Mihin uskominen?

Anonyymi-ap

Olen kristitystä perheestä, kastettu ja opetettu Jumalan sanaan. Rippikoulun jätin kesken koska se ei tuntunut omalta jutulta ja oksensin kirkon ovilla, en voinut mennä sisään. Olen etsinyt Jumalaa elämään monia vuosia surren ja itkien, en löydä. Lopulta rauhan ja hyvän olon löysin "new Agen" kautta. Heilurilta tietämättä sen syvenpää merkitystä kysyin asioita ja selvisi että sitä kautta juttelen saatanan kanssa. Onko antikristus sittenkin parempi kuin Jumala? Jumala ei halunnut minua lähelleen kun etsin sitä. Nyt minut on nähnyt ja kuultu ja olen löytänyt rauhan. Raamatussakin kerrotaan miten Jumala on ratkaissut ja tappanut suurimmat osan maailman ihmisistä tulvissa? Onko antikristus tehnyt niin? Mikä onkaan totta ja mikä ei. Ehdotan kaikkia tutustumaan syvemmin Egyptin kirjoituksiin ja sen totuuteen, maailma on korruptoitunut eikä mikään ole miltä näyttää. "oikea" hyvä ei olekaan hyvästä. Mutta menkää toki sitä kohti joka tuntee sen omakseen, minua se ei saanut kiinni eikä näköjään (onneksi) tule saamaankaan.

4

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä keskittyä arkiseen elämään ja unohtaa uskonjutut hetkeksi taustalle.

      Toivottavasti sulla olisi ystäviä.

      Tai joku hyvä harrastus.

      • Anonyymi

        Ystäviä on kyllä riittämiin ja ulkoilen päivittäin koiran tai ystävien kanssa 😄 luonnosta olen löytänyt myös rauhan. Halusin vain kysymyksiini vastauksia ja opitusta uskonnosta en sitä löytänyt vaan aivan vastakkaisesta suunnasta ja yhteenkuuluvuutta Egyptin kirjoituksiin. Siksi tätä suuntaa ehdotan myös muille koska sieltä löysin rauhan ja "oikean" suunnan. Enää ei pyöri kysymykset päässä eikä suru ja paha olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviä on kyllä riittämiin ja ulkoilen päivittäin koiran tai ystävien kanssa 😄 luonnosta olen löytänyt myös rauhan. Halusin vain kysymyksiini vastauksia ja opitusta uskonnosta en sitä löytänyt vaan aivan vastakkaisesta suunnasta ja yhteenkuuluvuutta Egyptin kirjoituksiin. Siksi tätä suuntaa ehdotan myös muille koska sieltä löysin rauhan ja "oikean" suunnan. Enää ei pyöri kysymykset päässä eikä suru ja paha olo

        Mulla on aika päinvastainen uskomusmaailma kuin sinulla.

        Mutta ei mullakaan pyöri kysymykset päässä eikä suru ja paha olo.

        Kai me ihmiset ollaan sitten aika erilaisia.


    • Anonyymi

      Minä tulin uskoon jo lapsena, rukoilin aina iltarukouksen. Mutta Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä en tiennyt mitään. Saatana ei sääli lapsiakaan. Tunsin selvästi kuvottavan tunteen, kun joku ihmeellinen voima järjesteli asioita vahingokseni. Tunsin myös jonkun ihmeellisen raikkaan pyhyyden tunteen, kun joku voima käänsi pahat asiat hyviksi. Ymmärsin, että olin ahdistukssani pyytänyt Jumalan apua ja näin tulin tuntemaan Jumalan hyvyyden. Muutaman vuoden perehdyin gurujen opetuksiin. Sain ihmeellisiä kykyjä ja päättelykykyä viisauden harjoituksissa. Mutta mitä viisaammaksi tulin, sen vajavaisemmaksi tunsin itseni. Pääsin pitkälle meditaatiossa, kunnes huomasin, että täällä ei ole Jumalaa, on vain saatanan vaikuttamaa loputonta sekavaa ihmismielen tuotetta. Lopetin kaikki siihen liittyvät asiat ja palasin lapsuuteni rauhaisaan uskoon. Sain Pyhän Hengen vaikutuksen mieleni opastajaksi ja Hän kirkasti Jeesuksen valtavan merkityksen perusteellisesti. Nyt elän rauhaisaa vanhuutta, Jumalani lapsena jo nyt täällä maanpäällä. Tosin demonit vieläkin kokeilevat onneaan, yrittäessään tunkeutua mieleni herraksi, mutta karkoitan ne Jeesuksen Kristuksen nimen valtavalla voimalla, rauhallisesti käskien. Ne hajoavat sumuksi paetessaan, eikä sama palaa enää koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe