Hänen haavainsa kautta te olette paratut!

Anonyymi-ap

Minulle muodostui ilkeä patti, jonka lääkäri puhkaisi ja siitä tuli ulos paljon mätää ja verensekaista mössöä. Monta demonia lähti ihon alta ulos siinä hetkessä!

Haavaa ei ommeltu eikä liimattu kiinni. Sen hoitona pestiin se puhtaalla vedellä monta kertaa päivässä. Ja haava parani itsestään viikon aikana. Se kasvoi umpeen sen verran kuin kasvoi, mutta jäljelle jäi kuoppa.

Jeesus teki ihmeen! Jeesus paransi haavani!

Tämä oli rukousvastaus, sillä olimme rukoilleet seurakunnassa tämän puolesta. En uskonut vielä tuolloin ihmeisiin - edes Jeesuksen tekemiin - mutta tämä fyysinen paraneminen sai minut uskomaan.

Totuuden evankeliumin ja pelastuksen puolesta.

27

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitit kai sanoa "Pelastuksen evankeliumin ja totuuden puolesta"?

      Niin päin se menee. Usko Toivosella. Hän on kokenut vastaavan ihmeen. Fyysinen luonnollinen parantuminen on rukousvastaus, ihme. Lääkäreiden mukaan se ei sitä ole. Eikä heiltä asiaa edes kysytty. Mitään todisteita ihmeestä ei ole esittää. Vain suun todistus: se ei ole todiste. :)

      • Anonyymi

        Entäs peräpukamat, nekin ihan voiteella paranee.
        Peräpään demoni se vasta kauheaa onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs peräpukamat, nekin ihan voiteella paranee.
        Peräpään demoni se vasta kauheaa onkin

        On myös muita tauteja missä esiaste on paise mutta myös rokot ja punkki sekä Wikipedia sankkeri.


      • Anonyymi

        Lääkäreiden?

        Mihin lääkärit liittyvät välittömästi saamassani rukousvastauksessa?

        Aamuyön tunteina?

        Ja se mitä tapahtui, oli yliluonnollsta.
        Miksi siis lähtisin lääkäriin, jos vaiva poistui rukoukseen saamani välittömän vastauksen seurauksena.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreiden?

        Mihin lääkärit liittyvät välittömästi saamassani rukousvastauksessa?

        Aamuyön tunteina?

        Ja se mitä tapahtui, oli yliluonnollsta.
        Miksi siis lähtisin lääkäriin, jos vaiva poistui rukoukseen saamani välittömän vastauksen seurauksena.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Miten niin oli yliluonnollista? Tuohan on vain sinun sanasi ja luulosi. Ei ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oli yliluonnollista? Tuohan on vain sinun sanasi ja luulosi. Ei ihme.

        Jaa, mutta kun sinä et tiedä tapahtumasta, välittömästi saamastani rukousvastauksesta, niin sinun todistuksellasi ei ole mitään merkitystä.

        Eikä sinun luulosi vaikuta asiaan mitenkään.

        Ethän voi tehtyä tehdä tekemättömäksi.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta kun sinä et tiedä tapahtumasta, välittömästi saamastani rukousvastauksesta, niin sinun todistuksellasi ei ole mitään merkitystä.

        Eikä sinun luulosi vaikuta asiaan mitenkään.

        Ethän voi tehtyä tehdä tekemättömäksi.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Älä enää usko ja toivo, hyvä ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta kun sinä et tiedä tapahtumasta, välittömästi saamastani rukousvastauksesta, niin sinun todistuksellasi ei ole mitään merkitystä.

        Eikä sinun luulosi vaikuta asiaan mitenkään.

        Ethän voi tehtyä tehdä tekemättömäksi.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Enhän minä mitään todista! Sinähän tässä todistat! Eikä sinulla ole väitteitesi tueksi muuta kuin sokea usko ja omat sanasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä mitään todista! Sinähän tässä todistat! Eikä sinulla ole väitteitesi tueksi muuta kuin sokea usko ja omat sanasi.

        Tapahtunut todistaa minulle.

        Toki sinä todistat luulosta, kun et tiedä tapahtunutta.
        Uskot sokeasti luuloon.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtunut todistaa minulle.

        Toki sinä todistat luulosta, kun et tiedä tapahtunutta.
        Uskot sokeasti luuloon.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Väitetyt ihmeet paljastuvat aina joksikin muuksi, kun niitä tutkitaan. Siksi uskovat eivät anna tutkia niitä.

        Tässä luonnollisia selityksiä:

        1. Lääketiede ja ihmiset ovat parantaneet.

        2. Kyse on luonnollisesta parantumisesta tai taudin kulun oireettomasta vaiheesta.

        3. Oire on psykosomaattinen, jolloin elimellistä paranemista ei ole tapahtunut.

        4. Tautia tai vammaa ei ole ollut olemassa.

        Yhteyttä rukoukseen tai uskolla parantamiseen ei voida osoittaa. Kyse ei ole selittämättömästä ihmeestä. Taustalla on usein luuloa tai petos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitetyt ihmeet paljastuvat aina joksikin muuksi, kun niitä tutkitaan. Siksi uskovat eivät anna tutkia niitä.

        Tässä luonnollisia selityksiä:

        1. Lääketiede ja ihmiset ovat parantaneet.

        2. Kyse on luonnollisesta parantumisesta tai taudin kulun oireettomasta vaiheesta.

        3. Oire on psykosomaattinen, jolloin elimellistä paranemista ei ole tapahtunut.

        4. Tautia tai vammaa ei ole ollut olemassa.

        Yhteyttä rukoukseen tai uskolla parantamiseen ei voida osoittaa. Kyse ei ole selittämättömästä ihmeestä. Taustalla on usein luuloa tai petos.

        Niin, kohta viisi jäi puuttumaan.

        5. Paranemista ei ole tapahtunut. Sairaus tai vamma ovat ennallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitetyt ihmeet paljastuvat aina joksikin muuksi, kun niitä tutkitaan. Siksi uskovat eivät anna tutkia niitä.

        Tässä luonnollisia selityksiä:

        1. Lääketiede ja ihmiset ovat parantaneet.

        2. Kyse on luonnollisesta parantumisesta tai taudin kulun oireettomasta vaiheesta.

        3. Oire on psykosomaattinen, jolloin elimellistä paranemista ei ole tapahtunut.

        4. Tautia tai vammaa ei ole ollut olemassa.

        Yhteyttä rukoukseen tai uskolla parantamiseen ei voida osoittaa. Kyse ei ole selittämättömästä ihmeestä. Taustalla on usein luuloa tai petos.

        Jos vaiva palaisi, niin tarvittaessa voisi kääntyä terveydenhuollon puoleen.

        Mutta nyt ei ole tarvista, ei ole ollut vuodesta 2008 lähtien ko. vaivaa.

        Mutta, jos sinua asia kovasti kiinnostaa, niin jos olet valmis kustantamaan tutkimukset, niin voimme asiasta keskustella.

        Julkisen terveydenhuollon parissa tutkimus ei onnistune, joten kyseeseen tulisi yksityinen sektori.

        Ainahan uskovia vastaan on oltu, ei tämä mikään uusi asia ole.
        Jeesuksen nimessä saatu usko kiusaa ulkopuolisia.

        Se, että Jeesus elää, on kaiken taustalla.

        19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
        20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
        21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle." ( Joh 14)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaiva palaisi, niin tarvittaessa voisi kääntyä terveydenhuollon puoleen.

        Mutta nyt ei ole tarvista, ei ole ollut vuodesta 2008 lähtien ko. vaivaa.

        Mutta, jos sinua asia kovasti kiinnostaa, niin jos olet valmis kustantamaan tutkimukset, niin voimme asiasta keskustella.

        Julkisen terveydenhuollon parissa tutkimus ei onnistune, joten kyseeseen tulisi yksityinen sektori.

        Ainahan uskovia vastaan on oltu, ei tämä mikään uusi asia ole.
        Jeesuksen nimessä saatu usko kiusaa ulkopuolisia.

        Se, että Jeesus elää, on kaiken taustalla.

        19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
        20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
        21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle." ( Joh 14)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Niin, sinulla ei ole esittää todisteeksi muuta kuin omat sanasi ja sokean uskosi. Et ole edes kertonut mistä vaivasta on ollut kyse, jotta nähtäisiin, sopiiko se esimerkiksi luonnollisen parantumisen tai psykosomaattisen oireilun kategoriaan.

        Sinähän tässä ihmeellä kerskaat, joten todistustaakka on itselläsi. Ilman todisteita olemme pelkän sanasi ja sokean uskon varassa. Olisi typerää pitää kertomustasi totena vain siksi, että sinä niin sanot.

        Mutta tuolla tavallahan ne kuulopuheet ihmeistä leviävät. Kukaan ei ota mistään selvää ja todisteita ei esitetä. Ja kun todisteita pyydetään, niin selitykset alkavat ja pakoilu.

        Mikä vaiva parani? Voitko kertoa edes sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinulla ei ole esittää todisteeksi muuta kuin omat sanasi ja sokean uskosi. Et ole edes kertonut mistä vaivasta on ollut kyse, jotta nähtäisiin, sopiiko se esimerkiksi luonnollisen parantumisen tai psykosomaattisen oireilun kategoriaan.

        Sinähän tässä ihmeellä kerskaat, joten todistustaakka on itselläsi. Ilman todisteita olemme pelkän sanasi ja sokean uskon varassa. Olisi typerää pitää kertomustasi totena vain siksi, että sinä niin sanot.

        Mutta tuolla tavallahan ne kuulopuheet ihmeistä leviävät. Kukaan ei ota mistään selvää ja todisteita ei esitetä. Ja kun todisteita pyydetään, niin selitykset alkavat ja pakoilu.

        Mikä vaiva parani? Voitko kertoa edes sen?

        Tottakai.

        Onhan se Raamatun ilmoituksessakin kirjoitettu.

        17 Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
        (2Kor 10)

        Todistus on siitä minulla. Eikä sitä kukaan voi minulta pois ottaa.

        Siis välitön rukousvastaus vaivaani vuonna 2008.

        Jos asia sinua vaivaa, niin kuten esitin, niin varmaan olet valmis maksamaan kaikki terveydenhuollon tutkimusten kustannukset yksityisellä puolella tehtyinä?

        P.S. Sokean usko pelasti hänet.

        46 Ja he tulivat Jerikoon. Ja kun hän vaelsi Jerikosta opetuslastensa ja suuren väkijoukon seuraamana, istui sokea kerjäläinen, Bartimeus, Timeuksen poika, tien vieressä.
        47 Ja kun hän kuuli, että se oli Jeesus Nasaretilainen, rupesi hän huutamaan ja sanomaan: "Jeesus, Daavidin poika, armahda minua".
        48 Ja monet nuhtelivat häntä saadakseen hänet vaikenemaan. Mutta hän huusi vielä enemmän: "Daavidin poika, armahda minua".
        49 Silloin Jeesus seisahtui ja sanoi: "Kutsukaa hänet tänne". Ja he kutsuivat sokean, sanoen hänelle: "Ole turvallisella mielellä, nouse; hän kutsuu sinua".
        50 Niin hän heitti vaippansa päältään, kavahti seisomaan ja tuli Jeesuksen tykö.
        51 Ja Jeesus puhutteli häntä sanoen: "Mitä tahdot, että minä sinulle tekisin?" Niin sokea sanoi hänelle: "Rabbuuni, että saisin näköni jälleen".
        52 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene, sinun uskosi on sinut pelastanut". Ja kohta hän sai näkönsä ja seurasi häntä tiellä. ( Mark 10)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai.

        Onhan se Raamatun ilmoituksessakin kirjoitettu.

        17 Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
        (2Kor 10)

        Todistus on siitä minulla. Eikä sitä kukaan voi minulta pois ottaa.

        Siis välitön rukousvastaus vaivaani vuonna 2008.

        Jos asia sinua vaivaa, niin kuten esitin, niin varmaan olet valmis maksamaan kaikki terveydenhuollon tutkimusten kustannukset yksityisellä puolella tehtyinä?

        P.S. Sokean usko pelasti hänet.

        46 Ja he tulivat Jerikoon. Ja kun hän vaelsi Jerikosta opetuslastensa ja suuren väkijoukon seuraamana, istui sokea kerjäläinen, Bartimeus, Timeuksen poika, tien vieressä.
        47 Ja kun hän kuuli, että se oli Jeesus Nasaretilainen, rupesi hän huutamaan ja sanomaan: "Jeesus, Daavidin poika, armahda minua".
        48 Ja monet nuhtelivat häntä saadakseen hänet vaikenemaan. Mutta hän huusi vielä enemmän: "Daavidin poika, armahda minua".
        49 Silloin Jeesus seisahtui ja sanoi: "Kutsukaa hänet tänne". Ja he kutsuivat sokean, sanoen hänelle: "Ole turvallisella mielellä, nouse; hän kutsuu sinua".
        50 Niin hän heitti vaippansa päältään, kavahti seisomaan ja tuli Jeesuksen tykö.
        51 Ja Jeesus puhutteli häntä sanoen: "Mitä tahdot, että minä sinulle tekisin?" Niin sokea sanoi hänelle: "Rabbuuni, että saisin näköni jälleen".
        52 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene, sinun uskosi on sinut pelastanut". Ja kohta hän sai näkönsä ja seurasi häntä tiellä. ( Mark 10)

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen

        Todistustaakka on sinulla, positiivisen väitteen esittäjällä.

        Et ole kertonut edes sitä, mikä vaiva parantui.

        Onko se salaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kohta viisi jäi puuttumaan.

        5. Paranemista ei ole tapahtunut. Sairaus tai vamma ovat ennallaan.

        Tiedän varmaksi omasta kokemuksesta ja lääkärin todistuksesta, että Jumala on parantanut minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän varmaksi omasta kokemuksesta ja lääkärin todistuksesta, että Jumala on parantanut minut.

        Mikä vaiva?

        Sinulla on positiivisen väitteen esittäjänä todistamisen taakka. Sanasi ja uskosi eivät ole todisteita. Ne ovat todistus. Ilman todisteita tyhjän veroisia.

        Auttaisiko esimerkki sinua tajuamaan todistamisen taakan?

        Veneeni kaatui 26 vuotta sitten myrskyssä. Olin kilometrien päässä rannasta eikä minulla ollut pelastusliiviä. Olen todella huono uimaan. Olisin hukkunut, ellei saunatonttu olisi pelastanut minua.

        Onko nyt sinun velvollisuutesi todistaa, että näin tapahtui tai ei tapahtunut?

        Vai pitääkö minun todistaa, että näin tapahtui?

        Vai riittääkö pelkkä sanani ja uskoni todisteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vaiva?

        Sinulla on positiivisen väitteen esittäjänä todistamisen taakka. Sanasi ja uskosi eivät ole todisteita. Ne ovat todistus. Ilman todisteita tyhjän veroisia.

        Auttaisiko esimerkki sinua tajuamaan todistamisen taakan?

        Veneeni kaatui 26 vuotta sitten myrskyssä. Olin kilometrien päässä rannasta eikä minulla ollut pelastusliiviä. Olen todella huono uimaan. Olisin hukkunut, ellei saunatonttu olisi pelastanut minua.

        Onko nyt sinun velvollisuutesi todistaa, että näin tapahtui tai ei tapahtunut?

        Vai pitääkö minun todistaa, että näin tapahtui?

        Vai riittääkö pelkkä sanani ja uskoni todisteeksi?

        Kommentti johon vastasit ei ollut minun kirjoittamani, jos ajattelit vastaavasi minulle.
        Tunnistat kommenttini niiden lopussa olevasta tunnisteesta.

        Kirjoitatko sinä yleensä anonyyminä, vaiko rekisteröidyllä nimimerkillä?

        Minä olen tällä palstalla antanut todistukseni ja sinä epäilet sitä.
        Olen siis osuuteni tehnyt.

        Eikä minulla ole mitään mielenkiintoa kommentoida veneilyysi liittyviä asioita.

        Minä en kääntynyt saunatontun puoleen, vaan Jumalan puoleen ja sain välittömän rukousvastauksen vaivaani.

        Ja se todistamisen taakka:

        Sinähän edellytät lääketieteellistä tutkimusta. Ja kuten totesin, se maksaa ja varmaankin aika paljon, koska se tapahtuisi yksityisellä sektorilla.
        Ja koska et usko todistustani, niin miksi minä kantaisin sinun epäuskosi vuoksi siitä koituvan maksutaakan?

        Pelastuksen evenkeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Tämä on kuule normaali haavan hoito systeemi.
      Ei tarvitse jeesustelua, kun happi hoitaa haavan.
      Ei ole ihmeteko, eikä liity drmoneihin

      • Anonyymi

        Toivotaan että lääkäri oli suojannut hengitys elimensä tuberkuloosi ja bakteerit kuppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että lääkäri oli suojannut hengitys elimensä tuberkuloosi ja bakteerit kuppa.

        Wikipedia Tuberkuloosi


    • Anonyymi

      Epäuskonsa synnin tähden et nytkään ole luvatussa maassa. Mutta pilkkaajalle ikävä kertoa mutta useimmat paiseet viittaa kuppaan syfilis Wikipedia kuppa.

    • Anonyymi

      Katoin dokum areenasta jossa kerrottiin n 1100 luvun paavin hovissa esiintyneen kaikki senaukaiset tubnetut kuppaversiot eli 7 lajia !

      Mitenkähän se oli mahdollista noin jumalan sijaisen olomuodon vallitessa ?@!

      • Anonyymi

        Paavi ei ole sama kuin Paavali.

        Paavi oli katolinen ihmisten diktaattori, joka eksyttää. Katolinen paavi eli valheessa.

        Paavali kohtasi Jumalan ja kääntyi Jeesuksen opetuslapseksi. Tätä Jumala käytti Tahtonsa ilmoittamiseen.


    • 1.Kor.12:
      4. Armolahjoja on erilaisia, mutta Henki on sama. Room. 12:6; Ef. 4:4; Ef. 4:7; Hepr. 2:4
      5. Myös palvelutehtäviä on erilaisia, mutta Herra on sama. Ef. 4:11
      6. Voimavaikutuksia on erilaisia, mutta Jumala, joka kaiken kaikissa vaikuttaa, on sama.
      Ef. 1:23
      7. Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin yhteiseksi hyödyksi. 1. Kor. 14:26
      8. Niinpä toinen saa Hengen kautta viisauden sanat, toinen saman Hengen vaikutuksesta tiedon sanat, Ps. 119:41-42; Ap. t. 5:3
      9. toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas parantamisen armolahjat samassa Hengessä, Mark. 16:18; Luuk. 10:9; Hepr. 11:33-34
      10. toinen saa lahjan tehdä voimallisia tekoja, toinen profetoimisen lahjan, toinen henkien erottamisen lahjan, toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä. Ap. t. 6:8; Ap. t. 16:17-18; 1. Kor. 14:1; 1. Kor. 14:5
      11. Kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin erikseen niin kuin tahtoo. Room. 12:3; 1. Kor. 7:7; Ef. 4:7

    • Anonyymi

      Toivotaan, että Ap saa jonain päivänä ihan oikeasti tuon kokea, mitä vuodatti, ettei tarvi vain keksiä melleviä aloituksia.

      • Anonyymi

        Toivot siis märkäpaisetta hänelle!

        Tiesitkö, että märkäpaise puhkaistaan ja hoidetaan juuri siten kuin avauksessa sanotaan? Haava paranee ja kasvaa umpeen, mutta pienehkö kuoppa jää jäljelle.

        Jeesusta ei tähän tarvita. Vaikka olisi rukoiltu ja uskottu, niin se ei ole vaikuttanut mitenkään.

        Sama tilanne aina kun lääkäri ja hoitaja parantaa. Ei siihen rukoukset vaikuta, vaikka uskovaiset rukoilevat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe