousee noin 10 000 viestiä / per päivä.

      Nyt asiaa:

      Antaa olla viimeinen kerta kun tällaista sabotaasia harjoitat.

      Pidä kyntesi kaukana tietyistä aloituksista, Siis sellaisista, joita himoitses siivottavaksi palstalta!

      Tämä on varoitus.

      Kirjoita itse mitä tahdot.

      Toiset kirjoittaa samoin.

      Täällä on Suomen Lakien mukainen yhdenvertainen sanan-ja mielipiteen vapaus.

      Jos joku aloitus taikka teksti ei "maistu" - ei ole lukemisen pakkoa. Sinulla.

      Toiset saattavat silti lukea, ja lukevatkin.
      Joten laiton omavaltaisuus rikkoo heidänkin oikeuksiaan.

      Siis? Antaa olla viimeinen kerta, että paha himosi kohdistuu sellaiseen, johon sinulla ei ole mitään oikeuksia ja kompetenssia.
      Tuliko selväksi.


      Hyvää hellepäivän jatkumoa!

      • Anonyymi

        Oletko sinä Debora, joka näytti kyntensä jo ajalla miekka ja kirves. Kovaa vääntöä oli profetiat palstalla. Ylläpito oli aika alakynnenssä tässä tilanteessa. Yölliset vietit siivottiin joka yö,
        ja aamuiset oli sitä samaa settiä. Aijotko tehdä tyypillisen kesä hulaballoon. Viihde käy oikein hyvin!

        Kärpänen katossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä Debora, joka näytti kyntensä jo ajalla miekka ja kirves. Kovaa vääntöä oli profetiat palstalla. Ylläpito oli aika alakynnenssä tässä tilanteessa. Yölliset vietit siivottiin joka yö,
        ja aamuiset oli sitä samaa settiä. Aijotko tehdä tyypillisen kesä hulaballoon. Viihde käy oikein hyvin!

        Kärpänen katossa.

        Ahaa! Osu ja upposi....
        Sinä siis itsesi nyt ihan omin sanoin profilloit.
        Että oikein kärpäsenä katossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä Debora, joka näytti kyntensä jo ajalla miekka ja kirves. Kovaa vääntöä oli profetiat palstalla. Ylläpito oli aika alakynnenssä tässä tilanteessa. Yölliset vietit siivottiin joka yö,
        ja aamuiset oli sitä samaa settiä. Aijotko tehdä tyypillisen kesä hulaballoon. Viihde käy oikein hyvin!

        Kärpänen katossa.

        Vai että ihan kärpäsetkin täällä osaa kirjoittaa?
        Mitäs muuta ne tekee??
        memento momo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan kärpäsetkin täällä osaa kirjoittaa?
        Mitäs muuta ne tekee??
        memento momo

        siis memento mori


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kunnon kesäralli kyllä virkistäisi tunnelmaa. Syksyllä loppuisi. Kassamangneetti olisi tämä. Suomi24 tekisi kunnon tulosta, kun kansa väittelisi tyhjästä. "Deborah" voisi minun mielestä pyytää provikat työstään, suomi24:tä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tämän ketjun tyhjien väitteiden postaajat voisiva "anoa" City Digita Groupilta, että
        firma olisi armollinen ja laupias ---
        ' kun sen ketjun aloittajat ja kommentoijat ovat niin

        Suurta urakkaa paiskineet. Pilkkaanneet Paavalia.
        Ja palstaiset ovat syöneet näitä valheiden burgereita.
        Ja kassa on kilahtanut.

        Tässä sitä tyhjää soopaa pn tuputettu! 1722 lukulatausta
        mainostulot City Digital Groupin kanssaan - 1722 x.



        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507451/jeesus-ei-valinnut-paavalia----vaan-mattiaan-apostolin-virkaan-!


    • Anonyymi

      Apostoli Paavalin jäähyväispuhe Miletossa, Efeson seurakunnan vanhimmille.

      Apt 20: 1-38


      = Jakeet 20-38


      20:27 Sillä minä en ole vetäytynyt pois julistamasta teille kaikkea Jumalan tahtoa.

      20:28 Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

      20:29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

      20:30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.

      20:31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.

      20:32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.

      20:33 En minä ole halunnut kenenkään hopeata tai kultaa tai vaatteita;

      20:34 te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet.

      20:35 Kaikessa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa'."

      20:36 Ja tämän sanottuaan hän polvistui ja rukoili kaikkien heidän kanssansa.

      20:37 Ja he ratkesivat kaikki haikeasti itkemään ja lankesivat Paavalin kaulaan ja suutelivat häntä,

      20:38 ja enimmän suretti heitä se sana, jonka hän oli sanonut, etteivät he enää saisi nähdä hänen kasvojansa. Ja he saattoivat hänet laivaan.

      Amen

    • Anonyymi

      Sama sabotaasiyritys koettaa nostaa päätään.
      TEKIJÄ on tiedossa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässä kolme aloitusta, jotka nimimerkki (henki) on ryhtynyt poistattamaan.
      Hän on ainoa epäilty tähän laittomuuteen.

      Hänen kriminaaliset piirteensä ja näyttönsä kun ovat paremmin kuin päivänselviä.
      Tämän palstan käyttäjien parissa.


      Näin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18529784/fiktio-paavali---nyrkkeilija-miekkailija-(hiusten-)--keritsija

      Pahus. Sivua ei löytynyt.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18529797/paljon-asiaa-apostoli-paavalista---mutta-mita-ja-miten--(26-6-2024)

      Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tässä mielivaltaisuutesi tuorein teko

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18535113/oliko-paavali-nyrkeillatappaja--ei-ollut--(30-6-2024)
      Pahus. Sivua ei löytynyt.


      MITÄ tästä kaikesta.

      Sitä mitä tekijä ansaitsee....

    • Anonyymi

      On siis aivan turha edes yrittää söpöttää, että voi voi se oli ylläpito.

      Ei ollut.

      Ylläpidolla toimii robotti, joka kyllä piankin saattaa poistaa, kun joku klikkaa ilmoitusnappia.

      Mutta ylläpito ei "valvo" palstoilla. Siis ihmiset.

      Suomi24 palstoille tulee noin 10 000 viestiä / per pv.

      Ei kukaan S24 taholla "valvo" viestien tulvaa.

      Mutta?

      Tämä valheveijari (H) on lukuisia kertoja aiemminkin poistattanut sellaisia aloituksia, joita ei ole KESTÄNYT, sietänyt. Faktat ovat olleet liian suolaisia?

      Ja enemmän kuin muutaman kerran - ylläpito on PALAUTTANUT niitä aloituksia, vaatimuksesta. Niitä (sensurointiyrityksen) palauttamia aloituksia on pitkä rivi!

      Kun -- ne manuaalisesti ( = ihmistasolla) on todettu, ettei niissä olet ollut
      - sääntöjen vastaista
      Suomen lakien vastaista!

      Nimittäin? Suomi24 noudattaa Suomen lakien säädöksiä.

      Vaikka tämä palstasekoilija (H) ottaa nokkiinsa, ja raivostuu kun joku ei kumartele niitä valheen perkeleen valtoja - joiden energialla tyyppi huseeraa -

      se ei ole mikään ratkaisu. Että koettaa siivota pois tekstejä.

      Siinä on käynyt vuosien mittaan samoin kuin voikukan kitkemisessä.

      Kun yhden varren katkaisee ja yhden kukkavarren?
      - Nousee 10 uutta tilalle!

      Vautsi!

    • Anonyymi

      Memento mori

    • Anonyymi

      Säälittävää, miten tuo "henki" puhisee ja pihisee valheitaan.
      Täytyy olla ukkelilla tosi paha olo.... eikä muuta keksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe