Ateistit eivät tiedä tarpeeksi

Anonyymi-ap

Jumalasta ja Jeesuksesta. Heitä pitää kouluttaa ja opettaa. Kun heillä on tarpeeksi tietoa, niin heidän ei tarvitse uskoa: he tietävät heidät todellisiksi.

16

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tiedämne tarpeeksi:

      Jeesus horinat kuuluu kategoriaan "satua ja käsienheiluttelua" kuten kaikki muukin uskonnollinen roska.

    • Anonyymi

      Voi kuule. Minä olen koulussa lukenut 12 vuotta uskontoa, mukaan luettuna muitakin uskontoja kuin kristinusko. Samoja asioita moneen kertaan. Enköhän tiedä ihan tarpeeksi Jumalasta ja Jeesuksesta.

      Mutta olen myös oppinut, että se on vain uskontoa. Ja kun usko loppui, minusta tuli ateisti. Eli pääsin yli uskonnollisista kuvitelmista.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan. Olen samalla kannalla


    • Anonyymi

      Tälläinen ulostulo kuulostaa typerältä näin entisenä kristittynä. Menetin uskon juuri sen takia että opin lisää. Tunnun Raamatun paremmin kuin valtaosa perus kristityistä.

      Olen huomannut kuinka suurin osa kristityistä ei ole lukenut edes Raamattua. He hekunoivat sen sisältöä jonkun huijari saarnaajan mukaan.

      Sinä annat täydellisen esimerkin henkilöstä, joka tekee vain tyhjän väitteen ilman perusteluja. Jolle joku huijari saarnaaja on näin sanonut ja oletat sen olevan jotenkin vakuuttava asia. Todellisuudessa sinulla ei ole mitään mitä en olisi jo kuullut.

    • Oman kokemukseni mukaan useimmat ateistit tietävät maailman uskonnoista paljon enemmän kuin se randomi itseään "uskovaisena" pitävä.

    • Anonyymi

      Aasialaisten keksimät tarinat saa jäädä heille, täällä Euroopassa niitä ei tarvita. Pystymme mekin, esim. muinaiset Kreikan jumalat olivat paljon pystyvämpiä.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi Andreakselle ja Pietarille: seuratkaa minua minä teen teistä ihmisten kalastajia.
      Eli mukana taloudellinen hyväksikäytön aspekti.

      Mutta Johannes ja Jacob taas tahtoivat juoda samasta maljasta kuin Jeesus. Tuo malja oli yhteys syntisten, rikollisten ja jumalattomien kanssa. Niin että tuli ihmisten hyljeksimäksi kulmakiveksi.

      Nämä kaksi linjaa kuuluu oleellisesti valtakunnan työhön, mutta on monia muitakin linjoja. Ja itse asiassa evankeliumin linjat on jo monin tavoin hylätty. Saa nähdä palataanko niihin koskaan.

      Mitä on tämän päivän kristillisyys?

      Jeesus on AVOMIELINEN nyt ja Joh. 16:25 mukaisesti selittää vertauskuvat ja paljastaa kaikille tiedon Isästä. Seuraavan 500 vuoden kuluessa.

      Myös on valmistautunut paikka paikoin Vesimiehen aikaan ja siihen liittyvän Maailman Hengen voittoon. Tämä alkoi 1500 jkr jolloin Armo nousi kuninkaaksi Vanhurskauden asemaan. Vanhurskaus ei enää ole keskeisessä roolissa.

      Jeesus on Herra!

      • Anonyymi

        eikös se vesimiehen aika ole joku hippien juttu ?


    • Anonyymi

      jeesuksesta kerrotaan vain uudessa testamentissa ja sen on jokainen lukenut
      samoin odysseuksesta kerrotaan vain odysseiassa

      • Anonyymi

        Jeesuksesta puhutaan jo 1. Moos 1 luvussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksesta puhutaan jo 1. Moos 1 luvussa!

        messias jota juutalaiset ei hyväksyneet 🤣


    • Anonyymi

      Energiaa ei voida luoda tai tuhota, se vain muuttaa muotoaan. Tämä tarkoittaa, että on kenttä, josta kaikki nousevat ja jossa kaikki lepäävät. Tämä kenttä on kaiken olemassaolon kudos ja on ikuinen. Tämä tietoisuus on ainoa vaikutus. Tämä on sinä.
      Jumala nimitys on vaikeaa liittää tähän tosiasiaan jos olet jumalaton olet samalla ymmärtämätön.

      • Anonyymi

        "Tämä kenttä on kaiken olemassaolon kudos ja on ikuinen."

        Mistä tiedät että näin on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä kenttä on kaiken olemassaolon kudos ja on ikuinen."

        Mistä tiedät että näin on ?

        Tiedän Raamatun avulla:
        - He, jotka eivät usko Titan A.E :n tarinaan Energiamuodoissa olevista Drejeistä ovat ateisteja!

        tätä tarinaa
        https://simple.wikipedia.org/wiki/Titan_A.E.

        ei kiellä edes Raamattu, joten se on totta!

        Raamattu ei erehdy


    • Anonyymi

      Minä tiedän riittävästi Jumalasta ja Jeesuksesta. Ne ovat humpuukia.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta henkiolennot, kiitos huolenpidosta .
      Olen opiskellut ja osaan myös lukea.
      Voit keskittää energiasi johonkin muuhun, vaikka hyväntekeväisyyteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe