Il:
"Rajalain kokous keskeytetty – Suurimmat puolueet vääntävät ratkaisusta
Eduskunnan hallintovaliokunta jatkaa torstaina kiistellyn rajalain käsittelyä kello 18. Päivällä alkanut kokous keskeytyi yllättäen noin kello 15. SDP on ratkaisevassa asemassa, ja päähallituspuolueet neuvottelevat nyt sen kanssa."
Kommentti:
Sanonpahan vain, että voi teitä perkeleitä, jos rajalain laatimista jarrutatte!
Piru teidät perii nahkoineen ja karvoineen!
VOI TEITÄ P-LEITÄ, JOS RAJALAKIA JARRUTATTE
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Jos rajalakia ei saada pykälännussijoiden takia läpi,
ei vastustajia suomalaisiksi ilkeä sanoa. - Anonyymi
Ja jostain Kremlin hämäristä kuuluu räkäistä naurua...
- Anonyymi
Jos Putin aloittaa hybridivaikuttamisen eli laittaa porukkaa tulemaan rajan yli, ei Putin kysele rajalaista.
Kun venäläinen sotilas näyttää suunnan Kalashnikovilla, silloin mennään.- Anonyymi
Loistava kommentti !!!
Studioraati onnittelee !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko juttu:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/587b3d65-5bb5-40bf-97d1-deb9519a409aKohta alkaa vihervassareiden r-huuto? Hyvä IL, että julkaisitte.
- Anonyymi
Rajalaki antaa valtuudet toimia enemmän kuin nykyiset lait.
Ja mitä venäläiseen sotilaaseen tulee, leipää sekin syö, eikä ole miestä kummempi, oli hänellä millainen ase tahansa.
- Anonyymi
Mitä demarit luulette voittavanne kun rajalakia jarrutatte. Ei teillä reppanoilla ole kumminkaan kanttia olla äänestämättä sitä lakia vastaan, menisitte vihreitten kannatuksen lukuihin sen jälkeen. Ei voi muuta sanoa kun, olette todella reppanoita.
- Anonyymi
Ei rajalakia vastaan äänestäminen ole mikään kantti-kysymys.
Vastaan äänestäminen on tyhmyyttä.
Patologista altruismia.
- Anonyymi
Kuka johtaa demareita, ei ainakaan tämä juu juu.
- Anonyymi
Epäselvää joillekin on sen sijaan se, kumpi on suurempi puolustettava oikeus, oikeus hakea turvapaikkaa aina ja kaikissa oloissa vai oikeus suojata rajaa ja kansallista turvallisuutta.
Miettikää demarit, jos on ...... siihen. - Anonyymi
Tuntuu että Venäjää pelätään niin että pelokkaimmilla jo kurat housussa,reppanat.
- Anonyymi
Ainahan hullun kanssa on syytä olla varovainen.
Venäjähän ei ole normaali.
Jos Venäjää ei olisi, maailma olisi paljon rauhallisempi paikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan hullun kanssa on syytä olla varovainen.
Venäjähän ei ole normaali.
Jos Venäjää ei olisi, maailma olisi paljon rauhallisempi paikka.Just!
- Anonyymi
Ylivoimainen enemmistö suomalaisista kannattaa rajalakia. Vain 17% oli vastaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789