Miksi miehille on niin tiukka paikka

Anonyymi-ap

Asumme pienellä paikkakunnalla ja mies haluaa minun olevan kimppanainen.
En saisi kuitenkaan kotipaikkakunnalla olla miesten kanssa missään tekemisissä.
Minä en saisi edes tanssia enkä oikein jutellakkaan.
Joudumme menemään noin 45-60 km kotoa niin silloin pitäisi olla tosi helppo tai jopa tyrkky miehille ja antaa heidän panna vapaasti.
Mieheni pelkää että tutut saa tietää että vaimoaan pannaan kimpassa.
Onko se niin iso asia miehille ettei kaverit tiedä?
Minua ei häiritsis vaikka tutut tietäisikin minun olevan myös kimppanainen.

23

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas taas tämä tuulitunneli hörhö jauhaa tuubaa...hehehee 🤣😅

      • Anonyymi

        Jaahaas mitäs olet tuulitunneli hörhö ja jauhat buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahaas mitäs olet tuulitunneli hörhö ja jauhat buaahaa

        Dai dai marakatti dai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dai dai marakatti dai

        Mitäs marakatti sekoilet buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dai dai marakatti dai

        Mitäs olet nyt jo markatti sää bää ja mää hehehee


    • Anonyymi

      Monet miehet haluavat tuttunsa kimppakaveriksi panemaan vaimoaan. Sano miehellesi tämä! Jopa panemaan raskaaksi!

      • Anonyymi

        Olen 29v mies ja haluan oman kaverin mukaan panemaan vaimoani.
        Minulla on ollut tuuria kun vaimoni suostui kimppanaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 29v mies ja haluan oman kaverin mukaan panemaan vaimoani.
        Minulla on ollut tuuria kun vaimoni suostui kimppanaiseksi.

        Vaimollasi on tuuria, kun sattui noin tyhmä mies!


      • Anonyymi

        En halua kaveria panemaan vaimoa raskaaksi.
        Onhan se kivaa lapsenteon kylmä harjoittelukin vaikkei vaimo paksuksi tulekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 29v mies ja haluan oman kaverin mukaan panemaan vaimoani.
        Minulla on ollut tuuria kun vaimoni suostui kimppanaiseksi.

        Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh

        Sinähän tuon kokemuksestasi mätisäkkinä tiedät buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh

        Mitäs olet mätäskki vajakki ulosantiskin on sen mukainen.


      • Anonyymi

        Olemme aviopari N24v+M26v.
        Vaimo lähetti minut apteekkiin ostamaan ehkäisypuikkoja.
        Poistatimme vaimon kierukan perheen lisäyksen toivossa.
        Kysyin mihin ehkäisypuikot on.
        Kertoi niillä varmistettavan minun olevan läpsem isän kunJani tulee viikonlopuksi meille.
        Ok vaimoni on selvä optimisti kun varaa 36 ehkäisypuikkoa yhden kaverin vierailun ajaksi, olkoonkin että hän tulee suoraan töistä 5.7 ja lähtee 8.7 aamulla suoraan töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme aviopari N24v M26v.
        Vaimo lähetti minut apteekkiin ostamaan ehkäisypuikkoja.
        Poistatimme vaimon kierukan perheen lisäyksen toivossa.
        Kysyin mihin ehkäisypuikot on.
        Kertoi niillä varmistettavan minun olevan läpsem isän kunJani tulee viikonlopuksi meille.
        Ok vaimoni on selvä optimisti kun varaa 36 ehkäisypuikkoa yhden kaverin vierailun ajaksi, olkoonkin että hän tulee suoraan töistä 5.7 ja lähtee 8.7 aamulla suoraan töihin.

        Missäs Jani on nykyään töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollasi on tuuria, kun sattui noin tyhmä mies!

        Niinhän sun vaimollas on sen noin sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs Jani on nykyään töissä?

        Raksalla on kuten aiemminkin.
        Jani ei ollut halukas kortsuja käyttämään niin haettiin ehkäisypuikkoja.


    • Anonyymi

      Tuo on pienten paikkakuntien ongelma. Mekin asumme pienellä paikkakunnalla ja täällä naapurit tietävät asiasi paremmin kuin sinä itse. Pakko käydä hakemassa vierasta muualta jos ei halua paheksuvia katseita kauppareissuillaan. Pari vakkaria on löytynyt muualta joita tavattu kotonammekin mutta olisihan se varsinkin talvella kiva että voisi sopia tapaamisen kotiinsa eikä jonnekin hotelliin tai näin kesäisin luontoon jonnekin 100km päähän.

      • Anonyymi

        Pieneltä paikkakunnalta ollaan mekin.
        Asumme entisessä pienmaatilan tiloissa ja kunnostusta on paikoissa.
        Meidän kaveri auttelee meitä paljon kunnostushommissa.
        Kaverimme on paljon öitäkin meillä ja samassa sängyssä ollaan.
        Kolmenkimppaa usein ja tuntuu hyvältä monellakin tavalla.
        Olisi kiva kun joku yllättäisi ja haluaisi mukaan.
        Lähinaapuriimme on matkaa 6,4km ja isolta tieltä on 400m pihatietämme.
        Aurinkoa ottaessamme voimme olla melko vapaasti alasti kun kuulemme hyvissä ajoissa jos autolla tullaan pihaamme.
        Yhden kerran ollaan tultu yllätetyksi alastomana kun marjastaja tuli metsän kautta pihaan.
        Pihaantulija oli tosi häkeltynyt eikä osannut oikein mitään sanoa ja vaimo ei edes peitellyt itseään.
        Sanoin vaimolleni että olisiko pitänyt pyytää mies mukaan kimppaan.
        Vaimo sanoi olist pyytänyt olisi hän varmaan suostunut.


      • Anonyymi

        Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?

        Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?

        Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?

        Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.

        Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.

        Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?

        Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?

        Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?

        Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.

        Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.

        Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.

        Ei se naapureita kiinnosta jos joskus sama auto on pihassa, voi selittää että kaveri kylässä. Jos useampia ja jatkuvasti niin vaikea siinä on selityksiä keksiä. Ja yllättävän hyvin juorut leviävät pikkupaikkakunnilla, siellä tiedetetään naapurin asiat paremmin kuin naapuri itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?

        Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?

        Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?

        Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.

        Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.

        Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.

        Meilläkin on vieras auto melkein joka toinen viikonloppu 3 yötä ja päivää pihassa ja vieras mies käy tupakalla välillä.
        Meillä on myös sauna piharakennuksessa ja 4 naapuria pystyy näkemään kun menemme saunaan myös tämä
        "vieras" mies vaikka vähän salaa yritetään mennäkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?

        Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?

        Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?

        Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.

        Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.

        Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.

        Kyllä ne kertovat sitten kylillä muillekin ja voi levitä ryhmäseksiä harrastavan parin lasten, vanhempien ja muiden sukulaistenkin korviin sitä tietä. Se ei olisi kivaa.


    • Anonyymi

      Siinä nääs on miehinen itsetunto asia kun tutut alkaa vittuileen että ootko niin onneton ettet itse edes naistas tyydytetyksi saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe