Kiina ei myy enää autoja Venäjälle.
Mihin menee Kiinalaiset autot nyt?
Moskvich autojen myynti Venäjällä kasvaa voimakkaasti
11
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jutussa pisti silmään tämä rivi -> "Venäjälle kuljetettujen autojen ohjelmistot lakkaavat toimimasta heinäkuun ensimmäisestä päivästä alkaen"
Eli kaikilla valmistajilla ympäri maailma on tuollainen "tappokytkin", ostakaa vaan noita sähköautoja ja on kai niitä uusissa polttiksissakin. Konflikti tai joku tulee niin ajot loppuu siihen...- Anonyymi
Noihin uusiin autoihin kannattaisikin joka maassa tietätättää omat mustat boksit jotta ulkomailta niihin ei voi vaikuttaa mitenkään,tarvii vainbuudet emolevyt ja omat ohjelmat ja kuoret. Ei pysähdy enää ajelut kenenkään ulkopuolisen toimesta.
Kun bokseja tehdään riittävä määrä ,yksikkö hinta tippuu hyvin pieneksi ,muutaman kympin /boksi luokkaa. Eli ei kustannus eikä mikään uudessa autossa tai edes käytetyssä. - Anonyymi
Onko lentokoneissa "tappokytkin", kun vastikään uusi airbussi ujutettiin Venäjälle niin johan tuo kone pitäisi saada maadoitettua lopullisesti?
Tämä ohjelmistojen tappo ei varmaankaan koske kuin myymättömiä autoja. Venäjän ja Kiinan rajaton ystävyys saattaa hiukan kärsiä, jos miljoonan rysäpöksyn kärryt pysähtyvät keskelle Siperiaa.
Mutta tietenkin on ihan järjellinen huoli pohtia, mitä Kiina voisi sotatilanteessa tehdä lännen kiinalaisperäiselle autokannalle. Eurooppalaisilla merkeillä on tietysti kaikki data hallinnassaan myös Kiinassa valmistettujen osalta, mutta täysin kiinalaiset ovat toinen juttu. Kuten myös suomalaisten suosima kiinalaisomisteinen Volvo...
Onneksi kiinalaisten ulottumattomissa tehdään autoja aivan riittävästi. Ja jos haluaa ottaa Kiina-riskin, siitä sitten vaan. Eihän se välttämättä koskaan realisoidu. Tai sitten voi realisoitua vaikka jo tänä vuonna, jos kommarit hyökkäävät Taiwanille.Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tämä ohjelmistojen tappo ei varmaankaan koske kuin myymättömiä autoja. Venäjän ja Kiinan rajaton ystävyys saattaa hiukan kärsiä, jos miljoonan rysäpöksyn kärryt pysähtyvät keskelle Siperiaa.
Mutta tietenkin on ihan järjellinen huoli pohtia, mitä Kiina voisi sotatilanteessa tehdä lännen kiinalaisperäiselle autokannalle. Eurooppalaisilla merkeillä on tietysti kaikki data hallinnassaan myös Kiinassa valmistettujen osalta, mutta täysin kiinalaiset ovat toinen juttu. Kuten myös suomalaisten suosima kiinalaisomisteinen Volvo...
Onneksi kiinalaisten ulottumattomissa tehdään autoja aivan riittävästi. Ja jos haluaa ottaa Kiina-riskin, siitä sitten vaan. Eihän se välttämättä koskaan realisoidu. Tai sitten voi realisoitua vaikka jo tänä vuonna, jos kommarit hyökkäävät Taiwanille.Lisäyksenä tähän vielä se tosiasia, että jos Venäjä ei jonakin päivänä tahdokaan totella Kiinaa kaikessa, keltanaamat voivat pikku ojennukseksi pysäyttää suuren osan Venäjän henkilöautoista. Ja tuo osa suurenee koko ajan.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tämä ohjelmistojen tappo ei varmaankaan koske kuin myymättömiä autoja. Venäjän ja Kiinan rajaton ystävyys saattaa hiukan kärsiä, jos miljoonan rysäpöksyn kärryt pysähtyvät keskelle Siperiaa.
Mutta tietenkin on ihan järjellinen huoli pohtia, mitä Kiina voisi sotatilanteessa tehdä lännen kiinalaisperäiselle autokannalle. Eurooppalaisilla merkeillä on tietysti kaikki data hallinnassaan myös Kiinassa valmistettujen osalta, mutta täysin kiinalaiset ovat toinen juttu. Kuten myös suomalaisten suosima kiinalaisomisteinen Volvo...
Onneksi kiinalaisten ulottumattomissa tehdään autoja aivan riittävästi. Ja jos haluaa ottaa Kiina-riskin, siitä sitten vaan. Eihän se välttämättä koskaan realisoidu. Tai sitten voi realisoitua vaikka jo tänä vuonna, jos kommarit hyökkäävät Taiwanille.On sinullakin tyhmät kommentit.
Anonyymi kirjoitti:
On sinullakin tyhmät kommentit.
Viisastuta minua ja kerro, millä tavalla.
- Anonyymi
Missä kaikissa laitteissa on tuo tappokytkin olemassa.
Aikanaan ainakin tulostimissa oli tuollainen, kun tietty määrä tulostettiin kone lakkasi toimimasta. - Anonyymi
Lienee myös monessa muussakin nykyaikaisessa kodinkoneessa sama seuranta.
- Anonyymi
Hölmöt suomalaiset ostavat kiinalaisia autoja ja pönkittävät siten heidän ydinasetuotantoaam.
- Anonyymi
Mossen tuotantoa vasta aloitetaan. Suurinpana vaikeutena on saada auto tuotantoon. Sillä laturi,starttimoottori,ym ovat avain kysymys...boikotti.. ja muistaa pitää että lämpiävät penkit,peilit,takalasi ym ovat myös ongelmia. Ladassahan niitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks
– Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä783866- 513460
Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille
Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en1103124- 1082444
Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .
Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja531572- 801486
Tänään valtuustossa
Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa281468Lapsuus 50-60 luvulla
Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli1491205Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."
Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki221096Sinne eivät homot tule
Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja2431043