Asumme pienellä paikkakunnalla ja mies haluaa minun olevan kimppanainen.
En saisi kuitenkaan kotipaikkakunnalla olla miesten kanssa missään tekemisissä.
Minä en saisi edes tanssia enkä oikein jutellakkaan.
Joudumme menemään noin 45-60 km kotoa niin silloin pitäisi olla tosi helppo tai jopa tyrkky miehille ja antaa heidän panna vapaasti.
Mieheni pelkää että tutut saa tietää että vaimoaan pannaan kimpassa.
Onko se niin iso asia miehille ettei kaverit tiedä?
Minua ei häiritsis vaikka tutut tietäisikin minun olevan myös kimppanainen.
Miksi miehille on niin tiukka paikka
18
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Monet miehet haluavat tuttunsa kimppakaveriksi panemaan vaimoaan. Sano miehellesi tämä! Jopa panemaan raskaaksi!
- Anonyymi
Olen 29v mies ja haluan oman kaverin mukaan panemaan vaimoani.
Minulla on ollut tuuria kun vaimoni suostui kimppanaiseksi. - Anonyymi
En halua kaveria panemaan vaimoa raskaaksi.
Onhan se kivaa lapsenteon kylmä harjoittelukin vaikkei vaimo paksuksi tulekkaan. - Anonyymi
Olemme aviopari N24v+M26v.
Vaimo lähetti minut apteekkiin ostamaan ehkäisypuikkoja.
Poistatimme vaimon kierukan perheen lisäyksen toivossa.
Kysyin mihin ehkäisypuikot on.
Kertoi niillä varmistettavan minun olevan läpsem isän kunJani tulee viikonlopuksi meille.
Ok vaimoni on selvä optimisti kun varaa 36 ehkäisypuikkoa yhden kaverin vierailun ajaksi, olkoonkin että hän tulee suoraan töistä 5.7 ja lähtee 8.7 aamulla suoraan töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme aviopari N24v M26v.
Vaimo lähetti minut apteekkiin ostamaan ehkäisypuikkoja.
Poistatimme vaimon kierukan perheen lisäyksen toivossa.
Kysyin mihin ehkäisypuikot on.
Kertoi niillä varmistettavan minun olevan läpsem isän kunJani tulee viikonlopuksi meille.
Ok vaimoni on selvä optimisti kun varaa 36 ehkäisypuikkoa yhden kaverin vierailun ajaksi, olkoonkin että hän tulee suoraan töistä 5.7 ja lähtee 8.7 aamulla suoraan töihin.Missäs Jani on nykyään töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs Jani on nykyään töissä?
Raksalla on kuten aiemminkin.
Jani ei ollut halukas kortsuja käyttämään niin haettiin ehkäisypuikkoja.
- Anonyymi
Tuo on pienten paikkakuntien ongelma. Mekin asumme pienellä paikkakunnalla ja täällä naapurit tietävät asiasi paremmin kuin sinä itse. Pakko käydä hakemassa vierasta muualta jos ei halua paheksuvia katseita kauppareissuillaan. Pari vakkaria on löytynyt muualta joita tavattu kotonammekin mutta olisihan se varsinkin talvella kiva että voisi sopia tapaamisen kotiinsa eikä jonnekin hotelliin tai näin kesäisin luontoon jonnekin 100km päähän.
- Anonyymi
Pieneltä paikkakunnalta ollaan mekin.
Asumme entisessä pienmaatilan tiloissa ja kunnostusta on paikoissa.
Meidän kaveri auttelee meitä paljon kunnostushommissa.
Kaverimme on paljon öitäkin meillä ja samassa sängyssä ollaan.
Kolmenkimppaa usein ja tuntuu hyvältä monellakin tavalla.
Olisi kiva kun joku yllättäisi ja haluaisi mukaan.
Lähinaapuriimme on matkaa 6,4km ja isolta tieltä on 400m pihatietämme.
Aurinkoa ottaessamme voimme olla melko vapaasti alasti kun kuulemme hyvissä ajoissa jos autolla tullaan pihaamme.
Yhden kerran ollaan tultu yllätetyksi alastomana kun marjastaja tuli metsän kautta pihaan.
Pihaantulija oli tosi häkeltynyt eikä osannut oikein mitään sanoa ja vaimo ei edes peitellyt itseään.
Sanoin vaimolleni että olisiko pitänyt pyytää mies mukaan kimppaan.
Vaimo sanoi olist pyytänyt olisi hän varmaan suostunut. - Anonyymi
Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?
Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?
Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?
Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.
Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.
Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Mitä paheksuvia katseita muka tulisi siitä että joku paikkakuntalainen kävisi teillä vierailulla?
Ajatteletko että se paikkakuntalainen kertoo kaikille siitä kun on käynyt teidän luona harrastamassa seksiä?
Luuletko että ne naapurinne eivät muka huomaa outoa autoa teidän pihalla? Miksi he eivät silloin ala katselemaan paheksuvasti?
Aivan uskomatonta potaskaa että pitää lähteä sadan kilometrin päähän luontoon kun ei uskalleta ihmisiä kutsua kotiin. Meinaatko että ne naapurinne, talvella, käyvät ikkunoiden takana kurkkimassa? Helvettiäkö se naapureille kuuluu keitä teillä käy vierailemassa.
Tuo ei ole mikään pienten oaikkakuntien ongelma, vaan sinun itsesi luoma kuvitelma. Minä satun asumaan pienellä 4000 ihmisen paikkakunnalka ja tässä 80 luvulla oli vain kolme taloa naapurissa josta näki pihoille selvästi. Nyt on vuosikymmenten aikana tullut kuusi taloa lisää ja pihoille näkyy vieläkin selvästi. Onko tullut puheita ja kyräilyjä vaikka vierasta ihmistä kulkee melkein vähintään kerran kuukaudessa? Ei ole.
Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.Ei se naapureita kiinnosta jos joskus sama auto on pihassa, voi selittää että kaveri kylässä. Jos useampia ja jatkuvasti niin vaikea siinä on selityksiä keksiä. Ja yllättävän hyvin juorut leviävät pikkupaikkakunnilla, siellä tiedetetään naapurin asiat paremmin kuin naapuri itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.Meilläkin on vieras auto melkein joka toinen viikonloppu 3 yötä ja päivää pihassa ja vieras mies käy tupakalla välillä.
Meillä on myös sauna piharakennuksessa ja 4 naapuria pystyy näkemään kun menemme saunaan myös tämä
"vieras" mies vaikka vähän salaa yritetään mennäkkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joku on sattunut kysymään että näki vieraan auton ja olen vain heittänyt että sukulaisia kävi kylässä. Yleensä se on se auto joka on kiinnostanut, ei ne ihmiset.Kyllä ne kertovat sitten kylillä muillekin ja voi levitä ryhmäseksiä harrastavan parin lasten, vanhempien ja muiden sukulaistenkin korviin sitä tietä. Se ei olisi kivaa.
- Anonyymi
Siinä nääs on miehinen itsetunto asia kun tutut alkaa vittuileen että ootko niin onneton ettet itse edes naistas tyydytetyksi saa
- Anonyymi
Saako saman suomeksi vai pitääkö kutsua tulkki paikalle?
- Anonyymi
Pohjimmiltaa mies pelkää sinun rakastuvan ja tulevan jätetyksi.
- Anonyymi
Jamppa jätä nyt hetkeksi nämä fantasioinnit ja käy vaikka kävelyllä
- Anonyymi
Palstaneitsyt taas katkerana kun muut saa pillua.
- Anonyymi
Meillä kyllästyttiin pelkäämään ihmisten puheita. Kokosimme ystävämme yhteen ja kerrottiin kolmenkimppa jutusta ja parinvsihdoista.
Kaveripiiri on aidosti uteliaita ja kysyvät kaikenlaista jopa mukaantulosta ovat puhuneet.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836