Miksi eläkeläiset !!!

Anonyymi-ap

Tai justi lähelle eläkeikä olevat töissä käyvät on ihan ilkeitä työtöntä sairasta kohtaan. Saako jotkut ihmiset siitä jotain kiksejä , että ne saa pilatut toisen ihmisen päivän ja pahan mielen toiselle ihmiselle. Isoja ihmisiä täys ikäisiä kun pieneitä vauvoja onko teidän koulussa kiustatut kun kiusate toisia ihmisiä. Varma annoite vielä äänen persuille tai kokoomuslaisille ja olete nyt peloissa ja purkate oma vihan työttömiä ja sairaita olevia ihmisiä kohtaan.

21

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa työssäkäyvistä ihmisistä pitäisi laittaa oikeasti hullujenhuoneelle kun voi niin huonosti. Onneksi kohta tule teköäly ja työnteko on muutenki historia ja työtön voittaa aina. Koittakaa jaksaa siellä !!! itse tästä lähenkin rannalle. Hellekeli on ihana ja työttömyys on ihmisen parasta aikaa en vaihtais sitä matalapalkkaisen orjaduunin. Hyvä päästele vaan menee sähköpotkulauta hellekeleillä , ei ainakaan perse hikoillee. Mites teillä siellä työmaalla.

• Anonyymi

Onko pullat ja kahvit jo tulilla ??? ja juttu luista suu vaahdossa ja työpäivää taas ohi tekemättä mitään.

• Anonyymi

Etkö huomannut että kirjoitit eläkeläiset.
      Sinun varmaan piti kirjoittaa, miksi nykyinen hallitus.

• Anonyymi

Joka aamu mietin mitähän tänään tekisin?sitten tulen siihen johtopäätökseen että empä tee mitään tänäänkään!vaikka tiedän sen jo edellisenä päivänä että huomennakin on vapaapäivä ja jne jne.......

• Anonyymi

Verokirstu on tyhjä ja on jo ollut pitemmän aikaa.
      Julkisen sektorin koko on ylittänyt kriittisen massan.
      Skuuteilla taidetaan pian suunnata kohti leipäjonoja Suomessa päivittäin säässä kuin säässä.
      Siellä rannalla voi sitten ihmetellä ja pussin sisältöä ja tuijotella taivaalle, josko alkaisi sataa mannaa taivaasta.
      Me töissä ahertavat yleensä ajamme kauppan parkkihalliin ja temme ostopäätökset (kassin sisältö) ihan itse, jotka maksamme kassalla työntämällä käden sinne omaan taskuun.
      Yksi pullo oluttakin saattaa olla sujahtanut ostosten sekaan.

• Anonyymi

Ei näyttää olevan tyhjaltä , kun rikkaiden veroalennuksin on varaa. Useat ihmiset saa ylisuurta palkkaa vaikka ei tee mitään. Siihenkin on varaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näyttää olevan tyhjaltä , kun rikkaiden veroalennuksin on varaa. Useat ihmiset saa ylisuurta palkkaa vaikka ei tee mitään. Siihenkin on varaa.

Hyvin on rahaa. Ukrainaankin tuetaan useilla miljardeilla. Nyt lähti taas 200 miljoonan tukipaketti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ex kansanedustajat saavat sopeutumisrahaa anteliaalla kädellä.
        Ei kukaan käske työkkäriin eikä Kelan luukulle tarvitse mennä

• Anonyymi

Useat työttömät joutuu maksujen jälkeen pärjäämään 100 - 200 euro kk ja sitten vielä siellä jotkut töissä käyvät jaksa nalkuta ilman , että ne tiedä mikä täällä tapahtuu .

• Anonyymi

Totta. Itse hakkaan ainakin seuraavan suoraan teholle, jos rupeaa päätään aukomaan. Puristan paskat housuun joltain tekopyhältä paska-apinalta joka rupeaa fittuilemaan asioista joista ei mitään tiedä eikä ymmärrä.

• Anonyymi

Monetkin sairaudet on seurausta siitä että elämän tavat ollut huonot.Liikkumattomuus ja muutenkin passiivinen asenne. Sillon myötämielinen sairasta kohtaan jos terveelliset elintavat ja kuitenkin sairastuu vaikka verisyöpään,ms tautiin.Suolistosyövät yleistyny nuortenkin keskuudessa.Jollain läskillä lonkat ja polvet paskana.

• Anonyymi

Olen ihan normi painonen ja vaikka olen sairas liikun paljon ja on terveelliset elämään tavat. Minulla on selkä paskana ja kärsin joka päivän kivuissa ja sain long coviidin vakavasti 2020. En varma ala tekee töitä sairaana. Lopetin long coviidin jälkeen alkoholin tupakanpolton ja kahvin juonnin. Kärsisin niin pahasti ,että olen jo 3,6 vuotta elänyt terveellistä elämää. Useat ihmiset on pääsenyt vaan niin helpolla ja on edelleen pää pensaassa.

• Anonyymi

Jos tervetkään ihmiset ei saa töitä Suomessa niin miksi sairailla ihmisillä pitäisi tehdä töitä mitään ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan normi painonen ja vaikka olen sairas liikun paljon ja on terveelliset elämään tavat. Minulla on selkä paskana ja kärsin joka päivän kivuissa ja sain long coviidin vakavasti 2020. En varma ala tekee töitä sairaana. Lopetin long coviidin jälkeen alkoholin tupakanpolton ja kahvin juonnin. Kärsisin niin pahasti ,että olen jo 3,6 vuotta elänyt terveellistä elämää. Useat ihmiset on pääsenyt vaan niin helpolla ja on edelleen pää pensaassa.

Niin mitä vinoileeko joku nyt sulle sitten jos selkäpaskana tiedän henkilöitä joilla selät paskana ja eläkkeellä. Se vittumaista sitten jos selkä romuna ni joku sanoo että näyttelee-haluu eläkkeelle vaan.Ei ihminen mikään kone ole kun monella työn takia remppaa.

• Anonyymi

Olen vakavasti sairas, ollut kauan.
        Elintavoilla ei ole mitään syytä.
        En halua kuulla kommentteja sairaista, älä yleistä koskemaan kaikkia sairaita

• Anonyymi

Niin, tuo ilkeily iästä riippumatta on keljua.

• Anonyymi

Niin kauan köyhiä kupataan kun eivät puolustaudu asian suhteen mitenkään , näin kait se menee kaikissa asioissa että itseään pitää puolustaa , kukaan muu ei sitä tee , ohi on ajat kun oli vielä moraalinen tekijä ohjaamassa toimia , enään ei välitetä , kunhan ei lakia vaan rikota .

• Anonyymi

Niin hän se on ,että minä en puolusta itseäs ja annan vaan olla jos joku sano jotain huonosti en sanoa yhtä mitään vastaan. Tämä on kyllä virhe pitäiskö minulla myös olla ilkeä ilkeitä ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi

Työttömiltä lorveilta pitää ottaa korvaukset pois. Kaikille vaan joku ruokaostoksiin oikeuttava kortti, eikä muuta.
      Vaatteet voi hakea kierrätyskeskuksesta.
      Suomessakin on muuten asuttu melko vaatimattomasti vielä 70-luvullakin, joten liian hyvät asunnot otettava niiltä pois, ja laitettava joihinkin mörskiin asumaan.
      Ei yhteiskunnan kuulu elättää kaikenlaista väkeä.
      Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.

• Anonyymi

Niinhän se aikoinaan suomessakin ollut että työtä on ollut tehtävä toki moni elänyt köyhyydessä silloinkin vaikka teki töitä. 60-70 luvuilla jos johonki sosiaalitoimistoon,huoltovirastoon meni niin leima otsaan. Nykypäivänä notkutaan toimeentulotuella niinkuin se joku kansalaisraha,asenteet työtä kohtaan ei huvita. Ei jouten olo ole mitenkään hyväksi terveelle aikuiselle vaan täytyy olla toiminnoissa mukana.

• Anonyymi

Mutta työeläkkeellä on hyvä olla enkä siis valita mistään yksityiskohdasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3432
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1939
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1500
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1267
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe