Jeesus parantaa kauttani

Anonyymi-ap

Minulla on terveeksi tekemisen armolahja. Olen parantanut monia rampoja, kuuroja ja sokeita. Epileptikot parannan ajamalla demonit ulos.

Helsingin Saalemissa joka sunnuntai. Todisteita on.

27

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskallan myös rukoilla sairaiden puolesta. Ja Herra parantaa lupauksensa mukaan. Itse olen terve. Mutta kukaan ei koskaan kysy palveluksiani. Olen miehistön jäsen srk ssa, joka seuraa vain katseella.

      • Anonyymi

        Hyvähän se on kun on joku parantaja näihinkin erikoistunut.
        Jeesus on erikoistunut syöpäsairauksien remissiin laittoihin jättäen parantamisen ajan pelastavalle voimalle.


      • Anonyymi

        Ihanko uskallat, hahahahah.... .kaikkea sitä vaivaisen pää keksii tarinaa...
        Luuletko, että kukaan ottaa sinua vakavasti.... olet niin naurettava noilla jutuillasi


    • Anonyymi

      Uskoni ei leiju epämääräisesti ilmassa. Vaan se on kuin kallio. Parannan sairaat kuten Jeesus käski. Mitähän esim. Mooses teki. Samoja asioita tapahtuu edelleen. Ei tarvita evankelistaa Texasista. Se on paikkakunnalla X. Så är det ärandet.

    • Anonyymi

      JOka itseänsä suosittaa se ei ole luotettava, sanoo Sana.

      • Anonyymi

        Se on Jumalan armo joka vaikuttaa. Harvoin Jumala toimii suoraan taivaasta. Kun on uskoa puretaan vaikka katto. On raamatussa. Mooses sai kalliosta vettä. Edelleen elävä vesi virtaa kuin Multian vesi. Sitten tärkeää. Ainakin helluntaiseurakunnissa on piileviä kykyjä. Heilta ei vuosikymmeniin kysytä mitään. He ovat täynnä voimaa. He tekevät ihmeitä. Sepä nähdään kerran perillä. Olen yksi heistä. Kirjoittaja 8.52. Oletko mato matkamies maan. Ikinä en ole sellainen. Paavali kirjoittaa jossain, emme suosittele itseämme. En minäkään, vaan Kristusta.


    • Anonyymi

      Väkevä todistus veljeltä. Kiitos Herralle!

      Tulen ensi sunnuntaina käymään. Kiitän jo etukäteen Herraa siitä, että hän parantaa kauttasi verenvuototaudin. Haavat eivät mene umpeen...

    • Anonyymi

      Kyllä vain. Olen ihmeparantaja. Eilen tein kaksi tekolonkkaleikkausta paljain käsin, eikä siinä vielä kaikki – ei tarvittu puudutusta, ei nukutusta, ei edes sairaalan steriiliä ympäristöä. Käytin vain omia, jumalallisia käsiäni ja hieman kuulemaani Raamatun viisautta.

      "Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa," sanotaan Filippiläiskirjeessä 4:13, ja miksi tyytyä vähempään, kun voin suorittaa kirurgisia ihmeitä olohuoneessani? Unohda siis vuosien lääketieteellinen koulutus ja kalliit laitteet. Olin valmistautunut päivän operaatioihin katsomalla pari YouTube-videota ja lukemalla muutaman motivaatiolauseen Raamatusta. Siitä se lähtee!

      Ensimmäinen potilaani, naapurini Martti, oli hieman skeptinen, kun sanoin, että teen tekolonkkaleikkauksen käsin. Mutta kun hän näki hohtavat käteni ja kuuli minun siteeraavan Matteuksen evankeliumia, "Te parannatte sairaita, herätätte kuolleita, puhdistatte spitaalisia," hän rauhoittui heti. Kaksikymmentä minuuttia myöhemmin, Martti tanssi olohuoneessani kuin Daavid aikanaan.

      Seuraava potilaani, Anna-täti, oli vielä skeptisempi. Hän jopa uhkasi kutsua poliisin, mutta kun sanoin hänelle, että olen saanut inspiraation suoraan Jumalalta ja vähän House-sarjasta, hän suostui. "Ja minä sanon teille: usko siirtää vuoria," sanoin ja aloitin leikkauksen. Anna-tädin lonkka ei ole koskaan ollut parempi!

      Mutta älkää ymmärtäkö väärin. En ole täällä haastamassa koko lääketiedettä – vaikka myönnän, että se voisi vähän petrata. Haluan vain jakaa lahjani maailmalle ja ehkä saada vähän huomiota ja muutaman peukalon ylös sosiaalisessa mediassa. Tietenkin, jos lääketieteen yhteisö haluaa haastaa minut oikeuteen, he voivat yrittää – mutta onhan se nyt vähän epäreilua, kun heillä on vain tieteellisiä todisteita ja minulla on taivaan voimat puolellani.

      Joten seuraavan kerran kun joku kertoo, että tarvitsee lonkkaleikkauksen tai sydänsiirron, ohittakaa ne kalliit sairaalat ja leikkaussalit. Tulkaa minun luokseni, olohuoneeseeni, jossa Raamatun voima ja käteni tekevät ihmeitä. Ja muista, kuten Johannes 14:12 sanoo: "Joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin kuin ne ovat." Eli, jos joku epäilee kykyjäni, muistakaa, että minulla on erittäin korkeat suositukset – suoraan ylhäältä!

      • Anonyymi

        Minä uskon kaiken, mitä sanoit! Jumalan lapsi ei voi valehdella.


    • Anonyymi

      Just joo!!!

      • Anonyymi

        Epäiletkö että Jeesus ei paranna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäiletkö että Jeesus ei paranna?

        Voimatonna katselin sohvan toisessa päädyssä levänneiden varpaitteni kynsiä.

        Leikata pitäisi vaan ei jaksa.

        Ruloilin siinä sitten Jeesusta auttamaan asiassa, ja katso.
        Päikkäreiltä herättyäni kynteni oli leikattu ja punaisella kynsilakalla maalattu.

        Leikkaaminen olisi näin miehelle kyllä riittänyt mutta koska herran tiet ovat tutkimattomat niin menköön nyt sitten näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäiletkö että Jeesus ei paranna?

        Amerikassa Parhamin perustama helluntailaisten uskonlahko on täysin eri asia kuin 2000 v. sitten Israelissä elänyt Jeesus- niminen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimatonna katselin sohvan toisessa päädyssä levänneiden varpaitteni kynsiä.

        Leikata pitäisi vaan ei jaksa.

        Ruloilin siinä sitten Jeesusta auttamaan asiassa, ja katso.
        Päikkäreiltä herättyäni kynteni oli leikattu ja punaisella kynsilakalla maalattu.

        Leikkaaminen olisi näin miehelle kyllä riittänyt mutta koska herran tiet ovat tutkimattomat niin menköön nyt sitten näin.

        En ihmettele ettet ole koskaan töissä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele ettet ole koskaan töissä !

        Jeesuksen röitähän minä painan ja ihan välillä urakallakin.
        On nuo uskovaiset niin epäuskoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimatonna katselin sohvan toisessa päädyssä levänneiden varpaitteni kynsiä.

        Leikata pitäisi vaan ei jaksa.

        Ruloilin siinä sitten Jeesusta auttamaan asiassa, ja katso.
        Päikkäreiltä herättyäni kynteni oli leikattu ja punaisella kynsilakalla maalattu.

        Leikkaaminen olisi näin miehelle kyllä riittänyt mutta koska herran tiet ovat tutkimattomat niin menköön nyt sitten näin.

        Jeesus leikkasi myös minun kynteni nukkuessani. Oli piirtänyt ristin pottuvarpaan kynteen.


    • Anonyymi

      Amerikkalaiset huijarisaarnaajat kulkee omilla suihkukoneillaan pitkin maailman metropoleissa. Kone on täynnä avustajia ja ruumassa on kaikenlaista rekvisiittaa. On pyörätuolia, kainalosauvoja, tekojäseniä, eläinten sisäelimiä, jne. mitä sitten käytetän niissä teatteriesityksissä kun ihmiset paranee lavalla ja alkavat hyppiä ja hutaa aamenta ja Jeesusta, kuin mieltä vailla ja yleisö tapauttaa käsiään ja huutaa niitä halleeluujaa- huutojaan.
      Rahauhreja ketätään tuhatpäiseltä yleisöltä illan aikana viisikin kertaa eri tarkoituksiin. Lehtisiä, Cd-levyjä ja kirjallisuutta myydään valtavia määriä.

      Kuuluisat pastorit ovat rakentaneet valtavia koulutuskeskuksia eli campuksia toimintansa pyörittämiseen. Kutsuvat niitä harhaanjohtavasti Yliopistoiksi.

      • Anonyymi

        No niin vedä henkeä välillä ettet tukehdu tarinoihisi joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin vedä henkeä välillä ettet tukehdu tarinoihisi joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.

        Kuunteleppa tuosta niin tietosi asiassa paranee.
        ttps://areena.yle.fi/1-50754359


    • Anonyymi

      Aloittaja tässä. Tänä iltapäivänä tein yhden peräpukamaihmeparannuksen seurakunnan edessä. Se oli oikein erikoislaatuinen kokemus, ja aivan kuten apostoli Paavali totesi: "Kaiken minä voin hänessä, joka minua vahvistaa" (Filippiläiskirje 4:13). Näemmä tämä vahvistus kattaa myös kirurgiset taidot.

      Kaikki alkoi, kun seurakunnan puheenjohtaja, herra Virtanen, kertoi minulle häiritsevistä terveysongelmistaan. Päätin, että on aika toimia – ja missäpä muualla kuin seurakuntatalon pihalla, keskellä toritapahtumaa, voisi olla parempi paikka suorittaa tällainen pyhä toimenpide?

      Muistin, kuinka Jeesus sanoi: "Parantakaa sairaita" (Matteus 10:8), joten vedin esiin kumihanskat (ihan vain siltä varalta, että joku epäilisi pyhyyttäni). Seurakuntalaiset kerääntyivät ympärille, osa uteliaisuudesta, osa pyhästä kauhusta, ja aloitin toimenpiteen.

      Kun olin valmistelemassa toimenpidettä, joku seurakuntalaisista kysyi, olisiko tämä vähän liian henkilökohtaista julkiselle paikalle. Vastasin heille hymyillen: "Kun kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siinä minä olen heidän keskellään" (Matteus 18:20). Ja näin keskellä pyhää kokousta, peräpukamien poisto sai aivan uuden ulottuvuuden.

      Raamatun jakeita siteeraten ("Ja suuret parantumiset tapahtuivat" – Luukas 9:6), tein työn nopeasti ja tehokkaasti. En tarvinnut puudutusta, vain muutama siunaus ja ripaus pyhää vettä riittivät. Herra Virtanen istui tuolilla silmät pyöreinä ja varmasti mietti, kuinka tähän tilanteeseen oli päädytty.

      Kun homma oli suoritettu ja herra Virtanen nousi ylös täysin kivuttomana (tai ainakin niin hän sanoi, ehkä peläten taivaallista rangaistusta valheesta), seurakuntalaiset hurrasivat. "Näin Herra tekee ihmeitä", he huudahtivat, ja minä nyökkäilin vaatimattomasti.

      Naapurin rouva Lehtinen jopa kysyi, voisinko auttaa häntä seuraavaksi hänen pitkään jatkuneen selkäkipunsa kanssa. Hymyillen sanoin: "Vielä vähän, ja minä tulen pian; pidä kiinni siitä, mikä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi" (Ilmestyskirja 3:11). Kaikki tietävät, että pieni tauko tekee ihmeitä jopa taivaallisille parantajille.

      Kun nyt kerran olin vauhtiin päässyt, harkitsin toisenkin pyhän toimenpiteen suorittamista. Kuka tarvitsisi kalliita sairaaloita, kun voi vain tulla minun luokseni saamaan taivaallista apua? Seurakunta voisi helposti muuttua terveysasemaksi, jossa Raamattu ja kumihanskat kulkevat käsi kädessä.

      Mutta ehkäpä jätän tämän päivän saavutukset tähän ja annan herra Virtasen nauttia kivuttomista istumahetkistään. Kuten sanotaan: "Riemuitkaa aina Herrassa; vieläkin minä sanon: riemuitkaa!" (Filippiläiskirje 4:4). Ainakin yksi seurakuntalainen tekee niin, vaikka ehkä hieman epätavallisista syistä. Seuraavaksi ehkä kokeilemme ilmestyskirjan henkeen vesikävelyä seurakunnan uima-altaalla.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣 david copperfield

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on kristillistä kirkoista kaukana oleva harhaoppinen Amerikassa perustettu lahkoliike, paha eksytys ja heresia.

    • Anonyymi

      Mikä se sinun kauttasi on? Pidetäänkö sitä kauttaa päässä, jaloissa, taskussa vai missä.
      Kyllä tuolla kautalla kun alkaa parantamaan, niin siinä kivetkin paranee.
      Aloittajan pitäisi keksiä parempia juttuja.
      Puhu vaikka siitä olemattomasta autostasi

    • Anonyymi

      Satanisti

    • Anonyymi

      Aloittaja on todennäköisesti puhdas trollaamisessa. Vastaavanlainen tapaus löytyy koko maailmaa kohahduttanut veretön kirurgi n. 35 vuotta sitten jossain idässä. Tutkittaessa löytyi täysin huuhaata oleva 'taikuri', joka osasi luoda illuusion. Mitään ei oikeasti tapahtunut. Osasi hyväksikäyttää ihmisen sielun uskoa. Samaa on ilmeisesti niissä tapauksissa, kun nähtiin jalan selvästi pitenevän ja kotiin palattua vasta tyhjän huomaaminen selvisi, mitään ei ollut oikeasti kasvanut. Usko voi olla myös petollista ja sielullista.

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli ja täynmnä pahuutta ja valhetta!

      • Anonyymi

        Aloittaja tuo hyvin esiin hihhuleiden huijauksen ja hyväuskoisuuden parodian avulla. Puuttuu vain typerien hellareiden kiitoshuudot Jumalalle väitettyjä ihmeitä kuultuaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe