Nyt tarvitaan vinkkejä palstalaisilta!

Anonyymi-ap

Meille on tulossa viikonloppuna vieraita. Sisko ja siskon mies, joka on kiven kova persu.

Siskon mies on, kuten persut yleensä, henkilö, joka vain valittaa asiasta kuin asiasta. Pelkään jo etukäteen, että joudun kuuntelemaan hänen valitustaan helteestä, naisten pukeutumisesta ym. koko viikonlopun! No pensan hinnasta hän ei enää jostain syystä valita, vaikka hinnoissa ei ole tapahtunut muutosta.

Mitä hyviä vinkkejä teillä on persun vaientamiseksi viikonlopun ajaksi?

100

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuonokoppa ja puuliiteriin lukkojen taakse.

      • Anonyymi

        Sä et saa kuonokoppaa edes madolle, viherhiirulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et saa kuonokoppaa edes madolle, viherhiirulainen.

        Miestissi persu-ukoilla on enemmän estrogeeniä kehossaan kuin naisilla. Sen takia he rakastuvat mamumiehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestissi persu-ukoilla on enemmän estrogeeniä kehossaan kuin naisilla. Sen takia he rakastuvat mamumiehiin.

        Persusetä piereskelee liukkaria hääyönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et saa kuonokoppaa edes madolle, viherhiirulainen.

        Voi kun otti koville persulla. Ui ui ui. Laita hame päälle.å


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et saa kuonokoppaa edes madolle, viherhiirulainen.

        😂🤣 osuvasti sanottu, sen verran niljakas on Persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et saa kuonokoppaa edes madolle, viherhiirulainen.

        Eivät madot mitään kuonokkoppaa tarvitsekkaan vai tarvitsevatko muka. On petrsuilla pelonnpaikka kun näkevät madon. Laittakaa tuolle kauhealle pedolle kuonokoppa ja heti sillä mää en uskalla kun mato irvistää niin peloittavasti.


      • Anonyymi

        No kuuleppa. Minun lankomies on myöskin umpipersu.
        Se oli vuotta 2018, kun he kävivät meillä kylässä viimeksi.
        Lanko aloitti paasaamisensa kutakuinkin heti ovesta astuttuaan (ei ollut yllätys).
        Istui siihen sohvalle ja paasasi.
        Aikani kuuntelin ja hiljensin hänet.
        Sanoin, että tämä on meidän kotimme ja me emme hauku täällä hallituksia, emme maahanmuuttajia, emme homoja, emme muita kansallisuuksia, muiden uskontojen edustajia ym., eikä sitä tee tässä kodissa kukaan muukaan, jos minä olen kotosalla.
        Kaveri oli hiljaa hetken aikaa, mutta ei osannut lopettaa, vaan alkoi taas paasata. Kiihdytti itsensä oikein kunnon "hurmokseen".
        Nousin ylös, kävelin eteiseen, avasin ulko-oven ja palasin takaisin olohuoneeseen.
        Sitten sanoin lankomiehelle, että ulko ovi on auki, sulje se ulkopuolelta varovasti, äläkä avaa enää ikinä.
        Hän katsoi hetken suu auki, mutta tajusi lopulta, kun sanoin "antaa heittää" ja nyökkäsin ovelle päin.
        Lähti eikä miestä ole näkynyt sen jälkeen.
        Yllätyin kun vaimon sisko ei suuttunut vaan nauroi tapaukselle. Tuumasi vain, että hyvä kun joku sanoo tuollekin juntille vastaan.
        Olen muuttanut tähän pikkukaupunkiin muualta ja minua pidetään täällä (ja etenkin vaimon suvussa) "hiukan" originellina. Aiemmin minun sanomisiani arvosteltiin ja tyrmättiin, mutta nykyisin väittelyitä ei juurikaan synny, koska minä en lähde väittelyyn sellaisesta aiheesta, jota en tunne. Jos taas tunnen jonkun alan, niin osaan takuulla esittää tiukat perustelut. En esitä mielipiteitä tosiasioina, mutta nojaan mielipiteissäni todennettuhin seikkoihin. Poistun keskustelusta nyt saman tien, koska en viitsi keskustella typerysten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät madot mitään kuonokkoppaa tarvitsekkaan vai tarvitsevatko muka. On petrsuilla pelonnpaikka kun näkevät madon. Laittakaa tuolle kauhealle pedolle kuonokoppa ja heti sillä mää en uskalla kun mato irvistää niin peloittavasti.

        Ovatko persut tosiaan niin tyhmiä? Ei ihme, että fiskaalikonservatiivi kuulostaa heidän korviinsa hienolta.


    • Anonyymi

      Meillä on aina tapana juottaa kylän persu tainnoksiin. Kalliiksi se tulee, mutta ei sitä öyhötystä kukaan kestä.

      • Anonyymi

        Hyvä konsti


      • Anonyymi

        Eikö Purra keventänyt noita menoja, kun laski kaljanhintaa.


      • Anonyymi

        Jos juottaa sellaisella samealla hiivanmakuisella kiljulla, ei tule kalliiksi. Ja persu juo sellaisen tuotoksen himokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juottaa sellaisella samealla hiivanmakuisella kiljulla, ei tule kalliiksi. Ja persu juo sellaisen tuotoksen himokkaasti.

        Nykypersut ovat sateenkaariväkeä. Heille kelpaa vain omppusiideri, jota he lipittävät pikkurilli pystyssä välillä öyhöttäen. Kummallista porukkaa kertakaikkiaan.


    • Anonyymi

      Vaimo tuossa ehdotti puoliksi tosissaan "lopullista ratkaisua" ongelmaan.

    • Anonyymi

      Lyö luu kurkkuun sille.
      Vaikkapa kananjalka.

    • Anonyymi

      Kysy heti alkuu hyväksytkö namusedän Rydmanin toimet. Siitä rauhoittuu...

      • Anonyymi

        Hän valittaa varmasti siitäkin, että koko homma metoo-liikkeen ja Marinin syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän valittaa varmasti siitäkin, että koko homma metoo-liikkeen ja Marinin syytä.

        No varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti.

        Eihän Persu virheitä tee 😂🤣😂🤣


    • Anonyymi

      Istu siskonmiehen viereen, silitä miehen reittä ja kysy hänen mielipidettään meppiSebusta.

      • Anonyymi

        Tuo on liian vaarallista. Siinä saattavat sisko ja veli mennä äkkiseltään sekaisin siskonmiehen päässä.


      • Anonyymi

        En helvetissä. En halua joutua jytkypersun hiilivaunuksi.


      • Anonyymi

        Tuo on hyvä !


      • Anonyymi

        Älä helvetissä sitä tee, tuo oli Persun neuvo.


    • Anonyymi

      Et ole siskoltasi kysynyt, että onko harkinnut avioeroa?

      • Anonyymi

        Olen. Sanoi, ettei halua itseään fiksumpaa miestä. Siskoni ei ole kovin välkky, joten persu on ainoa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Sanoi, ettei halua itseään fiksumpaa miestä. Siskoni ei ole kovin välkky, joten persu on ainoa vaihtoehto.

        Mutta onhan meillä turkulaisiakin?


      • Anonyymi

        Ei sillä mitään siskoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Sanoi, ettei halua itseään fiksumpaa miestä. Siskoni ei ole kovin välkky, joten persu on ainoa vaihtoehto.

        Hyvä kun täydentävät toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan meillä turkulaisiakin?

        Nyt Persu yrittää vanhanaikaista.
        Huomio muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään siskoa ole.

        Onko joku väittänyt että Persulla olisi.
        Eipä se Persu muutenkaan tahto kärryillä pysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Persu yrittää vanhanaikaista.
        Huomio muualle.

        En minä ollut persu vaan ehdotin hänen siskollensa persun vaihtoa turkulaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Sanoi, ettei halua itseään fiksumpaa miestä. Siskoni ei ole kovin välkky, joten persu on ainoa vaihtoehto.

        :))) hyvä!


    • Anonyymi

      kori A kaljaa

      • Anonyymi

        Maitokaupasta saa nykyään myös myös 7,5 %:n kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maitokaupasta saa nykyään myös myös 7,5 %:n kaljaa.

        Demareilla on omat eväät, kiljua ja tenttua, sammuvat vaan itse ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareilla on omat eväät, kiljua ja tenttua, sammuvat vaan itse ensin.

        Persumuori nostaa kiljupäissään toista persposkea ja päästää töräyksen. Tuoliin ja mekon takamukseen jää sinapin värinen paskatahra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareilla on omat eväät, kiljua ja tenttua, sammuvat vaan itse ensin.

        Eipä ole maistanut vaikka olen demari. Kahvi riittää


      • Anonyymi

        Älä Persulle riittää pirkkakalja. Nyt meinasi Persu pistää kaverille liian hyvät tarjoilut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maitokaupasta saa nykyään myös myös 7,5 %:n kaljaa.

        Niitä korkeitaan 4.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareilla on omat eväät, kiljua ja tenttua, sammuvat vaan itse ensin.

        Katsos Persu alko väittämään että oltaisiin kuin Pankopersuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole maistanut vaikka olen demari. Kahvi riittää

        😂🤣😂 jätkä uhoo vaikka riittää onenaviinipullo.


    • Anonyymi

      ÄLÄ EDES YRITÄ.

      SAAT KUONOON KUITENKIN ?

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

      • Anonyymi

        Sammunut persu on ainakin melkoisen hiljaa. Mitä nyt röyhtäilee, tirskuu, röhisee ja piereskelee. Sitä kaikkea kuuntelle kyllä mieluummin kuin persun öyhötystä. Tietysti ikkunat on pidettävä auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammunut persu on ainakin melkoisen hiljaa. Mitä nyt röyhtäilee, tirskuu, röhisee ja piereskelee. Sitä kaikkea kuuntelle kyllä mieluummin kuin persun öyhötystä. Tietysti ikkunat on pidettävä auki.

        Meillä persusika kannetaan ulos nukkumaan. On edes jotain hyötyä, kun sääsket saavat ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä persusika kannetaan ulos nukkumaan. On edes jotain hyötyä, kun sääsket saavat ruokaa.

        Erityisesti paarmojen herkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti paarmojen herkkua.

        Ja paskakärpästen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammunut persu on ainakin melkoisen hiljaa. Mitä nyt röyhtäilee, tirskuu, röhisee ja piereskelee. Sitä kaikkea kuuntelle kyllä mieluummin kuin persun öyhötystä. Tietysti ikkunat on pidettävä auki.

        Näkee unta sepistä ja sen mamusta. Aah ooh.


      • Anonyymi

        Luulevat emokseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä persusika kannetaan ulos nukkumaan. On edes jotain hyötyä, kun sääsket saavat ruokaa.

        Meillä ei sääskiä sitävarten ruokita että pitäisi Persu ottaa tontille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paskakärpästen.

        👍👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Persu lähtee, kun sanoo "jaahas... tehdäänpäs ennen ruokaa pihahommia"

      • Anonyymi

        Toinen menestyksekäs konsti on ojentaa lapio ja kysyä samalla, että "olisiko aikaa".


      • Anonyymi

        😂🤣😂🤣 joo kela voi vielä vähentää korvauksista.


      • Anonyymi

        On ne persut vastenmielistä porukkaa.


    • Anonyymi

      Sano että meillä EI politiikasta puhuta.

    • Anonyymi

      Iso halaus ja toivotat tervetulleeksi💕

      • Anonyymi

        Niin teenkin. Kyse on siitä, etten jaksaisi kuunnella hänen jurnuttamistaan kesän kauneimpina päivinä.


      • Anonyymi

        Halaaminen pitä vielä toimittaa silloin kun itsellä on erektio.


      • Anonyymi

        😂🤣😂🤣 Tuo oli hyvä läppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaaminen pitä vielä toimittaa silloin kun itsellä on erektio.

        Odotat persumiestä kylään erektiossa. Outoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotat persumiestä kylään erektiossa. Outoa?

        Terveellä hyväkuntoisella miehellä on erektio vähänväliä päällä. Persulle tämä on tietenkin ullatustieto siksi kun persu on rapakunnossa oleva elintasosairauksista kärsivä jolla ei erektiota esiinny.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osoita hyvää resilienssiä.

      • Anonyymi

        Persu lähtee mökistä yhden voimasanan jyrähtämällä: VASTUU!


      • Anonyymi

        Dikotoomiset persut eivät edes tiedä mitä tarkoittaa tuo sana "resilienssi". Hmm ... möhmmm ... eikös se ole sellainen jokuihmesana mitä meitä persuja älykkäämmät ihmiset käyttävät ja se on väärin kautta Teutateksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dikotoomiset persut eivät edes tiedä mitä tarkoittaa tuo sana "resilienssi". Hmm ... möhmmm ... eikös se ole sellainen jokuihmesana mitä meitä persuja älykkäämmät ihmiset käyttävät ja se on väärin kautta Teutateksen.

        Yksi tuttu persu luuli, että "mandaatti" tarkoittaa jotain syötävää.


    • Kerro että isäs kertoi, ettei talvisodassa venäläisiä vastaan tapellut kuin isänmaallisia suomalaisia ja asevelisosialisteja. Persuja ei näkynyt ei kuulunut, ehkä he olivat käpykaartissa. Että mihin tuollaisia käpykaartilaisia nyt tarvitaan. Tosimiehet eivät ole persuja eivätkä muita nahjuksia, jotka pelkäävät tummaihoisia naisiakin.

      • Anonyymi

        Mä tuon aina näytille isoisäni sotilaspassin missä käy ilmi hänen olleen kolmekannaksen koukkaajan ja anarkistin. Lapinsotaankin hän vielä osallistui kun ne ainoat kolme persua, jotka olivat mukana, olivat jo kotiutettuina.


      • Anonyymi

        Onhan noita sotiemme taistelijoiden tekoja ja taustoja tutkittu. Talvisotaan ei juuri vasemmistolaisia otettu, heidät oli jätetty vahvuudesta pois isänmaalle epäluotettavina. Sitähän he ovat tänä päivänäkin, kuten rajalaki keskustelusta käy ilmi.

        Jatkosotaan sitten otettiin jo enemmän vasemmiston edustajia. Heidän suhteellinen osuus käpykaartilaisista oli paljon muita miehiä suurempi, ja osa loikkasi jopa vihollisen puolelle, ainakin Pärmin pataljoonan ryömäläisiä meni joukoittain puna-armeijan puolelle.


    • Anonyymi

      Kysy "ookkonna Oulusta" ?

      • Anonyymi

        Joo kyl maa nyt samaristi oo ja puukoootan njokasta jota ny sattuu mua haluttamaan puukottaa.


    • Anonyymi

      Persu pistetään suihkuun ensimmäisenä ja talon vaatteet päälle. Meillä ei keikaroida "Kiitos perussuomi 2015/35000"-paita päällä.

    • Anonyymi

      Ei teille mitään vieraita ole tulossa, eikä sinulla ole siskoakaan, kaikki on vihervasurin mielikuvitussatua.

    • Anonyymi

      Anna sille halkokirves tai pensseli käteen ja sano että menkää töihin

      • Anonyymi

        Ulkohuussin tyhjennys on persulle sopivaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkohuussin tyhjennys on persulle sopivaa hommaa.

        Kuka teillä tyhjentää huussin. Äitisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teillä tyhjentää huussin. Äitisi?

        Eiku naapurin persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkohuussin tyhjennys on persulle sopivaa hommaa.

        Demarin huussi haisee tenttupaskalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarin huussi haisee tenttupaskalle.

        Eli demarin huussissa käynyt persusika paskalla?


      • Anonyymi

        Ei persulle pidä antaa kirvestä sillä siinä on vaaransa.


    • Anonyymi

      Vetäse jo ovelle turpaan muka vahingossa.

      • Anonyymi

        Kännissä ja läpällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännissä ja läpällä

        "Sehän oli vain sarkasmia, joka irtotettiin kontekstistaan"


      • Anonyymi

        Persun puolisoksi kelpaa ainoastaan yöntimo.


    • Anonyymi

      Murskaat paketin buranaa niiden ruokaan - läpällä.
      Ammut varoituslaukauksen - läpällä
      Esittelet vasarasi- läpällä
      Viet persu-ukon limudiscoon -läpällä
      Kuvat sen sammuneena Tiktokiin- läpällä

    • Anonyymi

      Sisko tuli juuri mökille valmiiksi kiljupierussa olevan demari-ukkonsa kanssa, lukitsin rakoliiteriin itikan syötiksi.

      • Anonyymi

        Tosiasiassa laittoi sinut sinne, koska demari pysyttelee persuista etäällä.


    • Anonyymi

      Persuja ei tunnu työt nappaavan. Kannattaa uhata, että joutuu talkoohommiin.

    • Anonyymi

      Vielä parempi kun sanot kerääväsi afrikan lapsille 20 ekua lärvi. Jo katoaa persu!

      • Anonyymi

        Naapurin mökillä persulle ei kelvannut poikaporukan suurinkaan kaupasta ostettu jytkytappi. Vaati saada nurkassa olevan punaisen käyttöönsä. -Sitä me ei anneta. Se on meidän vaahtosammutin! -Kivahti isäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin mökillä persulle ei kelvannut poikaporukan suurinkaan kaupasta ostettu jytkytappi. Vaati saada nurkassa olevan punaisen käyttöönsä. -Sitä me ei anneta. Se on meidän vaahtosammutin! -Kivahti isäntä.

        Löysäpersepersulta tulee jarrujäljet housuihin, kun hän pieraisee. Tämä on nähty jopa suorassa lähetyksessä.


    • Anonyymi

      Sanot siskonmiehelle sanan "työ", ja johan ottaa jalat alleen. Äläkä vahingossakaan tarjoile mitään alkoholia koska sen jälkeen ei lähde pois muuten kuin väkivalloin.

    • Anonyymi

      Presidentti Stubb viettää luxus kesää.

      • Anonyymi

        Stubb onkin mies eikä hiiri. Samaa ei voi sanoa äitejään tirkistelevistä persuista.


    • Anonyymi

      Meillä täällä perculandiassa rakennetaan lasten leikkipuistoa. Tulee telineitä ja keinuja ja mökkejä, joita voi sitten varata privaattikäyttöön.
      Vanhemmille mattoparkki, mihin voi jättää kulkuvälineensä. Ilmainen lataus ja pesu, lähtöluiska auttaa mäkilähdön tapaan sitten kun on puistoillut riittävästi.

      • Anonyymi

        Ainakin mökin läheisyydessä olevalla tanssilavalla öyhöttävällä persulla riitti hakijoita. Ensin pari järjestysmiestä ja poliisi. Lopuksi valkotakkiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mökin läheisyydessä olevalla tanssilavalla öyhöttävällä persulla riitti hakijoita. Ensin pari järjestysmiestä ja poliisi. Lopuksi valkotakkiset.

        Mökkipummipersua pitää potkia persuksille. Ei se muuten osaa lähteä.


    • Anonyymi

      Sanoo vaan persulle jotta: painu sinä helvettihin täältä minun tontiltani sulla ei oo tänne mitään asiaa ja jos alat persuilemaan niin syyllistyt kotirauhanhäirintään ja minä teen rikosilmoituksen tuollaisen julliaisen tonttuilusta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe