Palstalla joku maaseudun metsä asukas höyryää siitä että helsingissä joku istuu kadulla.
Elokapina ei oikeasti haittaa ketään
75
647
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaallakin kiivaillaan Prideja vastaan, ja ensin öyhötetään...sitten kipitetään valtatien levähdyspaikoille ja ...aivan: homoilemaan!
- Anonyymi
Normi persu toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi persu toimintaa.
Ei haittaa vai? Kuluja poliisin resursseista ja veronmaksajat maksaa kaiken.
Eikö näitä lakeja saa muuttaa täysin korvausvelvollisiksi aiheuttamastaan idiotismista.
Jos ei varaa maksaa niin pakko töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa vai? Kuluja poliisin resursseista ja veronmaksajat maksaa kaiken.
Eikö näitä lakeja saa muuttaa täysin korvausvelvollisiksi aiheuttamastaan idiotismista.
Jos ei varaa maksaa niin pakko töihin.Sairasta paskaa jotain tässä yhteiskunnassa on vialla kun persaukiset käyttää hyväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi persu toimintaa.
Imbesilli keksi persut keskusteluun.
- Anonyymi
Jätän vain tämän:
https://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/pohjanmaa-on-suomen-perse/441848/
- Anonyymi
Mitä teki pride kulkue, häiritsi liikennettä mutta Presidentti liputti liikenteen häiriön puolesta.
Poliisi taas töni Elokapinan edustajia.
Suomi elää kaksilla säännöillä, niin ulkopolitiikassa kuin kotimaan asioissa.
Elokapinaa saa haukkua Gazan pommituksia taas ei.- Anonyymi
onko pressakin homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko pressakin homo
Taitaapa olla.
- Anonyymi
Haittaahan kaikkia. Lainvastaista ja rikollista.
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli kapinaan yllyttäminen rikos. Ja mitä nämä alamittaiset rääpäleet huutelivat, kapina, kapina, prkle. Punikit, tietty muokanneet näitäkin lakeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vanhaan oli kapinaan yllyttäminen rikos. Ja mitä nämä alamittaiset rääpäleet huutelivat, kapina, kapina, prkle. Punikit, tietty muokanneet näitäkin lakeja.
Lapuanliike oli terroristinen lakkautettu järjestö ja tuo kirjoituksesi kuuluu historian romukoppaan. Ei Elokapina ole lakia suinkaan rikkonut vaan vaatinut lainnoudattamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapuanliike oli terroristinen lakkautettu järjestö ja tuo kirjoituksesi kuuluu historian romukoppaan. Ei Elokapina ole lakia suinkaan rikkonut vaan vaatinut lainnoudattamista.
Vaatii lain noudattamista lakia rikkomalla (tieliikenteen tahallinen haittaaminen)? Eli "ei tämä minun tukien väärinkäyttö ole niin paha juttu, joku Metro-Valtanen huijasi enemmän"....... Kaksi väärää tekoa ei tee oikeata (olikohan vanha juutalainen sanonta). Mahdollisesti tässä on myös laintulkinnan osalta virkavallan anastusta. Mutta mitä voi odottaa näiltä hysteerikoilta jotka tekevät hallaa jopa omalle agendalleen, miten mahtaa olla muu elämänhallinta, mielenterveys ja henkilökohtainen taloudenpito, kaikki kunnollisuuden mittareita.
- Anonyymi
Poliisit huvikseen niitä kantelee🤣🤣
- Anonyymi
Jokainen, joita liikenteen jumittaminen häiritsee, päättää siitä itse, häiritseekö se vai ei.
Jos olet menossa sellaiseen tapaamiseen, johon on aika varattu, saattaa myöhästyminen maksaa maltaita. Esim. lääkärille tai röntgeniin.- Anonyymi
Ja varaat silloin matkaan aikaa tarpeeksi tietäen, että Helsinki on täynnä tietöitä. Ja Elokapinankin suunnitelmat olivat julkiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varaat silloin matkaan aikaa tarpeeksi tietäen, että Helsinki on täynnä tietöitä. Ja Elokapinankin suunnitelmat olivat julkiset.
Ja höpö höpö. Töissä käyvillä ihmisillä on muutakin tekemistä kuin seurata hörhöjen "älyn älynväläyksiä"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli varaan vain hieman enemmän aikaa tyhjäkäynteineen isolla V8-moottorillani koska elokapina? Okei, tämä selvä ja teidän ilmastohuolenne samoin.
- Anonyymi
Tietenkin haittaa. Normaaleja työssä käyviä ihmisiä. Ja nyt itkevät kun poliisi ollut "kovakourainen". Ei olisi tarvinnut jos käyttäytyisi normaalisti. Mutta pahinta kai on että heitä kiellettiin, ei koskaan ennen ole näiltä kermapepuilta mitään kielletty.
- Anonyymi
Miten se haitta ilmenee normaalille työssäkäyvälle, vaikka juuri sinulle?
- Anonyymi
Kun lapsi heittäytyy lattialle "itku, raivopotku" - asentoon, niin vanhemmat suostuu heti "minulle kaikki ja heti" -lapsen vaatimuksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lapsi heittäytyy lattialle "itku, raivopotku" - asentoon, niin vanhemmat suostuu heti "minulle kaikki ja heti" -lapsen vaatimuksiin
Näinhän nuo eloapinat kuvittelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sanaa epäitsekäs. Tarkoittaa että voi ajatella muitakin, ei vain omaa napaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sanaa epäitsekäs. Tarkoittaa että voi ajatella muitakin, ei vain omaa napaansa.
Elokapina vastustaa ilmastonmuutosta eli on sinällään täysin epäitsekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinun kattoonräkijän kannattaa pohtia.
Elikapina ei tuki KELA:n rdustaa, onneksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vastustan ilmastonmuutosta mutten vaaranna sillä verukkeella esim. hälytysajoa vaan teen todellisia ilmastotekoja kuten hoidan metsääni minkä sydänvialtani pystyn. Varmaan en saa sitä mukaani tuonpuoleiseen joten se taitaa olla lainassa ja suhtaudun siihen siten. Tervetuloa talkoisiin sieltä Töölöstä. Mutta oman itse hoitamani metsän hiilinielu pinta-alan mukaan käy yksiin minun autoiluni päästöjen kanssa joten minulle on taattava vapaa pääsy. Oman osuuteni olen hoitanut ja omaa metsää luultavasti enemmän kuin näillä hippiäisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään ilmastonmuutosta. Se on pelkkää vihervassarien kusetusta, jotta ihmiset saadaan ostamaan sähköautoja, joita tavallinen ihminen ei osaa korjata.
- Anonyymi
Kyllä kadulla saa istua mutta ei sillä saa häiritä muiden liikkumista. En ole huomannut elokapinan toimintaa talvella.Ketään ei ole istuskelemassa kadulla.Onko näin että nämä kesäiset istuskelijat ovat mieluummin sisätiloissa. Näköjään elokapinan näkökulmasta he saavat häiritä muita tiellä liikkujia mutta poliisi ei saa poistaa heitä katuosuudelta. Säälittävää kiukuttelua.terv. Jukka 72 v,
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kysyn sinulta Jukka 72 v, että onko sinulla ollut aina vahva kunnioitus valtiovaltaa kohtaan riippumatta siitä, millaisia hallituksia elämäsi mittaan siellä on ollut ja mitä on päätetty? Niitähän on 72 vuoden varrelle mahtunut tapauksia jos toisiakin, joissa muut ovat vastustaneet päätöksiä ja tapahtumia, osoittaneet mieltään ja harjoittaneet kansalaisaktivismia. Onko se aina sinua harmittanut?
Oletko koskaan pyrkinyt itse vaikuttamaan minkään asian muuttumiseen esimerkiksi nuoruutesi päivinä taikka joskus elämän varrella, jos jokin asia on alkanut tuntua epäoikeudenmukaiselta? Jos, niin millä keinoin, ja auttoiko se? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn sinulta Jukka 72 v, että onko sinulla ollut aina vahva kunnioitus valtiovaltaa kohtaan riippumatta siitä, millaisia hallituksia elämäsi mittaan siellä on ollut ja mitä on päätetty? Niitähän on 72 vuoden varrelle mahtunut tapauksia jos toisiakin, joissa muut ovat vastustaneet päätöksiä ja tapahtumia, osoittaneet mieltään ja harjoittaneet kansalaisaktivismia. Onko se aina sinua harmittanut?
Oletko koskaan pyrkinyt itse vaikuttamaan minkään asian muuttumiseen esimerkiksi nuoruutesi päivinä taikka joskus elämän varrella, jos jokin asia on alkanut tuntua epäoikeudenmukaiselta? Jos, niin millä keinoin, ja auttoiko se?En ole Jukka. Päätöksiin voi vaikuttaa liittymällä päättäviin elimiin. Oli se sitten politiikkaa, työpaikan elimiä tai järjestötoimintaa. Yleensä keskustelu auttaa tehokkaammin kuin terrorismi. Itse ole ollut suuren valtion laitoksen eri elimissä ja päässyt vaikuttamaan hyvin moneen asiaan. Tietenkin poliitikot päättää suurista linjoista, mutta ei terrorisoimalla, paitsi nämä viherpiiperöt jotka kaduilla istuskelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Jukka. Päätöksiin voi vaikuttaa liittymällä päättäviin elimiin. Oli se sitten politiikkaa, työpaikan elimiä tai järjestötoimintaa. Yleensä keskustelu auttaa tehokkaammin kuin terrorismi. Itse ole ollut suuren valtion laitoksen eri elimissä ja päässyt vaikuttamaan hyvin moneen asiaan. Tietenkin poliitikot päättää suurista linjoista, mutta ei terrorisoimalla, paitsi nämä viherpiiperöt jotka kaduilla istuskelevat.
Eli lainsäädäntöasioihin saavat lopulta vaikuttaa vain ne, jotka pääsevät eduskuntaan lakeja säätämään? Ulkopuolelle jääneet olkoot hiljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lainsäädäntöasioihin saavat lopulta vaikuttaa vain ne, jotka pääsevät eduskuntaan lakeja säätämään? Ulkopuolelle jääneet olkoot hiljaa?
Kansa valitsee edustajansa, oletko kuullut vaaleista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa valitsee edustajansa, oletko kuullut vaaleista?
Kiitos näkemyksestäsi.
Olen itse eri linjoilla. Minusta tavallisen kansan vallassa eli demokratiassa kansa saa vaikuttaa asioihin muutoinkin kuin yrittämällä päästä eduskuntaan ja / tai äänestämällä.
Diktatuurissa ymmärrän näkemyksen, jossa kansa olkoon hiljaa ja kuuliainen esivallalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näkemyksestäsi.
Olen itse eri linjoilla. Minusta tavallisen kansan vallassa eli demokratiassa kansa saa vaikuttaa asioihin muutoinkin kuin yrittämällä päästä eduskuntaan ja / tai äänestämällä.
Diktatuurissa ymmärrän näkemyksen, jossa kansa olkoon hiljaa ja kuuliainen esivallalle.Jos jokaisen kansalaisen vaatimus toteutettaisiin niin olisipa sekava soppa. Kuka on oikeassa? Ja asioilla on aina se kaksi puolta, vähintäänkin ja valitettavasti rahakin ratkaisee. Ilmaista lounasta ei ole. Täällä kirjoittelu ei vaikuta yhtään mihinkään, kyllä osallistuminen on tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut kannattaa totalitarismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Jukka. Päätöksiin voi vaikuttaa liittymällä päättäviin elimiin. Oli se sitten politiikkaa, työpaikan elimiä tai järjestötoimintaa. Yleensä keskustelu auttaa tehokkaammin kuin terrorismi. Itse ole ollut suuren valtion laitoksen eri elimissä ja päässyt vaikuttamaan hyvin moneen asiaan. Tietenkin poliitikot päättää suurista linjoista, mutta ei terrorisoimalla, paitsi nämä viherpiiperöt jotka kaduilla istuskelevat.
Meillä on kyllä myös demokratia eikä mikään harvainvalta missä sinä tai joku marginaaliryhmä määrää. Eduskunta on just semmoinen minkä sinä osaltasi haluat. Hallituksen on nautittava eduskunnan luottamusta ja on tapauksia jossa hallitus on mennyt vaihtoon. Minulle kyllä sopisi joku kevyt hirmuvalta koska suomalainen ei osaa käyttää ääntään eikä tämä maa ole kunnolla mikään. Ei avoimen rehellisesti sosialistinen kleptokratia eikä tuloshakuinen markkinatalous vaan molemmat yhtä aikaa jolloin toinen aina vesittyy sillä toisella ja lisäksi valehdellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näkemyksestäsi.
Diktatuurissa ymmärrän näkemyksen, jossa kansa olkoon hiljaa ja kuuliainen esivallalle.Sinulla on vaarana päätyä punalippuiselle barrikaadille. Vielä voisit selittää miten ilmasto siitä viilenee.
- Anonyymi
Elokapina ei ole mikään ympäristöjärjestö, ellei sitten sillä ole tarkoituksena ympäristön yhdyskuntarakenteen tietoinen haittaaminen!
Anarkia olisi oikea sana toiminnalle, eikä suinkaan mielenosoitus!
Jos tässä maassa toimittaisiin järjen ja oikeuden mukaan, tämä porukka olisi käräjillä tuomittavina!- Anonyymi
Miksi demokratia raivostuttaa? Demokratiassa saa käyttää jopa kansalaistottelemattomuutta. Se on ihan tavallista.
- Anonyymi
Mutta ruotsalaisreetta jaksaa vaan lennellä ympäri maailmaa LENTOKONEELLA julistamassa ilmastonmuutoksen helvettiä vai tuliko ilmastoystävllisellä höyrylaivalla vai ihanko taas muovisella purjeveneellä???? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi demokratia raivostuttaa? Demokratiassa saa käyttää jopa kansalaistottelemattomuutta. Se on ihan tavallista.
Uskomatonta ettei tottelemattomuudesta peritä siitä aiheutuneita kuluja vaan nekin maksaa jo ennestään näitä lusmuja elävvät veronmaksajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ruotsalaisreetta jaksaa vaan lennellä ympäri maailmaa LENTOKONEELLA julistamassa ilmastonmuutoksen helvettiä vai tuliko ilmastoystävllisellä höyrylaivalla vai ihanko taas muovisella purjeveneellä???? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.......
Koneen säätiö kustantaa kapinointi lennot.
- Anonyymi
Sinä se höyrypää itse olet! Entäs jos ambulanssi, paloauto tai poliisi tulee tiellä ja elokapinan ekoterroristit ei päästä ketään läpi niin ottaako elokapina vastuun jos ihmishenkiä menehtyy??? Minä itse asun Helsingissä ENKÄ suvaitse moista terroristijärjestöä blokkaamassa liikennettä!
- Anonyymi
Miksi ne eivät sitä päästäisi ohi? Hyväksytkö tietyöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne eivät sitä päästäisi ohi? Hyväksytkö tietyöt?
HUONO vertaus!! Tietyöt on tarpeellisia, tahallinen haitanteko EI ole tarpeellista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUONO vertaus!! Tietyöt on tarpeellisia, tahallinen haitanteko EI ole tarpeellista!
Tietyöt ovat pysyvämpiä esteitä liikenteelle kuin on Elokapina. Siitä kun nousee hälytysajoneuvon saapuessa ylös asfaltilta niin hälytysajoneuvo pääsee jatkamaan matkaansa vaan sama ei onnistu Mannerheimin tietyömaalla.
- Anonyymi
Jokaisella tien tukkimisellaan Elokapina vaarantaa ihmishenkiä, kun hälytysajoneuvot ei pääse välttämättä ajamaan sitä nopeinta reittiä
- Anonyymi
Puhut täyttä asiaa, jo itsekin samaa tuossa kirjoitin! Ja tuskinpa ne eloapinat ottaa vastuun jos ihmishenkiä menehtyy tuon rikollisen toiminnan seurauksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut täyttä asiaa, jo itsekin samaa tuossa kirjoitin! Ja tuskinpa ne eloapinat ottaa vastuun jos ihmishenkiä menehtyy tuon rikollisen toiminnan seurauksena.
Ainakin sata ambulanssia estyi nyt kulkemasta, eikö niin.
- Anonyymi
NEHÄN VOIS MUUTTAA ASUMAMAAN SINNE KADULLE KUN SE NIIN RAKAS ON
- Anonyymi
Jos Elokapina ei oikeasti haittaa ketään niin sittenhän se on epäonnistunut ja kannattaisi lopettaa. Elokapinan nimenomainen tarkoitus on aiheuttaa ihmisille haittaa niin paljon kuin mahdollista, aiheuttaa epäjärjestystä ja vaikka kaaosta jos suinkin mahdollista. Terrorismin tarkoitushan on saada aikaan kaaos jotta voidaan ottaa valta. Vihreä diktatuuri on Elokapinan tavoite.
- Anonyymi
Tuo kyllä totta Jos haittaisivat oikeasti niin olishan niitä hakattu ja tapettu.
- Anonyymi
Itsetuhoiset ryntäävät ajotielle
- Anonyymi
Ei niistä kyllä hyötyäkään ole kellekään.
- Anonyymi
Saa ne ainakin persut hermoilemaan.
- Anonyymi
Elokapinan jäsenet pärjäisivät varmaan ilman valtion tukiakin?
- Anonyymi
Nokialaista nuoriso-ohjaajaa entistä enemmän kehiin. Kyllä ne sitä tottelee.
- Anonyymi
Voisi nämä elokapina ihmiset käydä edes siellä metsä. Sillä moni vanhus jää nyt ilman marjoja kun ei itse kykene keräämään. Olisivat siten ilkivallan teosta pois ja tekisivät hyvää
- Anonyymi
Eihän Pohjoismainen vastarintaliike ollut yhtään niin paha kuin ekoterroristijärjestö elokapina! PVL marssi vain kaduilla, muttei syyllistynyt mihinkään tihutöihin kuten ekoterroristijärjestö elokapina! Mutta lakkautettiin silti.
Eikö oikeasti olisi jo syytä lakkauttaa tuo ekoterroristijärjestö elokapina? Onko demokratiaa sallia noiden hullujen tempaukset? - Anonyymi
Nämä mielenterveys ongelmaiset hakevat toisistaan vertaistukea, ja kokevat itsensä tärkeiksi "pelastaessaan "maailmaa istumalla kadulla.
- Anonyymi
On tuo elokapina lasten touhua verrattuna esim. Ranskan ja monen muun maan normaaliin mielenosoitukseen jossa pannaan paikat paskaksi pesäpallomailalla.
- Anonyymi
Se paska järjestö haittaa tavallista suomen kansalaista joka paikassa.lopetettava terroristi järjestönä.
- Anonyymi
Ihme porukkaa tuo elokapina. Suomi on demokraattinen maa ja tuo järjestön sanoma on me vaadimme sitä ja sitä tai muuten tehdään tota ja tätä. Pitaa laittaa nuo kapinalliset yhteiskuntaopin kertaustunneille jotka kiihkoissaan ovat jättäneet väliin.. Ylen haastattelussa oli joku nuori nainen jolla sivistysasiat eivät olleet hallinnassa ja elokapinan toiminnan perustelut hukassa.
- Anonyymi
Aja yli vaan, ei haittaa.
- Anonyymi
Fatim Diarra höyryää jostain maaseudun metsä asukkaasta.
- Anonyymi
Metsä asukas? Mutta eihän maaseudulla ole enää metsiä. Ne on elokapinallisten mielestä kaikki hakattu.
- Anonyymi
Ne on vähän yksinkertaisia kaupungissa.
- Anonyymi
Ei voi tehdä enää mitään jos kerta Suomen metsät eivät enää olekaan hiilinieluja. Ei kyllä ole iso V8-moottorinikaan. Toisin kuin Ruotsissa kenttämittauksin todellisesta maailmasta meillä Suomessa todettiin konttoripöydän laskelmilla että SUOMEN METSÄT OVAT PÄÄSTÖLÄHDE. Ja päästölähteistähän vihreät haluavat eroon, haa, nyt ymmärrän.
- Anonyymi
Putin on elokapinan takana, kommareita Suomen vihollisia kaikki.
- Anonyymi
Ei haittaa
T.avaaja
- Anonyymi
Elokapina on Putiinin työkalu ja näinollen Suomen vihollinen.
- Anonyymi
Tieliikenteen tahallinen haittaaminen on rikos jota poliisi valvoo. Mieltä saa osoittaa myöskin lain sallimissa rajoissa mutta tämä antaa just sinulle oikeuden rikkoa lakeja jos selität sitä mielenosoitukseksi. Esim. ajan kahta sataa kaikkialla koska vastustan T-Fordin mukaan säädettyjä nopeusrajoituksia.
- Anonyymi
Elokapina saa minut harkitsemaan isompaa V8-moottoria
- Anonyymi
Ihmisten henkien vaarantaminen on vakava asia. Jos paskalle haisevat narkit istuu ajoteillä eikä hälytysajoneuvot pääse kulkemaan vapaasti, moni voi kuolla
- Anonyymi
Enpä tiedä kuinka monta prosenttia ilmasto paranee istumalla Mannerheimintiellä. En näe mitään mekanismeja niiden välillä mutta he varmaan näkevät vaikka mitä. Näkyvyyden saaminen samoin viilentää kai aika vähän samoin kuin se paljon jankutettu "keskustelun aikaansaaminen". Näiden kanssa (kuten uskovaisten, hullujen ja humalaisten kanssa) ei voi näet keskustella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956