suuri onnettomuus purkautuu kaiken ylle ydinsodan muodossa ennen ensi joulua.
Suomen uusi yleisurheilutähti hämmensi Kalevan kisoissa – kertoo, miksi esitteli Raamattua voitonjuhlissa
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010532466.html
Lyhyt herätyksen aika ennen kuin
6
425
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri ennen ydinsotaa, ihmiset ovat kovia maahanmuuttajia kohtaan.
Eurovaalit ja Ranskan vaalit osoittivat tämän.- Anonyymi
He eivät arvostaneet turvapaikkaansa. Eivät kunnioittaneet maata johon menivät. Heitä ei enää arvosteta. He ovat roskaa. Heillä oli mahdollisuus. Ei ole enää
- Anonyymi
Tuota kovuutta on jatkunut ainakin viimeiset 10 vuotta. Jumala huolehtii muukalaisista, ja meidänkin tulee olla heille kohteliaita eikä halveksua heitä. Lisäksi tämä tilanne voisi olla hyvä hetki tutustua heihin, ja ehkä he kiinnostuisivat keskustelemaan Jeesuksesta. Tuota keskustelu pitää käydä hyvässä hengessä eikä muita pakottaen myöntymään omaan kantaan.
- Anonyymi
Nuoret löytävät helpoiten Jeesuksen viitotoittamalle tielle. Sittenkin, vaikka heitä nyt joka taholta yritetään vieroittaa krisinuskosta pois. Kouluissa, päiväkodeissa, työpaikoilla opetetaan , ettei Jeesusta ole. Mitä kiivaammin kiljuva jalopeura kiertää ja viettelee nyt loppukiiruissaan, sitä kirkkaammin usko Jumalaan voimistuu ja nimenomaan nuorisossa. He tuntevat HERKÄSTI myös pahan voiman ja heillä on ymmärrys etsiä oikea turva ja löytää Jeesuksen Tie, Totuus ja Elämä Kiitos Herran.
- Anonyymi
"Who do I have but these, their mouths no longer their own, but mine, for these I shall send forth all over the earth to be oracles of my Truth.
From the beginning I have saved and set aside these for the last days, just as I saved the best wine for the last."
""Keitä muita minulla on kuin nämä, heidän suunsa eivät ole enää heidän omansa, vaan minun, sillä heidät minä lähetän kaikkialle maan päälle totuuteni sanansaattajiksi.
Alusta alkaen olen säästänyt ja varannut nämä viimeisiä päiviä varten, aivan kuten olen säästänyt parhaan viinin viimeisiä päiviä varten."
https://444prophecynews.com/they-are-commissioned-by-me-patti-young/ - Anonyymi
Hieno juttu muuta ei tarvita ydinpommia ja suurta onnettomuutta. Juuri kuten mielitautinen eräshenkilö
Aina uhoaa. Hänellä on joku taivaanisän mielisuosio.
Ei koskaan tehnyt syntiä ja etsii vikoja muista
Ja saanut esivallankin tanssimaan pillinsä mukaan.
Sanotaan kuten jeesus silloin sille konnalle
Tee mitä pitää mutta tee se pian.
Kuitenkin raivostuttaa että ei saa tehdä mitään
Katsoa kaikkea pahuutta ja vääryyttä sivusta.
Ei aina sivusta mitä omallekohdalle on tullut.
Luulisin että taivaassa on poliiseja ja ryöväreitä.
Muut joutuu varmaan helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569