Ateisti haluaa uskoa Jeesukseen

Anonyymi-ap

Ateisti haluaa oikeasti uskoa Jeesukseen, mutta kun ei pysty, niin on vihainen ja katkera uskovia kohtaan.

16

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomiseen tarvitaan erikoiskykyjä ja aivan erityistä luonteenlaatua. Ateisteilta nämä puuttuvat ja he ovat siksi kateellisia uskovaisille.

      • Anonyymi

        Tämä erityinen luonteenlaatu on nimeltään herkkäuskoisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä erityinen luonteenlaatu on nimeltään herkkäuskoisuus.

        Uskominen Jeesukseen on vaikeaa 70 älykkyysosamäärällä.
        71 tai enemmän jo mahdotonta.


    • Anonyymi

      Siltähän se vaikuttaa, että usealla palstan ateismin harjoittajalla on jokin erikoissuhde johonkin teismiin. Koska miksi niistä muuten niin paljon pitäisi melua?
      On kuitenkin huomattava, että yleisesti tällaista vihaa muilla tavoin ajattelevia kohtaan ei ole oikeasti ole Suomessa paljoakaan olemassa. Se on jotenkin suomi24 ateismipalstan erikois tai erityisjuttu, että ollaan ateistisessa vihassa toisia kohtaan. Maailmanlaajuisesti on kuitenkin olemassa monia eri viharyhmiä niin teistisellä kuin ateistisellakin puolella. Mutta niiden toimintaa ei kuitenkaan ole syytä apinoida.
      On ikävää, että se viha ja katkeruus estävät ihmisiä käymästä keskustelua erilaista asioista kuten ateismista.

      • Anonyymi

        "Siltähän se vaikuttaa, että usealla palstan ateismin harjoittajalla on jokin erikoissuhde johonkin teismiin. "

        Alat päästä jyvälle! Jos et ole sattunut vielä huomaamaan niin sana ateismi koostuu a teismi joka luo erikoissuhteen teismiin siten että ateistilta puuttuu jumalusko joka teistillä taasen on.

        Eikö ole hieno suhde?


      • Anonyymi

        Mikähän oli tämä erikoissuhde?

        Minä lapsena (7v) aloin uskoa Jumalaan, koska koulussa niin opetettiin (60-luvulla).
        Rippikoulun jälkeen (n. 15v) uskoni alkoi horjua ja noin 20v uskoni oli jo mennyt.
        Onko tässä jokin erikoissuhde? Vai tarkoitatko erikoissuhteella jotain lahkolaisuutta?

        Ei minulla ole mitään vihaa Jumalaan uskovia vastaan. Mutta jos he alkavat ahdistella minua ja muita ateisteja, vastustukseni alkaa nousta. Millä oikeudella joihinkin uskonnollisiin satuihin uskovat alkavat määrätä minun tai muiden asiasta kiinnostumattomien elämästäni?

        Nyt eletään jo 2000-lukua ja uskontojen valta on jo mennyt tai ainakin olisi jo pitänyt mennä. Ei kai kukaan täysijärkinen enää perusta elämäänsä jollekin uskonnolle? Voi taivas! (sanoi uskis?)


    • Anonyymi

      Kristityt vihaavat Jeesusta, koska he olisivat halunneet ihan itse sovittaa syntinsä, mutta nyt sitten joku prrrkeleen Jeesus sovittikin ne. Kamalaa kyllä!

    • Anonyymi

      Miten voisi uskoa johonkin, jonka ei usko edes olevan olemassa?

      Miksi ihmeessä olisin vihainen tai katkera uskovia kohtaan? Siksikö kun pystyvät uskomaan olemattomaan?

      No se tietysti ärsyttää, kun uskovaiset jatkuvasti valehtelee ateisteista.

    • Hörönlöpsis! Ateistit eivät ole katkeria ja vihaisia uskovia kohtaan. Monet ateistit eivät voi sietää epärehellisyyttä ja tyhmyyttä. Mulla ei ole mitään halua uskoa satuolentoihin, kuten jumaliin.

    • Anonyymi

      Ei kyllä minä uskon ennemmin vaikka aku ankkaan ja saunatonttuun !

      • Anonyymi

        Minä uskon Joulupukkiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon Joulupukkiin!

        joulupukkiin kannattaa uskoa tuo jouluna hyviä lahjoja 🙂


    • Anonyymi

      Jeesus:= niin on vihainen ja katkera uskovia kohtaan.

      Avaajan Mielessään Jeesus haluaa kostaa uskovaisille kohtelussa?

      • Anonyymi

        Avaus oli niin tyhmä kysymys ja typerä ette pyysin poistoon

        Älä nuuski sitä pallihikee Luterilaisen pelle avauksessa
        Mieti päässäsi
        PERUSTEET tai poistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus oli niin tyhmä kysymys ja typerä ette pyysin poistoon

        Älä nuuski sitä pallihikee Luterilaisen pelle avauksessa
        Mieti päässäsi
        PERUSTEET tai poistoon!

        Evlut-hiki haisee parhaimmalta. Sitä haistellessa tulee hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evlut-hiki haisee parhaimmalta. Sitä haistellessa tulee hyvä mieli.

        "On tämä helvettiä!" sanoi siivooja, kun haisteli paavin palleja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe