Pidän Jeesuksen hahmosta muissa uskonnoissa

Anonyymi-ap

Pidän Jeesuksen hahmoista muissa uskonnoissa kuin JT uskonnossa. Olen tallentanutkin niitä. Onko se väärin?

24

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kuvia olen tallentanut Jeesuksesta.

    • Anonyymi

      Lahkolaisuus on väärin mihin olet mielistynyt.
      Tule JT joukkoon, pelastut!

      • Anonyymi

        Ne Jeesuksen kuvat ovat kauniita.


      • Anonyymi

        JT joukossa joutuu vartiotorniparatiisiin. Siellä saat lipata packoo 500 ensimmäistä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT joukossa joutuu vartiotorniparatiisiin. Siellä saat lipata packoo 500 ensimmäistä vuotta.

        Ota lääkkeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne Jeesuksen kuvat ovat kauniita.

        Jeesukselta on hiuksetkin niissä kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT joukossa joutuu vartiotorniparatiisiin. Siellä saat lipata packoo 500 ensimmäistä vuotta.

        Niinkö luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselta on hiuksetkin niissä kuvissa.

        Se on kumma, kun toimistovirkailijan näköiset ihmiset ovat omineet pitkätukkaisen Jeesuksen, mutta omilleen eivät salli pitkiä hiuksia., jeesuksen viehätysvoima perustuu paljolti pitkiin houksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kumma, kun toimistovirkailijan näköiset ihmiset ovat omineet pitkätukkaisen Jeesuksen, mutta omilleen eivät salli pitkiä hiuksia., jeesuksen viehätysvoima perustuu paljolti pitkiin houksiin.

        Hiuksiin*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiuksiin*

        Minä en lue Paavalin kirjoituksia. Uudessa Testamentissa vain Jeedus kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kumma, kun toimistovirkailijan näköiset ihmiset ovat omineet pitkätukkaisen Jeesuksen, mutta omilleen eivät salli pitkiä hiuksia., jeesuksen viehätysvoima perustuu paljolti pitkiin houksiin.

        Jeesuksella ei varmsdti ollut nykyajan JT mallisia hiuksia..


    • Anonyymi

      Jeesus on Jehovan todistajien uskonnossa lähinnä jonkinlainen välttämätön paha. Kun lunastus kuitenkin tarvitaan, jotta 144000 pääsevät taivaaseen ja muut maanpäälliseen paratiisiin, niin eihän Jeesusta voi kuvioista pois ottaa. Kuitenkin paljon enemmän puhutaan Jehovasta kuin Jeesuksesta. Jopa järjestöstä puhutaan enemmän kuin Jeesuksesta.

      • Anonyymi

        Näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee.

        On JT yksi kirja Jeesuksesta. Eihän hän nyt ihan täysin unohdettu ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On JT yksi kirja Jeesuksesta. Eihän hän nyt ihan täysin unohdettu ole.

        Jehovan todistajista kiinnostuneelle henkilölle, jos sellaisia jostain vielä löytyy, opetetaan hyvin pian, että Jehovalla on aina ollut järjestö ja nykyaikana se on Jehovan todistajat.

        Hänelle ei sanota, että pelkällä Jeesuksella et tee mitään, vaan tarvitset järjestön, mutta vaikka tätä ei suoraan sanota, se tehdään kyllä muuten selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajista kiinnostuneelle henkilölle, jos sellaisia jostain vielä löytyy, opetetaan hyvin pian, että Jehovalla on aina ollut järjestö ja nykyaikana se on Jehovan todistajat.

        Hänelle ei sanota, että pelkällä Jeesuksella et tee mitään, vaan tarvitset järjestön, mutta vaikka tätä ei suoraan sanota, se tehdään kyllä muuten selväksi.

        Soopaa!


      • Anonyymi

        Usko Jeesukseen valtuuttaa Paratiisiin menijät, näin JT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On JT yksi kirja Jeesuksesta. Eihän hän nyt ihan täysin unohdettu ole.

        Totta!


    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-06-28 15:01:22

      " 144000 pääsevät taivaaseen "
      Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta,
      14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
      -Koska JT:lle opetetaan vartiotornikaupustelun työkaluksi valehtelu (sille on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensa "teeokraattnen sodankäynti" eivät JT:t voisi olla 144 000:ssa mukana.
      (144 000 ovat: ilm. 7:4 sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:)

      " ja muut maanpäälliseen paratiisiin"
      Efes. 4:4 te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon,
      Matt. 16:18 sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni,
      16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet

      " Jopa järjestöstä puhutaan enemmän kuin Jeesuksesta. "
      -Raamattu ei tunne järjestöä.
      Dan. 12:1 Mikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana

      • Anonyymi

        Johan oli väännös!


    • Anonyymi

      Aloitus on feikki ja siksi tuomittava. Älä valehtele.

      • Anonyymi

        Aloittaja on feikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on feikki!

        En ole feikki. Jeesus on muiden uskontojen kuvissa sympaattinen ja ystävällinen hahmo, jolla on juutalaisille kuuluvat Vanhan Testamentin pitkät hiukset, joka on kauniimpaa kuin JT Jeesuksella.


    • Anonyymi

      Markus 12:28 kirjanoppinut, ... kysyi: "Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä?"
      12:29 Jeesus vastasi... 12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
      12:32 Niin kirjanoppinut sanoi hänelle: "Oikein sanoit, opettaja,
      12:33 ... ja rakastaa lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki polttouhrit ja muut uhrit."
      12:34 Kun Jeesus näki, että hän vastasi ymmärtäväisesti, sanoi hän hänelle: "Sinä et ole kaukana Jumalan valtakunnasta".

      -Mökötyksellä paratiisiin ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe