Jeesus paransi selkäni

Anonyymi-ap

Kärsin vuosikausia hirveistä selkäkivuista. Nikamani olivat kuluneet eikä niitä voitu korjata. Ahmin kipulääkkeitä kuin karkkia.

Sitten sain Hengessä nuhteet Herralta, kun en alun alkaenkaan ollut kääntynyt Hänen puoleensa vaan turvauduin lääkäreihin, vaikka olen uskova ihminen.

Luin kertomuksia Jeesuksen parantamista ihmisistä meidän päivinämme. Ja Raamatun ihmeistä. Aloin uskoa siihen, että ihmeet eivät kuulu vain Raamattuun vaan niitä tapahtuu edelleen, jos vain uskomme.

Sovimme rukouspiirissä viiden päivän paaston ja viikon jokapäiväisen kolme kertaa toistuvan rukoustunnin parantumiseni puolesta. Seitsemäntenä päivänä pyysin seurakunnan vanhimpia panemaan kätensä päälleni, voitelemaan minua öljyllä ja rukoilemaan puolestani. Ja näin tehtiin.

Kun nousin ylös polvialttarilta, niin en tuntenut lainkaan kipua, vaikka aiemmin se oli vihlaissut kipeästi joka kerta. Aloin kiittää Herraa hengessäni ja tunsin Pyhän Hengen täyttävän minua. Todistin tästä ihmeestä seurakunnassa enkä ole sen jälkeen sairastanut selkäkipua.

Kiitos Herralle!

Rohkaisen muitakin todistamaan Jeesuksen tekemistä ihmeistä vastineena palstan pilkkaajien pilkkaan.

25

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus! Elämä on täynnä ihmeitä. Minun kohdallani suurin niistä liittyy hampaisiin. Kyllä, luit oikein – hampaisiin. Kaikki hampaani jouduttiin poistamaan, eikä minulla ollut koskaan varaa hankkia tekohampaita. Siinä sitä sitten elettiin pehmeällä ruokavaliolla ja haaveiltiin kovista porkkanoista.

      Kävin monia kertoja rukouspiirissä pyytämässä ylhäältä apua. "Pyytäkää, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan" (Matteus 7:7), sanotaan, mutta ajattelin, että Jumala voisi ehkä myös toimittaa setin helmiäisvalkoisia suoraan suuhun. Sillä välin, kun muut pyysivät armoa ja siunausta, minä rukoilin hampaiden puolesta.

      Jokainen rukouspiiri oli täynnä toivoa ja uskoa. Ihmiset pyysivät ihmeitä ja kertoivat tarinoita parantumisesta, mutta kukaan ei maininnut hampaista. Aloin miettiä, oliko hammasihme liian arkinen, liian pieni tai liian maallinen toive. Mutta olin päättänyt, että jos jotain tarvitsen, niin se on purukalusto.

      Sitten, eräänä iltana rukouspiirissä, tapahtui jotain käsittämätöntä. Tunsin oudon kihelmöinnin suussani. Ajattelin, että ehkä olin niellyt liian monta ehtoollisleipää, mutta ei – tämä oli jotain muuta. Kotiin päästyäni menin peilin eteen ja suuni loksahti auki (tai siis olisi loksahtanut, ellei hampaita olisi ollut). Siellä ne olivat, aivan uudet hampaat, rivissä kuin helmet!

      "Pitäkää iloisenne, veljeni, kun joudutte monenlaisiin kiusauksiin" (Jaakobin kirje 1:2), ajattelin, sillä tämä oli ollut todellinen koettelemus. Nyt kuitenkin hymyilin kuin Hollywood-tähti, ja kaikki kiitos kuului yläkertaan. Olin varma, että rukoukseni oli kuultu ja hampaat oli toimitettu suoraan taivaallisesta hammaslaboratoriosta.

      Seuraavana päivänä suuntasin innoissani takaisin rukouspiiriin. "Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa esiin, ettekö sitä huomaa?" (Jesaja 43:19), julistin suu ammollaan, esitellen uutta hymyäni. Rukouspiirin jäsenet katsoivat minua silmät pyöreinä. Oli kuin olisin kävellyt sisään uutena ihmisenä.

      Joku kysyi, voisiko sama tapahtua heille, ehkä muutama ylimääräinen hammas tai jopa kokonainen hiustensiirto taivaallisesti toimitettuna. Vastasin heille hymyillen: "Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa" (Filippiläiskirje 4:13). Tämähän oli selvästikin Jumalan lahja, ja ehkä muutkin voisivat saada samanlaisen siunauksen – tai ainakin hyvän hammaslääkärin yhteystiedot.

      Jos kellään on koskaan epäilyksiä rukouksen voimasta, muista minun tarinani. Kiitos Herralle, että sain hampaani takaisin – ja ehkä seuraavaksi pyydän taivaallista hammaslankaa ja suuvettä. Olisihan se hyvä pitää nämä uudet lahjat kunnossa.

      • Anonyymi

        Aamen! Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Minulla todettiin suolistosyöpä, jota ei voitu parantaa. Seurakunnassa neuvottiin uskomaan, että Jeesus on parantanut syövän ja todistamaan siitä muille. Minä todistin.

      Eräs veli ei uskonut parantumista. Kysyi kokouksen jälkeen, mitä lääkärit sanoivat. Tunnustin, että kasvaimet olivat jäljellä.

      Tein kuolemaa kotona omaisten keskellä. Tämä veli - saarnaaja itsekin - tuli käymään tykönäni. Pelkäsin kuolemaa, mutta veli julisti armoa ja rauhoituin. Pian kuolin.

      Tämä tarina on tosi. Olen se veli, joka ei uskonut valheita. Nyt olen ateisti. Vihdoinkin näen ja olen vapaa hyväksymään tosiasiat ja hylkäämään Raamatun tarut. Ne eivät ole todellista historiaa.

      Yhtään ihmettä en nähnyt 30 vuoden aikana, vaikka monesta todistettiin ja juttuja kerrottiin: levitettiin tarinoita, joita ei voitu eikä edes yritetty todistaa. Tottahan sen täytyy olla, kun saarnaaja sen sanoo? Mutta ei ollut.

      Vieläkö uskot saarnaajiin? Minä olin yksi heistä, mutta en ikinä nähnyt tai todistanut ihmettä, koska sellaista ei tapahtunut. Tunnusta sinäkin tosiasia ja totuus tekee sinut vapaaksi. Ihmeitä ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Minun isä sairasti syöpää.
        Joku helvetin evlut kirkon hihhuli kävi rukoilemassa ihmettä ja vei myös rahaa, jätti paperin paloja vastineeksi.
        Mutta isä kuoli kuitenkin.
        Olisi rahalla ollut muutakin käyttöä


    • Anonyymi

      Hyvät sinulle! Todellisia ja totuudellisia paranemisia on suotavaa kuulla. Totta kai Jumala armahtaa ja saattaa sallia paranemisen sairauksista maan päälläkin. Pelastuksen ehto se ei kuitenkaan voi olla emmekä voi syytellä niitä, jotka eivät parane. Lukuisat eivät parane lääkärissä eikä ihmeenä. Toiset eivät edes sairastu ja saavat elää vaivoista vapaana.
      Kunpa moni paranisi ja kärsimys muutenkin loppuisi, mutta edelleen odotamme Jeesuksen paluuta. Armo kuuluu parantumattomillekin.
      Mennari oppi kadottaa ja saa luopumaan armosta Jeesuksen katkeran Ristin kärsimyksen takia. Ihmisen on erittäin vaikea suostua ansiottomaan armoon näkemättä ja kokematta, mutta 'Jumalan hullutuksessa' onkin toisinpäin.

      • Anonyymi

        Pidät avauksen todistusta totena, vaikka et tunne avaajaa etkä tiedä mitään itse asiasta. Enää puuttuu vain se, että levität kertomusta eteenpäin todisteena ihmeestä. Niinhän hellarit tekevät.

        Avaus tosiaan on kusetusta. Keksin sen omasta päästäni saadakseni todistaa, miten vastaavat valheet leviävät hihhulien keskuudessa. Kukaan ei tarkista faktoja, mutta jutut leviävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät avauksen todistusta totena, vaikka et tunne avaajaa etkä tiedä mitään itse asiasta. Enää puuttuu vain se, että levität kertomusta eteenpäin todisteena ihmeestä. Niinhän hellarit tekevät.

        Avaus tosiaan on kusetusta. Keksin sen omasta päästäni saadakseni todistaa, miten vastaavat valheet leviävät hihhulien keskuudessa. Kukaan ei tarkista faktoja, mutta jutut leviävät.

        Jos minua tarkoitit 12:27:10, niin yhtä huono on motiivisi kuin valehtelu uskon herättämisen takia. En ole nähnyt itse todistettua ihmeparenemista ikinä, päinvastoin. Olen tosikko ja uskon, jos joku tosissaan väittää parantuneensa. Onpa tosiaan kauheaa tollainen pettäminen ja valehtelu. Samoin syyllistetään vaikka millä, kun ei usko siis valheita. Jopa lähetysjärjestöjen pomot (lut.) ovat syyllistäneet, kun ei usko ihmeisiin. Eihän Jumala parantanut eikä pelastanut vaikeuksista apostolejakaan yms. kuin ihan joskus puoli luonnollisesti eikä Johannes Kastajaa.
        No hyvä tietää, että todellakaan Jumala ei paranna rukouksen takia yms.
        Valehteleeko Hiltunenkin Käärinliinan mahdollisesta aitoudesta?
        On viimeinen aika lopettaa valehtelu. Koko maailma on siis pahan vallassa ja vasta Paruusiassa näemme Kaikkivaltiuden toiminnassa. Niin oli alkuaan jo luterilaisuudessa ja parantamiset kuuluivat luonnonuskontoihin epätäydellisinä, myös lääketiede. Jumala sen sallii, ei siis ole syntiä paraneminen ja parantaminen, mutta valehtelu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit 12:27:10, niin yhtä huono on motiivisi kuin valehtelu uskon herättämisen takia. En ole nähnyt itse todistettua ihmeparenemista ikinä, päinvastoin. Olen tosikko ja uskon, jos joku tosissaan väittää parantuneensa. Onpa tosiaan kauheaa tollainen pettäminen ja valehtelu. Samoin syyllistetään vaikka millä, kun ei usko siis valheita. Jopa lähetysjärjestöjen pomot (lut.) ovat syyllistäneet, kun ei usko ihmeisiin. Eihän Jumala parantanut eikä pelastanut vaikeuksista apostolejakaan yms. kuin ihan joskus puoli luonnollisesti eikä Johannes Kastajaa.
        No hyvä tietää, että todellakaan Jumala ei paranna rukouksen takia yms.
        Valehteleeko Hiltunenkin Käärinliinan mahdollisesta aitoudesta?
        On viimeinen aika lopettaa valehtelu. Koko maailma on siis pahan vallassa ja vasta Paruusiassa näemme Kaikkivaltiuden toiminnassa. Niin oli alkuaan jo luterilaisuudessa ja parantamiset kuuluivat luonnonuskontoihin epätäydellisinä, myös lääketiede. Jumala sen sallii, ei siis ole syntiä paraneminen ja parantaminen, mutta valehtelu on.

        Sekö ei ole syntiä, että hihhulit valehtelevat parantamisesta?

        Samoja valheita ne ihmeet Raamatussakin ovat. Ota järki käteen ja huomaat sen.

        Jumala tappoi Ananiaan ja Safiran koska nämä eivät antaneet kaikkia rahoja apostoleille. Ja heti tämän jälkeen Jumala teki apostolien käsien kautta suurempia ihmeitä kuin Jeesus.

        Apostolien teot viides luku.

        Eikö yhtään epäilytä?


    • Anonyymi

      Auringon tähdeksi leimahtamisen jälkeen maapallolla on vain Luonto joka voi parantaa.
      Ja tietysti kirurgiset + muut fysiologiset toimenpiteet.

      Jopa suggestio parantaa paljon ihmisiä. Siihen tarvitaan psyykkistä energiaa.
      villenpoika

      • Anonyymi

        Se on terveydenhuolto joka parantaa.
        Jos on semmonen sairaus, joka on parannettavissa.
        Mutta nyt nykyhallituksen aikana voi kuolla ilman hoitoa.
        Saa eutanasian hallituksen luvalla
        Ihan Päivi Räsänenkin sen sallii tässä tapauksessa


    • Anonyymi

      Jollet maksa lahkon vaatimia kymmenyksiä määräpäivänä, niin enkeliseurue ajaa mustalla mersulla pihaan selvittämään tilannetta.

    • Minun selkäni parantui kotona raamattua lukiessa.
      Sellainen A4 kokoinen lämmin alue liikkui selän päällä ja heti tiesin mitä tapahtuu.
      Olin lähes hengittämättä kun hiukan olin innoissani hymy huulessa.
      Selkä parani.

      • Anonyymi

        Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa liittyy Valon enkelin parantavaan toimintaan.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        Paavalikin kohtasi Damaskontiellä Valon enkelin.

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa liittyy Valon enkelin parantavaan toimintaan.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        Paavalikin kohtasi Damaskontiellä Valon enkelin.

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa liittyy Valon enkelin parantavaan toimintaan.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        Paavalikin kohtasi Damaskontiellä Valon enkelin.

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Paavali kohtasi pahan äkkikuoleman Roomassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavali kohtasi pahan äkkikuoleman Roomassa.

        Paavali sai kirkkaan kruunun ja tulemme näkemään tämän todeksi aikoinaan.
        Paavalin pilkkaaja...... sinä tulet näkemään tämän asian aikanaan.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Paavali sai kirkkaan kruunun ja tulemme näkemään tämän todeksi aikoinaan.
        Paavalin pilkkaaja...... sinä tulet näkemään tämän asian aikanaan.

        Jumala sovitti Kristuksessa koko maailman itsensä kanssa ja sinä sovituksen sanan päälle paskoja julistelet omavaltaisesti täällä tuomioita. Ja täysin häpeämättä. Pelle mikä pelle.


    • Anonyymi

      Hieno todistus. Kiitos!

      • Anonyymi

        Avaus on vedätystä. Mitään sairautta ei ollut eikä ketään parantunut.

        Uskoit heti tuntemattoman väitteet ilman todisteita. Et edes yrittänyt tarkistaa tietoja.

        Joko kerroit muille ja levitit valhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus on vedätystä. Mitään sairautta ei ollut eikä ketään parantunut.

        Uskoit heti tuntemattoman väitteet ilman todisteita. Et edes yrittänyt tarkistaa tietoja.

        Joko kerroit muille ja levitit valhetta?

        Kiitos kommentista. Öhöm? En ole aloittaja. Uskon tuohon todella. Voi hyvin!


    • Anonyymi

      Minulle kelpaisi uudet hampaat.
      Ja uudet polvet.

    • Anonyymi

      Höpö höpö . Kyllä se vika on korvien välissä. Sama kun lumelääkkeessä. Kyllä se Jii ei niveliä tai nivelrikkoa voi korjata. Täys taruolento

      • Anonyymi

        Et kuitenkaan uskalla Hänen koko Nimeään lausua?
        Sano "Jeesus"!


    • Anonyymi

      Jeesus paransi peräpukamani !

      Olin saunastapäin Eevan puvussa kastautumassa ja vilvoittelemassa järvessä ja siinä yhtäkkisesti tunsin kaksi aika kivuliasta nipistystä takamuksessani.
      Nousin vedestä laiturille hajareisin seisomaan ja kipuilun syytä tarkastelemaan.

      Siinä kumarassa laiturin ilta auringossa seisoessani huomasin ahvenen ja toisenkin napanneen kiinni pukamiini kuin vieheesiiin ikään.
      Sain ravisteltua kalat irti itsestäni lannetta terävästi täristäen.
      Oli niistä talven sambatunneista ihan näin käytännöllistäkin hyötyä.

      No ajattelin siinä saunomista jatkaessani, että kyllä noille kaksosille pitää jo viimein jotakin tehdä ja päätinkin ottaa hetimiten yhteyttä paikallisen saalemin pastoriin.

      Heti seuraavana päivänä saamallani häthätää parannuksen vastaanotolla pastorin sylissä vatsallani maatessa pastori tarkasteli pukamiani ja sanoi, että ompa vihollisen työ ollut suurta ja pitkäkestoista.
      Niin olivat isoiksi kasvaneet.

      Tuumaili siinä ettei tämä nyt ihan pienellä öljyämisellä tokene ja toppasi maalisutin öljyämpäriin reilusti pukamani öljyyn sutimalla uppokastaen.

      Tunsin oloni kieltämättä hieman epämukavaksi parannustilanteessa varsinkin kun tapahtumaa oli todistamassa myös seurakunnan arvokas vanhemmisto.

      Sanoivat ettei sitä ihan joka päivä paikkakunnalla hyvinkin tunnettu ateisti tule parannusta Jeesukselta vaivoihinsa pyytämään.
      Halusivat oikein itse parantamistapahtuman nähdä jotta voisivat siitä sitten kaikille todistaa.

      Ja ketut ajattelin minä, kyllä tämän kestää ja ei häpeää kunhan noista pötkylöistä eroon vaan pääsee.

      Ja katso, niinhän siinä kävi kun seuraavana aamuna heräsin niin poissa oli pukamat.
      Kiitos Jeesus !

      Huono puoli tässä hoitotapahtumassa oli se kun alkoivat sitten ottamaan yhteyttä ja maanittelemaan tilaisuuksiin noin muutenkin käymään ja "uskoon" tulemaan.
      Pelastumaan lopullisesti.

      Kiitin kauniisti ja kerroin tämän Jeesuksen parannuksen riittävän ja muu yhteydenpito ja seurustelu ei kiinnosta.
      Lupasin olla yhteyksissä jos jotain akuuttia tai muuta kremppaa olisi mikä öljyämistä tarvitsisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe