Puolustuskysymys palstalaisille

Anonyymi-ap

Olisitko valmis puolustamaan kotimaatasi oman henkesi uhalla? Entä sitten uskontoasi?

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos jotain alkaa tapahtumaan niin uskikset on ensimmäisellä lautalla menossa kohti Ruotsia.

• Totta kai omaa maataan pitää olla valmis puolustamaan siksihän sitä suoritetaan asepalveluskin. No toivottavasti tuohon ei jouduta ja vaikka sota sinänsä tuntuu hyvin kaukaiselta ajatukselta niin Ukrainan tilanne on osoittanut sen olevan kuitenkin mahdollista. Jos taas ajattelee tilannetta jossa uskontoaan pitäisi puolustaa henkeen ja vereen Suomessa niin se on kyllä liian fiktiivinen ajatus.

• Anonyymi

en koska minun johdolla suomi ei joutuisi sotaan , ei ateisti kuole ateismin vuoksi

• Anonyymi

Uskon vuoksi kuolisin, kotimaasta en tiedä. Vaikeaa ajatella mitä se tarkottaisi, koska olen nainen enkä taistelisi rintamalla.

• Mikäli olet alle 67-vuotias se tarkoittaa työvelvoitetta.

• Suomi on antanut minulle enimmäkseen paskaa suuhun. Ei minulla taitaisi olla motivaatiota puolustaa Suomea.

Perinteinen uskonsota voisi kiinnostaa, mutta loppujen lopuksi taitaisin olla liian laiska siihenkin.

Oikeasti kuitenkin vastustan kaikkea väkivaltaa. Mielestäni kannattaa ennemmin kuolla kuin tappaa. En toki väitä, että pystyisin välttämättä noudattamaan tätä ohjenuoraa.

• Anonyymi

Mitä sinulle muka niin pahaa on tapahtunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      180
      7955
    2. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      39
      2257
    3. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      30
      1674
    4. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      70
      1536
    5. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      98
      1343
    6. Oon pahoillani sun puolesta

kun olit muuttunut niin paljon ulkoisesti. Ja huonompaan suuntaan. Koeta pärjätä. Naiselle mieheltä vuosien takaa
      Ikävä
      53
      1089
    7. Milloin oot nähnyt kaivattusi

ensimmäistä kertaa?
      Ikävä
      55
      1015
    8. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      53
      967
    9. Tiesitkös nainen että mulla on paljon vientiä?!

Sänkyseuraa riittää, valinnan vaikeus.
      Ikävä
      93
      955
    10. Tikanmäen vastaus Haavistolle

Aika erikoinen puolustautuminen valtuuston puheenjohtajalla kaupunkilaisen kirjoitukseen. Haavisto ihmetteli niitä tunn
      Pyhäjärvi
      113
      882
    Aihe