Onko täällä yhtään oikeaa aitoa naista.

Anonyymi-ap

Vai onko homopijat valloittaneet koko viestiketjut?
Olisi oikean aidon naisen halunnut löytää.

23

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ainakin minä, silloin tällöin.
      En kylläkään etsi seuraa juuri nyt.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet oikee nainen jolla naisen luomuvehkeet haaroissa myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet oikee nainen jolla naisen luomuvehkeet haaroissa myös?

        Ihan varmasti olen. Ja vehkeet on todella luomut.
        En ole hetkeen sheivannutkaan.🫠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti olen. Ja vehkeet on todella luomut.
        En ole hetkeen sheivannutkaan.🫠

        No hyvä . Uskon kyllä vaikka kuva pitäisi vielä saada lopullisen asian varmistamiseksi 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä . Uskon kyllä vaikka kuva pitäisi vielä saada lopullisen asian varmistamiseksi 🤔

        Saat mielikuvan.
        Se on riittävä ja juuri sellainen kuin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat mielikuvan.
        Se on riittävä ja juuri sellainen kuin haluat.

        Niin se jää minun likaisen mielikuvituksen varaan.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se jää minun likaisen mielikuvituksen varaan.😋

        Mitä likaisempi, sen parempi. Mielikuvitus, nimittäin.
        Värkki on puhdas. Vähän kostea. Päältä luomu, sivuilta puoliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä . Uskon kyllä vaikka kuva pitäisi vielä saada lopullisen asian varmistamiseksi 🤔

        Tämä ei ole mikään deittisivusto.

        Minultakin löytyy ihan aito, synnyttäneen naisen luomupillu jalkojenvälistä, mutta ymmärrä tämä, vaikka sinulla olisi kreikkalaisen jumalan kulli jalkojen välissä ja sitä vastaava kroppa, minä en tuollaisesta miehestä kiinnostuisi koskaan, jolla ei selvästikään ole aivoja korvien välissä ymmärtämään sitä yksinkertaista tosiasiaa että: Tämä. Ei. Ole. Seuranhakupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään deittisivusto.

        Minultakin löytyy ihan aito, synnyttäneen naisen luomupillu jalkojenvälistä, mutta ymmärrä tämä, vaikka sinulla olisi kreikkalaisen jumalan kulli jalkojen välissä ja sitä vastaava kroppa, minä en tuollaisesta miehestä kiinnostuisi koskaan, jolla ei selvästikään ole aivoja korvien välissä ymmärtämään sitä yksinkertaista tosiasiaa että: Tämä. Ei. Ole. Seuranhakupalsta.

        En kyllä ole seuraa ollut hakemassakaan . Ja jalkojen välissä normaalikokoinen kulli .
        Ja kiitos tiedosta.
        Täällä vaan yleensä on aika sekalaista sakkia viestitellyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään deittisivusto.

        Minultakin löytyy ihan aito, synnyttäneen naisen luomupillu jalkojenvälistä, mutta ymmärrä tämä, vaikka sinulla olisi kreikkalaisen jumalan kulli jalkojen välissä ja sitä vastaava kroppa, minä en tuollaisesta miehestä kiinnostuisi koskaan, jolla ei selvästikään ole aivoja korvien välissä ymmärtämään sitä yksinkertaista tosiasiaa että: Tämä. Ei. Ole. Seuranhakupalsta.

        No ollaanpa siellä happamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mikään deittisivusto.

        Minultakin löytyy ihan aito, synnyttäneen naisen luomupillu jalkojenvälistä, mutta ymmärrä tämä, vaikka sinulla olisi kreikkalaisen jumalan kulli jalkojen välissä ja sitä vastaava kroppa, minä en tuollaisesta miehestä kiinnostuisi koskaan, jolla ei selvästikään ole aivoja korvien välissä ymmärtämään sitä yksinkertaista tosiasiaa että: Tämä. Ei. Ole. Seuranhakupalsta.

        Mikä tämä sitten on? Itse ainakin pillua, munaa täällä etsin.


    • Anonyymi

      Mitkä mielestäsi ovat oikean aidon naisen minimi- ja maksimi-iät?

      • Anonyymi

        Kyllähän nuori nainen on upeimmillaan 20 v kahta puolen ja myöskin 40v voi olla upee
        Mikäs sun ikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nuori nainen on upeimmillaan 20 v kahta puolen ja myöskin 40v voi olla upee
        Mikäs sun ikä on?

        Upeus on vain yksi ulottuvuus. Naisilla seksuaalisuus alkaa selvästi heikkenemään 32v tietämillä ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kuin hedelmällisyytensä päättyy, jossain 37-42v tienoilla. Jonka jälkeen, muutaman vuoden feikaten ja kulissia pidettyään, noin puolet eroaa, joko naisen tai miehen aloitteesta mutta samasta syystä, koska mies pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeus on vain yksi ulottuvuus. Naisilla seksuaalisuus alkaa selvästi heikkenemään 32v tietämillä ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kuin hedelmällisyytensä päättyy, jossain 37-42v tienoilla. Jonka jälkeen, muutaman vuoden feikaten ja kulissia pidettyään, noin puolet eroaa, joko naisen tai miehen aloitteesta mutta samasta syystä, koska mies pettää.

        Sinulla on väärää tietoa. Nainen on sejsuaalusrsti vapaina 40v kahta puolta olevana. Silloin ne on seksinälkäisiä ja halukkaita monenlaiseen seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeus on vain yksi ulottuvuus. Naisilla seksuaalisuus alkaa selvästi heikkenemään 32v tietämillä ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kuin hedelmällisyytensä päättyy, jossain 37-42v tienoilla. Jonka jälkeen, muutaman vuoden feikaten ja kulissia pidettyään, noin puolet eroaa, joko naisen tai miehen aloitteesta mutta samasta syystä, koska mies pettää.

        Hah hah. Joopa joo.


    • Anonyymi

      Ei ole. Pelkkiä karvapersehomoja löytyy.

    • Anonyymi

      Varttuneet naiset kyllä kiihoittu,se on paljon miehestä kiinni,pitää vaan osata,oma rouva 63v ja seksi edelleen sujuu,ja tunnustan useimmin haluaisi kuin minä,2kertaa viikossa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Olen myös oikea, biologinen nainen. Nelikymppinen ja himoja löytyy.

      • Anonyymi

        Upeeta. Olisin halunnut jonkun kivan naisen hellittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta. Olisin halunnut jonkun kivan naisen hellittelyyn.

        Mielelläni sua hellittelisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni sua hellittelisin.

        Missä päin olisi nainen hellyyttä molemmille vailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe