Mutta kun on kauppaan laitettavaa rahaa vain 7.50e, jotenkin nämä eivät kohtaa.
Naudan entregoo on 26,80e/kg.
27
190
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus ostin. Roskiin meni. Liikaa kalvoja, rustoja ja muita sattumia. Kyllä sen filettä olla pitää.
- Anonyymi
Moni on sanonut, mutta kun googlettaa ohjeen ja tekee sen mukaan.
Sama on elämässä. Jos jokin mietityttää, niin googleta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on sanonut, mutta kun googlettaa ohjeen ja tekee sen mukaan.
Sama on elämässä. Jos jokin mietityttää, niin googleta.Ei google tee makkaraa.
Mulla on Napoelonin pallogrilli, ja tiedän kyllä miten grillataan ja mikä on hyvää lihaa.
- Anonyymi
Ja rahastahan tässä oli kyse, ei siitä että rahvas ei osaa tehdä ruokaa itse.
- Anonyymi
Lihasonnin kasvatus on parin vuoden projekti. Ei sitä Eirassa tehdä vaikka olisi kuinka vuorineuvos.
- Anonyymi
Nuo kannattaa ostaa illalla tupla-alesta. Sitten vaan lihamyllyn läpi ja pihveiksi.
- Anonyymi
95% talouksista ei omista lihamyllyä.
- Anonyymi
Ostin hampurilaisiin tarkotettuja grillipihvejä 2 kpl.Maistu teurasjätteelle.Voi myös olla suussa vika.
- Anonyymi
Suun voi desinfoida esim. kossulla. Muista purskutella ennen nielaisua.
- Anonyymi
Saat noin 279 grammaa naudanlihaa tuolla 7,50 markan summalla.
- Anonyymi
Kun ei se pelkkä liha riitä, tarvitsee lisukkeita, leipää, maitoa, kahvia ja pesuaineita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei se pelkkä liha riitä, tarvitsee lisukkeita, leipää, maitoa, kahvia ja pesuaineita.
Lopeta pesuaineiden nauttiminen, elimistösi kiittää myöhemmin.
- Anonyymi
Atrian kebakko muutama euro rasia, ravintosisältö jokseenkin samaa
- Anonyymi
Mikä on etregoten ravintoarvo?
- Anonyymi
Naudan sisäfilee on hyvää lihaa, En enää muista milloin söin sitä viimeksi mutta suutuntuma on vielä muistissa eli nauttikaa te jotka saatte ko, herkkua.
- Anonyymi
Siitä saa kehon tarvitsemaa rautaa.
- Anonyymi
Astianpesukoneen pesuaine maksaa melkein 5e, eli 2,5e ruokaan. Makaroni 1e ja siihen alennus kanaa 1,5e.
- Anonyymi
Kuivattu herne 1e ja kinkkusuikale 2e, niillä pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivattu herne 1e ja kinkkusuikale 2e, niillä pääsee.
Pakaste wokkivihanneksia 1e ja halpaa kanaa, miksi kana muuten on halpaa?
- Anonyymi
Mä olen nyt pessyt astiat ilman pesuainetta. Konepesu pelkällä vedellä.
- Anonyymi
Pyykinpesuaine loppui mutta mäntysuopaa oli, niin käytin sitä.
- Anonyymi
Lähde ostoksille Puolaan. Siellä saisit 7,50€ kilon palan naudan fileetä. Tarvitseeko edes mainita, kuinka paljon halvempia kaikki muutkin elintarvikkeet on siellä. Kävin-ostin-säästin..... arviolta 920-960€ ! Plus oluet, viinit ja savukkeet edellisen lisäksi.
- Anonyymi
Ei ole rahaa matkaan, viiniin eikä savukkeisiin.
- Anonyymi
Menet vain köyhänä aina tiirailemaan 60% alennuksia aina iltaisin esim.S-kauppoihin ja Prismaan sieltä löytää köyhäkin halvalla vielä aivan syömäkelpoisia lihoja ,ei tosin 7,5e yli 25e/kg hienoimpia lihoja mutta kumminkin,kaikkein kalleimmat lihat ja kalat on varattu vain hyvin toimeentuleville ,ei rahvaalle ollenkaan,mieluummin miljonääreille.
Sellaisten tasa-arvojen päivät on jo ohi ,missä köyhätkin saa miten hyvää ruokaa tahansa ja pilkkahintaan.
Pitää vain hyväksyä vallitsevat olosuhteet, ja kas kummaa ,elämästänihän tulee vielä jotakin ,eikä se ole pelkkää kärsimysnäytelmää päivästä toiseen .
Jo sen pitäisi luoda normi-ihmisessä elämän ilo tunteitavjoka päivä,et tarvitse olla miljonääri jotta voit elää siedettävää ja riittävän yltäkylläistä elämää
hautaasi asti. - Anonyymi
Suurimman hyllytilan saa kaikista halvin jauheliha, mikä on sanonko mitä...?
- Anonyymi
Se on kinkkiskonsti, miten rasva erotetaan siitä. Muuten hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kinkkiskonsti, miten rasva erotetaan siitä. Muuten hyvää.
Pakastus erottaa kovan rasvan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319